PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Einde Israëlisch offensief lijkt in zicht'



mark61
11-01-09, 14:38
Uitgegeven: 11 januari 2009 13:03
Laatst gewijzigd: 11 januari 2009 13:03

JERUZALEM - Het einde van het Israëlisch offensief tegen Hamas in de Gazastrook lijkt in zicht. Dat heeft de plaatsvervangend Israëlische minister van Defensie, Matan Vilnai, zondag op de radio gezegd.
''De beslissing van de VN-Veiligheidsraad laat ons niet veel ruimte'', zei Vilnai. ''Het lijkt er dus op dat we het einde naderen van het grondoffensief en dat we de hele militaire operatie beëindigen.''

De Verenigde Naties hadden opgeroepen tot een onmiddellijk, duurzaam en volkomen gerespecteerd staakt-het-vuren.

:hihi: De schijnheilen

tanger'73
11-01-09, 14:40
Uitgegeven: 11 januari 2009 13:03
Laatst gewijzigd: 11 januari 2009 13:03

JERUZALEM - Het einde van het Israëlisch offensief tegen Hamas in de Gazastrook lijkt in zicht. Dat heeft de plaatsvervangend Israëlische minister van Defensie, Matan Vilnai, zondag op de radio gezegd.
''De beslissing van de VN-Veiligheidsraad laat ons niet veel ruimte'', zei Vilnai. ''Het lijkt er dus op dat we het einde naderen van het grondoffensief en dat we de hele militaire operatie beëindigen.''

De Verenigde Naties hadden opgeroepen tot een onmiddellijk, duurzaam en volkomen gerespecteerd staakt-het-vuren.

:hihi: De schijnheilen

Precies zoals ik het had verwacht, nog vlak voor de inauguratie van de nieuwe president eventjes met fiat van die texas ranger een campagne voeren.

mark61
11-01-09, 14:44
Precies zoals ik het had verwacht, nog vlak voor de inauguratie van de nieuwe president eventjes met fiat van die texas ranger een campagne voeren.

Mijn 2 centen: het offensief loopt vast. Als ze die raketinstallaties echt willen aanpakken moeten ze man-tot-mangevechten in de straten aangaan. Daar komen veel Israëlische doden van.

Dat was nou net niet de bedoeling met de verkiezingen op komst. Het moet eruit zien als een overwinning.

Als ik Hamas was zou ik één raketje afvuren nadat de Israëli's vertrokken zijn. Zonder springlading. Gewoon, voor de hel of it :hihi:

tanger'73
11-01-09, 14:47
Mijn 2 centen: het offensief loopt vast. Als ze die raketinstallaties echt willen aanpakken moeten ze man-tot-mangevechten in de straten aangaan. Daar komen veel Israëlische doden van.

Dat was nou net niet de bedoeling met de verkiezingen op komst. Het moet eruit zien als een overwinning.

Als ik Hamas was zou ik één raketje afvuren nadat de Israëli's vertrokken zijn. Zonder springlading. Gewoon, voor de hel of it :hihi:


Juist, laten ze maar eens ouderwets met vuist en zwaard de Palestijnen belagen, zul je zien wat de uitkomst daarvan zal zijn.

Slinger
11-01-09, 14:49
Uitgegeven: 11 januari 2009 13:03
Laatst gewijzigd: 11 januari 2009 13:03

JERUZALEM - Het einde van het Israëlisch offensief tegen Hamas in de Gazastrook lijkt in zicht. Dat heeft de plaatsvervangend Israëlische minister van Defensie, Matan Vilnai, zondag op de radio gezegd.
''De beslissing van de VN-Veiligheidsraad laat ons niet veel ruimte'', zei Vilnai. ''Het lijkt er dus op dat we het einde naderen van het grondoffensief en dat we de hele militaire operatie beëindigen.''

De Verenigde Naties hadden opgeroepen tot een onmiddellijk, duurzaam en volkomen gerespecteerd staakt-het-vuren.

:hihi: De schijnheilen

Hoe zo? Iedereen wist van te voren dat Israël uiteindelijk de Veiligheidsraad zou respecteren. Dat doen ze altijd.

Slinger
11-01-09, 14:50
Precies zoals ik het had verwacht, nog vlak voor de inauguratie van de nieuwe president eventjes met fiat van die texas ranger een campagne voeren.

Het moment waarop je een actie uitvoert is altijd belangrijk..

mark61
11-01-09, 14:51
Hoe zo? Iedereen wist van te voren dat Israël uiteindelijk de Veiligheidsraad zou respecteren. Dat doen ze altijd.

:haha:

Je zit hier dus echt om lol te trappen. Bizarre opvatting van lol alleen.

tanger'73
11-01-09, 14:51
Hoe zo? Iedereen wist van te voren dat Israël uiteindelijk de Veiligheidsraad zou respecteren. Dat doen ze altijd...

Hahahahaha, respecteren van de veiligheidsraad, waarom respecteren ze dan de resoluties van de veilgheidsraad niet?

tanger'73
11-01-09, 14:52
:haha:

Je zit hier dus echt om lol te trappen. Bizarre opvatting van lol alleen.

Laat verder maar Mark61, die vent is haast seniel aan het worden. :haha:

Slinger
11-01-09, 14:53
Hahahahaha, respecteren van de veiligheidsraad, waarom respecteren ze dan de resoluties van de veilgheidsraad niet?

Dat doen ze.

Slinger
11-01-09, 14:54
:haha:

Je zit hier dus echt om lol te trappen. Bizarre opvatting van lol alleen.


Hoe zo lol? Ik geef alleen maar weer hoe het gaat.

tanger'73
11-01-09, 14:55
Dat doen ze.


Wanneer heft Israël haar illegale bezetting volgens de veiligheidsraad dan op?

Slinger
11-01-09, 14:58
Wanneer heft Israël haar illegale bezetting volgens de veiligheidsraad dan op?

Lees de betreffende resolutie maar eens, misschien dat je dan het antwoord en een beter inzicht krijgt.

tanger'73
11-01-09, 15:03
Lees de betreffende resolutie maar eens, misschien dat je dan het antwoord en een beter inzicht krijgt.


Ja afgezien van de eerste die het zionisme gelijksteld met fascistoïde, veroordeelt de resolutie de onrechtmatige aanwezigheid van Israël in het gebied. Verder wijs ik je er met klem doch vriendelijk op dat ik immuum ben tegen jouw zionvirus.

