PDA

Bekijk Volledige Versie : Wake Voor Gaza



Aït Ayt
27-12-08, 14:28
WAKE VOOR GAZA

Persbericht Nederlands Palestina Komitee:

Beste vrienden en vriendinnen,

Gaza wordt weer eens grootschalig gebombardeerd. Er vallen veel doden.
We staan vanavond om 7 uur met fakkels en borden op de Dam. Geef het
door !!!

Tot vanavond!

tanger'73
27-12-08, 14:38
WAKE VOOR GAZA

Persbericht Nederlands Palestina Komitee:

Beste vrienden en vriendinnen,

Gaza wordt weer eens grootschalig gebombardeerd. Er vallen veel doden.
We staan vanavond om 7 uur met fakkels en borden op de Dam. Geef het
door !!!

Tot vanavond!

Ja prima actie broeder. Werkelijk verschrikkelijk wat zich daar weer voordoet onder een onmenselijk zionistisch juk.

Eke
27-12-08, 17:50
Prima aktie ! De tijd is rijp om te zeggen "genoeg is genoeg"...

Een heel stel Nederlanders staan er niet bij stil omdat er zoveel ellende op de wereld is
of zeggen : ik ken hele aardige Joden. Maar daar gaat het helemaal niet om !
Het gaat om het willen/moeten onderhandelen tot er echt vrede komt en vrijheid voor alle betrokkenenen !!!!!!

De Joden (onder David Ben Goerion) hebben in '48 een te snelle move gemaakt en gingen toen de fout in...Niet aanvankelijk zo wreed bedoeld, maar wel in de praktijk gebeurd !

Daarna werd er op die fout doorgeborduurd....De haat groeide wederzijds bij veel betrokkenen, maar niet bij alle mensen !

Die grote vergissing mag toegegeven worden...eindelijk....in 2008.


Nederland moet voorgelicht worden in deze!

tanger'73
27-12-08, 17:53
Aït Ayt ben je er nog, ik heb het voorstel om hand in hand te gaan met die fakkeloptocht? De Dam is 10 minuten bij me vandaan.

Aït Ayt
27-12-08, 21:18
Aït Ayt ben je er nog, ik heb het voorstel om hand in hand te gaan met die fakkeloptocht? De Dam is 10 minuten bij me vandaan.

nee tegen zevenen was ik niet meer online..
maybe next time inshallaah !

Aït Ayt
27-12-08, 21:26
Nederland moet voorgelicht worden in deze!

hier in nederland weten ze zeker en vast hoe de vork in de steel zit maar zijn de meeste partijdig in deze kwestie.. er zal een vaag collectief schuldgevoel zijn voor wat de joden is overkomen in de tweede wereldoorlog en die achterlijke arabieren uit het midden-oosten met hun barbaars geloof zijn rare mensen.. dit scenario geeft israël de ruimte om hun misdaden te kunnen plegen tegen de palestijnen..

tanger'73
27-12-08, 22:47
nee tegen zevenen was ik niet meer online..
maybe next time inshallaah !



Heb je die fakkel flink laten branden Aït Ayt? De maat is inderdaad vol.

Eke
27-12-08, 22:50
dit scenario geeft israël de ruimte om hun misdaden te kunnen plegen tegen de palestijnen..

Heb je NOVA vanavond gezien ? op hun site is een poll gaande. Na zo'n 300 stemmen zie je dat al 47% van de stemmers Israel veroordeelt om het buiten-proportionele geweld tegen de Palestijnen en een onmiddellijk 'staakt het vuren' wil. Dus ongeveer de helft.

35 jaar geleden was er nauwelijks bewustzijn over het Palestijnse-Israelische conflict...

Maar goed, het was een aangrijpende uitzending, met als gast voormalig president Dries van Agt, die sprak van een soort genocide......



Israel wijst Hamas aan als de verantwoordelijke en dat echoot Amerika bij monde van Condeleeza Rice.

Dit is wat de bevolking dus te zien krijgt....Rice is een "bekende", dus die wordt eerder geloofd door mensen die er niet zoveel van weten ...

Wat een verdrietige avond en een uitzicht op nog veel meer lijden voor de Palestijnen en Israeli (30% van laatstgenoemden staat niet achter de aanvallen, ving ik op)

Ook hoorde ik dat Hamas van de zomer een vredesakkoord heeft aangeboden aan Israel dat weggeschoven is geworden.Terwijl Hamas democratisch gekozen is. Ik zal die uitzending van Nova nog eens bekijken om te kijken hoe dat precies zit allemaal...

HenkS
27-12-08, 22:54
Nederland moet voorgelicht worden in deze![/QUOTE]

Geduld! Iedere keer dat die zionistenzooi met ondersteuning van hun superknechten weer zoiets onmenselijks flikken gaan weer een paar mensen de ogen open.
Ondertussen in je omgeving zoveel als mogelijk mensen goed beargumenteerd je mening over dat gespuis vertellen. Benadruk daarbij dat de mensen hier in Europa uiteindelijk hetzelfde te wachten staat als de Palestijnen.
Ook al zijn ze het niet meteen met je eens, later zullen ze er bij een of andere geralateerde gebeurtenis nog wel eens aan denken. Waarschijnlijk zelfs zonder dat ze weten van wie de gedachte afkomstig was.
Trouwens alle respect voor Van Agt vanavond in NOVA. Jammer dat toppolitici pas durven/kunnen zeggen wat ze weten/denken over het zionisme als ze al gepensioneerd zijn.

tanger'73
27-12-08, 23:28
Mis hier de palestijnse vlag, maar ik begrijp wel waarom.

