PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush kissed goodbye with shoes _throwing !



Sallahddin
15-12-08, 13:20
"This is a farwell_goodbye kiss from the Iraki people ,dog " :

that was the cry_scream of an Iraki journalist while throwing his both shoes one after the other at the face of Bush ,who had tried & succeded in avoiding their impacts of his face , 'fore CIA agents could stop the enraged journalist !


"Shoe_throwing Mars Bush's Baghadad trip " by Sudarsan Raghavan & Dan Eggan!

Bron: Washington Post foreign service, maanday ,december 15 , 2008 ! ,

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/12/14/AR2008121401170.html?hpid=topnews



Enjoy the video : Bush being attacked with both thrown shoes of the Iraki journalist at the face of Bush! !!! :lol: :cola:

awesome!!!! :lol: :cola:

:zwaai:

Sallahddin
15-12-08, 13:41
:lole::cola:

Let's hope for yet another real humiliation of the criminal terrorist imperialist US governement or US Army at least: in Irak, Afghanistan or elsewhere together with their zionist lovers ! :lol: :cola:


Awesome ! :lol: :cola:

:zwaai:

Tomas
15-12-08, 14:14
Volgens mij ligt het niet aan de font size dat je onbegrijpelijk schrijft. Je moet het elders zoeken.

Bofko
15-12-08, 14:30
Volgens mij ligt het niet aan de font size dat je onbegrijpelijk schrijft. Je moet het elders zoeken.

:hihi: Al die autochtone oudjes met die te korte armen, waarmee Sallah in de clinch ligt.....

Slinger
15-12-08, 18:54
Twee worpen, twee wijd. Slechte werper...

mark61
15-12-08, 19:29
Volgens mij ligt het niet aan de font size dat je onbegrijpelijk schrijft. Je moet het elders zoeken.

Nou mijn ogen worden beslist minder. Maar nu ik het wel kan lezen staat er nog niks inderdaad.

Crenshaw
16-12-08, 00:29
De schoenen gooiende journalist is een held in Irak en terechthttp://img267.imageshack.us/img267/885/schoenrk6.png

Sallahddin
16-12-08, 17:58
De schoenen gooiende journalist is een held in Irak en terechthttp://img267.imageshack.us/img267/885/schoenrk6.png


Precies : :fpetaf: :

A real hero for daring to treat "the most powerful man on earth :lol:" like he did indeed :

criminal of war Bush deserves actually more than that indeed :

Bush should be brought to justice for all his war crimes, crimes against humanity ........ together with his zionist lovers indeed such as Sharon (he's still in coma, i guess, after more than 2 years = divine revenge !) .......

There should be a Nuremberg trial for those US & zionist criminal terrorists imperialists ...

in the ideal world indeed !

"This is a farewell kiss from the Iraki people, u dog " :



that was the scream _cry of that brave journalist while throwing both of his shoes at the nazi face of Bush :

Well, many offended dogs & other animals + animal rights organisations are calling for a worldwide protest _mars in the major world cities against what they consider as an offense to animals & dogs in particualr, from the part of that journalist when he had called Bush a ....dog !!!! :lol: :cola:


:zwaai:

Sallahddin
16-12-08, 18:01
Well , stop bitching, bitches ! :lol:

& just react to the above mentionned public humiliation of Bush :


cut the crap , i had to write it very quickly 'cause i did not have enough time !

What do u have to say 'bout it then , instead of that offtopic bitchy talk! :lol:

Just watch the video & read the above mentionned article then of the Washington post !

:zwaai:

tanger'73
16-12-08, 18:04
Het zou uiterst treurig wezen als de schoengooiende journalist voor zijn daad berecht zou worden, ondanks het feit zijn stomme kop en die van zijn marionet (smerige lelijke dikkop) niet te hebben geraakt.

Sallahddin
16-12-08, 18:11
Het zou uiterst treurig wezen als de schoengooiende journalist voor zijn daad berecht zou worden, ondanks het feit zijn stomme kop en die van zijn marionet (smerige lelijke dikkop) niet te hebben geraakt.

It doesn' really matter if he does time:

his symbolic brave act is what really matters !

I really enjoyed that public humiliation of war criminal Bush ! :lol:

he deserves more than that actually ! :cola:

na het verterk van die misdadig Amerikkanen , zal die marionet zgn irakees regering het zeker niet lang volhouden :

het zijn smerige collaborateurs :

hoe kan men spreken van een regering op die manier & onder bezetting ook no ! = a big silly joke ! :lol:

:zwaai:

tanger'73
16-12-08, 18:14
It doesn' really matter if he does time:

his symbolic brave act is what really matters !

I really enjoyed that public humiliation of war criminal Bush ! :lol:

he deserves more than that actually ! :cola:

na het verterk van die misdadig Amerikkanen , zal die marionet zgn irakees regering het zeker niet lang volhouden :

het zijn smerige collaborateurs :

hoe kan men spreken van een regering op die manier & onder bezetting ook no ! = a big silly joke ! :lol:

:zwaai:

Ik hoop stellig dat die marionet talibani, met z'n smerige perekop wordt opgeblazen in z'n voertuig? So much haat ik namelijk dergelijke callaborateurs.

Sallahddin
16-12-08, 18:36
Ik hoop stellig dat die marionet talibani, met z'n smerige perekop wordt opgeblazen in z'n voertuig? So much haat ik namelijk dergelijke callaborateurs.

They will get the same destiny_end reserved for all traitors, collaborators ...:cola:

:zwaai:

tanger'73
16-12-08, 18:38
They will get the same destiny_end reserved for all traitors, collaborators ...:cola:

:zwaai:


Hoop dat ze daarbij die smerige rotkop van die Maliki niet vergeten? :knife_hea

Sallahddin
16-12-08, 18:50
Hoop dat ze daarbij die smerige rotkop van die Maliki niet vergeten? :knife_hea

Om niet die homo :lol: karazai van Afghanistan te vergeten natuurlijk :

president van ....Kabul , eigenlijk is die niet's president van zijn eigen paleis...::lole:

zo veel keren werd er een aanslag op z'n rot leven gepleegd : hij heeft 7 levens , zo te zien ! :lol:

hij kan niet zonder VS permanent bewaking ....

die zgn irakees regering kan ook niet zich wagen buiten de uiterst beveiligd VS Green _zone in Baghdad (waarin die schoenen incident plaats vond !) ...zonder zwaar bewaking :

a big silly joke ! :lole:

wat een wereld, zeg !

The so_called leader fo the "free" world is the biggest war criminal of all times !

:zwaai:

tanger'73
16-12-08, 18:55
Om niet die homo :lol: karazai van Afghanistan te vergeten natuurlijk :

president van ....Kabul ::lole:

zo veel keren werd er een aanslag op z'n rot leven gepleegd : hij heeft 7 levens , zo te zien ! :lol:

hij kan niet zonder VS permanent bewaking ....

die zgn irakees regering kan ook niet zich wagen buiten de uiterst beveiligd VS Green _zone in Baghdad (waarin die schoenen incident plaats vond !) ...zonder zwaar bewaking :

a big silly joke ! :lole:

wat een wereld, zeg !

The so_called leader fo the "free" world is the biggest war criminal of all times !

:zwaai:

Ik hoop dat de betrokken bevolking de niet in dank aangenomen veroorzaakte wetteloosheid haar eigen 'leiders' zullen doen smaken.

Max Stirner
16-12-08, 19:53
Het zou uiterst treurig wezen als de schoengooiende journalist voor zijn daad berecht zou worden, ondanks het feit zijn stomme kop en die van zijn marionet (smerige lelijke dikkop) niet te hebben geraakt.


Zal niet gebeuren waarschijnlijk.

Zou onder Saddam wel ff anders geweest zijn.

tanger'73
16-12-08, 19:55
Zal niet gebeuren waarschijnlijk.

Zou onder Saddam wel ff anders geweest zijn.

Je kunt hem in quantanamo komen opzoeken onder het regime van zijn doelwit.

Max Stirner
16-12-08, 20:08
Je kunt hem in quantanamo komen opzoeken onder het regime van zijn doelwit.


Dat denk ik niet.

Één ding is zeker: ten tijde van Saddam zouden hij, zijn hele familie en waarschijnlijk zijn hele dorp in een massagraf terecht zijn gekomen. Zeker als sjiïet.

Dat deze 'dappere verzetsheld' nu vrolijk met schoenen mag gooien, is te danken aan Bush .... :)

tanger'73
16-12-08, 20:15
Dat denk ik niet.

Één ding is zeker: ten tijde van Saddam zouden hij, zijn hele familie en waarschijnlijk zijn hele dorp in een massagraf terecht zijn gekomen. Zeker als sjiïet.

Dat deze 'dappere verzetsheld' nu vrolijk met schoenen mag gooien, is te danken aan Bush .... :)

En nu geniet Irak van de democratie? Het is altijd lachen met jou.

Tomas
16-12-08, 20:28
En nu geniet Irak van de democratie? Het is altijd lachen met jou.

Dat ligt niet aan Bush. Bush is slechts een intermetzo. Een islamitisch land dat is per definitie een dictatuur. Dat is nu eenmaal de enige staatsinrichting die er een beetje bij past.

tanger'73
16-12-08, 20:39
Dat ligt niet aan Bush. Bush is slechts een intermetzo. Een islamitisch land dat is per definitie een dictatuur. Dat is nu eenmaal de enige staatsinrichting die er een beetje bij past.

Helaas begrijpen dwazen als Bush en de zijnen dat jammergenoeg niet. Maar democratie brengen was dan ook niet hun voornaamste doel.

Tomas
16-12-08, 20:42
Helaas begrijpen dwazen als Bush en de zijnen dat jammergenoeg niet. Maar democratie brengen was dan ook niet hun voornaamste doel.

Bush is een giga sukkel. Speelbal van z'n "adviseurs". De Cheny's en Rumsveld's hebben de tijd van hun leven gehad.

tanger'73
16-12-08, 20:49
Bush is een giga sukkel. Speelbal van z'n "adviseurs". De Cheny's en Rumsveld's hebben de tijd van hun leven gehad.


Wist je dat trouwens dat Oliver Stone een verfilming over deze sukkel heeft gemaakt? Echt hilarisch.


YouTube - Watch the W. Extended Trailer. In Theaters 10/17.

Tomas
16-12-08, 20:51
Wist je dat trouwens dat Oliver Stone een verfilming over deze sukkel heeft gemaakt? Echt hilarisch.