Slinger
11-01-09, 15:21
Ja afgezien van de eerste die het zionisme gelijksteld met fascistoïde, veroordeelt de resolutie de onrechtmatige aanwezigheid van Israël in het gebied. Verder wijs ik je er met klem doch vriendelijk op dat ik immuum ben tegen jouw zionvirus.

:confused:

tanger'73
11-01-09, 15:23
:confused:


Denk je dat je daarmee een punt hebt hier, wie jou hier nog serieus neemt is op een hand te tellen, smerige drollenvreter!

Slinger
11-01-09, 15:25
Denk je dat je daarmee een punt hebt hier, wie jou hier nog serieus neemt is op een hand te tellen, smerige drollenvreter!

.:D

John2
11-01-09, 15:39
Ja afgezien van de eerste die het zionisme gelijksteld met fascistoïde, veroordeelt de resolutie de onrechtmatige aanwezigheid van Israël in het gebied. Verder wijs ik je er met klem doch vriendelijk op dat ik immuum ben tegen jouw zionvirus.
Twee woorden die in geen woordenboek voorkomt het gaat goed met je Tanger


.:D
Lach die jongen niet uit :zweep: hij heeft het al zo moeilijk:zweep: ook jij kunt te ver gaan.

:stout:

tanger'73
11-01-09, 15:42
Twee woorden die in geen woordenboek voorkomt het gaat goed met je Tanger


Lach die jongen niet uit :zweep: hij heeft het al zo moeilijk:zweep: ook jij kunt te ver gaan.

:stout:


Ik ben dan ook een taalwonder, want binnenkort worden ze alsnog opgenomen. Dat is iets eigen aan woordkunstenaars als ik. Bovendien zou ik mij anders wel druk om jezelf maken, doordat haast iedereen om jou hier op dit forum al in de broek van het lachen doet.

tanger'73
11-01-09, 15:49
Bovendien ben jij zo debiel als een deur, doordat fascistoïde wel degelijk in het woordenboek voorkomt maar dan als verbuiging van het hoofdwoord.

Eke
11-01-09, 16:58
Hoe zo? Iedereen wist van te voren dat Israël uiteindelijk de Veiligheidsraad zou respecteren. Dat doen ze altijd.

Was het maar waar...

Slinger, sta je open ?

citaat uit een artikel van Webzine, website voor internationale politiek http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=29

Het artikel begint met de moord op Graaf Bernadotte, de VN-er die in 1948 door Joodse terroristen vermoord is geworden. Zeg ik dat alle Joden terroristen zijn ? Nee dus....


lees :
"Meer nog, sedertdien heeft Israël zich ontpopt als de kampioen van het niet-naleven van de VN-resoluties. Waarmee het in feite zijn eigen legitimiteit en bestaansrecht ondergraaft.
enz. enz.

Als toetje verwijs ik je nog naar het artikel dat Ibn Rushd heeft geplaatst vanmiddag: "Belgische academici roepen op"

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=262403

tanger'73
11-01-09, 17:09
Was het maar waar...

Slinger, sta je open ?

citaat uit een artikel van Webzine, website voor internationale politiek http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=29

Het artikel begint met de moord op Graaf Bernadotte, de VN-er die in 1948 door Joodse terroristen vermoord is geworden. Zeg ik dat alle Joden terroristen zijn ? Nee dus....


lees :
"Meer nog, sedertdien heeft Israël zich ontpopt als de kampioen van het niet-naleven van de VN-resoluties. Waarmee het in feite zijn eigen legitimiteit en bestaansrecht ondergraaft.
enz. enz.


Al in '67 heeft de Veiligheidsraad in een resolutie uitgesproken dat Israël de in dat jaar bezette gebieden dient terug te geven aan de rechtmatige eigenaren. In opeenvolgende resoluties is die aanzegging herhaald. Maar Israël trekt zich daarvan niets aan.

Bovendien is de kolonisatie van bezet gebied regelrecht in strijd met het Vierde Verdrag van genève inzake humanitaire oorlogsrecht. Daarin wordt o.m. bepaald dat een bezettende mogendheid geen nederzettingen voor eigen burgers mag ontwikkelen in bezet gebied.

Vergeet vooral ook niet het gegeven dat de palestijnen pas nadrukkelijk in verzet kwamen, nadat ze alle hoop in de Veiligheidsraad op een dwangmatige oplossing hebben verloren. Intussen is de zionistische propagandamachine druk bezig het Palestijnse verzet te brandmerken als daden van terreur, zelfs wanneer ze gericht zijn tegen een bezettingsleger. De Palestijnen hebben ook nog eens het internationale recht aan hun zijde, dat veroorlooft dat ieder volk onder bezetting zich daartegen mag verweren, ook met geweld.

Slinger
11-01-09, 17:23
Was het maar waar...

Slinger, sta je open ?

citaat uit een artikel van Webzine, website voor internationale politiek http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=29

Het artikel begint met de moord op Graaf Bernadotte, de VN-er die in 1948 door Joodse terroristen vermoord is geworden. Zeg ik dat alle Joden terroristen zijn ? Nee dus....


lees :
"Meer nog, sedertdien heeft Israël zich ontpopt als de kampioen van het niet-naleven van de VN-resoluties. Waarmee het in feite zijn eigen legitimiteit en bestaansrecht ondergraaft.
enz. enz.

Als toetje verwijs ik je nog naar het artikel dat Ibn Rushd heeft geplaatst vanmiddag: "Belgische academici roepen op"

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=262403

Die VN-resoluties, dat is een onderwerp op zich, maar daar doelde ik niet op.

Ik had het over het beëindigen van militaire acties. Israël doet dat altijd nadat de Veiligheidsraad het eens is geworden over een oproep daartoe.

Slinger
11-01-09, 17:26
Al in '67 heeft de Veiligheidsraad in een resolutie uitgesproken dat Israël de in dat jaar bezette gebieden dient terug te geven aan de rechtmatige eigenaren. In opeenvolgende resoluties is die aanzegging herhaald. Maar Israël trekt zich daarvan niets aan.

Bovendien is de kolonisatie van bezet gebied regelrecht in strijd met het Vierde Verdrag van genève inzake humanitaire oorlogsrecht. Daarin wordt o.m. bepaald dat een bezettende mogendheid geen nederzettingen voor eigen burgers mag ontwikkelen in bezet gebied.

