PDA

Bekijk Volledige Versie : De 7e plaag van de VS? US power outage becomes life-threatening...



Wizdom
14-12-08, 12:19
US power outage becomes life-threatening
Sun, 14 Dec 2008 08:55:46 GMT


Seven US states have declared states of emergency due to the aftereffects of a recent winter storm.
Nearly 800,000 people in northeast US suffer from sub-zero temperatures due to a continued power outage brought about by a winter storm.

"A 49-year-old Danville man died of carbon monoxide poisoning after turning on his generator when his power went out in his camper," New Hampshire officials said.

Although the blackout has reached Pennsylvania, such areas as New Hampshire, Massachusetts, Maine and New York were most devastated. Cars have also been damaged by broken ice-covered trees.

New Hampshire and Massachusetts declared states of emergency, allowing National Guard troops to be mobilized to help communities with recovery efforts.

People in northern New England suffered from freezing temperatures Friday night and early Saturday; many residents had to leave their homes and go to shelters.

New Hampshire Governor John Lynch said that overnight plans should be made to ease the problems of residents who have no electricity.

"I think there were a lot of people who decided to just stick it out and stay home last night hoping that power would be restored today, but I think people have to assume that power will not come back today and seek shelter," Lynch said.

It will reportedly take days to restore utility services to the affected areas.

HSH/AA

mark61
14-12-08, 12:27
Zeg eh broedert hoe kan de VS zich bevrijden van deze plagen? Allemaal moeslim worden, dan gaat het geheid nooit meer vriezen?

Peuter.

Wizdom
14-12-08, 12:38
Zeg eh broedert hoe kan de VS zich bevrijden van deze plagen? Allemaal moeslim worden, dan gaat het geheid nooit meer vriezen?

Peuter.

Stomme vraag voor een echte op hete kolen oefenfanaat ontkenner... Je had beter kunnen vragen hoe je meer plagen kunt uitlokken... Dan had ik geantwoord "gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent... Totdat er van de VS nog maar een klein hoopje ellende over blijft..."

Maar ja daar ben jij weer te gehaaid voor...

mark61
14-12-08, 12:45
Stomme vraag voor een echte op hete kolen oefenfanaat ontkenner... Je had beter kunnen vragen hoe je meer plagen kunt uitlokken... Dan had ik geantwoord "gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent... Totdat er van de VS nog maar een klein hoopje ellende over blijft..."

Maar ja daar ben jij weer te gehaaid voor...

Eh, je geeft zoals gewoonlijk geen antwoord. Zijn we gewend van draaikonten en palingen in emmers snot.

Waarom zou ik zo'n imbeciele vraag als jij voorstelt willen stellen? Wie wil er meer plagen?

Jij. Hater. Das geen grapje deze keer.

Wizdom
14-12-08, 12:47
Eh, je geeft zoals gewoonlijk geen antwoord. Zijn we gewend van draaikonten en palingen in emmers snot.

Waarom zou ik zo'n imbeciele vraag als jij voorstelt willen stellen? Wie wil er meer plagen?

Jij. Hater. Das geen grapje deze keer.


Nee, Ik ben geen Hater. Ik was een leugenaar weet je nog of gaan we nu draaikonten?

mark61
14-12-08, 12:54
Nee, Ik ben geen Hater. Ik was een leugenaar weet je nog of gaan we nu draaikonten?

Jij verkneukelt je keer op keer over de ellende van andere mensen. Je bent dus een hater. Zieker dan jij worden ze nauwelijks gemaakt. Maar je bent een peuter, dus ik kan het je niet helemaal kwalijk nemen.

Liegen staat daar volledig los van, hoewel het natuurlijk vaak samen optreedt. Er is geen sprake van of / of.

Joesoef
14-12-08, 12:56
Ik hou het op een van de zeven zonden ipv plaag.

super ick
15-12-08, 14:39
Jij verkneukelt je keer op keer over de ellende van andere mensen. Je bent dus een hater. Zieker dan jij worden ze nauwelijks gemaakt. Maar je bent een peuter, dus ik kan het je niet helemaal kwalijk nemen.

Liegen staat daar volledig los van, hoewel het natuurlijk vaak samen optreedt. Er is geen sprake van of / of.


Islam en de rest is rijp voor het vagevuur.
Soevereiniteitsdenken van gelovigen.
Zit in de genen.
Gaan een paar eeuwen overheen.