PDA

Bekijk Volledige Versie : Utrechters nemen de bus. En de chauffeuse



Freesaf2
18-12-08, 16:09
Lekker opgevoed weer

http://www.dumpert.nl/mediabase/336661/59170dc1/niet_spugen_naar_de_bestuurder.html

tanger'73
18-12-08, 16:13
Vond men het weer eens nodig om voor het bespugen meteen een klopjacht te openen? Gewoon uitstappen en die jongens een klap voor hun kop verkopen voldeed.

Slinger
18-12-08, 16:22
Vond men het weer eens nodig om voor het bespugen meteen een klopjacht te openen? Gewoon uitstappen en die jongens een klap voor hun kop verkopen voldeed.

Ze opereren in een groep. Dus het wordt een rel en je wordt aangeklaagd
Heel goed dat ze op zo'n filmpje te kijk worden gezet. Ik hoop dat hun moeders internet hebben...

knuppeltje
18-12-08, 16:26
Vond men het weer eens nodig om voor het bespugen meteen een klopjacht te openen? Gewoon uitstappen en die jongens een klap voor hun kop verkopen voldeed.

Jij dus mooi niet.

tanger'73
18-12-08, 16:26
Ze opereren in een groep. Dus het wordt een rel en je wordt aangeklaagd
Heel goed dat ze op zo'n filmpje te kijk worden gezet. Ik hoop dat hun moeders internet hebben...


Het zijn gewoon kwajongens waar ik wel raad mee geweten had.

tanger'73
18-12-08, 16:27
Jij dus mooi niet.

Ik had er wel raad mee geweten!

knuppeltje
18-12-08, 16:28
Ik had er wel raad mee geweten!

Ja hier achter je toetsenbordje wel ja.

Slinger
18-12-08, 16:28
Het zijn gewoon kwajongens waar ik wel raad mee geweten had.

Ja, en zij met jou, als je tenminste alleen was...

Freesaf2
18-12-08, 16:33
Bovendien als je als chauffeur er wel raad mee weet en ze een klap verkoopt gaan de twee volgende dingen gebeuren:

1) Je wordt aangeklaagd wegens mishandeling van minderjarige jongeren en hoogstwaarschijnlijk op non-actief gesteld/ontslagen.
2) Een tijdje later krijg je op je route (want ze weten waar je rijdt) wat neven van hun in je bus die een mes in je flikker stoppen.

tanger'73
18-12-08, 16:35
Ja hier achter je toetsenbordje wel ja.


Ik zou dolgraag jou ook wel in elkaar willen trimmen, spreek maar een tijd en plaats af? Wat dacht je van pal tegenover het homomonument bij de westerkerk slapjanus?

tanger'73
18-12-08, 16:36
Ja, en zij met jou, als je tenminste alleen was...


Kijk dat jullie bang zijn voor Marokkanen is dankzij jullie vooroordelen over hen, waar ik niks aan doen kan. Ben er immers zelf een.

tanger'73
18-12-08, 16:37
Bovendien als je als chauffeur er wel raad mee weet en ze een klap verkoopt gaan de twee volgende dingen gebeuren:

1) Je wordt aangeklaagd wegens mishandeling van minderjarige jongeren en hoogstwaarschijnlijk op non-actief gesteld/ontslagen.
2) Een tijdje later krijg je op je route (want ze weten waar je rijdt) wat neven van hun in je bus die een mes in je flikker stoppen.


Typisch hollands, klagen en maar klagen en tegelijkertijd het in de broek doen.

Slinger
18-12-08, 16:39
Ik zou dolgraag jou ook wel in elkaar willen trimmen, spreek maar een tijd en plaats af? Wat dacht je van pal tegenover het homomonument bij de westerkerk slapjanus?


Hè?
Wat is dit voor domme shit?
Wat dacht je van de Dokwerker?

tanger'73
18-12-08, 16:40
Hè?
Wat is dit voor domme shit?
Wat dacht je van de Dokwerker?

Dat zou kunnen, maar hij is niet joods?

Slinger
18-12-08, 16:41
Kijk dat jullie bang zijn voor Marokkanen is dankzij jullie vooroordelen over hen, waar ik niks aan doen kan. Ben er immers zelf een.

Ja, vast zo één die in zijn broek schijt als hij alleen is...

tanger'73
18-12-08, 16:46
Ja, vast zo één die in zijn broek schijt als hij alleen is...


Laat ik het zo stellen, ik ben iemand die dagelijks 9 van de 10 keer te maken heb met verbale agressie en geweld mij niet onbekend in de oren klinkt. Bovendien weet ik anders dan jullie met dergelijke kinderen overweg te gaan aangezien ik weet uit welke soort cultuur ze komen en wat daar gangbaar is. Dus ga maar voort met het in jullie broek doen voor Marokkanen, want daar heb ikzelf geen enkele hinder van.

knuppeltje
18-12-08, 16:54
Ik zou dolgraag jou ook wel in elkaar willen trimmen, spreek maar een tijd en plaats af? Wat dacht je van pal tegenover het homomonument bij de westerkerk slapjanus?

Wat zijn we weer sterk vandaag.

Max Stirner
18-12-08, 16:54
Bovendien weet ik anders dan jullie met dergelijke kinderen overweg te gaan aangezien ik weet uit welke soort cultuur ze komen en wat daar gangbaar is. .


Dat weten wij inmiddels ook en daar zijn we dus niet zo gelukkig mee.

tanger'73
18-12-08, 16:58
Dat weten wij inmiddels ook en daar zijn we dus niet zo gelukkig mee.


