PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslims vermoordden Russische burgemeester



Willem van Buren
27-11-08, 15:52
Moslims vermoordden Russische burgemeester
Gepubliceerd: donderdag 27 november 2008 13:15 UTC
Laatst gewijzigd: donderdag 27 november 2008 13:16 UTC
Vladikavkaz - De verantwoordelijkheid voor de moord op de burgemeester van de Russische stad Vladikavkaz is opgeëist door een regionale militante moslimgroepering. De militanten zeggen op hun website dat ze Vitali Karajev hebben geëxecuteerd omdat hij een vijand van de islam zou zijn.

Vladikavkaz is de hoofdstad van de regio Noord-Ossetië, waar vaak aanslagen worden gepleegd door moslimextremisten. Karajev werd woensdag voor zijn huis onder vuur genomen. Hij werd zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij op de operatietafel overleed.

************************************************** ********

Oei dit kan wel eens een heel naar staartje krijgen voor de moslims in Rusland.

tanger'73
27-11-08, 16:04
Zouden ze hier ook moeten doen bij een burgemeester die niet in de smaak valt? :)

Willem van Buren
27-11-08, 16:18
Zouden ze hier ook moeten doen bij een burgemeester die niet in de smaak valt? :)

:aanwal:Ok regering gooi de multicuturele idee maar in de prullebak:aanwal:

:huil:Zelfs Tanger krijgt nu extreme ideeën:huil:

:stout: Nee tanger ook de Amsterdamse mag je niet doodschieten al is het een Jood :stout:


:hihi:


Nou ff serieus, wat hebben ze er aan om deze burgemeester te doden?
Was dit een bewuste keuze, omdat hij misschien geen vrouw of kinderen had, of gewoon de zoveelste onschuldige burger die wordt gedood in de naam van de Islam?
En waar ik nu bang voor ben is de russische propaganda tv en achtervolgingen op moslims in Rusland, zoals we enkele weken terug zagen tegen deze Georgies, 12 onschuldige mensen gedood door een stelletje rascisten die even wraak namen op deze burgers en de politie even de andere kant opkeek.

tanger'73
27-11-08, 16:57
:aanwal:Ok regering gooi de multicuturele idee maar in de prullebak:aanwal:

:huil:Zelfs Tanger krijgt nu extreme ideeën:huil:

:stout: Nee tanger ook de Amsterdamse mag je niet doodschieten al is het een Jood :stout:


:hihi:


Nou ff serieus, wat hebben ze er aan om deze burgemeester te doden?
Was dit een bewuste keuze, omdat hij misschien geen vrouw of kinderen had, of gewoon de zoveelste onschuldige burger die wordt gedood in de naam van de Islam?
En waar ik nu bang voor ben is de russische propaganda tv en achtervolgingen op moslims in Rusland, zoals we enkele weken terug zagen tegen deze Georgies, 12 onschuldige mensen gedood door een stelletje rascisten die even wraak namen op deze burgers en de politie even de andere kant opkeek.

Hoe zit het dan met die aanstaande burgemeester van Rotterdam? Het schavot en schandpaal is gewoon een democratisch volksproces. :)

knuppeltje
27-11-08, 17:09
Hoe zit het dan met die aanstaande burgemeester van Rotterdam? Het schavot en schandpaal is gewoon een democratisch volksproces. :)

Als ik jou was zou ik een cursus democratie gaan volgen.

Willem van Buren
27-11-08, 17:16
Hoe zit het dan met die aanstaande burgemeester van Rotterdam? Het schavot en schandpaal is gewoon een democratisch volksproces. :)

Gezien de andere topic die ik plaatste over de recente democratische ontwikkelingen in Marokko, heb ik het volste vertrouwen in deze Rotterdamse burgermeester :ego:

Aan de anderekant moeten wij ook denken aan het volksvermaak, dus het schavot maar vast schilderen en de schandpaal oppoesten is nooit weg:hihi:

Nee, ik mag hem wel en hoop dat hij wat kan betekenen voor Rotterdam onze wereldhaven en een voorbeeld is voor de jongere generatie.

tanger'73
27-11-08, 17:37
Als ik jou was zou ik een cursus democratie gaan volgen.