Vergeet vooral ook niet het gegeven dat de palestijnen pas nadrukkelijk in verzet kwamen, nadat ze alle hoop in de Veiligheidsraad op een dwangmatige oplossing hebben verloren. Intussen is de zionistische propagandamachine druk bezig het Palestijnse verzet te brandmerken als daden van terreur, zelfs wanneer ze gericht zijn tegen een bezettingsleger. De Palestijnen hebben ook nog eens het internationale recht aan hun zijde, dat veroorlooft dat ieder volk onder bezetting zich daartegen mag verweren, ook met geweld.

Ja, dit gaat dus ook over VN-resoluties. Zie mijn antwoord aan Eke.

Eke
11-01-09, 17:28
Al in '67 heeft de Veiligheidsraad in een resolutie uitgesproken dat Israël de in dat jaar bezette gebieden dient terug te geven aan de rechtmatige eigenaren. In opeenvolgende resoluties is die aanzegging herhaald. Maar Israël trekt zich daarvan niets aan.

Bovendien is de kolonisatie van bezet gebied regelrecht in strijd met het Vierde Verdrag van genève inzake humanitaire oorlogsrecht. Daarin wordt o.m. bepaald dat een bezettende mogendheid geen nederzettingen voor eigen burgers mag ontwikkelen in bezet gebied.

Vergeet vooral ook niet het gegeven dat de palestijnen pas nadrukkelijk in verzet kwamen, nadat ze alle hoop in de Veiligheidsraad op een dwangmatige oplossing hebben verloren. Intussen is de zionistische propagandamachine druk bezig het Palestijnse verzet te brandmerken als daden van terreur, zelfs wanneer ze gericht zijn tegen een bezettingsleger. De Palestijnen hebben ook nog eens het internationale recht aan hun zijde, dat veroorlooft dat ieder volk onder bezetting zich daartegen mag verweren, ook met geweld.

Daarom vind het ook zo onbegrijpelijk dat een deel van onze politieke partijen hier blind voor is. Het zijn gewoon feiten !
Wat zal ik blij zijn als het de VS lukt om een andere koers in te zetten.
Het gaat mij er niet om om Israeli aan te vallen, maar zij zullen respektvol (daar heb je begrip voor nodig) met anderen om moeten leren gaan.
Vanmiddag las ik nog een ingezonden brief van de ambassadeur van Israël. Hij brengt naar voren dat zijn landgenoten zo lijden (psychisch) onder de beschietingen van Hamas. Dat geloof ik.
Maar verder lees zie ik weinig inzicht in zijn brief....waarom de Palestijnen zo bezig zijn....
Zouden die mensen dat verdringen :cheefbek:

:zwaai: ik ga de keuken in

tanger'73
11-01-09, 17:28
Ja, dit gaat dus ook over VN-resoluties. Zie mijn antwoord aan Eke.


Wat is je punt met die resoluties van de Veiligheidsraad dan?

Slinger
11-01-09, 17:31
Wat is je punt met die resoluties van de Veiligheidsraad dan?

Je verwart VN-resoluties met oproepen van de Veiligheidsraad van de VN.

tanger'73
11-01-09, 17:32
Daarom vind het ook zo onbegrijpelijk dat een deel van onze politieke partijen hier blind voor is. Het zijn gewoon feiten !
Wat zal ik blij zijn als het de VS lukt om een andere koers in te zetten.
Het gaat mij er niet om om Israeli aan te vallen, maar zij zullen respektvol (daar heb je begrip voor nodig) met anderen om moeten leren gaan.
Vanmiddag las ik nog een ingezonden brief van de ambassadeur van Israël. Hij brengt naar voren dat zijn landgenoten zo lijden (psychisch) onder de beschietingen van Hamas. Dat geloof ik.
Maar verder zie ik weinig inzicht....waarom de Palestijnen zo bezig zijn....Zouden die mensen dat verdringen :cheefbek:


Bindende resolutie van de Veiligheidsraad dienen ongeacht de kwestie onheroepelijk uitgevoerd te worden. Dat is de enige koers die gevaren moet worden om de Veiligheidsraad haar gezag weer te doen herwinnen.

tanger'73
11-01-09, 17:33
Je verwart VN-resoluties met oproepen van de Veiligheidsraad van de VN.


Het is jij die met je verkrachte zionistische kop iets denkt te zaaien, terwijl ik helder en duidelijk ben over welke resoluties ik het heb!!!!!!! Bovendien worden oproepen ook in resoluties vastgelegd.

Slinger
11-01-09, 17:33
Bindende resolutie van de Veiligheidsraad dienen ongeacht de kwestie onheroepelijk uitgevoerd te worden. Dat is de enige koers die gevaren moet worden om de Veiligheidsraad haar gezag weer te doen herwinnen.

:maf2:

Slinger
11-01-09, 17:35
Het is jij die met je verkrachte zionistische kop iets denkt te zaaien, terwijl ik helder en duidelijk ben over welke resoluties ik het heb!!!!!!! Bovendien worden oproepen ook in resoluties vastgelegd.


Jij weet klaarblijkelijk zelf niet waar je het over hebt...

tanger'73
11-01-09, 17:35
:maf2:


Scheer je weg smerige zionnazi debielwerktuig!

Aït Ayt
11-01-09, 17:35
Ik had het over het beëindigen van militaire acties. Israël doet dat altijd nadat de Veiligheidsraad het eens is geworden over een oproep daartoe.

:zozo:

Olmert: Gaza-offensief gaat door

Olmert reageerde ook op een VN-resolutie waarin wordt opgeroepen tot een onmiddellijk staakt-het-vuren. Niemand anders dan Israël kan bepalen hoe zijn burgers het best kunnen worden beschermd, was zijn antwoord. Israël is dicht bij de doelen die het zich gesteld heeft, maar er is 'meer geduld, vastberadenheid en inspanning' vereist.

http://www.elsevier.nl/web/Artikel.htm?contentid=219309

tanger'73
11-01-09, 17:37
Jij weet klaarblijkelijk zelf niet waar je het over hebt...


Ik pis op je kop smerige hond, denk je dat de VN er is om oproepjes te plaatsen zonder ergens in vast te leggen, schijtrund!

tanger'73
11-01-09, 17:39
:zozo:

Olmert: Gaza-offensief gaat door

Olmert reageerde ook op een VN-resolutie waarin wordt opgeroepen tot een onmiddellijk staakt-het-vuren. Niemand anders dan Israël kan bepalen hoe zijn burgers het best kunnen worden beschermd, was zijn antwoord. Israël is dicht bij de doelen die het zich gesteld heeft, maar er is 'meer geduld, vastberadenheid en inspanning' vereist.

http://www.elsevier.nl/web/Artikel.htm?contentid=219309

Zo zie je maar hoe debiel en seniel deze slinger hier weer is, want als je goed kijkt staat er VN-RESOLUTIE staakt het vuren. Maar dat is voor slinger geen resolutie, maar een zoveelste oproepje.

mark61
11-01-09, 17:39
:zozo:

Jah de goede voornemens voor 2009 zijn binnen enkele uren al weer vergeten.

Israël is labiel aan het worden ook nog.

tanger'73
11-01-09, 17:40
Jah de goede voornemens voor 2009 zijn binnen enkele uren al weer vergeten.

Israël is labiel aan het worden ook nog.

En dat geven ze door aan hun werktuig slinger.

Eke
11-01-09, 17:44
Die VN-resoluties, dat is een onderwerp op zich, maar daar doelde ik niet op.

Ik had het over het beëindigen van militaire acties. Israël doet dat altijd nadat de Veiligheidsraad het eens is geworden over een oproep daartoe.

Gaza: Veiligheidsraad roept op tot beëindiging militaire activiteiten
28 december 2008

Realiseer je, Slinger :iedere nacht als wij op 1 oor liggen wordt er gebombadeerd.
vannacht nog : 60 x door de Israëli, 2x door Hamas.
Weet je dat de helft van de bewoners van Palestina kinderen zijn ?Schokkend.

:zwaai: ik ga koken.

Slinger
11-01-09, 17:48
Gaza: Veiligheidsraad roept op tot beëindiging militaire activiteiten
28 december 2008

Realiseer je, Slinger :iedere nacht als wij op 1 oor liggen wordt er gebombadeerd.
vannacht nog : 60 x door de Israëli, 2x door Hamas.
Weet je dat de helft van de bewoners van Palestina kinderen zijn ?Schokkend.

:zwaai: ik ga koken.

Dat is wat anders dan een oproep tot een staakt-het-vuren door de Veiligheidsraad. Dit laatste is goed voorbereid en wordt breed gedragen door alle leden van de Veiligheidsraad.

Slinger
11-01-09, 17:52
Ik pis op je kop smerige hond, denk je dat de VN er is om oproepjes te plaatsen zonder ergens in vast te leggen, schijtrund!


Je snapt er niets van, strontvarken.. :D

tanger'73
11-01-09, 17:52
Gaza: Veiligheidsraad roept op tot beëindiging militaire activiteiten
28 december 2008

Realiseer je, Slinger :iedere nacht als wij op 1 oor liggen wordt er gebombadeerd.
vannacht nog : 60 x door de Israëli, 2x door Hamas.
Weet je dat de helft van de bewoners van Palestina kinderen zijn ?Schokkend.

:zwaai: ik ga koken.


Vergeet tijdens het koken ook niet dat al die resoluties sinds '67 waar ik het met jou nadrukkelijk over had ook goed waren voorbereid en breed gedragen worden door alle leden van de Veiligheidsraad met uitzondering van de Israëlische uiteraard.

tanger'73
11-01-09, 17:54
Je snapt er niets van, strontvarken.. :D


Wat ik snap is dat jij een debiele strontvlek bent, die wat mij betreft een kogel door je knar kan krijgen!

tanger'73
11-01-09, 17:58
Dat is wat anders dan een oproep tot een staakt-het-vuren door de Veiligheidsraad. Dit laatste is goed voorbereid en wordt breed gedragen door alle leden van de Veiligheidsraad.


Oproepjes worden in plaatselijke dagbladen gepubliceerd, maar in de VN worden zaken waar een meerderheid mee over eens is in resoluties geratificeerd danwel vastgelegd, smerige NSBer.

Aït Ayt
11-01-09, 18:02
Zo zie je maar hoe debiel en seniel deze slinger hier weer is, want als je goed kijkt staat er VN-RESOLUTIE staakt het vuren. Maar dat is voor slinger geen resolutie, maar een zoveelste oproepje.

slnger weet niet wat het woord 'resolutie' betekent..

speciaal voor slnger : http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=resolutie

Slinger
11-01-09, 18:02
:D
Oproepjes worden in plaatselijke dagbladen gepubliceerd, maar in de VN worden zaken waar een meerderheid mee over eens is in resoluties geratificeerd danwel vastgelegd, smerige NSBer.

Je snapt niet eens hoe de Veiligheidsraad werkt, vuile islamofascist..:D

tanger'73
11-01-09, 18:04
:D

Je snapt niet eens hoe de Veiligheidsraad werkt, vuile islamofascist,

Een ander woord voor resolutie is gewoon een besluit bejaarde afgedanke rund. Waar zijn ze anders daar dan bezig dan met het nemen van besluiten. Dus rot maar op naar je zionfascistische jodensite debiele zionnazi!

Slinger
11-01-09, 18:05
Een ander woord voor resolutie is gewoon een besluit bejaarde afgedanke rund. Waar zijn ze anders daar dan bezig dan met het nemen van besluiten. Dus rot maar op naar je zionfascistische jodensite debiele zionnazi!


:huil:

Aït Ayt
11-01-09, 18:06
terwijl volgens slnger israël 'altijd' naar de vn-veiligheidsraad luistert om oorlogen te beëindigen meldt de nieuwsredaktie van maroc.nl echter andere geluiden :

Offensief Israël gaat onverminderd door

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?goto=firstpost&threadid=262384

tanger'73
11-01-09, 18:06
slnger weet niet wat het woord 'resolutie' betekent..

speciaal voor slnger : http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=resolutie


De smerige hond denkt hier werkelijk vat te krijgen met zijn smerige zionnazi sympathieën. Ik schijt op zijn bek die smerige NSBer bastaardhond!

Slinger
11-01-09, 18:08
Een ander woord voor resolutie is gewoon een besluit bejaarde afgedanke rund. Waar zijn ze anders daar dan bezig dan met het nemen van besluiten. Dus rot maar op naar je zionfascistische jodensite debiele zionnazi!

En je verwart de Algemene Vergadering en de Veiligheidsraad. Deze laatste werkt niet met meerderheid van stemmen en geeft geen VN-resoluties uit.

Het is trouwens een bepaald mensentype dat onwetendheid probeert te camoufleren met gescheld.
:D
:huil:

Slinger
11-01-09, 18:12
terwijl volgens slnger israël 'altijd' naar de vn-veiligheidsraad luistert om oorlogen te beëindigen meldt de nieuwsredaktie van maroc.nl echter andere geluiden :

Offensief Israël gaat onverminderd door

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?goto=firstpost&threadid=262384

Nee, jij luistert niet goed naar mij. Ik zeg dat Israël altijd een oorlog beëindigt na een oproep van de Veiligheidsraad. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke oproep van de Veiligheidsraad daarvoor geschikt is. Het moet natuurlijk wel een goede oproep zijn.

Snap je?

mulan
11-01-09, 18:15
Nee, jij luistert niet goed naar mij. Ik zeg dat Israël altijd een oorlog beëindigt na een oproep van de Veiligheidsraad. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke oproep van de Veiligheidsraad daarvoor geschikt is. Het moet natuurlijk wel een goede oproep zijn.

Snap je?

Wanneer is die geschikt en wanneer niet?

tanger'73
11-01-09, 18:15
En je verwart de Algemene Vergadering en de Veiligheidsraad. Deze laatste werkt niet met meerderheid van stemmen en geeft geen VN-resoluties uit.

Het is trouwens een bepaald mensentype dat onwetendheid probeert te camoufleren met gescheld.
:D
:huil:


Het type mens dat jij bent, daar is iedereen het inmiddels over eens en dat is dat je iemand bent die met een zionlul van onmetelijke groote in je kont hier loopt te kreunen!

tanger'73
11-01-09, 18:17
Nee, jij luistert niet goed naar mij. Ik zeg dat Israël altijd een oorlog beëindigt na een oproep van de Veiligheidsraad. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke oproep van de Veiligheidsraad daarvoor geschikt is. Het moet natuurlijk wel een goede oproep zijn.

Snap je?


Democratische oproepen zijn voor jou niet goed genoeg, ondemocratische kogel door je smerige zionkop is mijns inziens goed genoeg voor je!

Aït Ayt
11-01-09, 18:23
Nee, jij luistert niet goed naar mij. Ik zeg dat Israël altijd een oorlog beëindigt na een oproep van de Veiligheidsraad. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke oproep van de Veiligheidsraad daarvoor geschikt is. Het moet natuurlijk wel een goede oproep zijn.

Snap je?

dit waren je eerdere woorden :
"Ik had het over het beëindigen van militaire acties. Israël doet dat altijd nadat de Veiligheidsraad het eens is geworden over een oproep daartoe."

nu ineens begin je te draaien en moet de 'oproep' een 'goede oproep' zijn voordat israël er 'altijd' naar luistert

:haha: allemachtig wat een exemplaar ben jij..

tanger'73
11-01-09, 18:25
terwijl volgens slnger israël 'altijd' naar de vn-veiligheidsraad luistert om oorlogen te beëindigen meldt de nieuwsredaktie van maroc.nl echter andere geluiden :

Offensief Israël gaat onverminderd door

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?goto=firstpost&threadid=262384


Bovendien is het een resolutie (besluit) uit de Veiligheidsraad en niet uit de Algemene Vergadering van de Verenigde naties die eens per jaar samenkomt. Het is een resolutie met spoed, die Israël naast zich heeft neergelegd.

tanger'73
11-01-09, 18:27
dit waren je eerdere woorden :
"Ik had het over het beëindigen van militaire acties. Israël doet dat altijd nadat de Veiligheidsraad het eens is geworden over een oproep daartoe."

nu ineens begin je te draaien en moet de 'oproep' een 'goede oproep' zijn voordat israël er 'altijd' naar luistert

:haha: allemachtig wat een exemplaar ben jij..

Het is gewoon een randdebiel eersteklas, onkenner en droplul ineen. In elke democratische organisatie gaat aan elk besluit een stemronde aan vooraf.

Slinger
11-01-09, 18:32
dit waren je eerdere woorden :
"Ik had het over het beëindigen van militaire acties. Israël doet dat altijd nadat de Veiligheidsraad het eens is geworden over een oproep daartoe."

nu ineens begin je te draaien en moet de 'oproep' een 'goede oproep' zijn voordat israël er 'altijd' naar luistert

:haha: allemachtig wat een exemplaar ben jij..

Misschien inderdaad een beetje ongelukkig Wat ik dus wil zeggen is dat Israël elke oorlog beëindigt na een Veiligheidsraadoproep. Ik wil uiteraard niet zeggen dat Israël na elke VN- of Veiligheidsraadoproep een eind aan de actie maakt. Natuurlijk moet, bijvoorbeeld, het doel van de actie wel bereikt worden. Zo'n oproep moet dus, om maar iets te noemen, op het goede moment komen. Maar dit geldt niet alleen voor Israël maar voor elke oorlogvoerende partij. Hmas schiet ook nog steeds raketten af.

Eke
11-01-09, 18:32
Wanneer is die geschikt en wanneer niet?

Ja, dat wil ik ook graag weten, Mulan.

Ik weet wel dat in de Veiligheidsraad veel tegen kan worden gehouden door de V.S.
Dus het is logisch dat als de VS. 'koest' zegt, dat dan Israel gaat liggen.
Ook geen goeie manier om zo met elkaar om te gaan.

Ik ben ervoor ---en nu de wereld zo snel aan het veranderen is moet dat niet zo moeilijk zijn---om de VN veel meer macht te geven. Wat Tanger al voorstelde.

Anders is het ...uh...o.a. zonde van het geld (Hollandse Huisvrouw :hihi:)en de tijd en natuurlijk zonde van de inspanningen van de mensen die met hart en ziel hun werk doen...!!!
Dan heb je geen wereldscheidsrechter. :cheefbek:

PS.m'n eten aangebrand inmiddels. pfffff.:loens:

Slinger
11-01-09, 18:40
Wanneer is die geschikt en wanneer niet?

Hij moet op het goede moment komen en de doelen moeten bereikt zijn.

tanger'73
11-01-09, 18:40
Ja, dat wil ik ook graag weten, Mulan.

Ik weet wel dat in de Veiligheidsraad veel tegen kan worden gehouden door de V.S.
Dus het is logisch dat als de VS. 'koest' zegt, dat dan Israel gaat liggen.
Ook geen goeie manier om zo met elkaar om te gaan.

Ik ben ervoor ---en nu de wereld zo snel aan het veranderen is moet dat niet zo moeilijk zijn---om de VN veel meer macht te geven. Wat Tanger al voorstelde.

Anders is het ...uh...o.a. zonde van het geld (Hollandse Huisvrouw :hihi:)en de tijd en natuurlijk zonde van de inspanningen van de mensen die met hart en ziel hun werk doen...!!!
Dan heb je geen wereldscheidsrechter. :cheefbek:

PS.m'n eten aangebrand inmiddels. pfffff.:loens:

De VN heeft opzich wel gezag en ruime bevoegdheden, maar het zijn de vetorechthebbende in de Veiligheidsraad die bepaalde dringende resoluties kunnen torpederen. In het geval van die van het staakt het vuren waren ze unaniem en heeft uiteindelijk Israël die naast zich neergelegd. Dit stadium is dan dat de VN in gezag afdoet door dan niet verder zijn tanden te laten zien, maar het gewoon verder vrijblijvend houdt. Dat is met name wat de meesten aan de VN hekelen.

Slinger
11-01-09, 18:43
Ja, dat wil ik ook graag weten, Mulan.

Ik weet wel dat in de Veiligheidsraad veel tegen kan worden gehouden door de V.S.
Dus het is logisch dat als de VS. 'koest' zegt, dat dan Israel gaat liggen.
Ook geen goeie manier om zo met elkaar om te gaan.

Ik ben ervoor ---en nu de wereld zo snel aan het veranderen is moet dat niet zo moeilijk zijn---om de VN veel meer macht te geven. Wat Tanger al voorstelde.

Anders is het ...uh...o.a. zonde van het geld (Hollandse Huisvrouw :hihi:)en de tijd en natuurlijk zonde van de inspanningen van de mensen die met hart en ziel hun werk doen...!!!
Dan heb je geen wereldscheidsrechter. :cheefbek:

PS.m'n eten aangebrand inmiddels. pfffff.:loens:


Dat gaat niet, want de meerderheid van de VN bestaat uit niet-democratische regeringen. Die kun je dus niet te veel macht geven. Dan zouden de zaken wel eens echt aangebrand kunnen raken.

Slinger
11-01-09, 18:51
Het type mens dat jij bent, daar is iedereen het inmiddels over eens en dat is dat je iemand bent die met een zionlul van onmetelijke groote in je kont hier loopt te kreunen!

Homo! :D

tanger'73
11-01-09, 18:54
Homo! :D


Doe je bilspleet dan eens opzij, dan zal ik je voor eens en altijd een hernia bezorgen.

Slinger
11-01-09, 18:59
Democratische oproepen zijn voor jou niet goed genoeg, ondemocratische kogel door je smerige zionkop is mijns inziens goed genoeg voor je!

:denk: Joseph, ben jij het?

Slinger
11-01-09, 19:04
Doe je bilspleet dan eens opzij, dan zal ik je voor eens en altijd een hernia bezorgen.

Jij hebt echt een megaprobleem, zeg!

Nou snap ik ook al die scheldwoorden wel.

Jij bent zo gefrustreerd als een kameel!

Joesoef
11-01-09, 19:06
:denk: Joseph, ben jij het?

Jij ook :hihi:

Slinger
11-01-09, 19:10
Jij ook :hihi:

Ik bedoel jou niet hoor.

Aït Ayt
11-01-09, 19:12
Misschien inderdaad een beetje ongelukkig Wat ik dus wil zeggen is dat Israël elke oorlog beëindigt na een Veiligheidsraadoproep. Ik wil uiteraard niet zeggen dat Israël na elke VN- of Veiligheidsraadoproep een eind aan de actie maakt.

nee slnger, israël moet luisteren naar bindende uitspraken van de vn-veiligheidsraad.. ze kunnen niet op eigen houtje gaan bepalen wanneer het wel of niet een goede resolutie is.. ze staan niet boven de vn..
allemachtig heb je zelf niet door hoe erg je het internationaal recht staat te verkrachten ?
het heeft geen zin om verder te draaien.. israël gaat gewoon verder met hun oorlogsmisdaden tegen de palestijnen ondanks de uitspraak van de vn-veiligheidsraad dat ze moeten stoppen.. kom dan niet aanzetten dat het eerst een "goede" oproep moet zijn voordat israël "altijd" luistert..


Natuurlijk moet, bijvoorbeeld, het doel van de actie wel bereikt worden. Zo'n oproep moet dus, om maar iets te noemen, op het goede moment komen.

het is maar goed dat jij geen enkele vinger in de pap hebt want je staat hier het internationaal recht te verkrachten met je eigen gekte..


Maar dit geldt niet alleen voor Israël maar voor elke oorlogvoerende partij. Hmas schiet ook nog steeds raketten af.

nee slnger, voor hamas zijn besluiten van de vn-veiligheidsraad niet bindend..
ze zijn in tegenstelling tot israël niet lid van de vn..

Joesoef
11-01-09, 19:16
Ik bedoel jou niet hoor.


Ik weet precies waar jij op doelt :wijs:

Aït Ayt
11-01-09, 19:20
Bovendien is het een resolutie (besluit) uit de Veiligheidsraad en niet uit de Algemene Vergadering van de Verenigde naties die eens per jaar samenkomt. Het is een resolutie met spoed, die Israël naast zich heeft neergelegd.

nee dat begrijp je verkeerd.. israël staat aan het hoofd van de vn-veiligheidsraad en bepaald in de knesset of de besluitvorming van de vn-veiligheidsraad wel of niet "goed" is.. pas als ze in de knesset van mening zijn dat het een "goede " resolutie is gaat israël er 'altijd' naar luisteren.. tot die tijd leggen ze altijd de resoluties naast zich neer.. en aangezien er tot nu toe nog nooit een goede resolutie is geweest heeft israël er nog nooit naar geluisterd.. :maf2:

Slinger
11-01-09, 19:40
nee slnger, israël moet luisteren naar bindende uitspraken van de vn-veiligheidsraad.. ze kunnen niet op eigen houtje gaan bepalen wanneer het wel of niet een goede resolutie is.. ze staan niet boven de vn..
allemachtig heb je zelf niet door hoe erg je het internationaal recht staat te verkrachten ?
het heeft geen zin om verder te draaien.. israël gaat gewoon verder met hun oorlogsmisdaden tegen de palestijnen ondanks de uitspraak van de vn-veiligheidsraad dat ze moeten stoppen.. kom dan niet aanzetten dat het eerst een "goede" oproep moet zijn voordat israël "altijd" luistert..



het is maar goed dat jij geen enkele vinger in de pap hebt want je staat hier het internationaal recht te verkrachten met je eigen gekte..



nee slnger, voor hamas zijn besluiten van de vn-veiligheidsraad niet bindend..
ze zijn in tegenstelling tot israël niet lid van de vn..

Ik sta niets te verkrachten, ik leg alleen maar uit hoe het gaat.

Crenshaw
11-01-09, 19:55
Laat verder maar Mark61, die vent is haast seniel aan het worden. :haha:

seniel en een drank probleem...

Aït Ayt
11-01-09, 20:32
Ik sta niets te verkrachten, ik leg alleen maar uit hoe het gaat.

je staat het wel te verkrachten.. eerst beweer je dat israël altijd luistert naar oproepen vd vn-veiligheidsraad om oorlogen te beëindigen en wanneer vervolgens blijkt dat israël doorgaat met oorlogvoeren begin je ineens te beweren dat een oproep vd vn-veiligheidsraad eerst een goede oproep moet zijn op het juiste ogenblik voordat israël er (altijd) naar luistert..
alsof israël boven de vn staat en ze eigenhandig mogen bepalen of de besluitvorming vd vn-veiligheidsraad wel of niet goed is..
waar baseer je dat eigenlijk op ?
waar ergens staat er in het handvest vd vn dat israël gemachtigd is om bindende uitspraken van de vn-veiligheidsraad naast zich neer te leggen wanneer israël van mening is dat de besluitvorming van de vn-veiligheidsraad niet goed is ?

tanger'73
11-01-09, 21:57
Jij hebt echt een megaprobleem, zeg!

Nou snap ik ook al die scheldwoorden wel.

Jij bent zo gefrustreerd als een kameel!


Nou niet echt, ik ben gewoon geil in zionhoeren als jij bent.

Slinger
11-01-09, 22:02
je staat het wel te verkrachten.. eerst beweer je dat israël altijd luistert naar oproepen vd vn-veiligheidsraad om oorlogen te beëindigen en wanneer vervolgens blijkt dat israël doorgaat met oorlogvoeren begin je ineens te beweren dat een oproep vd vn-veiligheidsraad eerst een goede oproep moet zijn op het juiste ogenblik voordat israël er (altijd) naar luistert..
alsof israël boven de vn staat en ze eigenhandig mogen bepalen of de besluitvorming vd vn-veiligheidsraad wel of niet goed is..
waar baseer je dat eigenlijk op ?
waar ergens staat er in het handvest vd vn dat israël gemachtigd is om bindende uitspraken van de vn-veiligheidsraad naast zich neer te leggen wanneer israël van mening is dat de besluitvorming van de vn-veiligheidsraad niet goed is ?

Je hebt het over internationaal recht. Het basisprincipe van internationaal recht is dat een land dat wordt aangevallen het recht heeft zich te verdedigen en dat een regering niet alleen het recht, maar ook de plicht heeft zijn burgers te beschermen.

Israël heeft dat vanaf 1948, toen het in leven werd geroepen door een VN-resolutie gedaan, en ook nu weer.

Alle oorlogen, bezettingen zijn uit dit recht voortgevloeid, omdat Israël werd aangevallen. Een land, of instantie, al is het de VN zelf, die dit recht op zelfverdediging van Israël niet wil erkennen, plaatst zich juist buiten het internationaal recht.

Israël hoeft daar niets op uit te doen, juist in het belang van de handhaving van dat internationaal recht.

Compris?

tanger'73
11-01-09, 22:06
nee dat begrijp je verkeerd.. israël staat aan het hoofd van de vn-veiligheidsraad en bepaald in de knesset of de besluitvorming van de vn-veiligheidsraad wel of niet "goed" is.. pas als ze in de knesset van mening zijn dat het een "goede " resolutie is gaat israël er 'altijd' naar luisteren.. tot die tijd leggen ze altijd de resoluties naast zich neer.. en aangezien er tot nu toe nog nooit een goede resolutie is geweest heeft israël er nog nooit naar geluisterd.. :maf2:


Ik moet je eerlijk zeggen Aït Ayt, dat ik nu zelfs ben gaan twijfelen aan het bestaansrecht van de staat Israël, net als al die orthodoxe anti-zion joden buiten Israël die eveneens dat hele zionverhaal met hun achterste afvegen.

Slinger
11-01-09, 22:10
Nou niet echt, ik ben gewoon geil in zionhoeren als jij bent.

Dit moet een zwaar leven voor je zijn. Ik heb medelijden met je. Kom eens uit de kast.

tanger'73
11-01-09, 22:17
Dit moet een zwaar leven voor je zijn. Ik heb medelijden met je. Kom eens uit de kast.


Heb ik al gedaan, maar ik blijf alvast je mond en keel vullen met versgetapte pis van eigen brouwerij, dat jou heerlijk smaken zal.

Slinger
11-01-09, 22:23
Heb ik al gedaan, maar ik blijf alvast je mond en keel vullen met versgetapte pis van eigen brouwerij, dat jou heerlijk smaken zal.

:cola:

tanger'73
11-01-09, 22:24
:cola:


Mooi en nou oprotten hier smerige zionlakei, je bent hier langzamerhand al zo goed als uitgekotst.

Slinger
11-01-09, 22:28
Mooi en nou oprotten hier smerige zionlakei, je bent hier langzamerhand al zo goed als uitgekotst.

Je bent nog steeds niet gewend aan vrijheid van meningsuiting merk ik. Ik ben bang dat dat ook niet meer lukt in jouw generatie. Misschien krijgen we de volgende zo ver.

tanger'73
11-01-09, 22:32
Je bent nog steeds niet gewend aan vrijheid van meningsuiting merk ik. Ik ben bang dat dat ook niet meer lukt in jouw generatie. Misschien krijgen we de volgende zo ver.


Zionisten hebben nergens recht op, helemaal niet op termen waar het woord vrijheid in voorkomt, die ze een ander niet wensen. Bovendien hoef je bij mij niet de brave hollander uit te hangen, want dat ben jij in de verste verte niet.

Slinger
11-01-09, 22:34
Zionisten hebben nergens recht op, helemaal niet op termen waar het woord vrijheid in voorkomt, die ze een ander niet wensen.


Niet alleen met vrijheid van meningsuiting, maar met alle westerse normen en waarden heb je klaarblijkelijk moeite. Je past beter in de woestijn, denk ik.

tanger'73
11-01-09, 22:36
Niet alleen met vrijheid van meningsuiting, maar met alle westerse normen en waarden heb je klaarblijkelijk moeite. Je past beter in de woestijn, denk ik.


Hahahaha, en dat zegt een smerige morbide zionlakei die je bent zonder enige wroeging voor anderen what so ever.