Een Marokkaans gezin bestaat niet uit een parlement maar uitsluitend een minister president voor alle algemene zaken.

Max Stirner
18-12-08, 17:08
Een Marokkaans gezin bestaat niet uit een parlement maar uitsluitend een minister president voor alle algemene zaken.


Tsja, mooi omschreven.

Magoed: Als die minister-president zijn kroost gewoon zou vertellen dat ze niet naar vrouwen mogen spugen, vinnik het allemaal prima.

Joesoef
18-12-08, 17:10
Ik zou dolgraag jou ook wel in elkaar willen trimmen, spreek maar een tijd en plaats af? Wat dacht je van pal tegenover het homomonument bij de westerkerk slapjanus?


Idioot :moe:

tanger'73
18-12-08, 17:10
Tsja, mooi omschreven.

Magoed: Als die minister-president zijn kroost gewoon zou vertellen dat ze niet naar vrouwen mogen spugen, vinnik het allemaal prima.


Vertellen doet hij wel, maar of daar naar geluisterd wordt is maar de vraag?

tanger'73
18-12-08, 17:11
Idioot :moe:


Ik dacht, ik doe maar eens een geste?

Eke
18-12-08, 17:22
Vond men het weer eens nodig om voor het bespugen meteen een klopjacht te openen? Gewoon uitstappen en die jongens een klap voor hun kop verkopen voldeed.


Wat een babies,he Tanger ! Pfffff...nog niet droog achter de oortjes....

Maar wie moet er nou uitstappen en hun een oorvijg verkopen ?
Die chauffeuse is in dienst en is verantwoordelijk voor de bus. Dit is dan toch wel werk voor een ander om deze babies even af te drogen...figuurlijk dan, he :haha:

Ik ben niet voor klappen want je geeft dan het verkeerde voorbeeld. Geweld mag dus niet.
Wat mij betreft sopt de spuger de vloer van de bus schoon. Maar dan ook echt schoon.

En ze kopen*samen een mooie grote bos bloemen voor de chauffeuse en brengen hun excuses, met camera erbij !

:zwaai:

*om dat geld van papa en mama te krijgen moeten ze eerst wat klussen doen thuis.

Het komt wel weer goed....het gaat die jongens wel lukken om weer normaal te worden...Maar nu hebben ze aandacht/opvoeding nodig...

Max Stirner
18-12-08, 17:33
Het komt wel weer goed....het gaat die jongens wel lukken om weer normaal te worden...Maar nu hebben ze aandacht/opvoeding nodig...


Dream on. Tis al te laat.

Deze jochies beginnen over een jaar of twee met geweldadige gewapende overvallen op brave hardwerkende middenstanders of vrouwelijke automobilistes.

tanger'73
18-12-08, 17:36
Wat een babies,he Tanger ! Pfffff...nog niet droog achter de oortjes....

Maar wie moet er nou uitstappen en hun een oorvijg verkopen ?
Die chauffeuse is in dienst en is verantwoordelijk voor de bus. Dit is dan toch wel werk voor een ander om deze babies even af te drogen...figuurlijk dan, he :haha:

Ik ben niet voor klappen want je geeft dan het verkeerde voorbeeld. Geweld mag dus niet.
Wat mij betreft sopt de spuger de vloer van de bus schoon. Maar dan ook echt schoon.

En ze kopen samen een mooie grote bos bloemen voor de chauffeuse en brengen hun excuses, met camera erbij !

:zwaai:

Het komt wel weer goed....het gaat die jongens wel lukken om weer normaal te worden...Maar nu hebben ze aandacht/opvoeding nodig...

Een oorvijf is opvoedkundig gezien zo gek nog niet hoor. Was hier voor en kort na de oorlog op scholen en thuis ook al gemeengoed en niemand die daar omkijken naar had. Waar we het over hebben is te vergelijken met verkeersagressie. De een steekt een middelvinger naar je op, waar de ander gebiedt zich naar je te spugen. Niks nieuws onder de zon. Moeten we allemaal daarvoor meteen aangifte doen? Gewoon eigenhandig oplossen zoals bij een aanrijding het geval is tussen betrokkenen onderling met behulp van het schadeformulier, waar geen enkele politie aan te pas hoeft te komen. Kortom, als iemand het waagd om in het verkeer op mij te spugen, dan heeft hij aan mij letterlijk obstipatie en het laatste waar ik aan zal denken is anderen voor mijn persoonlijke onderonsjes laten opdraven.

Zo zijn Marokkanen doorgaans niet bang uitgevallen. Doorgaans rijdt ik in Marokko met een ijzeren stang in mijn voertuig, voor het geval ik die nodig mocht hebben. Daar kun je op niemand rekenen, als je opeens op een verlaten weggetje op een hinderlaag stuit, wat mij één keer in de Rif is overkomen en vele andere landgenoten zelf in Spanje op doorreis. Dat soort akkefietjes weten Marokkanen prima zelf op te lossen.

super ick
18-12-08, 18:32
Dat soort akkefietjes weten Marokkanen prima zelf op te lossen.

Aldus de spreekbuis aller Mocro's.
Deze jochies een draai om hun oren geven is geen kunst. Maar zoals een andere prikker al zei is het gevolg voor de chauffeur dat hij ongeveer 15 keer per dag door dezelfde wijk/straat moet en hij/zij zo dus een gemakkelijk doelwit wordt om wraak op te nemen.
Liefst met een mannetje of 15. Dat is namelijk de manier waarop Marokkanen doorgaans deze akkefietjes oplossen.

