PDA

Bekijk Volledige Versie : Obama's warning to israel!



Sallahddin
07-01-09, 18:39
"Obama's warning to israel" by israeli Aluf Benn :

Bron: israeli Haaretz.com, English edition !

http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=41829


Will the rules of the international games change under Obama, including those concerning the ME region & israel ???

breaking his silence , Obama made it clear that he he will have a great deal more to say after his inauguration on the 20th of January:

emphacising that the rules of American involvement in the ME region will change ....

for the time being israel is allowed to carry on with its murderous barbaric assassin campain ...., state's terrorism , war crimes, crimesagainst humanity ,genocides .... !!!!!!!!

giving israel more time to finish off the resistance in Gaza :

sure , the rules of the game will change when the resistance is finished off , if it's possible to finish it off in the first place to begin with indeed !!!!! :lol:

Obama will then show the world the hypocrit US cosmetic surgery , PR stunts_campaigns , .........

Obama will be no more than yet another US evolutionnary stable strategy or survival strategy !

Slinger
07-01-09, 20:05
"Obama's warning to israel" by israeli Aluf Benn :

Bron: israeli Haaretz.com, English edition !

http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=41829


Will the rules of the international games change under Obama, including those concerning the ME region & israel ???

breaking his silence , Obama made it clear that he he will have a great deal more to say after his inauguration on the 20th of January:

emphacising that the rules of American involvement in the ME region will change ....

for the time being israel is allowed to carry on with its murderous barbaric assassin campain ...., state's terrorism , war crimes, crimesagainst humanity ,genocides .... !!!!!!!!

giving israel more time to finish off the resistance in Gaza :

sure , the rules of the game will change when the resistance is finished off , if it's possible to finish it off in the first place to begin with indeed !!!!! :lol:

Obama will then show the world the hypocrit US cosmetic surgery , PR stunts_campaigns , .........

Obama will be no more than yet another US evolutionnary stable strategy or survival strategy !

20 januari? Dan is Israël klaar in Gaza.

tanger'73
07-01-09, 20:14
20 januari? Dan is Israël klaar in Gaza.

Zo zie je maar dat deze hele actie maar eventjes een vluchertje net voor de inauguratie met kameraad Bush betreft.

Slinger
07-01-09, 20:18
Zo zie je maar dat deze hele actie maar eventjes een vluchertje net voor de inauguratie met kameraad Bush betreft.

Wat dacht je dan? Wat je ook van deze actie mag denken, je moet toegeven dat het moment slim gekozen is.

tanger'73
07-01-09, 20:19
Wat dacht je dan? Wat je ook van deze actie mag denken, je moet toegeven dat het moment slim gekozen is.


Nee ik wist wel dat het een van de zoveelste zionistische streek betrof.

Sallahddin
07-01-09, 20:19
20 januari? Dan is Israël klaar in Gaza.

dat zei ik al :

maar het is wel de vraag of israel klaar zal zijn :

it can't beat the will , the spirit or determination of the resistance in the ground war !:

israel gotta agree to some kindda deal eventually, without being able to achieve its primary declared goals :

as was the case in 2006 with Hizbollah !

Hamas is there to stay : israel can do nothing 'bout that fact : it gotta learn to live with it !


P.S.: u sound like someone who's happy with what's taking place in Gaza , right???

Slinger
07-01-09, 20:23
dat zei ik al :

maar het is wel de vraag of israel klaar zal zijn :

it can't beat the will , the spirit or determination of the resistance in the ground war !:

israel gotta agree to some kindda deal eventually, without being able to achieve its primary declared goals :

as was the case in 2006 with Hizbollah !

Hamas is there to stay : israel can do nothing 'bout that fact : it gotta learn to live with it !


P.S.: u sound like someone who's happy with what's taking place in Gaza , right???


Natuurlijk niet ben ik niet blij. Oorlog is verschrikkelijk. Elke dode die valt is er één te veel, vooral als het burgerslachtoffers betreft. Maar ik vind het wel goed dat actie wordt ondernomen om de raketbeschietingen op Zuid-Israël te beëindigen. Ik sta dus achter de actie.

Sallahddin
07-01-09, 20:25
Natuurlijk niet ben ik niet blij. Oorlog is verschrikkelijk. Elke dode die valt is er één te veel, vooral als het burgerslachtoffers betreft. Maar ik vind het wel goed dat actie wordt ondernomen om de raketbeschietingen op Zuid-Israël te beëindigen. Ik sta dus achter de actie.

http://www.counterpunch.com/avnery01022009.html

http://www.counterpunch.com/loewenstein01012009.html

tanger'73
07-01-09, 20:27
Natuurlijk niet ben ik niet blij. Oorlog is verschrikkelijk. Elke dode die valt is er één te veel, vooral als het burgerslachtoffers betreft. Maar ik vind het wel goed dat actie wordt ondernomen om de raketbeschietingen op Zuid-Israël te beëindigen. Ik sta dus achter de actie.


Maar de omvang en de middelen waarop dat gebeurt, daar heb je geen moeite mee?

Slinger
07-01-09, 20:29
Maar de omvang en de middelen waarop dat gebeurt, daar heb je geen moeite mee?

Oorlog is oorlog. Je kunt een militaire actie niet op een halfslachtige manier uitvoeren. Dan wordt het pas echt een catastrofe.

Sallahddin
07-01-09, 20:31
Maar de omvang en de middelen waarop dat gebeurt, daar heb je geen moeite mee?

het doel heiligt de middelen = machiavellistisch misdadig moraal + die Nietzsche's beyond good & evil morality! :kotsen2:

deze gevoelloos barbaren beesten geworden westerlingnen & israelis hadden dus absoluut niets geleerd van de geschiedenis of van WWI , WWII ....niets geleerd van nazisme, fascisme ...


histiory repeats itself!

zionism & the rest will be defeated as was the case with nazism ...


the funny thing is is that this hypocrit West tries to lecture us & the rest of the world 'bout...morality_ethics , human rights , justice, freedom, democracy, tolerance, 'bout international law, Geneva convention ... :lol: while supporting those israeli atrocities, war crimes, crimes against humanity ...

who's gonna believe in all those materialistic hypocrit Western values anymore ??? :lol:

tanger'73
07-01-09, 20:32
Oorlog is oorlog. Je kunt een militaire actie niet op een halfslachtige manier uitvoeren. Dan wordt het pas echt een catastrofe.


Een oorlog dus die Israël is begonnen. Dan moet je ook niet over de Hamas zeuren.

tanger'73
07-01-09, 20:33
het doel heiligt de middelen = machiavellistisch misdadig moraal + die Nietzsche's beyond good & evil morality! :kotsen2:

deze gevoelloos barbaren beesten geworden westerlingnen & israelis hadden dus absoluut niets geleerd van de geschiedenis of van WWI , WWII ....niets geleerd van nazisme, fascisme ...


histiory repeats itself!


Ja anders wordt het pas echt een catastrofe wat het al sinds mensenheugenis is. :maf2:

Slinger
07-01-09, 20:36
Een oorlog dus die Israël is begonnen. Dan moet je ook niet over de Hamas zeuren.

Het is een reactie op acht jaar beschietingen. 22 doden aan Israëlische zijde en wie weet hoeveel meer aan de kant van Gaza. De Israëlische regering heeft geen keus want ze heeft, zoals elke staat, de plicht om haar burgers te beschermen.

tanger'73
07-01-09, 20:39
Het is een reactie op acht jaar beschietingen. 22 doden aan Israëlische zijde en wie weet hoeveel meer aan de kant van Gaza. De Israëlische regering heeft geen keus want ze heeft, zoals elke staat, de plicht om haar burgers te beschermen.


Voor de Palestijnen is het een reactie van decenia's lange onderdrukking en bezetting door Israël. Die hebben helemaal geen keuze dan verzet plegen.

mark61
07-01-09, 20:46
Natuurlijk niet ben ik niet blij. Oorlog is verschrikkelijk. Elke dode die valt is er één te veel, vooral als het burgerslachtoffers betreft. Maar ik vind het wel goed dat actie wordt ondernomen om de raketbeschietingen op Zuid-Israël te beëindigen. Ik sta dus achter de actie.

Militair is dit een zinloze operatie. Over een half jaar zal een hoge Israelische militair dat ook zeggen, net als na elke voorgaande actie.

Tenslotte is Israel een democratie en sturen burgerpolitici het leger het bos in. In Libanon twee keer, en nu weer.

Er zijn geen duidelijke doelen. Iets met 'lanceerinstallaties onklaar maken'. Die dingen zijn mobiel, klein, en ze zullen elk huis moeten doorzoeken om die te vinden. Dat doen ze niet, en al zouden ze dat doen, dan vonden ze nog maar de helft.

Vandaag zei dat woordvoermokkel van de IDF dat ze klaar waren als ze de tunnels hadden dichtgegooid. Ze hadden al 60% dichtgegooid, 40% to go.

Gelul natuurlijk. Wat doen ze dan in het noorden en het midden van Gaza? Besides, ze weten zelf wel dat die tunnels volgende week weer open zijn.

Het is een strafexpeditie. Je trekt het ghetto in, decimeert de bevolking, en je trekt er weer uit.

Slinger
07-01-09, 21:15
Militair is dit een zinloze operatie. Over een half jaar zal een hoge Israelische militair dat ook zeggen, net als na elke voorgaande actie.

Tenslotte is Israel een democratie en sturen burgerpolitici het leger het bos in. In Libanon twee keer, en nu weer.

Er zijn geen duidelijke doelen. Iets met 'lanceerinstallaties onklaar maken'. Die dingen zijn mobiel, klein, en ze zullen elk huis moeten doorzoeken om die te vinden. Dat doen ze niet, en al zouden ze dat doen, dan vonden ze nog maar de helft.

Vandaag zei dat woordvoermokkel van de IDF dat ze klaar waren als ze de tunnels hadden dichtgegooid. Ze hadden al 60% dichtgegooid, 40% to go.

Gelul natuurlijk. Wat doen ze dan in het noorden en het midden van Gaza? Besides, ze weten zelf wel dat die tunnels volgende week weer open zijn.

Het is een strafexpeditie. Je trekt het ghetto in, decimeert de bevolking, en je trekt er weer uit.

Onjuiste voorstelling. De actie is gericht tegen Hamas, niet tegen de bevolking. Dat is van het begin af duidelijk geworden. Breek de militaire ruggegraat van Hamas en je bent ook van de Qassambeschietingen af.

H.P.Pas
08-01-09, 00:21
Maar ik vind het wel goed dat actie wordt ondernomen om de raketbeschietingen op Zuid-Israël te beëindigen.


Read my lips.
Het zal er geen moer tegen helpen.

super ick
08-01-09, 09:19
Read my lips.
Het zal er geen moer tegen helpen.

Aan voorspellingen moet je nooit doen.
In Libanon zijn de beschietingen ook gestopt.
Israel wil een heel duidelijk, zo hard mogelijk signaal afgeven. Dat is ook gezegd.

knuppeltje
08-01-09, 09:42
Aan voorspellingen moet je nooit doen.
In Libanon zijn de beschietingen ook gestopt.
Israel wil een heel duidelijk, zo hard mogelijk signaal afgeven. Dat is ook gezegd.


Als ze de hele Gaza net zo plat gooien als Zuid Libanon, dan zal het vanuit de Gaza voorlopig ook wel stoppen denk.

Sallahddin
08-01-09, 12:13
Aan voorspellingen moet je nooit doen.
In Libanon zijn de beschietingen ook gestopt.
Israel wil een heel duidelijk, zo hard mogelijk signaal afgeven. Dat is ook gezegd.

Houd's op : use ur fucky so_called critical mind instead of being a dumb sheep fucked by zionist propaganda ur whole Goddamned life : sorry ! :lol:


in het geval van lebanon , het was de ondergang van israel in de grond oorlog dat het staakt het vuren mogelijk had gemaakt :

Hizbollah houdt er zich aan : vanmorgen werd noord israel beschoten met raketten vanuit lebanon juist : ironisch genoeg :

Hizbollah had er niets mee te maken juist !



This current situtaion in the ME has nothing to do with rockets , Hamas , "terrorism" ...

Hamas was democratically elected ...

if u wanna know the facts 'bout the real background history of the whole situation ,try to read this :

http://www.counterpunch.com/avnery01022009.html

http://www.counterpunch.com/loewenstein01012009.html