Joesoef
27-12-08, 23:46
Mis hier de palestijnse vlag, maar ik begrijp wel waarom.


Flauw, heeft alleen maar te maken met de standaard van phpbb.

tanger'73
27-12-08, 23:47
Flauw, heeft alleen maar te maken met de standaard van phpbb.

Er is dan geen mogelijkheid dat te manipuleren?

Joesoef
27-12-08, 23:56
Er is dan geen mogelijkheid dat te manipuleren?


Dr is vast wel een php expert bij maroc.nl

tanger'73
28-12-08, 00:01
Dr is vast wel een php expert bij maroc.nl

Vast en zeker, ondanks het feit dat Palestina nog geen staat betreft en dat standaard min of meer explains.

tanger'73
28-12-08, 13:33
Ik mis enig protest uit de joodse gemeenschap wereldwijd. Afstand nemen van de opgelopen wandaden van de israëlische elite. Het is ijzingwekkend stil onder die gemeenschap. Ik kan het haast niet geloven, wil iemand hier alstublieft het tegendeel bewijzen? Ik kan me vergissen.

Aït Ayt
28-12-08, 15:32
Heb je die fakkel flink laten branden Aït Ayt? De maat is inderdaad vol.

was er wel aanwezig maar had geen fakkel bij me.. hier een filmpje voor de geïnteresseerden :

YouTube - Protest Gaza Attack Amsterdam 27-12-08 (english subtitled)

Aït Ayt
28-12-08, 15:35
Mis hier de palestijnse vlag, maar ik begrijp wel waarom.

:) voor jou :

http://freepalestine.noblogs.org/gallery/298/previews-med/flag.jpg.jpg

tanger'73
28-12-08, 15:39
:) voor jou :

http://freepalestine.noblogs.org/gallery/298/previews-med/flag.jpg.jpg


Ben er in het vervolg samen met jou en hopelijk vele anderen en als je het niet erg vindt ik ook een aantal woorden kwijt wil.

Aït Ayt
28-12-08, 15:45
Wat een verdrietige avond en een uitzicht op nog veel meer lijden voor de Palestijnen en Israeli (30% van laatstgenoemden staat niet achter de aanvallen, ving ik op)

inderdaad heel verdrietig en wat een drama !
de tanks staan al bij de grens klaar om naar binnen te gaan.. het dieptepunt is zo te zien voorlopig nog niet bereikt..
dat geeft zo'n gevoel van machteloosheid en woede..


Ook hoorde ik dat Hamas van de zomer een vredesakkoord heeft aangeboden aan Israel dat weggeschoven is geworden.Terwijl Hamas democratisch gekozen is. Ik zal die uitzending van Nova nog eens bekijken om te kijken hoe dat precies zit allemaal...

hamas heeft alles al toegezegd in het verleden.. daar gaat het israël verder niet om.. israël wil een vijandsbeeld hebben en hamas past in dit plaatje..
vroeger was het de plo en nu hamas.. over 20 jaar is het een andere club..

Aït Ayt
28-12-08, 15:49
Ben er in het vervolg samen met jou en hopelijk vele anderen en als je het niet erg vindt ik ook een aantal woorden kwijt wil.

dat is mooi van je !
er zal zeker en vast binnenkort weer een demonstratie of solidariteits actie komen in amsterdam als israël door blijft gaan met hun misdadige oorlog.. dan kun je jouw stem laten horen !

tanger'73
28-12-08, 15:57
dat is mooi van je !
er zal zeker en vast binnenkort weer een demonstratie of solidariteits actie komen in amsterdam als israël door blijft gaan met hun misdadige oorlog.. dan kun je jouw stem laten horen !

Dat zal ik dan zeker luid en duidelijk doen. Intussen zal ik Radi Suudi mailen voor eventueel zendtijd ten aanzien van dit onderwerp.

Julien
28-12-08, 16:05
:) voor jou :

http://freepalestine.noblogs.org/gallery/298/previews-med/flag.jpg.jpg

Peace,
zou heel erg mooi zijn als dat nou eindelijk eens bereikt wordt daar.

http://tbn1.google.com/images?q=tbn:kV1ZCKQmTSMgUM:http://islamwomen.web-log.nl/moslima/images/palestina2.jpg

tanger'73
28-12-08, 16:07
Peace,
zou heel erg mooi zijn als dat nou eindelijk eens bereikt wordt daar.

http://tbn1.google.com/images?q=tbn:kV1ZCKQmTSMgUM:http://islamwomen.web-log.nl/moslima/images/palestina2.jpg

Dank je Julien, laten we allen voor eens en altijd onze geschillen achterwege laten en er voor elkaar zijn. :)

Slinger
29-12-08, 11:00
:) voor jou :

http://freepalestine.noblogs.org/gallery/298/previews-med/flag.jpg.jpg

Het is een mooi symbool. Ik zou er ook achter staan als dat V-teken waargemaakt zou worden...