PDA

Bekijk Volledige Versie : the first six days... of the creation of CaBoe!

Aboe
03-06-02, 23:30
Beste lezers,

Day 1---> Aboe en Casawie maken onbewust verhaaltjes en plaatsen die op het prikbord.. nog niets wetend van hun geweldige "talent"...

Day 2---> Prikkers reageren enthousiast op de verhalen.

Day 3---> Beheer voelt opkomend Marokkaans "talent".

Day 4---> Beheer neemt contact op met Casawie en Aboe. Hij stelt voor om een eigen forum te starten voor de verhalen, de schrijvers reageren enthousiast

Day 5---> Matt_tie wordt ingelicht, en is meteen een fan, en een geweldige voorstander om CaBoe! op te starten.

Day 6---> CaBoe! is een feit...

Wij (Aboe en Casawie) hopen dat jullie het erg leuk zullen vinden om hier al onze verhaaltjes terug te vinden. En we wachten met veel plezier op jullie reacties...

MySweety
03-06-02, 23:39
:duim:

larissa
03-06-02, 23:47
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd....Aboe you deserved it:duim:

En nu verhaaltjes, ik wil nog steeds wete waar die slk blijft:hihi:

Jane Doe
03-06-02, 23:58
Gefeliflapstaaaart kinderen !

ps: Fatoehoek was beter

Tefoenest
04-06-02, 08:41
awadie ye Marokkaantjes :duim:

samia17
04-06-02, 09:33
:-) !toppie

samia17
04-06-02, 09:34
ewa waar blijven de verhalen????? :jammer:

louise_louise
04-06-02, 09:35
errug leuk zo'n verhaaltjesforum :);)

:duim:

Jomny
04-06-02, 09:43
Hee jongens gefeliciteerd. Maar kunnen andere mensen ook verhaaltjes plaatsen of zijn jullie de enige die verhaaltjes kunnen plaatsen.

Hee casawie je had me beloofd een verhaaltje toe te sturen. Ik zie ze nu denk ik wel verschijnen op het bord.

Veel succes jongens.

Greetings from the Jomnyman :) :o :cool: :kwaad: :confused: :( :D :p :rolleyes: :eek:

Safia
04-06-02, 10:14
Ooooooooooh BetUr zo een verhalenForum:duim:

Kben benieuwd naar de verhaaltjes....:D

missmaghreb
04-06-02, 10:58
gefeliciteerd gefeliciteerd ooooooh wat zijn we blij

MySweety
04-06-02, 12:10
Als k t goed heb mag je alleen maar reageren

mamadou
04-06-02, 12:14
aboe is the best !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MySweety
04-06-02, 12:37
Geplaatst door Matt_ttie

Hoi,

Klopt, lang en breed uitgemeten in de announcement. Beter lezen, mensen! :stout:

Alles c00ltjes verder, 'MY'Sweety? :D

CYA..........

met jou ook??

waar blijft die Topper nou :)

sihamAen
04-06-02, 12:44
Ik ben helaas niet de eerst hier! Maar gefeliciteerd. En ik vind CaBoe beter, aangezien fatoehoek elders al bestaat!

En wij van maroc.nl moeten er wel uniek UITspringen!

siham,

Assya
04-06-02, 15:38
GEFELICITEERD!!!
En maak er wat van boyz!

Kussies!

:fparty:

temshoent
04-06-02, 16:56
hee jongens gefeliciteerd we gaan weeer lachen met jullie verhalen maar ik zou maar opschieten als ik jullie was want volgens mij raakt het geduld hier op :zwaai: :zwaai:

04-06-02, 17:05
Geplaatst door Aboe
Beste lezers,

Day 1---> Aboe en Casawie maken onbewust verhaaltjes en plaatsen die op het prikbord.. nog niets wetend van hun geweldige talent...

Day 2---> Prikkers reageren enthousiast op de verhalen.

Day 3---> Beheer voelt opkomend Marokkaans "talent".

Day 4---> Beheer neemt contact op met Casawie en Aboe. Hij stelt voor om een eigen forum te starten voor de verhalen, de schrijvers reageren enthousiast

Day 5---> Matt_tie wordt ingelicht, en is meteen een fan, en een geweldige voorstander om CaBoe! op te starten.

Wij (Aboe en Casawie) hopen dat jullie het erg leuk zullen vinden om hier al onze verhaaltjes terug te vinden. En we wachten met veel plezier op jullie reacties...

