PDA

Bekijk Volledige Versie : 3 Marokkaanse kinderen proberen kerk in brand te steken



Marsipulami
24-11-08, 14:22
Verdachten molotovcocktail op kerkdeur dinsdag voorgeleid

24-11-08 08:04 Tell a friend


GOUDA - De drie verdachten die hebben bekend zaterdagavond een molotovcocktail tegen de deur van een Goudse kerk te hebben gegooid, worden dinsdag voorgeleid voor de rechter-commissaris.

De toegangsdeur van de Vaste Burcht kerk aan de Goudse Lekkenburg werd zaterdagavond bekogeld met een molotovcocktail. De brandbom richtte geen ernstige schade aan, alleen een brandvlek op de deur. Op aanwijzing van een getuige konden dezelfde avond drie verdachten worden aangehouden.

Er was niemand aanwezig in het kerkgebouw toen de bom 's avonds rond zeven uur werd gegooid. De poging tot brandstichting werd zondagmorgen in de kerk bekend gemaakt.

knuppeltje
24-11-08, 14:26
Verdachten molotovcocktail op kerkdeur dinsdag voorgeleid.

Die beginnen dit jaar al vroeg met het vuurwerk dan. :fpotver:

crapsite'69
24-11-08, 15:19
Dat is gelukkig jullie probleem, wat mij betreft mogen die Marokkaanse kinderen heel België platbranden, als ze maar mijn tulpen en molens met rust laten.

Marsipulami
24-11-08, 16:24
Dat is gelukkig jullie probleem, wat mij betreft mogen die Marokkaanse kinderen heel België platbranden, als ze maar mijn tulpen en molens met rust laten.


Aha, ligt Gouda tegenwoordig in België ?

delirious
25-11-08, 14:09
Aha, ligt Gouda tegenwoordig in België ?

:hihi:
Ligt waarschijnlijk naast Reet(B)