Wat betreft dit filmpje vind ik het wel erg overdreven. Ze proberen met een vals kaartje de bus in te komen. Het lukt niet, ze rennen weg en 1-tje spuugt (smerig maar kinderachtig) nog even snel voordat hij zich uit de voeten maakt. Het zijn kinderen en we moeten de zaak niet overdrijven. Zat er nu echt niet 1 passagier in de bus die dat laatste ventje een klap voor zijn harsens had kunnen geven? Dat is de taal die de jeugd spreekt.

tanger'73
18-12-08, 19:30
Aldus de spreekbuis aller Mocro's.
Deze jochies een draai om hun oren geven is geen kunst. Maar zoals een andere prikker al zei is het gevolg voor de chauffeur dat hij ongeveer 15 keer per dag door dezelfde wijk/straat moet en hij/zij zo dus een gemakkelijk doelwit wordt om wraak op te nemen.
Liefst met een mannetje of 15. Dat is namelijk de manier waarop Marokkanen doorgaans deze akkefietjes oplossen.

Wat betreft dit filmpje vind ik het wel erg overdreven. Ze proberen met een vals kaartje de bus in te komen. Het lukt niet, ze rennen weg en 1-tje spuugt (smerig maar kinderachtig) nog even snel voordat hij zich uit de voeten maakt. Het zijn kinderen en we moeten de zaak niet overdrijven. Zat er nu echt niet 1 passagier in de bus die dat laatste ventje een klap voor zijn harsens had kunnen geven? Dat is de taal die de jeugd spreekt.

Kortom blijven poepen in het broekje, doordat men het risico op een vervolgconfrontatie niet wil lopen. Ja met zo'n instelling loop je ook het risico om bij een woordenwisseling met een bejaarde het hele bejaardenhuis op je dak te krijgen.

mulan
18-12-08, 20:17
Irritant zijn die jongens zeker. Maar ze zien eruit alsof ze 13 zijn ofzo. En echt groot zijn ze niet. Waarom zou je als grote volwassen Nederlander in hemelsnaam bang zijn voor zo'n snotneus. Geen wonder dat ze denken dat ze de wereld in hun hand hebben. Ze roepen boe en iedereen smeert m.

Slinger
18-12-08, 20:42
Irritant zijn die jongens zeker. Maar ze zien eruit alsof ze 13 zijn ofzo. En echt groot zijn ze niet. Waarom zou je als grote volwassen Nederlander in hemelsnaam bang zijn voor zo'n snotneus. Geen wonder dat ze denken dat ze de wereld in hun hand hebben. Ze roepen boe en iedereen smeert m.

Ja, vooral oude dametjes met tasjes en buschauffeuses. Dat gevoel van onaantastbaarheid zal overigens wel snel minder worden, naarmate ze steeds meer in de gaten krijgen dat ze worden opgenomen.

tanger'73
18-12-08, 21:29
Ja, vooral oude dametjes met tasjes en buschauffeuses. Dat gevoel van onaantastbaarheid zal overigens wel snel minder worden, naarmate ze steeds meer in de gaten krijgen dat ze worden opgenomen.


Er zijn bij dit incident toch geen wapens in het spel, maar hooguit een klodder spug? Vanwaar al dat geklaag en aandacht voor een paar snotjongetjes?

Slinger
18-12-08, 22:14
Er zijn bij dit incident toch geen wapens in het spel, maar hooguit een klodder spug? Vanwaar al dat geklaag en aandacht voor een paar snotjongetjes?

Omdat wij dergelijk gedrag nog niet gewend waren in Nederland...

Max Stirner
18-12-08, 22:23
Er zijn bij dit incident toch geen wapens in het spel, maar hooguit een klodder spug? Vanwaar al dat geklaag en aandacht voor een paar snotjongetjes?


Omdat ze zich altijd als een roedel laffe hyena's richten juist op zwakkere groepen - vrouwen, ouderen, homo's etc.

tanger'73
18-12-08, 22:25
Omdat wij dergelijk gedrag nog niet gewend waren in Nederland...


Dan kom jij zeker regelrecht van Pluto vandaan? Nederland stond al decenia in het teken van burgerlijke ongehoorzaamheid, oproer en krakers waar deze jongetjes bij in het niet verdwijnen.

tanger'73
18-12-08, 22:27
Omdat ze zich altijd als een roedel laffe hyena's richten juist op zwakkere groepen - vrouwen, ouderen, homo's etc.


Ze richten zich op iedereen bij wie wat te halen valt (zoals in dit geval gratis vervoer) en niet louter op zwakke groepen.

Slinger
18-12-08, 22:28
Dan kom jij zeker regelrecht van Pluto vandaan? Nederland stond al decenia in het teken van burgerlijke ongehoorzaamheid, oproer en krakers waar deze jongetjes bij in het niet verdwijnen.

Zie de reactie van Max Stirner voor het unieke karakter van dit gedrag.

tanger'73
18-12-08, 22:30
Zie de reactie van Max Stirner voor het unieke karakter van dit gedrag.

Dat is niet uniek in de psychologie van het groepsgedrag hoor.

Slinger
18-12-08, 22:30
Ze richten zich op iedereen bij wie wat te halen valt (zoals in dit geval gratis vervoer) en niet louter op zwakke groepen.

Ja, en op tasjes van oude dames...

tanger'73
18-12-08, 22:32
Ja, en op tasjes van oude dames...


Dat zijn ze intussen afgeleerd en zijn overgegaan op de 'italiaanse methode', regelrecht uit Milaan vandaan en daarbij is iedereen het slachtoffer.

