PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderzoek Identiteitsvorming Marokkaanse Jongens In Nederland

HETONDERZOEK
13-12-08, 18:09
Salaam,

In het kader van de afronding van mijn opleiding ben ik bezig met een onderzoek naar de identiteitsvorming van Marokkaanse jongens in Nederland. Hiervoor zal ik een gesprek aan moeten gaan met deze jongens waarbij ik aan de hand van half gestructureerde vragenlijsten inzicht probeer te krijgen in dit proces. Vragen die hierbij aan bod komen zijn o.a. de manier waarop deze jongens de eigen identiteit vormen, welke problemen hierbij een rol spelen, hoe zij omgaan met de verschillende culturen waarmee zij te maken krijgen, welke rol de Islam hierbij speelt etc etc.

Helaas is de doelgroep van mijn onderzoek erg moeilijk te bereiken en weinig inschikkelijk om mee te doen Daarom probeer ik het nu via deze weg.

Ben jij of ken jij een Marokkaanse jongen in de leeftijd van 18 tot en met 25jaar, met een MBO- HBO- of WO- denkniveau, woonachtig of studerend in Rotterdam en omgeving die bereid is om aan dit onderzoek mee te doen? Reageer dan op deze topic of pm me!

I hope you can help me!

Groetjes, HETONDERZOEK.