De film valt wat tegen. Magoed, jij denkt dat er mensen op internet forums komen die dit feit ontgaan is? Je zit zeker meer op msn met jonge meisjes ofzo?

tanger'73
16-12-08, 20:55
De film valt wat tegen. Magoed, jij denkt dat er mensen op internet forums komen die dit feit ontgaan is? Je zit zeker meer op msn met jonge meisjes ofzo?


Je moest eens weten hoeveel internetgangers überhaupt niks van feiten afweten, vandaar dat ik het dan ook maar vraag. Die film had wat mij betreft ook wat meer gewaagder gemoeten, precies hoe die dwaas in het echt is.

Julien
16-12-08, 22:27
@ Tanger en Sallah:


Ik hoop stellig dat die marionet talibani, met z'n smerige perekop wordt opgeblazen in z'n voertuig? So much haat ik namelijk dergelijke callaborateurs.


Hoop dat ze daarbij die smerige rotkop van die Maliki niet vergeten?


Om niet die homo karazai van Afghanistan te vergeten natuurlijk :

president van ....Kabul , eigenlijk is die niet's president van zijn eigen paleis...:

zo veel keren werd er een aanslag op z'n rot leven gepleegd : hij heeft 7 levens , zo te zien !

hij kan niet zonder VS permanent bewaking ....

die zgn irakees regering kan ook niet zich wagen buiten de uiterst beveiligd VS Green _zone in Baghdad (waarin die schoenen incident plaats vond !) ...zonder zwaar bewaking :

a big silly joke !

wat een wereld, zeg !

The so_called leader fo the "free" world is the biggest war criminal of all times !

Wat een haat en geweld weer.
En dan heeft vooral Sallahdin zo'n grote mond over "islam is vrede en geweldloos" terwijl hij het continue heeft over de gewelddadige christelijke geschiedenis.

Ik neem aan dat jullie je woorden terugnemen, als moslim zijnde?

Een christen zal zeggen: Indien iemand u op de rechter wang slaat, keer hem ook de andere toe

Max Stirner
16-12-08, 22:50
Helaas begrijpen dwazen als Bush en de zijnen dat jammergenoeg niet..



Wil natuurlijk niet stoken :strik:, maar Tommy zegt in feite dat het logisch en vanzelfsprekend is dat moslims worden onderdrukt door bloeddorstige dictators .....

Voel je niet de behoefte om dat te ontkennen ?

mark61
17-12-08, 08:06
Wil natuurlijk niet stoken :strik:, maar Tommy zegt in feite dat het logisch en vanzelfsprekend is dat moslims worden onderdrukt door bloeddorstige dictators .....

Voel je niet de behoefte om dat te ontkennen ?

Nee, dat geloof ik niet. Hij is voor dictatuur.

Siah
17-12-08, 10:54
Een grote symbolische gebaar waarvan de sporen voorgoed in het historische geheugen van de US(-vlag) gegraveerd zijn.
Ik vind het juist goed dat hij niet, maar de Amerikaanse vlag –veel belangrijker dan hem zelf als presidentfiguur– wel geraakt werd. Dat representeert veel meer dan hem zelf als een (gehate) president. En het is ook niet zomaar een Amerikaanse vlag, maar een vlag-achter-de-president. Dat krijgt extra symbolische lading. Hij dekt de rug van de president van de “machtigste” land. Een vlag, historisch besmeurd met ‘betekenissen’, en opgeladen met koppige codes. Heel anders dan één of andere vlag dat bvb. op straat naast een openbaar toilet hangt.

En, het feit dat een IRAKESE journalist tijdens een belangrijke persconferentie zijn schoenen naar de PRESIDENT van U.S. gegooid heeft, is al op zich een niet-uit-te-wissen gebeurtenis op het voorhoofd van USA. Een overduidelijke en niet-te-ontkrachten Fuck-You gebaar van de occupied aan de occupier. En tegelijkertijd ook een zichtbaar politieke oormerk voor iedere westerse president/vertegenwoordiger die de U.S. pad wil volgen/volgt.

En dat zou ook ongetwijfeld als een nieuwe inspiratiebron voor de onderdrukte mensen wereldwijd gaan vormen. Mensen die zich van het juk van de militaire bezetting proberen te bevrijden. De enorme symbolische lading ervan zou op verschillende manieren vrij komen en voortleven.
Het zou waarschijnlijk niet zo lang duren dat er bvb. theatervoorstellingen, schilderijen, sleutelhangers, cartoons etc. van gemaakt worden. of bvb. de replica van zijn schoenen die voor miljoenen euro’s aan de musea verkocht worden.
Dat gebeurtenis, heeft al in ieder geval golven van boze demonstraties tegen de bezetters te weeg gebracht.
Muntather Al Zaidi, Fan-fuckin-tastic gedaan.

“A historical moment in the Iraqi tragedy indeed and during Bush's last visit !
A historical moment that will be recorded as the ultimate humiliation to any American president and to the "American Empire" hahahahahahaha.” By Layla Anwar

Sallahddin
17-12-08, 13:12
Zal niet gebeuren waarschijnlijk.

Zou onder Saddam wel ff anders geweest zijn.

Irrelevent :

geen argument:

wat die journalist deed is de vertaling van wat elk moslim voelt jegens die war criminal = Bush!

Feit is : je kan niet onrecht met een ander groter onrecht "goed maken" :

Saddam ruilen met de crimineel VS invasie ....

De VS deed dat voor eigen belang : olie....

de VS geeft geen moer om het leed van anderen :

vandaar dat de VS andere dictaturen actief steunt!

:zwaai:

Sallahddin
17-12-08, 13:19
Dat ligt niet aan Bush. Bush is slechts een intermetzo. Een islamitisch land dat is per definitie een dictatuur. Dat is nu eenmaal de enige staatsinrichting die er een beetje bij past.

wat een debiel verkrachtig van de elementaire feiten over de werkelijkheid, de wereld politiek ....

het westen onder leiding van de VS steunen al die "moslim"_dictaturen die juist niets met Islam te maken zouden hebben :

sterker nog : die seculaire of semi _seculaire dictaturen ge_misbruiken Islam voor politiek & ander down to earth doeleinden :

geen van beide partijen wil de terug keer zien van allesomvattend Islam als zodanig :

het westen of die "moslim"_dictaturen :

deze laatsten zien ook niks in die westerse liberaal democratie , want dat zou betekenen dat ze hun illegetiem macht zouden moeten afstaan :

dat zou ook gebeuren in geval van installering van Islam als zodanig !

deze Islam die een serieus obstakel_challenge voor het westen zou zijn, voor verder westerse dominatie ...


dus , niet zomaar gaan lullen ....

Islam is een soort religieus democratie, geen totalitarisme of theocratie :

dat zijn slechts christelijke projecties !:cola:

:zwaai:

Bofko
17-12-08, 13:22
dat zijn slechts christelijke projecties !:cola:



Ik zie dat die afgeserveerde Freud inmiddels met een aardige comeback bezig is.

H.P.Pas
17-12-08, 13:27
Ik zie dat die afgeserveerde Freud inmiddels met een aardige comeback bezig is.

Freud baseerde zich bij dit idee op de Islam.

Sallahddin
17-12-08, 13:31
@ Tanger en Sallah:







Wat een haat en geweld weer.
En dan heeft vooral Sallahdin zo'n grote mond over "islam is vrede en geweldloos" terwijl hij het continue heeft over de gewelddadige christelijke geschiedenis.

Ik neem aan dat jullie je woorden terugnemen, als moslim zijnde?

Een christen zal zeggen: Indien iemand u op de rechter wang slaat, keer hem ook de andere toe



Nou, houd's op met die schijnheilig onrealistisch kerk _slaven moraal :

de kruisvaarders hadden "zeker" de ander wang toegekeerd= "....die kruistochten die gingnen gepaard met ten hemel schreiend pogroms ..." quote : Bertrand Russell : hoofdstuk : Godsdienstig ontwikkeling van de joden !



Bovendien, hoe kan je nazisme, fascisme , imperialisme ,neo_imperialisme ....verslaan of stoppen met die hypocriet moraal van je dan ???

with flowers ???? :lole:

geweld hoort bij het leven : maakt deel uit van die classiek eeuwig strijd tussen goed_kwaad ...

Ghandi's passief verzet is ook niet van deze tijd !


hoe hadden Europeese locale anti_nazi verzetsgroepen locale collaborateurs & veraaders behandeld dan, volgens je ???? :cola:


ach...Wake up, get real !

P.S.:


That brave journalist hero deserves a medal of honour , does not deserve being incarcerated : the man gotta be released & rewarded for his great symbolic gesture :

he's gotta be released with or without ...shoes! :lol:



:zwaai:

Sallahddin
17-12-08, 13:35
Ik zie dat die afgeserveerde Freud inmiddels met een aardige comeback bezig is.

Nou, nogmaals : oh : dit zijn de letterlijke woorden waarop ik had gereageerd op een ander topic :

even kijken :

jawel : die van Tomas : op : "de paus roept om maarterlaarschap " , neem ik aan :

ik verwijs je er naar :

hoef ik me niet te herhalen dan :

projecties hadden altijd bestaan , daar had de mensheid geen pervers Freud voor nodig !

Freud is achterhaald!

& dat klopt inderdaad dat de meeste westerse mensen hier hebben het christendom in het achterhoofd als ze spreken over Islam waarvan die niet veel weten !

:zwaai:

Sallahddin
17-12-08, 13:39
Freud baseerde zich bij dit idee op de Islam.


Ach, ga weg :

deze misplaatst ironie,sarcasme, cynisme van je , die out of context opmerkingnen , die impotent nihillisme ...........are not even funny .....are not even relevant or "correct" = out of context again ! :cola:


je bent een echt fenomeen !

:zwaai:

H.P.Pas
17-12-08, 13:58
Freud is achterhaald!


Niet mijn indruk.



Sie müssen die religiöse Illusion mit allen Ihren Kräften verteidigen; wenn sie entwertet wird, - und sie ist wahrlich bedroht genug, - dann stürzt Ihre Welt zusammen, es bleibt Ihnen nichts übrig, als an allem zu verzweifeln, an der Kultur und an der Zukunft der Menschheit.
Von dieser Leibeigenschaft bin ich, sind wir frei. Da wir bereit sind, auf ein gutes Stüick unserer infantilen Wünsche zu verzichten, können wir es vertragen, wenn sich einige unserer Erwartungen als Illusionen herausstellen. Die vom Druck der religiösen Lehren befreite Erziehung wird vielleicht nicht viel am psychologischen Wesen des Menschen ändern, unser Gott Logos ist vielleicht nicht sehr allmächtig, kann nur einen kleinen Teil von dem erfüllen, was seine Vorgänger versprochen haben. Wenn wir es einsehen müssen, werden wir es in Ergebung hinnehmen.
Das Interesse an Welt und Leben werden wir darum nicht verlieren, denn wir haben an einer Stelle einen sicheren Anhalt, der Ihnen fehlt. Wir glauben daran, daß es der wissenschaftlichen Arbeit möglich ist, etwas über die Realität der Welt zu erfahren, wodurch wir unsere Macht steigern und wonach wir unser Leben einrichten können.
-- Zukunft einer Illusion (http://www.uni-potsdam.de/u/philosophie/texte/freud/freud1.htm)

Sallahddin
17-12-08, 14:14
Niet mijn indruk.

-- Zukunft einer Illusion (http://www.uni-potsdam.de/u/philosophie/texte/freud/freud1.htm)

Nou, niet helemaal achterhaald natuurlijk :

die pervers Freud blijft zijn stempel drukken op de modern tijd , bewust of onbewust :


deze modern tijd is darwinistisch _Freudiaans bij uitsek (zelfs de psychologie van Freud was fundamenteel sterk beinvloed door darwinsime !) , op veel manieren :
zie de politiek in de VS, zie de marketing in de VS , de economie , de psychologie, psycho_therapy , psycho_analyse ....in de VS vooraal & met name , & natuurlijk elders

Freud theorieen _psychologie worden toegepas & aan gepast aan de politiek marketing, economie ...aldaar in de VS met veel succes :

onder het motto :

"manipulation of desires instead of ...needs!

:zwaai:

Slinger
17-12-08, 14:19
Nou, houd's op met die schijnheilig onrealistisch kerk _slaven moraal :

de kruisvaarders hadden "zeker" de ander wang toegekeerd= "....die kruistochten die gingnen gepaard met ten hemel schreiend pogroms ..." quote : Bertrand Russell : hoofdstuk : Godsdienstig ontwikkeling van de joden !



Bovendien, hoe kan je nazisme, fascisme , imperialisme ,neo_imperialisme ....verslaan of stoppen met die hypocriet moraal van je dan ???

with flowers ???? :lole:

geweld hoort bij het leven : maakt deel uit van die classiek eeuwig strijd tussen goed_kwaad ...

Ghandi's passief verzet is ook niet van deze tijd !


hoe hadden Europeese locale anti_nazi verzetsgroepen locale collaborateurs & veraaders behandeld dan, volgens je ???? :cola:


ach...Wake up, get real !

P.S.:


That brave journalist hero deserves a medal of honour , does not deserve being incarcerated : the man gotta be released & rewarded for his great symbolic gesture :

he's gotta be released with or without ...shoes! :lol:



:zwaai:


Och, zo'n schoenenworp maakt in het westen op niemand indruk hoor. En in de VS al helemaal niet. Het is wel een illustratie van de het succes van Bush. Tegen een Arabische, islamitische dictator had deze journalist zich dit absoluut niet kunnen permitteren...

super ick
17-12-08, 14:38
Doen ze wel meer in die regio. Groots uitpakken en etaleren om succes te faken dat er niet is en ook niet zal komen zolang ze elkaar het licht niet in de ogen gunnen.
Triest om te moeten constateren dat enkel haat de mensen verb(l)ind. Vlaggen verbranden, schoenen gooien, etc, etc.
Glas, plas, was.

Julien
17-12-08, 16:04
Nou, houd's op met die schijnheilig onrealistisch kerk _slaven moraal :

de kruisvaarders hadden "zeker" de ander wang toegekeerd= "....die kruistochten die gingnen gepaard met ten hemel schreiend pogroms ..." quote : Bertrand Russell : hoofdstuk : Godsdienstig ontwikkeling van de joden !



Bovendien, hoe kan je nazisme, fascisme , imperialisme ,neo_imperialisme ....verslaan of stoppen met die hypocriet moraal van je dan ???

with flowers ???? :lole:

geweld hoort bij het leven : maakt deel uit van die classiek eeuwig strijd tussen goed_kwaad ...

Ghandi's passief verzet is ook niet van deze tijd !


hoe hadden Europeese locale anti_nazi verzetsgroepen locale collaborateurs & veraaders behandeld dan, volgens je ???? :cola:


ach...Wake up, get real !

P.S.:


That brave journalist hero deserves a medal of honour , does not deserve being incarcerated : the man gotta be released & rewarded for his great symbolic gesture :

he's gotta be released with or without ...shoes! :lol:



:zwaai:

Ik heb het niet over de 'christelijke' geschiedenis, ik heb het over de christelijke theologie. En die keurt geweld af. Op een christelijk forum zal ik nooit zulke gewelddadige reacties lezen, maar volgens Ayt Ayt is dit een islamitisch forum en jullie noemen jezelf moslims. Nou vraag ik me dus af of jullie wel serieus zijn als jullie de islam een vreedzaam geloof noemen. Want dat blijkt niet uit wat ik hier lees.:maf2:

tanger'73
17-12-08, 17:31
Wil natuurlijk niet stoken :strik:, maar Tommy zegt in feite dat het logisch en vanzelfsprekend is dat moslims worden onderdrukt door bloeddorstige dictators .....

Voel je niet de behoefte om dat te ontkennen ?

Arabische leiders zijn dictators, net als hun westerse broodheren. Maar moslims zijn van een geheel ander slag.

tanger'73
17-12-08, 17:33
@ Tanger en Sallah:







Wat een haat en geweld weer.
En dan heeft vooral Sallahdin zo'n grote mond over "islam is vrede en geweldloos" terwijl hij het continue heeft over de gewelddadige christelijke geschiedenis.

Ik neem aan dat jullie je woorden terugnemen, als moslim zijnde?

Een christen zal zeggen: Indien iemand u op de rechter wang slaat, keer hem ook de andere toe

Hoe zeer ik genoemde marionetten dan ook haat, wens ik mijn verwensingen natuurlijk niemand toe.

tanger'73
17-12-08, 17:37
wat een debiel verkrachtig van de elementaire feiten over de werkelijkheid, de wereld politiek ....

het westen onder leiding van de VS steunen al die "moslim"_dictaturen die juist niets met Islam te maken zouden hebben :

sterker nog : die seculaire of semi _seculaire dictaturen ge_misbruiken Islam voor politiek & ander down to earth doeleinden :

geen van beide partijen wil de terug keer zien van allesomvattend Islam als zodanig :

het westen of die "moslim"_dictaturen :

deze laatsten zien ook niks in die westerse liberaal democratie , want dat zou betekenen dat ze hun illegetiem macht zouden moeten afstaan :

dat zou ook gebeuren in geval van installering van Islam als zodanig !

deze Islam die een serieus obstakel_challenge voor het westen zou zijn, voor verder westerse dominatie ...


dus , niet zomaar gaan lullen ....

Islam is een soort religieus democratie, geen totalitarisme of theocratie :

dat zijn slechts christelijke projecties !:cola:

:zwaai:

Een dictatuur heeft natuurlijk zijn voor en nadelen. Het is gewoon een staatsinrichting voor mensen die duidelijkheid wensen. Zo is Amerika bijvoorbeeld een pseudo-democratie, een dictatuur met een democratisch jasje waarvan je niet weet waaraan je toe bent.

tanger'73
17-12-08, 17:39
Och, zo'n schoenenworp maakt in het westen op niemand indruk hoor. En in de VS al helemaal niet. Het is wel een illustratie van de het succes van Bush. Tegen een Arabische, islamitische dictator had deze journalist zich dit absoluut niet kunnen permitteren...


Een Arabische dictator, geen islamitische!

mark61
17-12-08, 17:57
Een Arabische dictator, geen islamitische!

Ah daar hebben we Sidi Endeldarm weer es.

Zelfverklaard takfierdeskundige. Heeft zojuist enkele tientallen mensen getakfierd.

Het blijft stompzinnig om elke moslim die je niet bevalt een ongelovige te noemen. Zo blijft er dus geen moslim meer over.

tanger'73
17-12-08, 18:00
Ah daar hebben we Sidi Endeldarm weer es.

Zelfverklaard takfierdeskundige. Heeft zojuist enkele tientallen mensen getakfierd.

Het blijft stompzinnig om elke moslim die je niet bevalt een ongelovige te noemen. Zo blijft er dus geen moslim meer over.

Doe niet zo onnozel door er zelf mee te beginnen. Blijkbaar heb ik zoveel indruk bij je achtergelaten een permanente plaats in een van je overgebleven grijze cel. Sterkte daarmee.

Max Stirner
17-12-08, 18:47
Maar moslims zijn van een geheel ander slag.


Tsja.

Die gooien met schoenen naar hun bevrijders ..... :)

tanger'73
17-12-08, 18:58
Tsja.

Die gooien met schoenen naar hun bevrijders ..... :)

"bevrijders", ben je wel lekker? :confused:

Max Stirner
17-12-08, 19:02
"bevrijders", ben je wel lekker? :confused:


De beste man is nog een sjiíet bovendien.

Die bevolkingsgroep heeft heel wat te danken aan George De Verlosser, of ze het nu willen erkennen of niet.

Beetje ondankbaar gedrag dus.

Sallahddin
17-12-08, 19:06
Och, zo'n schoenenworp maakt in het westen op niemand indruk hoor. En in de VS al helemaal niet. Het is wel een illustratie van de het succes van Bush. Tegen een Arabische, islamitische dictator had deze journalist zich dit absoluut niet kunnen permitteren...

Ik ga mezelf niet herhalen, kijk's naar mijn posts op die ander_topic _twin brother :cola: (zie je het metaforisch parallelism ??? :lol: = use ur imagination!) van deze van Ibn Rushd over die shoe incident :

da's geen argument van je = irrelevent nogmaals :

je kan absoluut geen onrecht met een ander onrecht verruilen & dan gaan beweren dat de 1 onrecht beter zou zijn dan de ander :

de VS viel Irak aan voor diens eigen selfish strategisch belangen = olie...

heeft niets te maken met democratie, vrijheid ....

deze hypocriet Westen & VS zgn waarden waaromtrent geen enkel hond erin zou geloven zijn bij deze moreel & ander bankroet _ontmaskerd : try to sell them to some other lunatics who w'd eventually believe in them ! :

de VS & het Westen zijn de eersten die deze waarden schenden :

lecturing us 'bout democracy, hulman rights ...blablabla....is bij deze in het water gevallen ! : how dare u do just that still after all US crimes against humanity, war crimes ...in Afghanuistan ,Irak & elsewhere : no dog w'd believe it anymore !

die "moslim" dictaturen heeft Islam juist niets mee te maken :

vandaar dat de VS bijna alle andere "moslim"_dictaturen actief steunt om de terug keer van Islam te verhinderen ...

i'm not going to repeat the same things : go to that other twin_brother _topic then !