En de hoofdstof uit die cursus democratie zal zeker bestaan uit het liegen en bedriegen van het gepeupel. Denk je dat men daarvoor naar school moet gaan?

mark61
27-11-08, 17:40
En de hoofdstof uit die cursus democratie zal zeker bestaan uit het liegen en bedriegen van het gepeupel. Denk je dat men daarvoor naar school moet gaan?

Jij maakt toch zelf deel uit van het systeem? Waarom werk je dan voor de overheid, als je die zo corrupt vindt?

tanger'73
27-11-08, 17:42
Gezien de andere topic die ik plaatste over de recente democratische ontwikkelingen in Marokko, heb ik het volste vertrouwen in deze Rotterdamse burgermeester :ego:

Aan de anderekant moeten wij ook denken aan het volksvermaak, dus het schavot maar vast schilderen en de schandpaal oppoesten is nooit weg:hihi:

Nee, ik mag hem wel en hoop dat hij wat kan betekenen voor Rotterdam onze wereldhaven en een voorbeeld is voor de jongere generatie.


We kunnen hem inderdaad goed gebruiken, voor al die Afrikaanse economische vluchtelingen die periodiek een gewaagde oversteek naar het Spaanse vaste land willen maken. Nergens meer voor nodig als burgemeester van 's werelds grootste haven, gewoon op het Marokkaanse vasteland inschepen in boten van de Rotterdam haven en via internationale wateren richting Rotterdam retour voeren.

tanger'73
27-11-08, 17:45
Jij maakt toch zelf deel uit van het systeem? Waarom werk je dan voor de overheid, als je die zo corrupt vindt?

Helaas nog wel, maar niet voor lang. Geef mij maar het gepeupel die weten van wanten.

knuppeltje
27-11-08, 17:47
En de hoofdstof uit die cursus democratie zal zeker bestaan uit het liegen en bedriegen van het gepeupel. Denk je dat men daarvoor naar school moet gaan?

In veel landen waar ze geen democratie hebben leren ze misschien de kinderen dat dat er hier zo naartoe gaat. Misschien ook wel in Marokko.

knuppeltje
27-11-08, 17:48
Helaas nog wel, maar niet voor lang. Geef mij maar het gepeupel die weten van wanten.

Aha, je voelt je thuis bij het plebs. :)

tanger'73
27-11-08, 17:50
In veel landen waar ze geen democratie hebben leren ze misschien de kinderen dat dat er hier zo naartoe gaat. Misschien ook wel in Marokko.



Nou in Marokko staat het liegen en bedriegen op het land letterlijk ondergekalkt en het enige is dat ze daar anders als hier duidelijk over zijn.

tanger'73
27-11-08, 17:51
Aha, je voelt je thuis bij het plebs. :)

Ja goed he, heb geen last van smetvrees. :)

knuppeltje
27-11-08, 17:54
Ja goed he, heb geen last van smetvrees. :)

Mwa, het lijkt er soms op of dat je daarmee toch aardig besmet bent. :hihi:

tanger'73
27-11-08, 17:57
Mwa, het lijkt er soms op of dat je daarmee toch aardig besmet bent. :hihi:


Ik ben bezig me te aclimatiseren heet dat en waar ik vandaan kom uit die hoogverheven ivorentoren, daar wordt ik alleen maar geconfronteerd met notoire plebs.

Willem van Buren
27-11-08, 18:15
We kunnen hem inderdaad goed gebruiken, voor al die Afrikaanse economische vluchtelingen die periodiek een gewaagde oversteek naar het Spaanse vaste land willen maken. Nergens meer voor nodig als burgemeester van 's werelds grootste haven, gewoon op het Marokkaanse vasteland inschepen in boten van de Rotterdam haven en via internationale wateren richting Rotterdam retour voeren.

Laten we dan direct marokko tot een provincie van nederland maken, laten we een van de blagen van het koninghuis uithuwelijken en klaar is Kees/Hoesein :turkije: