PDA

Bekijk Volledige Versie : Holocaust?



BalleWasser
09-01-09, 09:43
VN: Israël beschiet gebouw vol vluchtelingen
JERUZALEM - Israëlische soldaten hebben meer dan honderd Palestijnen geëvacueerd naar een gebouw in Zeitun in de Gazastrook, dat 24 uur later meermalen beschoten werd. Daarbij kwamen zeker dertig mensen om het leven.

Dat meldde de VN-organisatie voor humanitaire hulp OCHA vrijdag op basis van ooggetuigen.
Militairen zouden de Palestijnen zondag naar het gebouw hebben gebracht. Ze kregen de waarschuwing vooral binnen te blijven.

De groep zou voor de helft hebben bestaan uit kinderen. Volgens OCHA gaat het om ,,een van de zwaarste incidenten sinds het begin van de operatie''.

(ANP)


Doet me sterk denken aan Holocaust praktijken ...

nour_islam
09-01-09, 09:47
VN: Israël beschiet gebouw vol vluchtelingen
JERUZALEM - Israëlische soldaten hebben meer dan honderd Palestijnen geëvacueerd naar een gebouw in Zeitun in de Gazastrook, dat 24 uur later meermalen beschoten werd. Daarbij kwamen zeker dertig mensen om het leven.

Dat meldde de VN-organisatie voor humanitaire hulp OCHA vrijdag op basis van ooggetuigen.
Militairen zouden de Palestijnen zondag naar het gebouw hebben gebracht. Ze kregen de waarschuwing vooral binnen te blijven.

De groep zou voor de helft hebben bestaan uit kinderen. Volgens OCHA gaat het om ,,een van de zwaarste incidenten sinds het begin van de operatie''.

(ANP)


Doet me sterk denken aan Holocaust praktijken ...



ssshhhhhhhhht, dat mag je helemaal niet zeggen. voor je het weet krijgt je het etiket antisemiet aangeplakt.
het leed van joden is niet te vergelijken met welke leed en van welke omvang dan ook.

mark61
09-01-09, 09:50
De systematische poging tot uitroeiing van de joden (en zigeuners, en homo's, etc.) is inderdaad met niets in de wereldgeschiedenis vergelijkbaar.

Hoe groot het onrecht de Palestijnen aangedaan ook is.

Dan heb ik het nog niet eens over de aantallen, daar gaat het in eerste instantie niet om.

Israël wil helemaal niet het Palestijnse volk van de aarde doen verdwijnen, ze willen hoogstens dat de Palestijnen oplazeren uit Palestina. En zelfs dat is niet met zekerheid te zeggen.

knuppeltje
09-01-09, 10:53
VN: Doet me sterk denken aan Holocaust praktijken ...

Dat het oorlogsmisdaden zijn die er gepleegd worden is mij wel duidelijk, maar ik zou me schamen voor zoveel gebrek aan kennis om dit met de holocaust te vergelijken.

JHvandenHeuvel
09-01-09, 10:56
Dat het oorlogsmisdaden zijn die er gepleegd worden is mij wel duidelijk, maar ik zou me schamen voor zoveel gebrek aan kennis om dit met de holocaust te vergelijken.

Nee, het Uiterverkoren volk heeft nu eenmaal een patent op dat woord.

Ze hebben er alleen zo verdomd weinig van geleerd, vind je ook niet?

knuppeltje
09-01-09, 11:07
Nee, het Uiterverkoren volk heeft nu eenmaal een patent op dat woord.

Ze hebben er alleen zo verdomd weinig van geleerd, vind je ook niet?

Dat heeft dat volk niet, heeft niemand niet.

Als je bedoelt hoe je een bevolkingsgroep zo snel en systematisch en goed georganiseerd uitroeit, dan hebben ze daar niet veel van geleerd nee. Althans dan pakken ze dat wel heel erg amateuristisch aan.

Dat de regering en leger er nu oorlogsmisdaden pleegen, staat voor mij wel vast. Van mij mogen de daders dan ook achter de tralies.

mark61
09-01-09, 11:16
Nee, het Uiterverkoren volk heeft nu eenmaal een patent op dat woord.

Ze hebben er alleen zo verdomd weinig van geleerd, vind je ook niet?

Ik zei ergens al, en las het gisteren nog ergens, dat Israel sterk lijkt op een kind dat door zijn ouders systematisch mishandeld is. Vaak kunnen kinderen de keten niet doorbreken en geven het door aan 'de volgende generatie'. In dit geval de Palestijnen.

Witte78
09-01-09, 11:27
Als je bedoelt hoe je een bevolkingsgroep zo snel en systematisch en goed georganiseerd uitroeit, dan hebben ze daar niet veel van geleerd nee. Althans dan pakken ze dat wel heel erg amateuristisch aan.


Een groei van ongeveer 1 miljoen naar ongeveer 4 miljoen in de afgelopen 60 jaar. Misschien wachten ze tot het er 6 miljoen zijn?

knuppeltje
09-01-09, 11:33
Een groei van ongeveer 1 miljoen naar ongeveer 4 miljoen in de afgelopen 60 jaar. Misschien wachten ze tot het er 6 miljoen zijn?

Das weer wel een heel cinische vind ik.

H.P.Pas
09-01-09, 11:36
Ik zei ergens al, en las het gisteren nog ergens, dat Israel sterk lijkt op een kind dat door zijn ouders systematisch mishandeld is. Vaak kunnen kinderen de keten niet doorbreken en geven het door aan 'de volgende generatie'. In dit geval de Palestijnen.

'Maak van een underdog een upperdog en je hebt nog steeds een hondengevecht'
Aldus Truman toen hij, met grote tegenzin, de stichting van Israël zijn zegen gaf,

mark61
09-01-09, 15:12
'Maak van een underdog een upperdog en je hebt nog steeds een hondengevecht'
Aldus Truman toen hij, met grote tegenzin, de stichting van Israël zijn zegen gaf,

De vraag stelt zich ook hier weer waarom hij dat dan deed.

Tomas
09-01-09, 15:33
Ik heb wel eens in geheime protocollen van de zionazis gelezen dat de joden dit in gaza flikken omdat zoiets ook gewerkt heeft in het noorden van Israel met Zuid Libanon. Daar is het raketten probleem redelijk opgelost. Maar dat lijkt mij allemaal te ver gezocht. En wordt natuurlijk door de zionazis glashard ontkent.

H.P.Pas
09-01-09, 15:45
De vraag stelt zich ook hier weer waarom hij dat dan deed.

Keus tussen pest en cholera.

knuppeltje
09-01-09, 15:47
Keus tussen pest en cholera.

Dat was wel ver van zijn bed, en zijn strerfbed zou het ook niet worden denk.

mark61
09-01-09, 18:19
Keus tussen pest en cholera.

Eh, help me, wat was de cholera? :hihi:

Engeland tegen de haren instrijken?

mark61
09-01-09, 18:21
Ik heb wel eens in geheime protocollen van de zionazis gelezen dat de joden dit in gaza flikken omdat zoiets ook gewerkt heeft in het noorden van Israel met Zuid Libanon. Daar is het raketten probleem redelijk opgelost. Maar dat lijkt mij allemaal te ver gezocht. En wordt natuurlijk door de zionazis glashard ontkent.

Ik denk dat het praktisch niet vergelijkbaar is, om een aantal redenen. Een is de dichtbevolktheid van Gaza. Zuid-Libanon is makkelijker uit te roken. Een tweede is de verwevenheid van van allerlei in Libanon, de binnenlandse verhoudingen, de rol van Syrie, de positie van Syrie in de wereld. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik weet er het fijne niet van.

Ik weet wel dat Tzipi Livni over lijken gaat om de verkiezingen te winnen.

H.P.Pas
09-01-09, 18:32
Eh, help me, wat was de cholera? :hihi:

Engeland tegen de haren instrijken?

Het Engelse mandaat was afgelopen; een nieuwe ambtstermijn ambiëerden ze, zacht uitgedrukt, niet.
Nieuw mandaat, nieuwe mandaatsdrager uit te werken in samenwerking met uncle Joe in Moskou (die, om niet geheel duidelijke redenen, een voorstander van het delingsplan was.)

mark61
09-01-09, 18:37
Het Engelse mandaat was afgelopen; een nieuwe ambtstermijn ambiëerden ze, zacht uitgedrukt, niet.
Nieuw mandaat, nieuwe mandaatsdrager uit te werken in samenwerking met uncle Joe in Moskou (die, om niet geheel duidelijke redenen, een voorstander van het delingsplan was.)

Mmm. Beetje lui dus. Tamelijk praktische redenen. Ja, die Joe en de grote roerganger verbaasden me nogal in deze.

H.P.Pas
09-01-09, 18:56
Mmm. Beetje lui dus. Tamelijk praktische redenen. Ja, die Joe en de grote roerganger verbaasden me nogal in deze.

Volgens de Partijlijn was Palestina een feodale maatschappij, rijp voor een Historisch Noodzakelijke Burgerlijke Revolutie, waar de Joden voor konden zorgen. Of Joe voor dat soort praat gevoelig was betwijfel ik. Gezien het vervolg zag hij , vermoed ik, een gouden kans om in troebel water te vissen.

De Grote Roerganger zat toen nog onder de grond. En Tsjiang Kai Tsjek had echt heel andere zorgen.

Het was niet alleen maar praktisch. Er was al een ondergrondse burgeroorlog aan de gang. Een stroom van illegale immigranten uit Europa die onderdoken, op Cyprus geïnterneerd werden of (zoals in het geval Exodus) terug verscheept werden, waar een hele slechte pers van kwam.
Een poging van Truman om meer Joodse immigranten in de USA toe te laten liep stuk in het Congres.
Afwachten was, kortom, niet echt een optie.

Sallahddin
09-01-09, 21:05
Ik zei ergens al, en las het gisteren nog ergens, dat Israel sterk lijkt op een kind dat door zijn ouders systematisch mishandeld is. Vaak kunnen kinderen de keten niet doorbreken en geven het door aan 'de volgende generatie'. In dit geval de Palestijnen.

het is wel wetenschappelijk bewezen dat een misbruikt of mishandeld kind op zijn /haar beurt misbruiker zou kunnen worden op later leeftijd= psychologisch wetenschappelijk feit , tenzij die misbruikte individueen psychisch help, psycho_therapy
...wordt aangeboden & er aan onderworpen zouden worden , om die traumas te kunnen verwerken ......

dat geldt ook voor volkeren zie ik :

als ik deze barbaar zionisten zie die op hun ex_misbruikers= nazis, gaan lijken !

History repeats itself :

& ....barbaric racist criminal .... zionazism will be defeated as was the case with nazism , fascisme & de rest ............

maybe later on, palestinians will treat these bloody zionists the same ,who knows : vicieus cirkel !

mark61
09-01-09, 21:12
Volgens de Partijlijn was Palestina een feodale maatschappij, rijp voor een Historisch Noodzakelijke Burgerlijke Revolutie, waar de Joden voor konden zorgen. Of Joe voor dat soort praat gevoelig was betwijfel ik. Gezien het vervolg zag hij , vermoed ik, een gouden kans om in troebel water te vissen.

De Grote Roerganger zat toen nog onder de grond. En Tsjiang Kai Tsjek had echt heel andere zorgen.

Het was niet alleen maar praktisch. Er was al een ondergrondse burgeroorlog aan de gang. Een stroom van illegale immigranten uit Europa die onderdoken, op Cyprus geïnterneerd werden of (zoals in het geval Exodus) terug verscheept werden, waar een hele slechte pers van kwam.
Een poging van Truman om meer Joodse immigranten in de USA toe te laten liep stuk in het Congres.
Afwachten was, kortom, niet echt een optie.

Oh bedankt voor de opfrissing. Stalin blijft een beetje vaag in het geheel. Tsjang Kai Tsjek had ik in gedachten al op Taiwan wonen :hihi: Jaartje naast, oeps.

Sallahddin
09-01-09, 21:17
:lol:

:zwaai:

Sallahddin
09-01-09, 21:17
'Maak van een underdog een upperdog en je hebt nog steeds een hondengevecht'
Aldus Truman toen hij, met grote tegenzin, de stichting van Israël zijn zegen gaf,

Wat een Nietzscheens denigrerend "racistisch _apatheidsachtig " morality geklets ....:kalasniko

Ik dacht dat mensen gelijkwaardig_gelijk waren ; idioot !!! :lol:

hoe zie je jezelf : an up or an underdog, dog ??? :lol:

het zijn deze soort rhetorieken die de mensheid juist al lang achter de rug had moeten laten :

die_hard flauwekul !

