PDA

Bekijk Volledige Versie : Verhagen dreigt met boycot UN Racisme conferentie vanwege Israel Racisme



Wizdom
16-12-08, 20:44
Dutch threaten to boycott 'Durban II'


The Dutch foreign minister threatened Tuesday to boycott a UN racism conference if anti-Israel statements are not scrapped from draft texts being drawn up for the meeting.


Anti-Zionist Jews and pro-Palestinian supporters participate in a protest march in Durban to coincide with the opening of the 2001 UN Racism Conference [archive].
Photo: AP [file] , AP

Slideshow: Pictures of the week Maxime Verhagen told Dutch radio he "will not be involved in anti-Semitism" at the April meeting in Geneva.

Israel and Canada already have withdrawn. The United States has protested the conference, but has not decided if it will attend.

"It seems like the sole intention is to criticize Israel and condemn the West for slavery and its colonial history," Verhagen said.

At the last conference in South Africa in 2001, Israel and the United States walked out midway because of a draft resolution equating Zionism - Israel's founding ideology - with racism. The resolution was not approved.

Verhagen fears a repeat performance in Geneva, and said the Dutch will withdraw unless the proposed resolutions are changed.

"We won't take that decision lightly. We will take every opportunity at this time to fight racism and discrimination but we will not be used for a propaganda circus," he said.

Tomas
16-12-08, 20:49
Raar. Krijg je racisme van de UN racisme conferentie, is het weer niet goed.

Wizdom
16-12-08, 21:10
Raar. Krijg je racisme van de UN racisme conferentie, is het weer niet goed.

Eigenlijk zegt Verhagen dat hij een Slaaf is van Israel en dat Israel boven de afgesproken UN RACISME verdragen staat...

M.a.w. Verhagen is een uitgesproken ZIONIST en RACIST... Een echte Goyim... Een Slaaf van de ZIONISTEN...

Tomas
16-12-08, 21:15
Eigenlijk zegt Verhagen dat hij een Slaaf is van Israel en dat Israel boven de afgesproken UN RACISME verdragen staat...

M.a.w. Verhagen is een uitgesproken ZIONIST en RACIST... Een echte Goyim... Een Slaaf van de ZIONISTEN...

Wat is nou eigenlijk de bedoeling van die hoofdletters? Hoef ik als ik geen zin heb alleen die woorden te lezen?

Magoed, wat ik maar niet begrijp dat het maar niet tot je doordringt dat voor iemand die noch moslim, noch jood is, zionisme exact hetzelfde is als de islam zoals dat in die regio beleden wordt. Dat iedere keer dat zo'n moslim zionisme en racisme in zijn mond neemt een glimlach niet valt te onderdrukken. je zou dat toch een keer door moeten krijgen.

Wizdom
16-12-08, 21:19
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van die hoofdletters? Hoef ik als ik geen zin heb alleen die woorden te lezen?

Magoed, wat ik maar niet begrijp dat het maar niet tot je doordringt dat voor iemand die noch moslim, noch jood is, zionisme exact hetzelfde is als de islam zoals dat in die regio beleden wordt. Dat iedere keer dat zo'n moslim zionisme en racisme in zijn mond neemt een glimlach niet valt te onderdrukken. je zou dat toch een keer door moeten krijgen.

Het gaat met om die Slaafse en Hypocriete houding... Anti-Racisme roepen maar de ZIONISTEN de Palestijnen laten onderdrukken en discrimineren... Dat zegt gewoon dat Verhagen een LEUGENAAR is... Zijn daden weerspreken zijn woorden...