Slinger
18-12-08, 22:34
Dat zijn ze intussen afgeleerd en zijn overgegaan op de 'italiaanse methode', regelrecht uit Milaan vandaan en daarbij is iedereen het slachtoffer.

Ja, zwakkeren. Maar gelukkig zijn er camera's.

tanger'73
18-12-08, 22:36
Ja, zwakkeren. Maar gelukkig zijn er camera's.


Niet iedereen is een zwakkere die voor een rood verkeerslicht zit te wachten om verrast te worden hoor?

Slinger
18-12-08, 22:41
Niet iedereen is een zwakkere die voor een rood verkeerslicht zit te wachten om verrast te worden hoor?

Ze komen er bij mij niet in, hoor...

tanger'73
18-12-08, 22:42
Ze komen er bij mij niet in, hoor...

Moet je eens opletten als jij nonchalant je laptop op je bankje laat liggen?

Slinger
18-12-08, 22:44
Moet je eens opletten als jij nonchalant je laptop op je bankje laat liggen?

Slaan ze mijn ruiten in?

tanger'73
18-12-08, 22:46
Slaan ze mijn ruiten in?

Nee ze vragen het je vriendelijk?

Slinger
18-12-08, 22:54
Nee ze vragen het je vriendelijk?

Met hoeveel moeten ze zijn om mij aan te vallen?

tanger'73
18-12-08, 22:55
Met hoeveel moeten ze zijn om mij aan te vallen?


Ze hebben het niet op jou gemunt hoor, maar op je buit!

Slinger
18-12-08, 23:00
Ze hebben het niet op jou gemunt hoor, maar op je buit!

Ik heb wel gehoord dat het helpt als ik me voordoe als moslim...

tanger'73
18-12-08, 23:02
Ik heb wel gehoord dat het helpt als ik me voordoe als moslim...


Zal niet helpen, want daar zijn ze ongevoelig voor.

jang0201
19-12-08, 05:10
Wilders hoef geen campagne te doen voor de aankomende verkiezingen, dat doen de Marokkaantjes wel voor hem :)

mark61
19-12-08, 07:29
Kijk dat jullie bang zijn voor Marokkanen is dankzij jullie vooroordelen over hen, waar ik niks aan doen kan. Ben er immers zelf een.

Moefti Endeldarm radicaliseert.

mark61
19-12-08, 07:32
Een Marokkaans gezin bestaat niet uit een parlement maar uitsluitend een minister president voor alle algemene zaken.

Mutakkafier Endeldarm krijgt geweldsfantasieën. Hoe meer gebeuk hoe beter.

Idioot :moe:

mark61
19-12-08, 07:35
dan heeft hij aan mij letterlijk obstipatie

Ik ben nu zeker van je anale fixatie. Misschien is het tijd uit de kast te komen? Niet dat ik denk dat je een aanwinst bent.

H.P.Pas
19-12-08, 10:32
Ik ben nu zeker van je anale fixatie.

Da's knap Freudiaans. :strik:

tanger'73
19-12-08, 10:35
Wilders hoef geen campagne te doen voor de aankomende verkiezingen, dat doen de Marokkaantjes wel voor hem :)

Ze doen maar, alsof die Marokkaantjes daar wakker van liggen.

tanger'73
19-12-08, 10:36
Moefti Endeldarm radicaliseert.


Ik kan zien dat ik bij jou permanente schade heb toegebracht (wat overigens ook de bedoeling was). Heb ik toch ergens invloed op gehad.

tanger'73
19-12-08, 10:37
Mutakkafier Endeldarm krijgt geweldsfantasieën. Hoe meer gebeuk hoe beter.

Idioot :moe:

Geloof me, geweld is geen fantasie maar de werkelijkheid ook voor jou.

knuppeltje
19-12-08, 10:39
Da's knap Freudiaans. :strik:

Freudiaans, of wat dan ook, zal me worst wezen. Maar dat ie totaal gefixeerd is, is wel duidelijk denk.

tanger'73
19-12-08, 10:42
Ik ben nu zeker van je anale fixatie. Misschien is het tijd uit de kast te komen? Niet dat ik denk dat je een aanwinst bent.


Je hersenchirurg die tevergeefs je grijze cellen onder invloed van drank heeft proberen te redden, heeft ook ergens een fixatie van naar aanleiding van jouw fixatie op drank.

tanger'73
19-12-08, 10:44
Freudiaans, of wat dan ook, zal me worst wezen. Maar dat ie totaal gefixeerd is, is wel duidelijk denk.

Van analyseren hebben jullie inderdaad geen kaas gegeten. Ik kijk dwars door je heen.

mark61
19-12-08, 12:10
Da's knap Freudiaans. :strik:

Damn. Nou ja, he wasn't all bad. Ging gewoon wat te ver door in een en ander. Dat komt vaker voor met mensen met een Vondst.

super ick
19-12-08, 13:34
Kortom blijven poepen in het broekje, doordat men het risico op een vervolgconfrontatie niet wil lopen. Ja met zo'n instelling loop je ook het risico om bij een woordenwisseling met een bejaarde het hele bejaardenhuis op je dak te krijgen.

Jou vergelijking slaat kant noch wal.
Het is terugkerende kost dat geterroriseer door groepen Marokkaanse jeugd.
Steek je kop maar in het zand en neem het maar op voor je asociale landgenoten. Niet janken dan dat je allemaal over 1 kam geschoren wordt.

Bovendien is het nog discriminerend ook. Het zijn namelijk altijd de autochtone weerlozen die te grazen genoemen worden. Nu ook weer een vrouw! Hoe diep kun je zinken?

tanger'73
19-12-08, 15:02
Jou vergelijking slaat kant noch wal.
Het is terugkerende kost dat geterroriseer door groepen Marokkaanse jeugd.
Steek je kop maar in het zand en neem het maar op voor je asociale landgenoten. Niet janken dan dat je allemaal over 1 kam geschoren wordt.

Bovendien is het nog discriminerend ook. Het zijn namelijk altijd de autochtone weerlozen die te grazen genoemen worden. Nu ook weer een vrouw! Hoe diep kun je zinken?


Wat vaststaat is dat iemand die de ganse dag klaagt om jochies zoals jullie vaak doen het doorgaans in je broek doen.

StevieK
19-12-08, 17:35
Te hulp schieten, vergeet het maar.

Een paar jaar geleden zelf in levende lijve mee gemaakt. In de trein ben ik een conducteur te hulp geschoten die door een junkie belaagd werd. Eerst verbaal en toen werd ie geweldadig en trok zijn mes. De conducteur kwam flink in het nauw te zitten.
Ben opgestaan heb die junkie een flinke oplewaaier gegeven. Bij het eerstkomende station kwam de spoorweg politie en hebben hem afgevoerd. Ik moet wel mijn personalia opgeven enzo. Twee dagen later kwamen twee politie agenten mij ophalen omdat er aanklacht wegens geweld was ingediend door die junkie. Ik werd een paar uur in de cel gezet, daarna een uitgebreid verhoor. Moest later voorkomen en dat heeft me veel geld gekost en ik stond vermeld.

Zolang de wet hier is om de dader te beschermen help ik niet meer. Zal helaas niet meer te hulp schieten. Ja ik moet roepen naar de dader dat ie dat niet mag doen. En als ie dan op me af komt en ik sla dan dan kan ik me eventueel beroepen op noodweer.

Trouwens die jochies, als ze gepakt zijn niet straffen, maar een paar uur in een druk winkelcentrum te kijk zetten. Maar dan wel eerst de luiers aandoen.

super ick
19-12-08, 18:17
Wat vaststaat is dat iemand die de ganse dag klaagt om jochies zoals jullie vaak doen het doorgaans in je broek doen.

Je bent in vorm de laatste tijd met je "wij en jullie"

Magoed zoals je wilt: Wat vast staat is dat "wij" niet willen leven zoals "jullie"
Het recht van de sterkste hoort thuis in een apenkooi en niet in de maatschappij. Onze maatschappij is er niet op ingericht eigen rechter te spelen zoals je kunt lezen in de laatste post van die prikker die een conducteur te hulp schiet en daar een strafblad en een boete aan overhoudt.

Die jochies worden dus beschermt door de maatschappij en mogen niet zomaar afgeranseld worden.
Wederom campagne gehouden voor Geert Wilders.

tanger'73
19-12-08, 18:27
Je bent in vorm de laatste tijd met je "wij en jullie"

Magoed zoals je wilt: Wat vast staat is dat "wij" niet willen leven zoals "jullie"
Het recht van de sterkste hoort thuis in een apenkooi en niet in de maatschappij. Onze maatschappij is er niet op ingericht eigen rechter te spelen zoals je kunt lezen in de laatste post van die prikker die een conducteur te hulp schiet en daar een strafblad en een boete aan overhoudt.

Die jochies worden dus beschermt door de maatschappij en mogen niet zomaar afgeranseld worden.
Wederom campagne gehouden voor Geert Wilders.

Als je niet zoals 'hen' wil leven, dan nodig ik 'jullie' uit om daar dan wat als de wiedeweerga iets aan te doen i.p.v. het vooralsnog in de broek te doen en de kat uit de boom kijken, omdat de brave overheid 'jullie' weleens problemen zullen opleveren. Dan blijft er van die overheid van 'jullie' bitter weinig over. Dus niet meer klagen en aanvaarden dat er op je gespugd wordt.

Julien
20-12-08, 09:44
Het lijkt er volgens mij steeds meer op dat een aantal Marokkaanse jongeren dat negatieve imago rond hen wel leuk vinden en maar al te graag in stand willen houden. Anders kom je toch niet steeds zó in het nieuws? :rolleyes:

super ick
20-12-08, 11:09
Als je niet zoals 'hen' wil leven, dan nodig ik 'jullie' uit om daar dan wat als de wiedeweerga iets aan te doen i.p.v. het vooralsnog in de broek te doen en de kat uit de boom kijken, omdat de brave overheid 'jullie' weleens problemen zullen opleveren. Dan blijft er van die overheid van 'jullie' bitter weinig over. Dus niet meer klagen en aanvaarden dat er op je gespugd wordt.

Dus toch de apenrots? Of Geert Wilders? Of heel misschien toch maar proberen om te beginnen bij het begin en de verantwoordelijken aanspreken?
Of laten rotten en uiteindelijk het Nederlandse paspoort maar afpakken?

Zelf doen is er in ieder geval niet bij.

tanger'73
20-12-08, 13:11
Dus toch de apenrots? Of Geert Wilders? Of heel misschien toch maar proberen om te beginnen bij het begin en de verantwoordelijken aanspreken?
Of laten rotten en uiteindelijk het Nederlandse paspoort maar afpakken?

Zelf doen is er in ieder geval niet bij.

Daarvoor is men kennelijk in NL niet mans genoeg?

