PDA

Bekijk Volledige Versie : Ahmadinejad brengt kerstboodschap op Britse televisie



Marsipulami
25-12-08, 11:15
Ahmadinejad brengt kerstboodschap op Britse televisie

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad is een omstreden man.De Britse privé-zender Channel 4 geeft de omstreden Iraanse president Mahmoed Ahmadinejad zendtijd voor een kersttoespraak. De boodschap moet een alternatief bieden voor de traditionele kerstboodschap van Queen Elizabeth II. Dat deelt de commerciële zender in Londen mee.

Grappige kerstwens
De toespraak van Ahmadinejad zal morgen om 19u15 plaatselijke tijd uitgezonden worden. De toespraak van de Queen gaat diezelfde dag om 15u op antenne bij de BBC en ITV. Een woordvoerder van Channel 4 zegt dat de boodschap van de Iraanse president een grappige en goede wens voor het nieuwe jaar bevat.


Aartsconservatief
De aartsconservatieve Iraanse president staat vooral bekend om zijn vijandigheid ten opzichte van Israël. Volgens het Westen is Iran bovendien bezig met de constructie van een atoombom.

Controversieel
De zender zegt voor Ahmadinejad gekozen te hebben, omdat de verhoudingen tussen Iran en het Westen in 2009 een centrale rol zullen spelen. Het is niet de eerste keer dat de kerstboodschap van Channel 4 voor opschudding zorgt. In 2006 toonde de zender een volledig verhulde moslima wegens de kritiek van toenmalig minister van Buitenland Jack Straw op de gezichtssluier. (belga/adb)
24/12/08 14u00

mark61
25-12-08, 12:43
Leuk initiatief. Heb helaas geen Channel 4.

Noam
25-12-08, 13:04
Leuk initiatief. Heb helaas geen Channel 4.

Volgens mij kan je het ook online bekijken.

mark61
25-12-08, 14:24
Volgens mij kan je het ook online bekijken.

Ja dank je, goed idee. Ga ik zeker doen.

ronald
26-12-08, 00:11
Ahmadinejad brengt kerstboodschap op Britse televisie

De boodschap moet een alternatief bieden ...

Grappige kerstwens
Een woordvoerder van Channel 4 zegt dat de boodschap van de Iraanse president een grappige en goede wens voor het nieuwe jaar bevat.




Is dit een alternatief voor de clowns van het Kerstcircus?

tanger'73
26-12-08, 01:28
Is dit een alternatief voor de clowns van het Kerstcircus?


Dan ken je slinger de moslim en jodenhater nog niet mijn beste Ronald?

ronald
26-12-08, 03:12
Dan ken je slinger de moslim en jodenhater nog niet mijn beste Ronald?

Hoezo? Wordt er een khutbah vanaf de minbar gehouden?

tanger'73
26-12-08, 03:15
Hoezo? Wordt er een khutbah vanaf de minbar gehouden?

Kijk eens voor de lol ongeveer de 5 laatste bladzijdes van de topic "laicisme voorwaarde voor vrijheid van de Kerk?"

ronald
26-12-08, 03:47
Kijk eens voor de lol ongeveer de 5 laatste bladzijdes van de topic "laicisme voorwaarde voor vrijheid van de Kerk?"

O jee...kom net binnen....5 BLADZIJDEN?? .... ok, wordt het té veel of te véél, dan reageer ik eventueel later.

tanger'73
26-12-08, 03:49
O jee...kom net binnen....5 BLADZIJDEN?? .... ok, wordt het té veel of te véél, dan reageer ik eventueel later.


Vergeet vooral de bijbehorende foto's niet die glashard integraal ontkend worden?

tanger'73
26-12-08, 04:02
Eigenlijk vanaf pagina 13, maar vooruit. Zo zie je maar dat anno 2009 bepaalde instincten nog steeds de ronde doen.