PDA

Bekijk Volledige Versie : Father offers daughter to shoe-thrower - The daughter, Amal Saad Gumaa, said she agre



Wizdom
17-12-08, 20:32
Father offers daughter to shoe-thrower

(Reuters) - An Egyptian man said on Wednesday he was offering his 20-year-old daughter in marriage to Iraqi journalist Muntazer al-Zaidi, who threw his shoes at U.S. President George W. Bush in Baghdad on Sunday,

The daughter, Amal Saad Gumaa, said she agreed with the idea. "This is something that would honor me. I would like to live in Iraq, especially if I were attached to this hero," she told Reuters by telephone.

Her father, Saad Gumaa, said he had called Dergham, Zaidi's brother, to tell him of the offer. "I find nothing more valuable than my daughter to offer to him, and I am prepared to provide her with everything needed for marriage," he added.

Zaidi's gesture has struck a chord across the Arab world, where President Bush is widely despised for invading Iraq in 2003 and for his support for Israel.

Amal is a student in the media faculty at Minya University in central Egypt.

Zaidi's response to the proposal was not immediately clear.

(Reporting by Mohamed Abdellah, Writing by Jonathan Wright)

knuppeltje
17-12-08, 21:33
Father offers daughter to shoe-thrower
The daughter, Amal Saad Gumaa, said she agreed with the idea. "This is something that would honor me. I would like to live in Iraq, especially if I were attached to this hero," she told Reuters by telephone.


Beide geschift!
Maar misschien wil die ouwe wel echt voorgoed van die dochter af, en met de toestand daar, heeft ie dan grote kans dat hem dat lukt.

John2
17-12-08, 21:39
Tjee, ik dach dat groupies uitgestorven waren :hihi:

knuppeltje
17-12-08, 21:43
Tjee, ik dach dat groupies uitgestorven waren :hihi:

Jij moet daar niet zo mee spotten, dit is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel serieus van die mensen!! :zweep:

John2
17-12-08, 21:53
Jij moet daar niet zo mee spotten, dit is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel serieus van die mensen!! :zweep:

Sorry maar het was niet spottend bedoeld, maar heel lang geleden toen ik nog een beetje muziek maakte, hadden we ook meiden die voor het podium stonden en je bekogelde met slipjes en telefoonnummers.
Die jongen staat nu ook in de spotlights en word geeerd, maar ik kan oe vertellen als hij in de buurt komt van mijn dochter dat ik hem castereer met twee bakstenen.
Hij is nu even een cult, morgen zijn ze hem vergeten.

Aan de andere kant hoorde ik dat hij is mishandeld in de gevangenis, wat ook weer niet kan.

De wereld is momenteel een wereld van extremen, van uitersten en daar hou ik niet meer van op mijn ouwe dag!!!


PS. Kun jij vragen aan de vader als hij niet wil dat ik nog een kans maakt?
:hihi:

knuppeltje
17-12-08, 21:56
PS. Kun jij vragen aan de vader als hij niet wil dat ik nog een kans maakt?:hihi:

Ik heb even gebeld, alleen als ze haar sokken mag aanhouden in bed. :confused:

John2
17-12-08, 22:01
Ik heb even gebeld, alleen als ze haar sokken mag aanhouden in bed. :confused:

Laat haar vader dan maar de sokken opsturen, mag hij haar zelf houden.;)

knuppeltje
17-12-08, 22:03
Laat haar vader dan maar de sokken opsturen, mag hij haar zelf houden.;)

Ze is bloedmooi!!

John2
17-12-08, 23:37
Ze is bloedmooi!!

Shit, ik ook altijd met mijn grote mond...................

Ok pak haar maar in de sok :stout:

Bofko
18-12-08, 00:51
Aandoenlijk nieuws.

mark61
18-12-08, 07:53
Aan de andere kant hoorde ik dat hij is mishandeld in de gevangenis, wat ook weer niet kan.

Dat geldt voor de meeste landen in de wereld. Als je de politie tegenkomt vang je klappen. Wat er ook aan de hand is.