Maryama_Me
20-12-08, 14:14
Er zijn bij dit incident toch geen wapens in het spel, maar hooguit een klodder spug? Vanwaar al dat geklaag en aandacht voor een paar snotjongetjes?

Omdat het hier om Marokkaanse jongens gaat Tanger zo simpel is dat.

Waren het autochtone jongens dan was het geen nieuws.

Ik wil dit gedrag niet goed praten hoor, maar veel jongeren vertonen dit gedrag en heus niet alleen de marokkaanse jongens.

Ach ja, die marokkanen toch.Het zijn net mensen.

Maryama_Me
20-12-08, 14:16
Omdat ze zich altijd als een roedel laffe hyena's richten juist op zwakkere groepen - vrouwen, ouderen, homo's etc.

Altijd?Heb jij daar een bron van Max?

Slinger
20-12-08, 14:26
Als je niet zoals 'hen' wil leven, dan nodig ik 'jullie' uit om daar dan wat als de wiedeweerga iets aan te doen i.p.v. het vooralsnog in de broek te doen en de kat uit de boom kijken, omdat de brave overheid 'jullie' weleens problemen zullen opleveren. Dan blijft er van die overheid van 'jullie' bitter weinig over. Dus niet meer klagen en aanvaarden dat er op je gespugd wordt.

Het enige dat jij kunt bedenken is geweld. Denk je dat dat helpt? Mooie pedagoog ben jij! Wat echt helpt is opvoeding, en die hebben deze jongetjes nou juist niet gekregen...

Maryama_Me
20-12-08, 14:29
Het lijkt er volgens mij steeds meer op dat een aantal Marokkaanse jongeren dat negatieve imago rond hen wel leuk vinden en maar al te graag in stand willen houden. Anders kom je toch niet steeds zó in het nieuws? :rolleyes:

Je moest eens weten hoeveel marokkanen het goed doen, maar dat is geen nieuws.Men leest liever slecht nieuws en dan vooral over de marokkanen.

Maryama_Me
20-12-08, 14:39
Als je niet zoals 'hen' wil leven, dan nodig ik 'jullie' uit om daar dan wat als de wiedeweerga iets aan te doen i.p.v. het vooralsnog in de broek te doen en de kat uit de boom kijken, omdat de brave overheid 'jullie' weleens problemen zullen opleveren. Dan blijft er van die overheid van 'jullie' bitter weinig over. Dus niet meer klagen en aanvaarden dat er op je gespugd wordt.

Ik denk niet dat het met bang zijn voor deze jongens te maken heeft.
Het is meer dat men machteloos staat, wanneer je deze jongens zelf aanpakt, heb je kans dat je zelf een proces aan je broek krijgt.

Het is zelfs voor de ouders een probleem, als je je kind slaat is de kans groot dat de jeugdsbeschreming op je stoep staat.

Slinger
20-12-08, 14:49
Ik denk niet dat het met bang zijn voor deze jongens te maken heeft.
Het is meer dat men machteloos staat, wanneer je deze jongens zelf aanpakt, heb je kans dat je zelf een proces aan je broek krijgt.

Het is zelfs voor de ouders een probleem, als je je kind slaat is de kans groot dat de jeugdsbeschreming op je stoep staat.

Ze moeten hun kinderen niet slaan, maar een goede begeleiding geven. Minder tijd in koffiehuis en moskee doorbrengen en meer met de jongens. En ze niet de straat opsturen.

Maryama_Me
20-12-08, 15:05
Ze moeten hun kinderen niet slaan, maar een goede begeleiding geven. Minder huis in koffiehuis en moskee doorbrengen en meer met de jongens. En ze niet de straat opsturen.

Helemaal mee eens, maar toch gaat het soms ook verkeerd ondaks het feit dat ouders hun best doent.Immers, ieder ouder heeft het beste met zijn kind voor.

Het probleem van deze jongeren is, dat zij het staartcultuur zich eigen hebben gemaakt.

Slinger
20-12-08, 15:08
Helemaal mee eens, maar toch gaat het soms ook verkeerd ondaks het feit dat ouders hun best doent.Immers, ieder ouder heeft het beste met zijn kind voor.

Het probleem van deze jongeren is, dat zij het staartcultuur zich eigen hebben gemaakt.

Het kan inderdaad mis gaan in de beste families, maar ik denk dat in veel gevallen de ouders niet genoeg hun best doen en zich te weinig met hun kinderen bemoeien.

Maryama_Me
20-12-08, 16:07
Het kan inderdaad mis gaan in de beste families, maar ik denk dat in veel gevallen de ouders niet genoeg hun best doen en zich te weinig met hun kinderen bemoeien.

Vaak is het ook onwetendheid van de ouders, velen weten niet wat hun kind buitenshuis uitspookt.Ik vind dat heel naïef.

Vooral op zo'n jonge kwetsbare leeftijd moet je je kind begeleiden en weten waar hij/zij uithangt.Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat een kind kan gaan en staan waar die wilt.

Maar nogmaals..... een goede opvoeding biedt geen garantie voor succes.

Slinger
20-12-08, 16:17
Vaak is het ook onwetendheid van de ouders, velen weten niet wat hun kind buitenshuis uitspookt.Ik vind dat heel naïef.

Vooral op zo'n jonge kwetsbare leeftijd moet je je kind begeleiden en weten waar hij/zij uithangt.Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat een kind kan gaan en staan waar die wilt.

Maar nogmaals..... een goede opvoeding biedt geen garantie voor succes.

