PDA

Bekijk Volledige Versie : Een herinnering aan de Christenen die Jezus hebben verraden...



Wizdom
11-01-09, 20:45
YouTube - This Jew Claims that Jews Killed Jesus Christ

John2
11-01-09, 20:59
Een belachelijke Jood in dit filmpje, maar nog belachelijker is dat Moslims momenteel elke register open trekt om de Joden belachelijk te maken.
Hiermee bereik je juist het omgekeerde effect ;)

Wizdom
11-01-09, 21:38
Een belachelijke Jood in dit filmpje, maar nog belachelijker is dat Moslims momenteel elke register open trekt om de Joden belachelijk te maken.
Hiermee bereik je juist het omgekeerde effect ;)

Je kunt praten als brugman maar het zijn objectieve feiten....

ronald
11-01-09, 21:41
Een belachelijke Jood in dit filmpje, maar nog belachelijker is dat Moslims momenteel elke register open trekt om de Joden belachelijk te maken.
Hiermee bereik je juist het omgekeerde effect ;)

Ach....Wiz haalt "waarheden" uit nog wel minder dan deze stomdronken puber. Inderdaad duidt dat op een zekere failliete strategie.

Wizdom
11-01-09, 21:44
Ach....Wiz haalt "waarheden" uit nog wel minder dan deze stomdronken puber. Inderdaad duidt dat op een zekere failliete strategie.


Dat is wat de ZIONISTISCHE publieke opinie ons wil doen laten geloven... Maar de daden van de ZIONISTEN duiden op iets anders...

ronald
11-01-09, 21:58
Dat is wat de ZIONISTISCHE publieke opinie ons wil doen laten geloven... Maar de daden van de ZIONISTEN duiden op iets anders...

Leuk voor deze aanschouwelijke les hoe een gegeven via het complotdenken tot waarheid wordt. Je bent echt failliet zo te zien.

ronald
11-01-09, 22:00
Je kunt praten als brugman maar het zijn objectieve feiten....

"Objectieve"..... laat me niet lachen. :lol:

Wizdom
11-01-09, 22:03
Leuk voor deze aanschouwelijke les hoe een gegeven via het complotdenken tot waarheid wordt. Je bent echt failliet zo te zien.

Het complot als concept gebruiken om een complot te ontkennen is geen bewijs... Het woord complot is niet zomaar onststaan maar bestaat bij gratie van het bestaan van complotten...

Het ZIONISTISCHE complot is daar een van... Hoe kun je nu als verslaggever of als staatsman MISDADEN tegen de menselijkheid ontkennen als dat voor je ogen gebeurt... Dat kun je alleen verklaren vanuit een COMPLOT...

Het doelbewust saboteren van rechtsgevoel van mensen door herhaling van leugens in een georganiseerde propaganda... Als dat geen complot is wat dan wel...

ronald
11-01-09, 22:05
Het complot als concept gebruiken om een complot te ontkennen is geen bewijs... Het woord complot is niet zomaar onststaan maar bestaat bij gratie van het bestaan van complotten...

Het ZIONISTISCHE complot is daar een van... Hoe kun je nu als verslaggever of als staatsman MISDADEN tegen de menselijkheid ontkennen als dat voor je ogen gebeurt... Dat kun je alleen verklaren vanuit een COMPLOT...

Het doelbewust saboteren van rechtsgevoel van mensen door herhaling van leugens in een georganiseerde propaganda... Als dat geen complot is wat dan wel...

Whatever. Ik heb geen zin in je slap gelul.

Wizdom
11-01-09, 22:05
"Objectieve"..... laat me niet lachen. :lol:

Als een ZIONIST in dronken toestand letterlijk zegt "WE killed Jezus and WE ARE PROUD of IT" dan is dat een OBJECTIEVE FEIT.

Er zijn 2 staten wanneer mensen ronduit eerlijk zijn in hun opinie:

1 - Wanneer ze kwaad zijn
2 - Wanneer ze dronken zijn

Als je het filmpje goed hebt bekeken was deze overtuigde ZIONIST beide...

John2
11-01-09, 22:10
Als een ZIONIST in dronken toestand letterlijk zegt "WE killed Jezus and WE ARE PROUD of IT" dan is dat een OBJECTIEVE FEIT.

Er zijn 2 staten wanneer mensen ronduit eerlijk zijn in hun opinie:

1 - Wanneer ze kwaad zijn
2 - Wanneer ze dronken zijn

Als je het filmpje goed hebt bekeken was deze overtuigde ZIONIST beide...
Dan was het dus een romein verkleed als Jood, ja dan klopt het weer!!!

Volgend filmpje aub!

Wizdom
11-01-09, 22:12
Dan was het dus een romein verkleed als Jood, ja dan klopt het weer!!!

Volgend filmpje aub!

Johnie... Ben jij een ZIONIST of een ZIONISTEN KNECHT?