I'm gonna have fun at ur expense from now on , Zarathustra_bloody T_shirt , pretentieus achterlijk piece of work ! :lol: :cola:

:fuckit2:

H.P.Pas
09-01-09, 21:25
Oh bedankt voor de opfrissing. Stalin blijft een beetje vaag in het geheel. Tsjang Kai Tsjek had ik in gedachten al op Taiwan wonen :hihi: Jaartje naast, oeps.

Tsjang Kai Tsjek heeft nooit op Taiwan gewoond.
Hij woonde in 'Nationalistisch China', dat tot 1971 permanent lid van de Veiligheidsraad was.
'Rood China' werd in 1949 alleen door rogue-states zoals Zwitserland erkend.

Sallahddin
09-01-09, 22:39
Tsjang Kai Tsjek heeft nooit op Taiwan gewoond.
Hij woonde in 'Nationalistisch China', dat tot 1971 permanent lid van de Veiligheidsraad was.
'Rood China' werd in 1949 alleen door rogue-states zoals Zwitserland erkend.

:lol:

:zwaai: T_shirt!:fuckit2:

mark61
10-01-09, 01:33
Tsjang Kai Tsjek heeft nooit op Taiwan gewoond.
Hij woonde in 'Nationalistisch China', dat tot 1971 permanent lid van de Veiligheidsraad was.
'Rood China' werd in 1949 alleen door rogue-states zoals Zwitserland erkend.

:hihi: Jaja. Hij woonde nog steeds op een eiland geheten Taiwan.

tanger'73
10-01-09, 13:58
Zionisten moeten voor eens en altijd ophouden met overal de holocaust erbij te betrekken. De joden die tijdens de holocaust op gruwelijke wijze zijn omgekomen dienen ze in vrede en met rust te laten. Doden conformeren zich immers niet met de levenden. Het was verschrikkelijk voor betrokkenen eertijds, maar zeker niet voor zionisten vandaag de dag. Helemaal als men als doel heeft misbruik en gewin daaruit te realiseren.

H.P.Pas
10-01-09, 15:12
:hihi: Jaja. Hij woonde nog steeds op een eiland geheten Taiwan.

:ego: Formosa.

tr_imparator
10-01-09, 15:33
Israël wil helemaal niet het Palestijnse volk van de aarde doen verdwijnen,


Nee, tuurlijk niet, anders zouden ze dat toch gewóón zeggen.

mark61
11-01-09, 00:46
:ego: Formosa.

Koloniaal :ego:

mark61
11-01-09, 00:47
Nee, tuurlijk niet, anders zouden ze dat toch gewóón zeggen.

Nee, anders zouden ze het anders aanpakken. Ik zie ze er voor aan dat ze anticonceptiemiddelen in het drinkwater zouden doen :hihi:

H.P.Pas
11-01-09, 00:49
Koloniaal :ego:
Zo heette dat toen.

Kanutookniehelpe.

mark61
11-01-09, 00:50
Zo heette dat toen.

Kanutookniehelpe.

Ja hiero. Maar hoe heette het in Korea, Japan?

H.P.Pas
11-01-09, 00:56
Ja hiero. Maar hoe heette het in Korea, Japan?

Het was tot 1945 een Japanse kolonie. (Korea trouwens ook).
Hoe ze het noemden weet ik niet.
Geen Taiwan. (Misschien wel Formosa.)

Overigens krijg ik Stettin gemakkelijker uit mijn bek als Szczecin.
:droef: Ik ben een nazi....

mark61
11-01-09, 01:15
Het was tot 1945 een Japanse kolonie. (Korea trouwens ook).
Hoe ze het noemden weet ik niet.
Geen Taiwan. (Misschien wel Formosa.)

Overigens krijg ik Stettin gemakkelijker uit mijn bek als Szczecin.
:droef: Ik ben een nazi....

Ik weet. Nu heet het Taiwan, ff opgezocht :)

Daar verkijk je je op. Dat ligt aan dt schrijfwijze. De uitspraak is meen ik Ssjetsien, dus dat valt wel mee.