Helemaal mee eens.

knuppeltje
20-12-08, 17:08
Vaak is het ook onwetendheid van de ouders, velen weten niet wat hun kind buitenshuis uitspookt.Ik vind dat heel naïef.


Mwa, ik denk dat hun dat geen ruk kan schelen, zolang de politie maar niet aan de deur komt..

Maryama_Me
20-12-08, 20:33
Mwa, ik denk dat hun dat geen ruk kan schelen, zolang de politie maar niet aan de deur komt..

Dat geloof ik niet, het blijven pubers over wie we praten. Die nemen niet altijd de goede raad van hun ouders aan.

Moeilijk hoor.

super ick
21-12-08, 08:34
Vaak is het ook onwetendheid van de ouders, velen weten niet wat hun kind buitenshuis uitspookt.Ik vind dat heel naïef.

Vooral op zo'n jonge kwetsbare leeftijd moet je je kind begeleiden en weten waar hij/zij uithangt.Het moet niet vanzelfsprekend zijn dat een kind kan gaan en staan waar die wilt.

Maar nogmaals..... een goede opvoeding biedt geen garantie voor succes.

Gut gut, is het al bij iemand opgekomen dat het misschien ook een beetje naief is om ongeschoolden, ongeletterden uit een zandbak te halen en dan te verwachten dat alles hier rimpelloos inpast?
Stammencultuur, Islam, dictatoriaal bewind, etc. Nee hoor, even lekker pamperen en ze schurken dankbaar tegen je aan.

jang0201
21-12-08, 09:46
"He hoerenmoeder! Wij rijden mee!"

--------------------------------------------------------------------------------

17 DECEMBER 2008 - Aandacht voor de belediging van een buschauffeuse van het GVU. Op die zondagavond stopte de buschauffeuse van lijn 7 bij de halte op de Marco Pololaan, ter hoogte van het winkelcentrum. Daar krijgt ze te maken met een groep jonge jongens die geen kaartje heeft. De groep van vijf komt de bus binnen, en ze geven hun abonnement door aan elkaar.

De buschauffeuse zegt dat ze de bus moeten verlaten. De groep begint moeilijk te doen, en scheldt haar uit. Eentje maakt haar uit voor hoerenmoeder. Dan gaan ze toch weg en spuugt een jongen haar in het gezicht. Daarna loopt de groep lachend weg en worden er middelvingers opgestoken.

Het gaat om vijf jongens tussen de 12 en 15 jaar, vermoedelijk met een Marokkaanse achtergrond. De jongen met de witte pet is degene die heeft gespuugd. Hij is de langste van het stel.

De jongens zijn te zien in het fotoalbum. Kent u deze jongens? Neem dan contact op met de politie. Het nummer is 0800-6070 en blijft u liever anoniem, bel dan met 0800-7000.

http://www.rtvutrecht.nl/programmapa...tikel/2/202738

http://www.dumpert.nl/mediabase/3366...estuurder.html

knuppeltje
21-12-08, 10:38
Dat geloof ik niet, het blijven pubers over wie we praten. Die nemen niet altijd de goede raad van hun ouders aan.

Moeilijk hoor.

Over die ouders had ik het.

tanger'73
21-12-08, 20:59
Het enige dat jij kunt bedenken is geweld. Denk je dat dat helpt? Mooie pedagoog ben jij! Wat echt helpt is opvoeding, en die hebben deze jongetjes nou juist niet gekregen...


Een opvoeding dat louter bestaat uit lullen, niet opvolgen en luisteren, zal bij deze jongens niet helpen hoor.

tanger'73
21-12-08, 23:26
Het kan inderdaad mis gaan in de beste families, maar ik denk dat in veel gevallen de ouders niet genoeg hun best doen en zich te weinig met hun kinderen bemoeien.


Noch kinderen, noch ouders vinden de gewenste aansluiting met de inmiddels anti-islamitische klimaat in den lande. Het bemoeien met de kinderen doen ze overvloedig met tegelijkertijd het assimilatieapparaat op hun dak die bewust bezig is de invloed van de ouders en diens achtergrond bij de kinderen te beperken.

Slinger
22-12-08, 00:06
Een opvoeding dat louter bestaat uit lullen, niet opvolgen en luisteren, zal bij deze jongens niet helpen hoor.

Slaan is iets voor luie ouders, die van tijd tot tijd opnieuw hun gezag proberen te vestigen. Steevast komen ze dan tot de ontdekking dat ze niets kunnen bereiken door de weerstand die ze oproepen. Als je kinderen van jongs af aan er aan went dat ze verantwoording hebben af te leggen, dan is geweld niet nodig. Dan moet er inderdaad steeds weer en steeds opnieuw gepraat worden. Veel opvoeders zijn daar veel te gemakzuchtig voor.

Slinger
22-12-08, 00:07
Noch kinderen, noch ouders vinden de gewenste aansluiting met de inmiddels anti-islamitische klimaat in den lande. Het bemoeien met de kinderen doen ze overvloedig met tegelijkertijd het assimilatieapparaat op hun dak die bewust bezig is de invloed van de ouders en diens achtergrond bij de kinderen te beperken.

Wat een geklaag weer! Als je het goed doet heb je zo veel invloed op je kinderen dat niemand daar tussen kan komen.

Maryama_Me
22-12-08, 00:13
Over die ouders had ik het.

Duuuh.

tanger'73
22-12-08, 00:14
Slaan is iets voor luie ouders, die van tijd tot tijd opnieuw hun gezag proberen te vestigen. Steevast komen ze dan tot de ontdekking dat ze niets kunnen bereiken door de weerstand die ze oproepen. Als je kinderen van jongs af aan er aan went dat ze verantwoording hebben af te leggen, dan is geweld niet nodig. Dan moet er inderdaad steeds weer en steeds opnieuw gepraat worden. Veel opvoeders zijn daar veel te gemakzuchtig voor.