:zwaai:

tanger'73
17-12-08, 19:06
De beste man is nog een sjiíet bovendien.

Die bevolkingsgroep heeft heel wat te danken aan George De Verlosser, of ze het nu willen erkennen of niet.

Beetje ondankbaar gedrag dus.

Zeker ondankbaar nu hun land sinds de inval totaal in puin is geslagen en de eigen bevolking van geen druppel olie kan profiteren. De situatie destijds onder Saddam was een paradijs vergeleken bij die bevrijder van jou.

knuppeltje
17-12-08, 19:09
De situatie destijds onder Saddam was een paradijs vergeleken bij die bevrijder van jou.

Ga dat een aan de Koerden vragen?

tanger'73
17-12-08, 19:15
Ga dat een aan de Koerden vragen?

Je kunt het ook meteen aan de overige bevolkingsgroepen vragen, want nu zitten ze allemaal dankzij hun 'bevrijder' in de ellende.

knuppeltje
17-12-08, 19:20
Je kunt het ook meteen aan de overige bevolkingsgroepen vragen, want nu zitten ze allemaal dankzij hun 'bevrijder' in de ellende.

De Koerden ook?

Sallahddin
17-12-08, 19:21
Een dictatuur heeft natuurlijk zijn voor en nadelen. Het is gewoon een staatsinrichting voor mensen die duidelijkheid wensen. Zo is Amerika bijvoorbeeld een pseudo-democratie, een dictatuur met een democratisch jasje waarvan je niet weet waaraan je toe bent.

Nee , tanger : ik ben het niet mee ééns met je , sorry :

dictaturen zijn verwerpelijk : die hebben geen voordelen :

al dien "moslim"_dictaturen moeten verdwijnen natuurlijk & zo snel mogelijk & plaats maken voor Islam :

die "moslim" seculaire of semi seculaire dictaturen ge_misbruiken Islam voor, politiek & ander doeleinden : da's een overduidelijk feit !

de VS democratie, inclusief die van het heel westen , is materialistisch pragmatisch utilitair ...van aard :

slechts een geraffineerd hypocrit Stable Evolutionnary Strategy als geraffineerd dekmantel voor ....macht & dominatie , ironisch genoeg :

secularisme ook met name ! = ideologisch anti-religie "atheistisch religie_dogma" !

oftewel : democracy as a secondary product of the ...market as had put it top US journalist Chris Hedges in his interesting article : " The idiots who run America "

u w'd find it on this US site : www.truthdig.com under Chris Hedges' articles !

:zwaai:

Max Stirner
17-12-08, 19:21
De situatie destijds onder Saddam was een paradijs vergeleken bij die bevrijder van jou.


Dat zal dan wel te maken hebben met je definitie van het woord 'paradijs'.

Persoonlijk heb ik daarbij ietwat andere associaties.

tanger'73
17-12-08, 19:24
Nee , tanger : ik ben het niet mee ééns met je , sorry :

dictaturen zijn verwerpelijk : die hebben geen voordelen :

al dien "moslim"_dictaturen moeten verdwijnen natuurlijk & zo snel mogelijk & plaats maken voor Islam :

die "moslim" seculaire of semi seculaire dictaturen ge_misbruiken Islam voor, politiek & ander doeleinden : da's een overduidelijk feit !

de VS democratie, inclusief die van het heel westen , is materialistisch pragmatisch utilitair ...van aard :

slechts een geraffineerd hypocrit Stable Evolutionnary Strategy als geraffineerd dekmantel voor ....macht & dominatie , ironisch genoeg :

secularisme ook met name ! = ideologisch anti-religie "atheistisch religie_dogma" !

oftewel : democracy as a secondary product of the ...market as had put it top US journalist Chris Hedges in his interesting article : " The idiots who run America "

u w'd find it on this US site : www.truthdig.com under Chris Hedges' articles !

:zwaai:

Wat vindt jij van een theocratie?

Sallahddin
17-12-08, 19:25
Een Arabische dictator, geen islamitische!

Precies : Saddam bijv. was marxistisch & had zelfs Stalin als idool :

Saddam had een vol bibliotheek met boeken over misdadig dictateur Stalin!
toen die Saddam onder de greep van de VS druk viel , dan pas deed die zich voor als vroom moslim helaas om moslims aan zijn zijde te krijgen!

:zwaai:

tanger'73
17-12-08, 19:25
Dat zal dan wel te maken hebben met je definitie van het woord 'paradijs'.

Persoonlijk heb ik daarbij ietwat andere associaties.

Daar bedoel ik mee dat het destijds wat stabieler was dan nu, waar totale anarchie en wetteloosheid de bovenhand hebben.

Sallahddin
17-12-08, 19:27
Tsja.

Die gooien met schoenen naar hun bevrijders ..... :)
Halllooo ! :lol:

De VS waren bevrijders ????? :lole:

geen enkel hond die daarin zou geloven : zelf Bush niet !:cola:

:zwaai:

tanger'73
17-12-08, 19:30
Precies : Saddam bijv. was marxistisch & had zelfs Stalin als idool :

Saddam had een vol bibliotheek met boeken over misdadig dictateur Stalin!
toen die Saddam onder de greep van de VS druk viel , dan pas deed die zich voor als vroom moslim helaas om moslims aan zijn zijde te krijgen!

:zwaai:

Elke vorm van oligarchie is bij nader inzien verwerpelijk. Maar een dergelijke fenomeen doet zich helaas ook voor in zogenaamde democratische landen. Het enige verschil is dat het bij de een zichtbaar is en bij de ander onzichtbaar.

Sallahddin
17-12-08, 19:31
De beste man is nog een sjiíet bovendien.

Die bevolkingsgroep heeft heel wat te danken aan George De Verlosser, of ze het nu willen erkennen of niet.

Beetje ondankbaar gedrag dus.

Ga dat vertellen aan al die Sadr_Siia _militia & bevolking !

je bent niet goed bij je hoofd :

Shiijeten waren natuurlijk blij dat die werden verlost van Saddam door de VS , ze dachten eerst dat de VS dat had gedaan voor "hun blauwe ogen" om later wakker te worden met de nodige ontnuchtering_kater !:cola:

:zwaai:

Sallahddin
17-12-08, 19:34
Ga dat een aan de Koerden vragen?

Ga dat maar vertellen aan diezelfde Koerden = Koerden die vechten tegen Turkije bijv. !

Turkije krijgt daarmee carte blanche van diezelfde ....VS , ironisch genoeg ! :cola:

:zwaai:

Sallahddin
17-12-08, 19:44
Wat vindt jij van een theocratie?


Theocratie bestond alleen onder de dominant kerk in de miiddle_eeuwen :

Islam is juist geen theocratie of totalitarisme = dat zijn maar christelijke projecties op Islam :

Islam is een soort religieus democratie met de bronnen van Islam als DE autoriteit (= soort supreme court !) met de nodige secularisatie :

als parallelism : zie het westen & diens atheistisch democratie & secularisme :

soort totalitarisme van atheistisch levensbeschouwingnen ten opzichte van religie althans !

:zwaai:

Max Stirner
17-12-08, 19:46
Ga dat vertellen aan al die Sadr_Siia _militia & bevolking !

je bent niet goed bij je hoofd :

Shiijeten waren natuurlijk blij dat die werden verlost van Saddam door de VS , ze dachten eerst dat de VS dat had gedaan voor "hun blauwe ogen" om later wakker te worden met de nodige ontnuchtering_kater !:cola:

:zwaai:



Onder Saddam hadden de sjiíeten geen enkel recht om hun geloof te praktiseren - pelgrimstochten naar Karbala / Najaf te houden bijv.

Nu wel. Dankzij Bush.


Dat moslims de Grote Satan nodig hebben om hun recht op godsdienstvrijheid te verwezenlijken, is nogal pijnlijk natuurlijk, dat geloof ik graag.

tanger'73
17-12-08, 19:48
Theocratie bestond alleen onder de dominant kerk in de miiddle_eeuwen :

Islam is juist geen theocratie of totalitarisme = dat zijn maar christelijke projecties op Islam :

Islam is een soort religieus democratie met de bronnen van Islam als DE autoriteit (= soort supreme court !) met de nodige secularisatie :

als parallelism : zie het westen & diens atheistisch democratie & secularisme :

soort totalitarisme van atheistisch levensbeschouwingnen ten opzichte van religie althans !

:zwaai:


Hoe denk jij over de islamitische republiek Iran als ik zo vrij mag zijn dat aan je te vragen?

Sallahddin
17-12-08, 19:48
Dat zal dan wel te maken hebben met je definitie van het woord 'paradijs'.

Persoonlijk heb ik daarbij ietwat andere associaties.


Wat tanger'73 waarschijnlijk bedoelt is dat je beter onderdrukd kan worden door je eigen land_geloofsgenoot ....dan door een nog erger buitenlander die absoluut geen moer geeft om je welzijn ....& die zou alleen geinteresseerd zijn in de rijkdome van het land in kwestie !

Ik ben het dus volkome met tanger mee ééns !

:zwaai:

tanger'73
17-12-08, 19:51
Onder Saddam hadden de sjiíeten geen enkel recht om hun geloof te praktiseren - pelgrimstochten naar Karbala / Najaf te houden bijv.

Nu wel. Dankzij Bush.


Dat moslims de Grote Satan nodig hebben om hun recht op godsdienstvrijheid te verwezenlijken, is nogal pijnlijk natuurlijk, dat geloof ik graag.


Hoe kom je daar nou bij man? Natuurlijk hadden sjieten recht hun godsdienstovertuiging te belijden. Saddam was niet zo gek om de sjieten in het wezen van hun bestaan te treffen.

tanger'73
17-12-08, 19:53
Wat tanger'73 waarschijnlijk bedoelt is dat je beter onderdrukd kan worden door je eigen land_geloofsgenoot ....dan door een nog erger buitenlander die absoluut geen moer geeft om je welzijn ....& die zou alleen geinteresseerd zijn in de rijkdome van het land in kwestie !