Slinger
11-01-09, 22:43
Hahahaha, en dat zegt een smerige morbide zionlakei die je bent zonder enige wroeging voor anderen what so ever.

Nou, dat heb je met dit antwoord heus niet ontkracht.

tanger'73
11-01-09, 22:49
Nou, dat heb je met dit antwoord heus niet ontkracht.


Dat je een zionlakei bent staat vast en dat is evident, voor de rest heb je aan Maroc.nl geen partner. Je bent immers in de minderheid hier met je zion make believe.

Slinger
11-01-09, 22:52
Dat je een zionlakei bent staat vast en dat is evident, voor de rest heb je aan Maroc.nl geen partner. Je bent immers in de minderheid hier met je zion make believe.

Maar dat wil niet zeggen dat ik geen gelijk heb. En de waarheid mag gezegd worden, altijd en overal, hier in Holland wel tenminste...

tanger'73
11-01-09, 22:55
Maar dat wil niet zeggen dat ik geen gelijk heb. En de waarheid mag gezegd worden, altijd en overal, hier in Holland wel tenminste...


Ga je gelijk dan maar bij je zionmaatjes elders opeisen, maar niet hier waar je je intussen al in de positie van onmenselijke kwal hebt gemanouvreerd.

Slinger
11-01-09, 22:56
Ga je gelijk dan maar bij je zionmaatjes elders opeisen, maar niet hier waar je je intussen al in de positie van onmenselijke kwal hebt gemanouvreerd.

Lees je eigen priksels eens na en kijk wie hier de kwal is.

tanger'73
11-01-09, 22:59
Lees je eigen priksels eens na en kijk wie hier de kwal is.


Met zionistlakeien zoals jij moet je ferm wezen. Anderen, daar ben ik heel hoffelijk mee.

Slinger
11-01-09, 23:01
Met zionistlakeien zoals jij moet je ferm wezen. Anderen, daar ben ik heel hoffelijk mee.


:lachu:

John2
12-01-09, 00:16
Je bent nog steeds niet gewend aan vrijheid van meningsuiting merk ik. Ik ben bang dat dat ook niet meer lukt in jouw generatie. Misschien krijgen we de volgende zo ver.

Zit waarschijnlijk in de genen, Het gebeurd in bijna ieder land buiten de vrije landen dat mensen de mond word gesnoerd.


Zionisten hebben nergens recht op, helemaal niet op termen waar het woord vrijheid in voorkomt, die ze een ander niet wensen. Bovendien hoef je bij mij niet de brave hollander uit te hangen, want dat ben jij in de verste verte niet.

Iedereen in Nederland heeft rechten zelfs Zionisten, lees art 1 grondwet ;)

tanger'73
12-01-09, 00:18
Zit waarschijnlijk in de genen, Het gebeurd in bijna ieder land buiten de vrije landen dat mensen de mond word gesnoerd.



Iedereen in Nederland heeft rechten zelfs Zionisten, lees art 1 grondwet ;)

Zionisten en dienst lakeien zijn een gevaar voor de staat.

John2
12-01-09, 00:28
Zionisten en dienst lakeien zijn een gevaar voor de staat.

Als iemand zich niet kan en mag uiten zijn ze een gevaar omdat je dan niet weet waar het gevaar uit bestaat.

super ick
12-01-09, 09:11
'de brave hollander'

Laat de brave Hollander er buiten.
En het conflict graag in de regio waar het speelt.

super ick
12-01-09, 09:13
Ga je gelijk dan maar bij je zionmaatjes elders opeisen, maar niet hier waar je je intussen al in de positie van onmenselijke kwal hebt gemanouvreerd.

Tanger als je zo radicaal blijft verwacht ik dat je persoonlijk deel gaat nemen in de Gazastrook.
Ben je nog wel aanspreekbaar op je werk? Of is dit een beetje je uitlaatklep?

Aït Ayt
12-01-09, 10:59
Je hebt het over internationaal recht. Het basisprincipe van internationaal recht is dat een land dat wordt aangevallen het recht heeft zich te verdedigen en dat een regering niet alleen het recht, maar ook de plicht heeft zijn burgers te beschermen.

je vergeet dat israël al tientallen jaren onafgebroken andermans grondgebied bezethoudt en hiermee als aanvallende bezettingsmacht permanent in overtreding is van het internationaal recht..
israël kan derhalve GEEN recht ontlenen aan het recht op zelfverdediging.. dat het dan ook nog eens bindende resoluties van de vn-veiligheidsraad negeert is weer een extra ovetreding.. nu heeft niet alleen hamas het recht israël aan te vallen maar mag ook de internationale gemeenschap israël aanvallen..

Aït Ayt
12-01-09, 11:05
Ik moet je eerlijk zeggen Aït Ayt, dat ik nu zelfs ben gaan twijfelen aan het bestaansrecht van de staat Israël, net als al die orthodoxe anti-zion joden buiten Israël die eveneens dat hele zionverhaal met hun achterste afvegen.

dieven, moordenaars en onderdrukkers hebben moreel gezien geen enkele landrechten.. het wordt tijd om dit oorlogsstaatje op te heffen..

tanger'73
12-01-09, 12:17
Tanger als je zo radicaal blijft verwacht ik dat je persoonlijk deel gaat nemen in de Gazastrook.
Ben je nog wel aanspreekbaar op je werk? Of is dit een beetje je uitlaatklep?


Beste Super, laat ons zijn in onze collectieve rouw en verontwaardiging ten aanzien van de situatie in Gaza. Deze actualiteit betreft nu onze belevingswereld en die van vele anderen. Ook die van mijn collega's op het werk. Bovendien doe ik al actief mee met het verzet tegen de israëlische illegale occupatie van Palestina, via andere wegen. Met name die van financieele middelen en legio steunbetuigingen binnen en buiten mijn gemeenschap.

tanger'73
12-01-09, 12:50
dieven, moordenaars en onderdrukkers hebben moreel gezien geen enkele landrechten.. het wordt tijd om dit oorlogsstaatje op te heffen..


Onderstaande link is dan voor mij ook een openbaring en tevens bevestiging van bovenstaande:

http://www.nkusa.org/

super ick
12-01-09, 13:39
dieven, moordenaars en onderdrukkers hebben moreel gezien geen enkele landrechten.. het wordt tijd om dit oorlogsstaatje op te heffen..

Dan moet jij deze situatie toejuichen. Alleen de broeders laten het een beetje afweten, vind je niet? Alleen hamas krijgt het niet voor elkaar.