PDA

Bekijk Volledige Versie : tolerantie heeft integratie geremd



super ick
23-12-08, 11:55
Edit: suspected copyright infringement

tanger'73
23-12-08, 13:58
De PvdA moet hoognodig zelf eens integreren om uiteindelijk getolereerd te worden.

mark61
23-12-08, 18:15
Met tolerantie heeft dat niet zoveel te maken, met de verzorgingsstaat des te meer. Niets prikkelt zo goed als een lege maag. Niet dat ik dan weer voorstander ben van de Amerikaanse methode.

VerbalSmaeel
23-12-08, 19:33
Niks te integratie. De integratie is allang geslaagd, zoals de commissie-Blok al rapporteerde. Sociaal-economisch kan het nog altijd beter. De overheid moet dus vooral geld blijven pompen om minderbedeelde allochtonen te helpen naar de middenklasse te groeien en de onderklasse-autochtonen richting de voedselbanken te dirigeren. Niet dat je er wat mee bereikt, maar met de economische storm waar we nog jaren mee te maken gaan krijgen lijkt mij het geen slecht idee om onze energie te verspillen aan de symboolpolitiek om autochtonen blanken van hun identiteitscrisis af te helpen.

tanger'73
23-12-08, 19:36
Niks te integratie. De integratie is allang geslaagd, zoals de commissie-Blok al rapporteerde. Sociaal-economisch kan het nog altijd beter. De overheid moet dus vooral geld blijven pompen om minderbedeelde allochtonen te helpen naar de middenklasse te groeien en de onderklasse-autochtonen richting de voedselbanken te dirigeren. Niet dat je er wat mee bereikt, maar met de economische storm waar we nog jaren mee te maken gaan krijgen lijkt mij het geen slecht idee om onze energie te verspillen aan de symboolpolitiek om autochtonen blanken van hun identiteitscrisis af te helpen.


Precies, nooit gesnapt wat ze altijd met die integratie bedoelen. Alsof een doofstomme die zich alleen met gebarentaal kan profileren ook moet integreren?

VerbalSmaeel
23-12-08, 19:44
De Volkskrant is trouwens een typisch rechtse krantje met rechtse propaganda. Logisch dat zij dit soort tendensieuze berichtgeving publiceren.

Er stond nog een artikel over in HP/de Tijd

De Volkskrant

"Ter redactie klinkt luid gemor over de ‘te rechtse’ koers, en lezers haken af. Bij de Volkskrant, ooit het parochieblad van links Nederland, moet dringend iets gebeuren – maar wat?"

Ze denken er natuurlijk af te komen door zich te binden aan lezers als zuper ich, maar die kan het eigenlijk ook niks verdommen, die heeft immers GeenStijl als huiskrant.

Slinger
23-12-08, 21:56
De Volkskrant is trouwens een typisch rechtse krantje met rechtse propaganda. Logisch dat zij dit soort tendensieuze berichtgeving publiceren.

Er stond nog een artikel over in HP/de Tijd

De Volkskrant

"Ter redactie klinkt luid gemor over de ‘te rechtse’ koers, en lezers haken af. Bij de Volkskrant, ooit het parochieblad van links Nederland, moet dringend iets gebeuren – maar wat?"

Ze denken er natuurlijk af te komen door zich te binden aan lezers als zuper ich, maar die kan het eigenlijk ook niks verdommen, die heeft immers GeenStijl als huiskrant.

Als je de Volkskrant rechts noemt, dan ben je niet van deze wereld.

cummonisto
23-12-08, 23:10
Toen mijn vader voor twee gulden per uur werkte en Nederlanders voor acht gulden had niemand het over integratie.
De PVDA ziet de kiezers overlopen naar de PVV ze moeten wat verzinnen om die terug te halen.

ik ben geintegreerd mijn fles wijn is bijna leeg. ik heb mijn Marokkaanse pasport en de andere pasporten kunnen ze hun reet mee schoonvegen

tanger'73
23-12-08, 23:14
Toen mijn vader voor twee gulden per uur werkte en Nederlanders voor acht gulden had niemand het over integratie.
De PVDA ziet de kiezers overlopen naar de PVV ze moeten wat verzinnen om die terug te halen.

ik ben geintegreerd mijn fles wijn is bijna leeg. ik heb mijn Marokkaanse pasport en de andere pasporten kunnen ze hun reet mee schoonvegen

Zo is het maar net! Wanneer zullen ze ooit eens begrijpen dat men zich naturaliseerd alleen als daar voordeel mee te behalen valt.

Bofko
23-12-08, 23:17
Als je de Volkskrant rechts noemt, dan ben je niet van deze wereld.

Nouww.. De gedeeltes van de lading die door de begrippen links en rechts vroeger gedekt werden, zijn inmiddels aardig uit en door elkaar gevallen.

Julien
24-12-08, 00:03
Over welke allochtonen gaat het dan? (misschien retorische vraag :hihi: ), want wat ik zie/lees/weet, zijn de meeste allochtonen/migranten zeer goed geďntegreerd na verloop van tijd.