Ik ben het dus volkome met tanger mee ééns !

:zwaai:


In het Arabisch heb je daar ook een spreekwoord voor, waar ik nu even niet op kan komen.

Sallahddin
17-12-08, 19:53
Elke vorm van oligarchie is bij nader inzien verwerpelijk. Maar een dergelijke fenomeen doet zich helaas ook voor in zogenaamde democratische landen. Het enige verschil is dat het bij de een zichtbaar is en bij de ander onzichtbaar.


Mee 's : deze modern vorm van democratie is relatief nieuw , vandaar dat de talloze fundamenteel gebrekken ,moreel,ideologisch ....make believe, brain wash, indoctrinatie ...ervan van deze westerse democratieen nog niet helemaal zichtbaar zijn ,vandaar ook dat ik je had geintroduceerd naar die artikel van Chris Hedges over : the real rulers of the US = de VS oligarchie :

"The idiots who rule America!"

:zwaai:

Sallahddin
17-12-08, 19:58
Onder Saddam hadden de sjiíeten geen enkel recht om hun geloof te praktiseren - pelgrimstochten naar Karbala / Najaf te houden bijv.

Nu wel. Dankzij Bush.


Dat moslims de Grote Satan nodig hebben om hun recht op godsdienstvrijheid te verwezenlijken, is nogal pijnlijk natuurlijk, dat geloof ik graag.

Ik ontken niet het feit dat Saddam een dictateur was van het ergste soort :

daar gaat het niet om hier juist :

en niemand had aan de VS gevraagd om de Irakezen te "bevrijden" :

de VS deed dat voor de eigen strategisch belangen onder de valse bekende pretenties _excuses die niemand meer zou geloven !

ach...wake up ,get real ! :

How come that the same bloody US of A supports almost all other dictatorships in the world , according to u then ???? :cola:

:zwaai:

Charlus
17-12-08, 19:59
christelijke projecties
Je leert er af en toe nieuwe woorden bij, alleen jammer dat ze opgaan in dezelfde grijze brij.

Sallahddin
17-12-08, 20:09
Hoe denk jij over de islamitische republiek Iran als ik zo vrij mag zijn dat aan je te vragen?

natuurlijk mag je :

tja, moeilijk vraag inderdaad : whatever, whenever : any time ,brother :

Iran experimenteert tegenwoordig met het installeren van een zo mogelijk dicht bij Islam republiek :

gaat een beetje slordig aan , maar ze proberen toch hun best te doen , gelet op het feit dat die onder enorm internationaal druk staan van de heel westen & van die Golf & ander arabisch hostiel marionet staten "banana republics" :

al die druk veroorzaakt van die politiek, economisch, sociaal ....onmogelijke keuzes & dilemmas , maar ik hoop dat ze op de goed weg zijn, op lang termijn ,wie weet ???

Shijet Hizbollah voorbeeld in lebanon is echt bewonderenswaardg , ook qua
democratisch omgaan met al diens rivalen & vijanden daar :

ook met betrekking tot christenen daar die zijn de beste politiek & ander vrienden van Hizbollah geworden ondanks al die VS , israeli & ander westerse +Arabisch druk om die christenen van ex_Generaal Aoun & Hizbollah uit elkaar te drijven ! :

:fpetaf: respect & waardering voor die dapper lebanese christenen ! ! :cola:

:zwaai:

Sallahddin
17-12-08, 20:18
Je leert er af en toe nieuwe woorden bij, alleen jammer dat ze opgaan in dezelfde grijze brij.


meeste westerse & andere mensen hebben het christendom in hun achterhoofd als ze het over Islam zouden hebben :

ze verwarren de twee met elkaar = christelijke projecties op Islam :

sommigen doen dat opzettelijk :

vandaar dat alle religies over 1 enkel kam worden geschoren = het christendom, bewust of onbewust :

zelfs de geschiedenis van de kerk wordt geprojecteerd op andere religies soms :

ongegrond onwetenschappelijk generalisatie_ernstig denkfout :

deze ongegrond generalisatie vind je ook terug bij de verlichting :

deze westerse verlcihting die op fundamenteel losse schroeven staat met betrekking tot Islam althans !

vergeet ook niet dat het christendom toch nog steeds bewust of onbewust invloeden op je geest heeft , of je dat wilt of niet , of je dat zou erkennen of niet , al ben je al dan niet atheistisch ! =

wetenschappelijk psychologisch feiten zijn dat :

dat zie je ook terug (die christelijke invloeden althans ) op alle aspecten van het leven in het westen & elders & op allerlei manieren :

in kunst, cultuur, moraal , ..........

:zwaai:

Sallahddin
17-12-08, 20:25
In het Arabisch heb je daar ook een spreekwoord voor, waar ik nu even niet op kan komen.

:lol:

ik ook : : can't remember it right now :

al die geschiedenis van westerse imperialisme +zionisme

(zionisten hadden ook gezegd dat die voor het welzijn van palestijnen waren gekomen , ironisch genoeg :lol: : zie : "The mother of all pretexts " by israeli Uri Avnery : http://www.antiwar.com/avnery/?articleid=11767 )

in de Arabisch + moslim werelden & elders hadden beweerd dat die daar zouden zijn voor het welzijn van de locaal volkeren, ironisch genoeg !!! :lol:

Wie zou er in trappen dan ??? niemand meer juist ! :lol:

:zwaai:

H.P.Pas
17-12-08, 20:36
Theocratie bestond alleen onder de dominant kerk in de miiddle_eeuwen :


Als je een heel ruime definitie van het begrip 'theocratie' hanteert kun je
misschien Florence onder Savanarola (1494-1498) en het pontificaat ,dat heerste in Rome en wijdere omgeving, daaronder vangen.
Verder bestond zowel ideologisch als in de praktijk in de Europese middeleeuwen nergens een theocratie.
Dat zou je kunnen weten; Russell wijdt in 'History of Western Philisophy' een heel hoofdstuk aan de Middeleeuwse politieke verhoudingen.

Theocracy (http://en.wikipedia.org/wiki/Theocracy#Florence)

De Civitate Dei. (http://de.wikipedia.org/wiki/De_civitate_Dei)

Max Stirner
17-12-08, 20:38
Hoe kom je daar nou bij man? Natuurlijk hadden sjieten recht hun godsdienstovertuiging te belijden. Saddam was niet zo gek om de sjieten in het wezen van hun bestaan te treffen.


Ehm....

De sjiietische bedevaarttocht naar Karbala was al 30 jaar verboden, de moerassen in het zuiden werden drooggelegd zodat de bewoners krepeerden, vele duizenden sjiieten - waaronder geestelijken - zijn vermoord na de mislukte opstand in 1991 en de heilige stad Karbala werd vrijwel met de grond gelijk gemaakt.


Verder hadden de sjiieten het prima onder Saddam.

knuppeltje
17-12-08, 21:22
Hoe kom je daar nou bij man? Natuurlijk hadden sjieten recht hun godsdienstovertuiging te belijden. Saddam was niet zo gek om de sjieten in het wezen van hun bestaan te treffen.

Mwa, als die gifgasaanvallen en de vernietiging van hun leefomgeving niet meerekent misschien.

knuppeltje
17-12-08, 21:25
Ik ben het dus volkome met tanger mee ééns !
:zwaai:

Volgens mij kun je beter door niemand onderdrukt worden, wat Tanger ook zegt
Bizar!

super ick
17-12-08, 21:30
Je hebt gelijk. Achteraf kun je wel concluderen dat het naief en verkeerd is geweest om Irak trachten te bevrijden.
Stammencultuur laat zich moeilijk combineren met democratie. Men slaat elkaar onderling liever de hersens in dan gezamenlijk een land op te bouwen. Terwijl alle voorwaarden voor een acceptabele levenstandaard aanwezig zijn.
Ik begrijp sommige islamieten wel dat zij de islamitische staat aandragen als oplossing.
Helaas is dat een utopie, die bestaat niet. Ook de islam is niet sterk genoeg om alle islamieten te verbinden. Behalve dan in haat tegen alles wat westers is.
Onderdukken is de enige oplossing. Triest maar waar.
Van elkaar scheiden is ook een oplossing. Iran heeft dat gedaan met de Koerden.

tanger'73
17-12-08, 22:43
Ehm....

De sjiietische bedevaarttocht naar Karbala was al 30 jaar verboden, de moerassen in het zuiden werden drooggelegd zodat de bewoners krepeerden, vele duizenden sjiieten - waaronder geestelijken - zijn vermoord na de mislukte opstand in 1991 en de heilige stad Karbala werd vrijwel met de grond gelijk gemaakt.


Verder hadden de sjiieten het prima onder Saddam.


Ze hadden het in ieder geval beter als nu onder een buitenlandse bezettingsmacht.

tanger'73
17-12-08, 22:48
Mwa, als die gifgasaanvallen en de vernietiging van hun leefomgeving niet meerekent misschien.


Nou die zogenaamde 'bevrijder' heeft inmiddels de praktijken van wijlen Saddam dunnetjes overgedaan. Het is een fiasco en blijft een fiasco waarbij geen enkele spoor van bevrijding ooit zichtbaar is.

tanger'73
17-12-08, 22:56
Je hebt gelijk. Achteraf kun je wel concluderen dat het naief en verkeerd is geweest om Irak trachten te bevrijden.
Stammencultuur laat zich moeilijk combineren met democratie. Men slaat elkaar onderling liever de hersens in dan gezamenlijk een land op te bouwen. Terwijl alle voorwaarden voor een acceptabele levenstandaard aanwezig zijn.
Ik begrijp sommige islamieten wel dat zij de islamitische staat aandragen als oplossing.
Helaas is dat een utopie, die bestaat niet. Ook de islam is niet sterk genoeg om alle islamieten te verbinden. Behalve dan in haat tegen alles wat westers is.
Onderdukken is de enige oplossing. Triest maar waar.
Van elkaar scheiden is ook een oplossing. Iran heeft dat gedaan met de Koerden.


De bevolking daar kent alleen oog om oog en tand om tand. Van democratie heeft men geen enkele notie. Democratie moet überhaupt een bepaalde voedingsbodem hebben waarop die zich kan vestigen en verder kan ontwikkelen zoals in Europa na de verlichting het geval is geweest. Democratie komt niet te paard en te zwaard in naam van uncle Sam, waarbij het overigens niet om de bevolking ging. Want wie beweerd dat het om het heil van de bevolking van Irak ging, moet dringend worden opgenomen.

tanger'73
17-12-08, 23:15
Ehm....