GAAF MAN!!!!!!!!!!!!!

Asma :stout:

MootjeAmien
04-06-02, 17:54
en nou komen met ie verhalen!!!! :maf2: :denk:

*Spretsjnev*
04-06-02, 18:08
Wel leuk zeg !!!!!!!!

Wel jammer dat je zelf niet een verhaal mag plaatsen..!!!!

Maar ja..ik hoop gauw wat van jullie te lezen..!!!

Ciao Baby ;)

moenna
04-06-02, 22:37
Aboe en Casawie,

Dit noem je nog eens een promotie.....gewoon een heel forum voor jullie alleen :D !

Goed gedaan, jongens :duim: ! Mij kan je alvast noteren, als een trouwe bezoekster :)

mahalou
06-06-02, 17:48
Hee moppies.....succes!!!!!! :fpetaf:

SuiKeRKLoNTje
09-06-02, 23:27
Hey guys...

I'm sure you're gonna do a great job here... you always do!! :duim:

Now, bring up those stories... I know we'll enjoy them...

kisses......

bye.... :zwaai:

stress
24-06-02, 13:41
ik ben trots op jullie ga zo door!!!!!! :lole:

MissRifia
27-06-02, 08:52
Toppie jongens, ik heb lang niet zo gelachen!
Waarom schrijven jullie geen boek, ik ben de eerste die hem koopt. Ik kan niet wachten op een nieuwe verhaal.

sssss
16-08-02, 16:10
mat_tie is niet de enige fan van casawie en aboe

Awamir
17-08-02, 09:30
TFOE, ZAHMA ZIJN JULLIE ( ABOE EN CASAWIA) DE ENIGE SCHRIJVERS DIE ER ROND LOPEN. SODEMIETER OP MAN, JULLIE BAKKEN ER NIETS VAN, LAAT MIJ MAAR VERHALEN SCHRIJVEN. HARD GROF EN MET EEN MOREEL.
EN IK ZAL DIT KEER GEEN GELD VRAGEN OM MIJN GOED HART TE TONEN.

sssss
17-08-02, 13:08
Geplaatst door Awamir
TFOE, ZAHMA ZIJN JULLIE ( ABOE EN CASAWIA) DE ENIGE SCHRIJVERS DIE ER ROND LOPEN. SODEMIETER OP MAN, JULLIE BAKKEN ER NIETS VAN, LAAT MIJ MAAR VERHALEN SCHRIJVEN. HARD GROF EN MET EEN MOREEL.
EN IK ZAL DIT KEER GEEN GELD VRAGEN OM MIJN GOED HART TE TONEN.

laat zien dat je kan schrijven door zelfs een tekst te schrijven en nie door die grote hoofdletters.

zij kunnen het en hebben ons overtuigd door de teksten te plaatsen, maar jij beweerd dat je kan schrijven maar we hebben hier nog nooit een verhaal gezien, behalve dat eentje met fifi-style.

sssss
17-08-02, 15:47
....

Awamir
17-08-02, 16:20
Geplaatst door sssss

laat zien dat je kan schrijven door zelfs een tekst te schrijven en nie door die grote hoofdletters.

zij kunnen het en hebben ons overtuigd door de teksten te plaatsen, maar jij beweerd dat je kan schrijven maar we hebben hier nog nooit een verhaal gezien, behalve dat eentje met fifi-style.

IK MOET NIETS, IK BEN NOG ALTIJD VRIJ. EN IK DOE PAS IETS ALS IK ZIE DAT HET DE VERKEERDE KANT UITGAAT.
DAT ZE JOU HEBBEN OVERTUIGD, WIL NOG ALTIJD NIET ZEGGEN DAT ZE "IEDEREEN" HEBBEN OVERTUIGD.
IK VIND HET GEWOONWEG SCHANDALIG DAT ER MAAR TWEE SCHRIJVERS ZIJN. ER MOETEN MEER MENSEN DE KANS KRIJGEN OM HUN TALENTEN TE TONEN EN HET MOET NIET BEPERKT BLIJVEN BIJ OUD-PB'ERS. OOK BIJ DE NIEUWEN ZIJN ER TALENTVOLLE ZIELEN.

