PDA

Bekijk Volledige Versie : Vtm ontvangt video met terreurdreiging tegen België



Marsipulami
24-11-08, 17:19
Vtm ontvangt video met terreurdreiging tegen België

Belgische soldaten staan onder andere in voor de bewaking van de luchthaven in Kaboel.
De nieuwsdienst van vtm heeft vanmorgen een terreurdreiging ontvangen, zo heeft de commerciële zender meegedeeld. In een videoboodschap waarschuwen drie gemaskerde en gewapende mannen, ogenschijnlijk leden van een islamitische terreurorganisatie, openlijk voor aanslagen tegen België.

Aanleiding voor het dreigement is volgens de videoboodschap de aanwezigheid van Belgische militairen en F16-gevechtsvliegtuigen in Afghanistan. De federale politie heeft de videoboodschap in beslag genomen. Het federaal parket startte met een onderzoek. (belga/odbs)
24/11/08 18u09

mark61
24-11-08, 18:11
De kijkcijfers lopen terug? Vlaanderen vindt het niet eerlijk dat ze nooit serieus worden genomen?

Marsipulami
24-11-08, 18:29
YouTube - deredactie.be - VRT en Vtm krijgen dvd met terreurdreiging.flv

tanger'73
24-11-08, 18:51
Gelukkig start België maar met een bescheiden onderzoekje als teken dat ze een dergelijke debiele videomateriaal niet al te serieus nemen. Anders dan in Nederland het geval is, waar ze meteen in rep en roer zijn en alles in hoogste staat van paraatheid brengen, zelfs via postbus 51.

Marsipulami
24-11-08, 21:11
Gelukkig start België maar met een bescheiden onderzoekje als teken dat ze een dergelijke debiele videomateriaal niet al te serieus nemen. Anders dan in Nederland het geval is, waar ze meteen in rep en roer zijn en alles in hoogste staat van paraatheid brengen, zelfs via postbus 51.


Ik vind het muziekje wel erg mooi klinken.

Willem van Buren
24-11-08, 21:20
Nou trek maar weer een blik maagden open, this net puppy power.

Eni
24-11-08, 22:22
wat een ontzettende kut muziek.

tanger'73
24-11-08, 22:27
Ik vind het muziekje wel erg mooi klinken.


Het is gewoon een mislukte kutmix, waarvan men niet eens weet wat er wordt ondertiteld. Het liedje of het gebazel van die middelste proleet?

Marsipulami
25-11-08, 02:34
Het is gewoon een mislukte kutmix, waarvan men niet eens weet wat er wordt ondertiteld. Het liedje of het gebazel van die middelste proleet?


Volgens mij is het clipje van Hollandse makelij. Het opgeheven wijsvingertje van de nozem in het midden en het (relatief) correcte Nederlands van de ondertiteling verraden de oorsprong van het clipje.

tanger'73
25-11-08, 12:20
Volgens mij is het clipje van Hollandse makelij. Het opgeheven wijsvingertje van de nozem in het midden en het (relatief) correcte Nederlands van de ondertiteling verraden de oorsprong van het clipje.


Reden te meer om het dan linea recta door het toilet te spoelen.

knuppeltje
25-11-08, 12:32
wat een ontzettende kut muziek.

Hé, weer eens terug hier, das lang geleden.

Bofko
25-11-08, 13:57
Volgens mij is het clipje van Hollandse makelij. Het opgeheven wijsvingertje van de nozem in het midden en het (relatief) correcte Nederlands van de ondertiteling verraden de oorsprong van het clipje.

Het grote voorbeeld Bin Laden kon ook goed met dat vingertje overweg.
De ondertiteling is gewoon door een Belg gedaan.(verwittigen)
En verder wordt iedere nieuwkomer in Afghanistan op deze manier welkom geheten.

Eni
25-11-08, 15:48
Hé, weer eens terug hier, das lang geleden.

Ben er wel vaker hoor mijn waarde Brabantse vrind.
Maar als ik tegenwoordig die topics hier doorlees, en de ene conspiracy theory na de andere tegenkom, aangevuld met langdradig gelul over zaken die hier 5 jaar geleden ook besproken zijn, heb ik niet meer zo de behoefte te reageren.

Alleen natuurlijk als het echt nodig is , zoals in deze topic..

Aït Ayt
25-11-08, 17:49
Volgens mij is het clipje van Hollandse makelij. Het opgeheven wijsvingertje van de nozem in het midden en het (relatief) correcte Nederlands van de ondertiteling verraden de oorsprong van het clipje.

:hihi::hihi:

knuppeltje
25-11-08, 19:55
Ben er wel vaker hoor mijn waarde Brabantse vrind.
Maar als ik tegenwoordig die topics hier doorlees, en de ene conspiracy theory na de andere tegenkom, aangevuld met langdradig gelul over zaken die hier 5 jaar geleden ook besproken zijn, heb ik niet meer zo de behoefte te reageren.

Alleen natuurlijk als het echt nodig is , zoals in deze topic..

Hè hè, gelukkig hou jij toch nog een oogje in het zeil dus.
Tja, een hoop goeie prikkers zijn verdwenen, en nu zit er een berg zotten bij, je houdt het niet voor mogelijk. Echt een rariteitenkabinet is het tegenwoordig.
Blijf het maar goed in de gaten houden. :)

Willem van Buren
25-11-08, 22:47
Volgens mij is het clipje van Hollandse makelij. Het opgeheven wijsvingertje van de nozem in het midden en het (relatief) correcte Nederlands van de ondertiteling verraden de oorsprong van het clipje.

Eens even kijken wie wij hier missen de laatste dagen.........................?

LiekeVv, John2, Expat....................!

Zal de AIVD hiervan op de hoogte zijn?

Marsipulami
26-11-08, 21:27
Wat vindt u van de terreur-ringtone?

De website 'Zatte vrienden' biedt een gratis ringtone aan met het strijdlied van de terreurvideo die het land deze week op stelten zette.

Het gaat om een geluidsfragment van 30 seconden, opgenomen in een formaat dat wordt gebruikt door de iPhone en iTunes. Download de ringtone op de website van 'Zatte Vrienden'.

http://www.zv-magazine.be/sfw/de-terreur-ringtone