De sjiietische bedevaarttocht naar Karbala was al 30 jaar verboden, de moerassen in het zuiden werden drooggelegd zodat de bewoners krepeerden, vele duizenden sjiieten - waaronder geestelijken - zijn vermoord na de mislukte opstand in 1991 en de heilige stad Karbala werd vrijwel met de grond gelijk gemaakt.


Verder hadden de sjiieten het prima onder Saddam.


Eigenlijk moet wijlen Saddam een man naar jouw hart wezen, doordat hij flink te keer ging tegen moslimfundamentalisten, sjiietten, terroristen en Alqaida of vindt je het opeens zielig voor Ayatolah aanhangers?

knuppeltje
18-12-08, 09:11
Nou die zogenaamde 'bevrijder' heeft inmiddels de praktijken van wijlen Saddam dunnetjes overgedaan. Het is een fiasco en blijft een fiasco waarbij geen enkele spoor van bevrijding ooit zichtbaar is.

Inderdaad een heel groot fiasco, was ook al van tevoren voorspeld. Maar daarmee is niemand gevrijwaard om maar op los te moorden. De Irakezen hadden ook de handen ineen kunnen slaan en ik rap tempo aan de opbouw kunnen gaan werken, in plaats van elkaar af te slachten. Al die bomaanslagen worden door Irakezen, geholpen door gajes uit de buurlanden, gepleegd.

Max Stirner
18-12-08, 13:20
Eigenlijk moet wijlen Saddam een man naar jouw hart wezen, doordat hij flink te keer ging tegen moslimfundamentalisten, sjiietten, terroristen en Alqaida of vindt je het opeens zielig voor Ayatolah aanhangers?


Tsja. Vind sjiieten niet meer of minder onnozel dan andere gelovigen.

..... jullie interne akkefietjes over de club-regeltjes vinnik verder weinig boeiend en lijken mij persoonlijk niet zo'n goed motief om elkaar over de kling te jagen.

Magoed, misschien vergis ik me daarin, heb er geen verstand van.

Al Sawt
18-12-08, 13:55
Mwa, als die gifgasaanvallen en de vernietiging van hun leefomgeving niet meerekent misschien.

Sjiieten zijn nooit slachtoffer geworden van gifgas aanvallen.
Overigens bestond de hoge kader van de Baath partij en het leger uit groot aantal Sjieten.


Tuurlijk was Saddam onderdrukkend. Maar de opstand van 91 was een opstand uit verraad.

Al Sawt
18-12-08, 14:00
Tsja. Vind sjiieten niet meer of minder onnozel dan andere gelovigen.

..... jullie interne akkefietjes over de club-regeltjes vinnik verder weinig boeiend en lijken mij persoonlijk niet zo'n goed motief om elkaar over de kling te jagen.

Magoed, misschien vergis ik me daarin, heb er geen verstand van.
Nee. Je hangt liever de morele schijnheil uit. Een man die zogenaamd beschaafde normen en waarden van de 21ste eeuw opna hangt.

Maar in werkelijkheid wiens politieke sympathien berusten op fascisme.
En daarom een veel slechtere mens is dan menig een op deze forum.

Tomas
18-12-08, 14:31
Nee. Je hangt liever de morele schijnheil uit. Een man die zogenaamd beschaafde normen en waarden van de 21ste eeuw opna hangt.

Maar in werkelijkheid wiens politieke sympathien berusten op fascisme.
En daarom een veel slechtere mens is dan menig een op deze forum.

Feiten, feiten... Leerzaam.

tanger'73
18-12-08, 14:40
Inderdaad een heel groot fiasco, was ook al van tevoren voorspeld. Maar daarmee is niemand gevrijwaard om maar op los te moorden. De Irakezen hadden ook de handen ineen kunnen slaan en ik rap tempo aan de opbouw kunnen gaan werken, in plaats van elkaar af te slachten. Al die bomaanslagen worden door Irakezen, geholpen door gajes uit de buurlanden, gepleegd.


Het is in eerste instantie een binnenlandse aangelegenheid van een soevereine staat. Wie denk je wel dat je bent om vervolgens de wereld voor te liegen om uiteindelijk een soevereine staat binnen te vallen zonder überhaupt een oorlogsverklaring! Men dient zich met zijn eigen zaken te bemoeien.

Max Stirner
18-12-08, 15:40
Nee. Je hangt liever de morele schijnheil uit. Een man die zogenaamd beschaafde normen en waarden van de 21ste eeuw opna hangt.

Maar in werkelijkheid wiens politieke sympathien berusten op fascisme.
En daarom een veel slechtere mens is dan menig een op deze forum.


De W. Sahara-topic-oorwassing is je niet in de koude kleren gaan zitten, he ?

Get over it, dude. Nieuwe ronde, nieuwe kansen om jezelf belachelijk te maken.

knuppeltje
18-12-08, 16:18
=Al Sawt;3814186]Sjiieten zijn nooit slachtoffer geworden van gifgas aanvallen.
Overigens bestond de hoge kader van de Baath partij en het leger uit groot aantal Sjieten.

Sorry, je hebt gelijk met die gisgas, maar de zuiverings-operaties begonnen al in 1988, en in 1991 zorgde hij voor een stroomversnelling in de drooglegging van het leefgebied van de Madan.


Tuurlijk was Saddam onderdrukkend. Maar de opstand van 91 was een opstand uit verraad.

De vraag is wel: waarom kwamen ze in opstand?

knuppeltje
18-12-08, 16:22
Het is

Als jij niet zo dom was, en beter kon lezen, dan had je ook al tig keer gelezen dat ik altijd al helemaal tegen die oorlog ben geweest.
Dus bespaar me je dom gelul!

tanger'73
18-12-08, 16:30
Als jij niet zo dom was, en beter kon lezen, dan had je ook al tig keer gelezen dat ik altijd al helemaal tegen die oorlog ben geweest.
Dus bespaar me je dom gelul!


Bespaar ons voortaan jouw denkwerk uitsluitend met je kont, waarmee jij altijd denkt te weten wat goed is voor moslims elders. Bovendien reageer ik strikt per reactie en niet op je hele oeuvre waaruit moet blijken hoe jij er over denkt!

Max Stirner
18-12-08, 16:44
Sjiieten zijn nooit slachtoffer geworden van gifgas aanvallen.
.



Toch wel. Vele duizenden.

tanger'73
18-12-08, 16:50
Toch wel. Vele duizenden.

Wat jammer nou toch, dat het doel daarmee niet bereikt is hé, ondanks nederlandse gifgasleveranties?

knuppeltje
18-12-08, 16:52
Bespaar ons voortaan jouw denkwerk uitsluitend met je kont, waarmee jij altijd denkt te weten wat goed is voor moslims elders. Bovendien reageer ik strikt per reactie en niet op je hele oeuvre waaruit moet blijken hoe jij er over denkt!

Standaard reactie weer.

tanger'73
18-12-08, 17:01
Standaard reactie weer.


Voor het voordragen van gedichtenbundels verwijs ik je naar de poeet.com?

Max Stirner
18-12-08, 17:15
Wat jammer nou toch, dat het doel daarmee niet bereikt is hé, ondanks nederlandse gifgasleveranties?



Nogmaals:

Jouw afkeer van Sjiieten is niet de mijne, vind hun sprookjes niet persé ongeloofwaardiger dan die van andere gelovigen - en ben er dus ook niet zo'n voorstander van om ze uit te roeien.


(Frans van Anraat is dankzij een andere Nederlander (Arnold Karskens; hij heeft hierover een indrukwekkend boek geschreven) opgepakt en zit nu de rest van zijn leven in een NL'se cel).

tanger'73
18-12-08, 17:17
Nogmaals:

Jouw afkeer van Sjiieten is niet de mijne, vind hun sprookjes niet persé ongeloofwaardiger dan die van andere gelovigen - en ben er dus ook niet zo'n voorstander van om ze uit te roeien.


(Frans van Anraat is dankzij een andere Nederlander (Arnold Karskens; hij heeft hierover een indrukwekkend boek geschreven) opgepakt en zit nu de rest van zijn leven in een NL'se cel).


Ach schei toch uit eersteklas hypocriet. iedereen weet intussen dat volgens jou een goede moslim een dode moslim is (ongeacht de stroming). Welke boeken je leest spreken daarbij boekdelen.

Max Stirner
18-12-08, 17:23
Ach schei toch uit eersteklas hypocriet. iedereen weet intussen dat volgens jou een goede moslim een dode moslim is (ongeacht de stroming). Welke boeken je leest spreken daarbij boekdelen.


Sh*t, betrapt ..... scherpe analyse. Jij laat je nix wijsmaken he ?

super ick
18-12-08, 18:41
De bevolking daar kent alleen oog om oog en tand om tand. Van democratie heeft men geen enkele notie. Democratie moet überhaupt een bepaalde voedingsbodem hebben waarop die zich kan vestigen en verder kan ontwikkelen zoals in Europa na de verlichting het geval is geweest. Democratie komt niet te paard en te zwaard in naam van uncle Sam, waarbij het overigens niet om de bevolking ging. Want wie beweerd dat het om het heil van de bevolking van Irak ging, moet dringend worden opgenomen.

Bush was zo naief te denken dat hij een vriendschappelijk land kon stichten, een soort dankbare prive olieleverancier.
Het tegenovergestelde is waar.
Overigens waren de massavernietigingswapens de reden van de inval. Je weet wel die prachtige powerpointpresentatie die Powel gaf bij de VN. Later heeft hij overigens bekend dat hij erin geluist was.
Saddam was geen lieverdje maar met de reden die jij aangaf weet ik zo nog wel 50 landen op te noemen om binnen te vallen.

Al Sawt
18-12-08, 19:15
De W. Sahara-topic-oorwassing is je niet in de koude kleren gaan zitten, he ?

Get over it, dude. Nieuwe ronde, nieuwe kansen om jezelf belachelijk te maken.
Oorwassing? Volgens mij droom je. Ik neem aan dat ik jouw hypocriete visie keurig aan de kaak heb gesteld.

Al Sawt
18-12-08, 19:24
Feiten, feiten... Leerzaam.
Tja, jij kan tenminste feiten van propaganda onderzoeken onderscheiden.

Max Stirner
18-12-08, 19:48
Oorwassing? Volgens mij droom je. Ik neem aan dat ik jouw hypocriete visie keurig aan de kaak heb gesteld.