EN BY THE WAY "SMAKEN VERSCHILLEN", NIET IEDEREEN HOUDT VAN DEZELFDE AUTEURS EN BEETJE AFWISSELING ZOU DEUGD DOEN.

sssss
17-08-02, 20:02
Geplaatst door Awamir

IK MOET NIETS, IK BEN NOG ALTIJD VRIJ. EN IK DOE PAS IETS ALS IK ZIE DAT HET DE VERKEERDE KANT UITGAAT.
DAT ZE JOU HEBBEN OVERTUIGD, WIL NOG ALTIJD NIET ZEGGEN DAT ZE "IEDEREEN" HEBBEN OVERTUIGD.
IK VIND HET GEWOONWEG SCHANDALIG DAT ER MAAR TWEE SCHRIJVERS ZIJN. ER MOETEN MEER MENSEN DE KANS KRIJGEN OM HUN TALENTEN TE TONEN EN HET MOET NIET BEPERKT BLIJVEN BIJ OUD-PB'ERS. OOK BIJ DE NIEUWEN ZIJN ER TALENTVOLLE ZIELEN.

EN BY THE WAY "SMAKEN VERSCHILLEN", NIET IEDEREEN HOUDT VAN DEZELFDE AUTEURS EN BEETJE AFWISSELING ZOU DEUGD DOEN.

over dat laatste ben ik het met je eens maar iedereen begint klein. dus schrij f en wie weet zit er ook voor jou iets in

safouane
28-08-02, 12:00

fatiha elg...
16-09-02, 18:50
salaam we3elkoum ( wrb) caboe,

Ik vind jullie allebei gewoonweg leuk en hebben veel talent.
Ik hoop dat er in de toekomst veel verhalen van jullie hier geplaatst kunnen worden.
Ik vind ze zo leuk en echt om van te gieren.

Bij deze veel succes en veel plezier met wat jullie ook beslissen om te doen. Ik sta vierkant achter jullie.

Ik wacht op jullie vehalen, ...............fatiha

Het Sterretje
19-09-02, 19:00
ze3ma talenten..............
dan heb je *********** storyboard nog niet bekenen.

oordeel dan over jullie ze3ma ''talenten''

faat

Awamir
01-10-02, 11:54
Geplaatst door Het Sterretje
ze3ma talenten..............
dan heb je *********** storyboard nog niet bekenen.

oordeel dan over jullie ze3ma ''talenten''

faat

GROOT GELIJK ZUSTER

AWAMIR GROET U

moslima_17
01-10-02, 12:28
jullie verhaaltjes zijn echt the best.
keep on the good work guys.
wanneer komen er weer nieuwe verhaaltjes?
ik verheug me er wel op
greetings

Lady Bonita
24-10-02, 18:36
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Salaam allemaal

Ik kan niet meer van het lachen, jullie zijn ontzettend goed en brengen eindelijk wat fleur in ons leven, want als je in zo'n leuk land (sarccastisch bedoeld natuurlijk) leeft, heb je soms de neiging om van een brug te springen ofzo, maar DAMN jullie grappen zorgen er toch voor om overeind te blijven and keep on smiling, eenders in welke situatie....................

Doe zo verder en hopelijk kan ik mij bennenkort weer breuk lachen............
Beslamaaaaaaaaaaaaaaaa :lole:

ibrahim_maroc
25-10-02, 17:58
Palestina verscheurt door de mens, het land van profeten. Verscheurt door uitheemse die het haar oorspronkelijke bewoner wegjagen. Het is een land waar het zuivere bloed stroomt door de straten van Gaza en Haanjunis. Het is een land waar de kinderen als een prooi worden gebruik om de schiet technieken van HUN soldaten te trainen. 1600 doden en 395 kinderen, het zijn bloemen van deze tijd die zonder pardon worden geplukt en vernietigd. DE wapen technologie wordt op een onschuldige volk gebruikt en getest voor de ogen van het publieke arena. Ongeloofwaardig, De monsters hebben een vrijspel om te doen om dorst te listen.
Scharon is een pure voorbeeld van het zionistische beweging. Een beweging met een verborgen agenda , waar de joodse protocollen hoog in het vandaal ligt.
Regie van zon afschuwelijke taferelen ligt in Amerikaanse handen de uitvoering is bij de joden en wij zijn het publiek. Wat de joden nu doen is boven de menselijke verstand. Het is ongelooflijk.

ZwYgStErr
26-08-06, 23:52
Geplaatst door Aboe
Beste lezers,

En tegelijk een enorme flop? :moe:

Waar zijn jullie? :argwaan: