PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer pedohuis gesloten in Belgie



Willem van Buren
24-11-08, 12:49
Meisjes bevrijd uit pedo-huis

Twee Belgische meisjes zijn zondagavond bevrijd uit het huis van een man in Gent. De meisje van 14 en 15 jaar werden mogelijk verdoofd met Rohypnol en seksueel misbruikt.

Ze konden zich niets herinneren en een van hen verkeerde in licht comatueuze toestand.

De meisjes waren weggelopen uit een opvoedingstehuis in Nazareth, niet ver van Gent. De man is aangehouden.

knuppeltje
24-11-08, 13:24
Meisjes bevrijd uit pedo-huis

Twee Belgische meisjes zijn zondagavond bevrijd uit het huis van een man in Gent. De meisje van 14 en 15 jaar werden mogelijk verdoofd met Rohypnol en seksueel misbruikt.

Ze konden zich niets herinneren en een van hen verkeerde in licht comatueuze toestand.

De meisjes waren weggelopen uit een opvoedingstehuis in Nazareth, niet ver van Gent. De man is aangehouden.

Jij moet nog veel leren denk!!!!

Zoiets doen Belgen niet, dat zullen weer wel Ollanders zijn, vraag het maar aan Mars. :fpotver: :stout:

Willem van Buren
24-11-08, 13:32
Jij moet nog veel leren denk!!!!

Zoiets doen Belgen niet, dat zullen weer wel Ollanders zijn, vraag het maar aan Mars. :fpotver: :stout:

Awel zulle dan bekomen we weer een antwoordske dat het een complot was van die ollanders :hihi:

crapsite'69
24-11-08, 13:56
Liever een rascist dan een pedo zeg ik dan maar.

Willem van Buren
24-11-08, 13:59
Liever een rascist dan een pedo zeg ik dan maar.

Nou, schreeuw dat maar niet te hard, want de afwijking komt uit het missen van de zelfde Y-gen in de DNA-streng.

Spoetnik
24-11-08, 13:59
Gewoon afschaffen dat Belgie.

crapsite'69
24-11-08, 14:03
Nou, schreeuw dat maar niet te hard, want de afwijking komt uit het missen van de zelfde Y-gen in de DNA-streng.


Ik beperk mij liever tot haat en wrok ten aanzien van buitenlanders, waarbij het bed met ze delen uitgesloten is.

tanger'73
24-11-08, 14:06
Ik beperk mij liever tot haat en wrok ten aanzien van buitenlanders, waarbij het bed met ze delen uitgesloten is.


Ben je nou ook hier weer bezig, als je zo door blijft gaan wordt het werkelijk niks meer met je en voel ik mij genoodzaakt om in te grijpen.

crapsite'69
24-11-08, 14:12
Ben je nou ook hier weer bezig, als je zo door blijft gaan wordt het werkelijk niks meer met je en voel ik mij genoodzaakt om in te grijpen.


Waarmee dan?

tanger'73
24-11-08, 14:15
Waarmee dan?


In de eerste plaats met gezond verstand natuurlijk, dat jou kennelijk ontbeert.

Willem van Buren
24-11-08, 14:27
Ik beperk mij liever tot haat en wrok ten aanzien van buitenlanders, waarbij het bed met ze delen uitgesloten is.

En dat is 3, dag crap............

Freesaf2
24-11-08, 15:23
3 wat?

Willem van Buren
24-11-08, 15:28
3 wat?

3e topic die hij denkt te kunnen verzuren met zijn offtopic geklets.

knuppeltje
24-11-08, 16:20
Awel zulle dan bekomen we weer een antwoordske dat het een complot was van die ollanders :hihi:

Mars is in slaap gevallen denk.

Willem van Buren
24-11-08, 16:43
Mars is in slaap gevallen denk.

Awel ik denk dat dene bels verstandig is en zich hier niet toont :hihi:

Wel jammer eigelijk:aanwal:

knuppeltje
24-11-08, 16:48
Awel ik denk dat dene bels verstandig is en zich hier niet toont :hihi:

Wel jammer eigelijk:aanwal:

Die kan soms zo aardig uit den hoek komen, dat je hem er meteen weer wilt inschoppen. :stout:

Willem van Buren
24-11-08, 17:45
Die kan soms zo aardig uit den hoek komen, dat je hem er meteen weer wilt inschoppen. :stout:

Hij was er wel even, want hij heeft een topic geplaatst over een mogelijke aanslag in Belgie?
:schrik: hij zal ons toch niet bedoelen? :stout:
We kunnen natuurlijk een link plaatsen naar deze topic :stout:
:hihi:

mark61
24-11-08, 18:15
Mars is in slaap gevallen denk.


De man is aangehouden.

Léés zo'n topic nou es man :fuckit2:

Willem van Buren
24-11-08, 21:00
Léés zo'n topic nou es man :fuckit2:

Ging wel over belgie man:fuckit2:
Was top nieuws en ik kan niet helpen dat die kerel gepakt is, daar moet je de politie op aanspreken :stout:

Marsipulami
24-11-08, 21:21
Riep er iemand.

Wat de topic betreft. Meisjes die weggelopen zijn uit een opvoedingstehuis en in bedwelmde toestand gevonden bij een oudere man. Een bedenkelijke zaak, maar ik zou toch niet te hard van stapel lopen. Het zou kunnen dat de fantasie van de geschokeerde toeschouwer veel perverser is dan de realiteit.

Willem van Buren
24-11-08, 21:32
Riep er iemand.

Wat de topic betreft. Meisjes die weggelopen zijn uit een opvoedingstehuis en in bedwelmde toestand gevonden bij een oudere man. Een bedenkelijke zaak, maar ik zou toch niet te hard van stapel lopen. Het zou kunnen dat de fantasie van de geschokeerde toeschouwer veel perverser is dan de realiteit.

Nee we lopen als oude mannen niet zo hard meer vraag me dan ook af hoe die oude man ze gevangen heeft? :stout:

Alleen Mark vond het schande dat de man al gepakt was, waarom weten wij nog steeds niet.?