Tis maar wat je 'keurig' noemt ..... volgens mij ging je al schuimbekkend ten onder. Nevermind.

Ga ns in Iran aan de kaak stellen dat er door Saddam geen sjiieten ver-gifgast zijn.

mark61
19-12-08, 08:45
Bespaar ons voortaan jouw denkwerk uitsluitend met je kont, waarmee jij altijd denkt te weten wat goed is voor moslims elders. Bovendien reageer ik strikt per reactie en niet op je hele oeuvre waaruit moet blijken hoe jij er over denkt!

Behalve een anaal gefixeerde geweldsfantaserende racistische anti-moslim ben je ook nog eens stompzinnig. Hoera.

tanger'73
19-12-08, 10:50
Behalve een anaal gefixeerde geweldsfantaserende racistische anti-moslim ben je ook nog eens stompzinnig. Hoera.

Van islam-bashers als jij kan ik dat wel begrijpen. Tabee.

Al Sawt
19-12-08, 11:34
Tis maar wat je 'keurig' noemt ..... volgens mij ging je al schuimbekkend ten onder.
Over welke discussie heb je het? Ik kan mij geen discussie herinneren waarin ik schuimbekkend ten onder ging. Laat staan in een discussie die ik met jou heb gevoerd. Want dat waren vaak goals voor een open doel.

Mijn argumenten mbt Palestina, MO en Sahara staan kaarsrecht overeind en zijn zeer steekhoudend. Maar geef graag een voorbeeld van een recente discussie?


Nevermind. Tuurlijk. Eerst stel je iets aan de kaak en vervolgens nevermind. Wat zij wij heerlijk gefrustreerd.


Ga ns in Iran aan de kaak stellen dat er door Saddam geen sjiieten ver-gifgast zijn. O, gaat het nu plotseling om Iraanse soldaten of Iraakse burgers met een Sjietische overtuiging?

Of kan je daar geen verschil in zien?

mark61
19-12-08, 12:09
Van islam-bashers als jij kan ik dat wel begrijpen. Tabee.

Zoek hulp, echt. Ik maak geen grapje.

De Gezondheidsmarkt (NL en Arabisch) (http://www.ggzba.nl/tmpuploaded/3437_24_Gezondheidsmarkt_Arabisch_0208_AB.pdf)

tanger'73
19-12-08, 12:47
Zoek hulp, echt. Ik maak geen grapje.

De Gezondheidsmarkt (NL en Arabisch) (http://www.ggzba.nl/tmpuploaded/3437_24_Gezondheidsmarkt_Arabisch_0208_AB.pdf)


Ik ben al voorzien van hulp, namelijk Diegene die boven alle hulp staat. Dat is namelijk mijn voordeel in tegenstelling tot jou die genoegen moet nemen en zich moet bedienen met dranktherapie en nu ook permanente schade op de harde schijf of wat daarvan nog over is.

Sallahddin
19-12-08, 18:48
Volgens mij kun je beter door niemand onderdrukt worden, wat Tanger ook zegt
Bizar!

nee , dat zegt ie niet , geloof ik :

sometimes u gotta choose between 2 evils !

het ideaalst is dat je inderdaad door niemand wordt onderdrukt , maar tja : dat kan het best worden bereikt slechts onder ....Islam !:cola:

:zwaai:

Charlus
19-12-08, 19:36
<...>het ideaalst is dat je inderdaad door niemand wordt onderdrukt , maar tja : dat kan het best worden bereikt slechts onder ....Islam !:cola:

:zwaai:
Dat is wellicht mogelijk, tenzij men vrouw, niet-moslim of slaaf is. Ik houd mijn hart vast voor wie onder de Islam alledrie tegelijk is.

knuppeltje
19-12-08, 19:47
nee , dat zegt ie niet , geloof ik :
:zwaai:

Tis goed denk dat je: geloof ik, er achter plakt, wan van hem geloof ik dat dus niet.

Sallahddin
19-12-08, 19:50
Tis goed denk dat je: geloof ik, er achter plakt, wan van hem geloof ik dat dus niet.

Zullen wij het vragen aan ....tanger '73 ???? :cola:

vandaar dat ik ook zei in 1 van mijn eerdere posts :

waarschijnlijk had tanger dat bedoeld !

ben benieuwd dan !

:zwaai:

tanger'73
19-12-08, 19:52
Tis goed denk dat je: geloof ik, er achter plakt, wan van hem geloof ik dat dus niet.


Geloof is überhaupt voor jou geen optie, dus geloven heeft geen enkele meerwaarde voor je.

tanger'73
19-12-08, 19:53
Zullen wij het vragen aan ....tanger '73 ???? :cola:

vandaar dat ik ook zei in 1 van mijn eerdere posts :

waarschijnlijk had tanger dat bedoeld !

ben benieuwd dan !

:zwaai:


Wat was de vraag dan ook weer?

Sallahddin
19-12-08, 20:03
Dat is wellicht mogelijk, tenzij men vrouw, niet-moslim of slaaf is. Ik houd mijn hart vast voor wie onder de Islam alledrie tegelijk is.

Slavernij werd nogmaals & voor het eerst geleidelijk afgeschaft op allerlei manieren onder Islam :

slaven moesten eerst van binnen_uit bevrijd worden ,vandaar dat ik je elders die parallelism had gegeven met het voorbeeld van die materialistisch schijnheilig gemotiveerd besluit van Abraham Lincoln om slavernij af te schaffen :

vandaar dat slaven gingnen massaal terug naar hun blanke bassen in de VS ,want werden niet van binnenuit bevrijd & zeker niet uit menselijk overwegingnen bevrijd !


zie die Islam gelijkheid_gelijkwaardigheid beginselen voor de heel mensheid als menszijnde , tussen de sexen, kleuren, rassen ....

wordt niet gediscrimineerd in Islam op basis van : sex, ras, huidskleur, geloof , nationaliteit, ethnisch afkomst ....


"There's no difference between white & black, an arab or a non_arab, a muslim or a non_muslim ...." :

or in words to the same effect = Hadith van de profeet van Islam :

ik kan je een ontelbaar lijst van Hadiths & Koran verzen geven om dat te kunnen illustreren !

je moet de historisch & ander nuances, de contexten, raffinement, subtiliteiten, ...van Islam daaromtrent goed bestuderen, wil je dat allemaal kunnen snappen !:cola:

:zwaai:

Sallahddin
19-12-08, 20:07
Wat was de vraag dan ook weer?

Choosing between 2 evils : Saddam of buitenlandse VS bezetting"_bevrijding" :lole: !

welk idioot zou het nog steeds durven hebben hier over "bevrijding " van Irakezen door de VS ???? :cola:



:zwaai:

tanger'73
19-12-08, 20:09
Choosing between 2 evils : Saddam of buitenlandse VS bezetting"_bevrijding" :lole: !

welk idioot zou het nog steeds durven hebben hier over "bevrijding " van Irakezen door de VS ???? :cola:



:zwaai:

Als je het niet erg vindt kies ik liever niet tussen beide, want eerlijk gezegd blijft kwaad uiteindelijk kwaad ondanks eventueel de mate.

Charlus
19-12-08, 20:39
<...>het ideaalst is dat je inderdaad door niemand wordt onderdrukt , maar tja : dat kan het best worden bereikt slechts onder ....Islam !:cola:

:zwaai:
Dat is wellicht mogelijk, tenzij men vrouw, niet-moslim of slaaf is. Ik houd mijn hart vast voor wie onder de Islam alledrie tegelijk is.
Slavernij werd nogmaals & voor het eerst geleidelijk afgeschaft op allerlei manieren onder Islam :

slaven moesten eerst van binnen_uit bevrijd worden ,vandaar dat ik je elders die parallelism had gegeven met het voorbeeld van die materialistisch schijnheilig gemotiveerd besluit van Abraham Lincoln om slavernij af te schaffen :

vandaar dat slaven gingnen massaal terug naar hun blanke bassen in de VS ,want werden niet van binnenuit bevrijd & zeker niet uit menselijk overwegingnen bevrijd !


zie die Islam gelijkheid_gelijkwaardigheid beginselen voor de heel mensheid als menszijnde , tussen de sexen, kleuren, rassen ....

wordt niet gediscrimineerd in Islam op basis van : sex, ras, huidskleur, geloof , nationaliteit, ethnisch afkomst ....


"There's no difference between white & black, an arab or a non_arab, a muslim or a non_muslim ...." :

or in words to the same effect = Hadith van de profeet van Islam :

ik kan je een ontelbaar lijst van Hadiths & Koran verzen geven om dat te kunnen illustreren !

je moet de historisch & ander nuances, de contexten, raffinement, subtiliteiten, ...van Islam daaromtrent goed bestuderen, wil je dat allemaal kunnen snappen !:cola:

:zwaai:
Onder de Islam is slavernij toegestaan en wordt slavenhouders geen strobreed in de weg gelegd. Daarmee is alles gezegd. Dat de Islam naar de letter (koran en ahadith) niet vrouwen zou discrimineren, is een gotspe. In het topic "Islam en vrouwenonderdrukking" heb je vooralsnog niet adequaat gereageerd. Go wild, zou'k zeggen.

Sallahddin
19-12-08, 21:07
Als je het niet erg vindt kies ik liever niet tussen beide, want eerlijk gezegd blijft kwaad uiteindelijk kwaad ondanks eventueel de mate.

nu is alles uit context gerukt :

ik word in de war gebracht ! :lol:

nou, het is een principieel_abstract discussie, meer niet :

Soms moet je wel kiezen : :

als je onder Saddam bijv. had geleefd :

voor of tegen saddam:

voor of tegen de VS invasie :

je moet "kiezen" tussen deze 2 evils :

want je zou Irak niet kunnen verlaten bijv. :

je kan niet neutraal blijven :

of tegen beiden wezen : tegen de VS & Saddam...:lole:

& alleen als je absoluut niet anders kan natuurlijk :

soms zijn die keuzen van die Grieks_dilemmas_tragedies:= onmogelijke keuzen !

kijk's naar je eerdere posts toen je zei dat Irakezen beter af waren onder saddam dan onder de VS = "paradijs" onder saddam , zei je toen :

kijk naar je posts dan !:cola:

Just talking ! :lole:

:zwaai:

tanger'73
19-12-08, 21:21
nu is alles uit context gerukt :

ik word in de war gebracht ! :lol:

nou, het is een principieel_abstract discussie, meer niet :

Soms moet je wel kiezen : :

als je onder Saddam bijv. had geleefd :

voor of tegen saddam:

voor of tegen de VS invasie :

je moet "kiezen" tussen deze 2 evils :

want je zou Irak niet kunnen verlaten bijv. :

je kan niet neutraal blijven :

of tegen beiden wezen : tegen de VS & Saddam...:lole:

& alleen als je absoluut niet anders kan natuurlijk :

soms zijn die keuzen van die Grieks_dilemmas_tragedies:= onmogelijke keuzen !

kijk's naar je eerdere posts toen je zei dat Irakezen beter af waren onder saddam dan onder de VS = "paradijs" onder saddam , zei je toen :

kijk naar je posts dan !:cola:

Just talking ! :lole:

:zwaai:

Dat de irakezen onder Saddam het stukken beter hadden dan nu staat buiten kijf. Een buitenlandse mogendheid die je land komt bezetten is onder geen beding legitiem danwel beter af te noemen. Irak is nu in vergelijking onder Saddam voorheen totale anarchie en wetteloosheid. Onder dergelijke omstandigheden ben je inderdaad beter af met een despoot die enigszins stabiliteit in de hand werkt dan een 'bevrijder' die totale ontmanteling van je land voorheeft. Noch Saddam, noch de 'bevrijder' zijn moslim, dus is de keuze snel gemaakt.