Spreek voor je eigen soort ouders en niet voor al die andere ouders waarbij hun kinderen wel gebaat zijn bij wat pedagogische tikken. Bovendien als jij zo een anti-geweld persoon was, hoe sta jij tegenover zionisten die met tanks Palestijnse kinderen tegemoet gaan?

tanger'73
22-12-08, 00:15
Wat een geklaag weer! Als je het goed doet heb je zo veel invloed op je kinderen dat niemand daar tussen kan komen.

Net zo goed als zionisten dat kunnen zeker hé!

Slinger
22-12-08, 00:20
Spreek voor je eigen soort ouders en niet voor al die andere ouders waarbij hun kinderen wel gebaat zijn bij wat pedagogische tikken. Bovendien als jij zo een anti-geweld persoon was, hoe sta jij tegenover zionisten die met tanks Palestijnse kinderen tegemoet gaan?

Wat ben je toch een sukkel, dat je elke discussie op deze manier probeert te politiseren.

tanger'73
22-12-08, 00:20
Wat ben je toch een sukkel, dat je elke discussie op deze manier probeert te politiseren.


Jij bent toch een doorgewinterde kindervriend blijkt weer.

super ick
22-12-08, 10:36
Spreek voor je eigen soort ouders en niet voor al die andere ouders waarbij hun kinderen wel gebaat zijn bij wat pedagogische tikken.

Slaan is controleverlies en heeft niets met opvoeden te maken. Slaan ondermijnt de vertrouwensband tussen ouder en kind.

tanger'73
22-12-08, 11:55
Slaan is controleverlies en heeft niets met opvoeden te maken. Slaan ondermijnt de vertrouwensband tussen ouder en kind.


Ik heb het niet over slaan en slopen, maar over pedagogisch verantwoord ingrijpen.

tanger'73
22-12-08, 14:10
Iedereen roept bovendien de ganse tijd "de maat is vol en we moeten ze stevig aanpakken", maar als puntje bij paaltje komt vervalt men met z'n grote bek weer tot praten en paaien. Doet me allemaal denken aan een oud hollands spreekwoord "wie niet horen wil, moet voelen", maar dat is tegenwoordig zo te zien en horen allang achterhaald.

Bar
22-12-08, 19:05
Zo zijn Marokkanen doorgaans niet bang uitgevallen. Doorgaans rijdt ik in Marokko met een ijzeren stang in mijn voertuig, voor het geval ik die nodig mocht hebben. Daar kun je op niemand rekenen, als je opeens op een verlaten weggetje op een hinderlaag stuit, wat mij één keer in de Rif is overkomen en vele andere landgenoten zelf in Spanje op doorreis. Dat soort akkefietjes weten Marokkanen prima zelf op te lossen.

Lijkt me echt de ideale maatschappij waar we in Nederland naartoe moeten.

Tomas
25-12-08, 17:37
Politie houdt 'busterroristjes' aan

Uitgegeven: 25 december 2008 18:12
Laatst gewijzigd: 25 december 2008 18:12

UTRECHT - De Utrechtse politie heeft vijf jongens aangehouden die in september een vrouwelijke buschauffeur hadden uitgescholden en bespuwd. De lokale omroep zond vorige week beelden uit van het incident.
Twee van de jongens werden daarop letterlijk aan hun oren naar het politiebureau gebracht door hun ouders, zo heeft de politie bekendgemaakt.

Twee andere jongens hebben zichzelf gemeld, de laatste is ten slotte door de politie op het bureau ontboden. De jongens zijn in de leeftijd van 13 tot 15 jaar.

Zij hadden geprobeerd de buschauffeur te misleiden door het aloude trucje van het aan elkaar doorgeven van een abonnement toe te passen. De chauffeur had dat door. Toen ze een van de jongens uit de bus wilde zetten, begonnen die te schelden en te spugen. Een beveiligingscamera in de bus legde alles vast.

© ANP

(c) www.nu.nl

jang0201
26-12-08, 08:34
Zulke gastjes moet je publiekelijk vernederen, dan leren ze dit achterlijk gedrag wel af.

Slinger
26-12-08, 08:42
Politie houdt 'busterroristjes' aan

Uitgegeven: 25 december 2008 18:12
Laatst gewijzigd: 25 december 2008 18:12

UTRECHT - De Utrechtse politie heeft vijf jongens aangehouden die in september een vrouwelijke buschauffeur hadden uitgescholden en bespuwd. De lokale omroep zond vorige week beelden uit van het incident.
Twee van de jongens werden daarop letterlijk aan hun oren naar het politiebureau gebracht door hun ouders, zo heeft de politie bekendgemaakt.

Twee andere jongens hebben zichzelf gemeld, de laatste is ten slotte door de politie op het bureau ontboden. De jongens zijn in de leeftijd van 13 tot 15 jaar.

Zij hadden geprobeerd de buschauffeur te misleiden door het aloude trucje van het aan elkaar doorgeven van een abonnement toe te passen. De chauffeur had dat door. Toen ze een van de jongens uit de bus wilde zetten, begonnen die te schelden en te spugen. Een beveiligingscamera in de bus legde alles vast.

© ANP

(c) www.nu.nl

Het is in elk geval een goede zaak dat de ouders van die jongetjes hun verantwoordelijkheid nemen.