PDA

Bekijk Volledige Versie : Building Bridges



Willem van Buren
30-11-08, 18:49
Ik zag de banner staan en moet toegeven een geweldige organisatie die wereldwijd organiseert en werkt.
Ik verzoek een ieder dan ook om even de link te klikken en hun verhaal te lezen.
Misschien is er iemand in jullie buurt of familie die hier wat aan heeft.
Gewoon even doen :) Bouw een Brug en help een ander.

tanger'73
30-11-08, 20:29
Ik zag de banner staan en moet toegeven een geweldige organisatie die wereldwijd organiseert en werkt.
Ik verzoek een ieder dan ook om even de link te klikken en hun verhaal te lezen.
Misschien is er iemand in jullie buurt of familie die hier wat aan heeft.
Gewoon even doen :) Bouw een Brug en help een ander.


Laten we dan met zoveel mogelijk onder ons research doen voor ergens een school bouwen en die 25% eigen bijdrage onderling splitsen? Misschien dat Maroc.nl ook symbolisch kan bijdragen in het verzilveren van onze credits voor een nader overeen te komen bedrag? :)

Willem van Buren
30-11-08, 20:52
Laten we dan met zoveel mogelijk onder ons research doen voor ergens een school bouwen en die 25% eigen bijdrage onderling splitsen? Misschien dat Maroc.nl ook symbolisch kan bijdragen in het verzilveren van onze credits voor een nader overeen te komen bedrag? :)

Helemaal voor, misschien is het een idee en doet het bestuur mee, I'm in, omdat ik weet dat er bij deze organisatie niets aan de strijkstok blijft hangen.