Sallahddin
19-12-08, 22:16
Dat de irakezen onder Saddam het stukken beter hadden dan nu staat buiten kijf. Een buitenlandse mogendheid die je land komt bezetten is onder geen beding legitiem danwel beter af te noemen. Irak is nu in vergelijking onder Saddam voorheen totale anarchie en wetteloosheid. Onder dergelijke omstandigheden ben je inderdaad beter af met een despoot die enigszins stabiliteit in de hand werkt dan een 'bevrijder' die totale ontmanteling van je land voorheeft. Noch Saddam, noch de 'bevrijder' zijn moslim, dus is de keuze snel gemaakt.

Precies:

Als je onder saddam had geleefd & op geen enkel manier het land had kunnen verlaten, wat doe je dan ???

wanneer de Amerikkanen daarna het land zouden binnenvallen , wat voor keuzen zou je dan nemen ???? :lol:


i'm just playing innocent games with u , tanger !

don't take me seriously ! :lol:

i'm gone !

:zwaai:

tanger'73
19-12-08, 22:22
Precies:

Als je onder saddam had geleefd & op geen elkaar manier het land had kunnen verlaten, wat doe je dan ???

:zwaai:


Uiteraard me gedeisd houden en brood blijven verwerven, anders dan nu het geval, waarbij een bezoek aan de bakker al een dagtaak met kogelwerendvest betreft en waar je dankbaar moet wezen of de bakker überhaupt die dag meel aangeleverd heeft gekregen.

Slinger
19-12-08, 22:54
Uiteraard me gedeisd houden en brood blijven verwerven, anders dan nu het geval, waarbij een bezoek aan de bakker al een dagtaak met kogelwerendvest betreft en waar je dankbaar moet wezen of de bakker überhaupt die dag meel aangeleverd heeft gekregen.

Ik sprak iemand die vertelde dat hij een groot feest had meegemaakt ter gelegnehdi van een regeringsjubileum van Saddam. De dorpelingen zeiden tegen elkaar dat alles gratis was. Van het eten en drinken tot en met de dood...

tanger'73
19-12-08, 22:56
Ik sprak iemand die vertelde dat hij een groot feest had meegemaakt ter gelegnehdi van een regeringsjubileum van Saddam. De dorpelingen zeiden tegen elkaar dat alles gratis was. Van het eten en drinken tot en met de dood...


Sprak je hem zeker in Sadar city?

Slinger
19-12-08, 22:58
Sprak je hem zeker in Sadar city?

Nee hoor, hij zat bij mij op Nederlandse les.

tanger'73
19-12-08, 22:59
Nee hoor, hij zat bij mij op Nederlandse les.


Ja zeker in Sadar City?

Slinger
19-12-08, 23:01
Ja zeker in Sadar City?

Ja, ik zal het maar bekennen. Ik gaf daar inburgeringscursussen...

tanger'73
19-12-08, 23:02
Ja, ik zal het maar bekennen. Ik gaf daar inburgeringscursussen...


Dat blijkt maar weer tenzij jezelf aan het inburgeren was?

Slinger
19-12-08, 23:08
Dat blijkt maar weer tenzij jezelf aan het inburgeren was?

Ik ben best bereid om levenslang in te burgeren hoor. Als ik maar niet hoef over te stappen naar de islam...

tanger'73
19-12-08, 23:11
Ik ben best bereid om levenslang in te burgeren hoor. Als ik maar niet hoef over te stappen naar de islam...


Maak je geen zorgen, alleen de sterksten onder ons zijn de islam waardig.

Slinger
19-12-08, 23:19
Maak je geen zorgen, alleen de sterksten onder ons zijn de islam waardig.

Nou, dat is een fundamenteel verschil met het christendom. Dat is er voor de zwakken en onaanzienlijken.

tanger'73
19-12-08, 23:25
Nou, dat is een fundamenteel verschil met het christendom. Dat is er voor de zwakken en onaanzienlijken.

Wat is voor de zwakken en onaanzienlijken?

Slinger
19-12-08, 23:27
Wat is voor de zwakken en onaanzienlijken?

Het fundamentele uitgangspunt van de leer van Jezus Christus. Lees het Nieuwe Testament.

tanger'73
19-12-08, 23:29
Het fundamentele uitgangspunt van de leer van Jezus Christus. Lees het Nieuwe Testament.


Dat was niet mijn vraag, ik zou graag weten of je daarnet een aanval op mijn overtuiging zonder aanleiding bracht?

Slinger
19-12-08, 23:32
Dat was niet mijn vraag, ik zou graag weten of je daarnet een aanval op mijn overtuiging zonder aanleiding bracht?

???

tanger'73
19-12-08, 23:34
???


Het fundamenteel verschil met het christendom is helder, maar wat is voor zwakken en onaanzienlijken?

Slinger
19-12-08, 23:38
Het fundamenteel verschil met het christendom is helder, maar wat is voor zwakken en onaanzienlijken?

Jezus' leer.

tanger'73
19-12-08, 23:39
Jezus' leer.


Is Jezus' leer voor zwakken en onaanzienlijken?

Slinger
19-12-08, 23:40
Is Jezus' leer voor zwakken en onaanzienlijken?

Ja.

tanger'73
19-12-08, 23:51
Ja.


Hoezo? Jezus was een integer en zeer gewaardeerd profeet, ook onder moslims.

tanger'73
19-12-08, 23:53
Je woorden worden wel steeds kleiner en zorgvuldiger merk ik op.

Slinger
19-12-08, 23:55
Hoezo? Jezus was een integer en zeer gewaardeerd profeet, ook onder moslims.

Ja, dat hoor ik wel vaker...

tanger'73
19-12-08, 23:56
Ja, dat hoor ik wel vaker...


Wat je hoort is ook zo.

Slinger
19-12-08, 23:56
Je woorden worden wel steeds kleiner en zorgvuldiger merk ik op.

Dat komt vast en zeker door jouw grote debatingtalent...

Slinger
19-12-08, 23:57
Wat je hoort is ook zo.

Ik twijfel er niet aan.

tanger'73
19-12-08, 23:58
Dat komt vast en zeker door jouw grote debatingtalent...


Je wilt me gewoon zo min mogelijk handvaten en speelruimte schenken, dat is het.

tanger'73
19-12-08, 23:58
Ik twijfel er niet aan.


Maar erken je wel wat je hoort?

Slinger
20-12-08, 00:00
Maar erken je wel wat je hoort?

Ja zeker, ik erken dat sommigen dat geloven.

Slinger
20-12-08, 00:03
Je wilt me gewoon zo min mogelijk handvaten en speelruimte schenken, dat is het.

Nee, je kunt alle antwoorden krijgen die je wilt. Als ik merk dat je wilt luisteren sta ik overal voor open. Maar nu niet. Wellicht in de toekomst.

tanger'73
20-12-08, 00:04
Ja zeker, ik erken dat sommigen dat geloven.

Proficiat. ;)

tanger'73
20-12-08, 00:07
Nee, je kunt alle antwoorden krijgen die je wilt. Als ik merk dat je wilt luisteren sta ik overal voor open. Maar nu niet. Wellicht in de toekomst.


Die antwoorden van jou zijn hier schaars en al heel lang beantwoord makker. Wat je in de toekomst denkt toe te voegen heeft men nu al voorzien.

Sallahddin
20-12-08, 11:42
Ja, ik zal het maar bekennen. Ik gaf daar inburgeringscursussen...

Jij geeft .....inburgeringscursus ???? :lole:

my heart goes to ur students indeed !:lole:

P.S.: die nieuwkomers zien alles nog rooskleurig & naief in deze NLse "paradijs':

ze zullen later wakker worden met de nodige ontnuchtering _kater ! :cola:

:zwaai:

Slinger
20-12-08, 14:28
Die antwoorden van jou zijn hier schaars en al heel lang beantwoord makker. Wat je in de toekomst denkt toe te voegen heeft men nu al voorzien.

Dus toch niet bereid om te luisteren. Verbaast me niet meer...

mark61
20-12-08, 16:05
Een buitenlandse mogendheid die je land komt bezetten is onder geen beding legitiem danwel beter af te noemen.

Als jij Cambodjaan was geweest had je wel anders gepiept toen de Vietnamezen binnen kwamen rollen.

Slinger
20-12-08, 16:11
Als jij Cambodjaan was geweest had je wel anders gepiept toen de Vietnamezen binnen kwamen rollen.

Je begrijpt wel dat ik dit even onthoud?

Siah
21-12-08, 18:46
../

Sallahddin
21-12-08, 18:59
../

Most of these western & zionist losers here & elsewhere deserve no better treatement than that illustrated by that brave Iraki shoe thrower against war criminal Bush ! :cola:

a very sad reality & fact !

:zwaai:

tanger'73
21-12-08, 20:50
Dus toch niet bereid om te luisteren. Verbaast me niet meer...


Als je daarmee bedoelt me onderwerpen aan zionisten, moet ik je teleurstellen?

tanger'73
21-12-08, 20:52
Als jij Cambodjaan was geweest had je wel anders gepiept toen de Vietnamezen binnen kwamen rollen.


Daar heb je groot gelijk in, want van honden en insecteneters heb ik nogal grote schrik.