Slinger
11-01-09, 22:12
Je kunt praten als brugman maar het zijn objectieve feiten....

Wat zijn feiten?

Wizdom
11-01-09, 22:13
Wat zijn feiten?

Kijk maar naar het filmpje.

Slinger
11-01-09, 22:15
Kijk maar naar het filmpje.

Ik zie een dronken tiener, dat is een feit.

Wizdom
11-01-09, 22:24
Ik zie een dronken tiener, dat is een feit.

Ik zie een geindoctrineerde tiener vol haat en gevoel van suprematie die vertelt is dat ie trots moet zijn dat de Joden Jezus hebben vermoord... En hij doet in zijn dronken en boze bui niets anders dan ventileren wat ie van zijn leermeesters heeft meegekregen...

Het zijn eigenlijk gecreeerde ongeleide projectielen...

Slinger
11-01-09, 22:33
Ik zie een geindoctrineerde tiener vol haat en gevoel van suprematie die vertelt is dat ie trots moet zijn dat de Joden Jezus hebben vermoord... En hij doet in zijn dronken en boze bui niets anders dan ventileren wat ie van zijn leermeesters heeft meegekregen...

Het zijn eigenlijk gecreeerde ongeleide projectielen...

Jouw interpretatie dus. Niente feiten.

Wizdom
11-01-09, 22:37
Jouw interpretatie dus. Niente feiten.

Zal ik ze voor je opsommen ZIONISTEN KNECHT:

1. Orthodoxe ZIONISTEN JODEN LOKKEN (ZIONIST)
2. Keppel (ZIONIST)
3. "We Killed Jezus en we are PROUD of IT" (ZIONIST)
4. This is land of a Palestinian Family (Reporter)
5. Fuck you NAZI, You son of a Bitch (ZIONIST)
6. I Kill You (ZIONIST)

Slinger
11-01-09, 22:39
Zal ik ze voor je opsommen ZIONISTEN KNECHT:

1. Orthodoxe ZIONISTEN JODEN LOKKEN (ZIONIST)
2. Keppel (ZIONIST)
3. "We Killed Jezus en we are PROUD of IT" (ZIONIST)
4. This is land of a Palestinian Family (Reporter)
5. Fuck you NAZI, You son of a Bitch (ZIONIST)
6. I Kill You (ZIONIST)


Je interpreteert nog steeds.

John2
11-01-09, 22:43
Johnie... Ben jij een ZIONIST of een ZIONISTEN KNECHT?

Zijn daar medicijnen voor?
Is het besmettelijk en doorgeven aan de GGD?

Wizdom
11-01-09, 22:52
Je interpreteert nog steeds.

ZIONISTEN KNECHT AANDOENING?

Slinger
11-01-09, 22:53
ZIONISTEN KNECHT AANDOENING?

Ik begrijp dat je uitgeluld bent...

Wizdom
11-01-09, 23:02
Ik begrijp dat je uitgeluld bent...


Ik ben onder de indruk van je blindheid... Met een gek of een ZIONIST kan je niet uitgeluld worden want er valt weinig te lullen...

Slinger
11-01-09, 23:04
Ik ben onder de indruk van je blindheid... Met een gek of een ZIONIST kan je niet uitgeluld worden want er valt weinig te lullen...

Ik zie dat je vlucht in de metadiscussie. Geeft niets hoor, het gaat je toch slecht af.

Wizdom
11-01-09, 23:06
Ik zie dat je vlucht in de metadiscussie. Geeft niets hoor, het gaat je toch slecht af.

Dat had jij al gedaan door te ontkennen wat je ziet...

Wortel
12-01-09, 05:35
Hai Wiz
Dit filmpje had ik hier al eens eerder geplaatst met de verzuchting dat het conflict over Israel/Palestina deze taaie en diepe wortels heeft. Maar dat was natuurlijk weer mijn interpretatie. Die link tussen christenen, Jezus en verraad volgde ik alleen even niet.

John2
12-01-09, 07:11
Hai Wiz
Dit filmpje had ik hier al eens eerder geplaatst met de verzuchting dat het conflict over Israel/Palestina deze taaie en diepe wortels heeft. Maar dat was natuurlijk weer mijn interpretatie. Die link tussen christenen, Jezus en verraad volgde ik alleen even niet.

Hij ziet liever een totale oorlog tussen de drie religie's

super ick
12-01-09, 08:59
Dan was het dus een romein verkleed als Jood, ja dan klopt het weer!!!

Volgend filmpje aub!


Lachen......

Maar deze idioot loopt dus wel vrij rond.
Waarschijnlijk zonder enige vorm van behandeling cq. medicatie.
Ik hoop maar dat er hier sprake is van het veelvoorkomende grootspraakhaatvirus.

naam
12-01-09, 09:17
Lachen......

Maar deze idioot loopt dus wel vrij rond.
Waarschijnlijk zonder enige vorm van behandeling cq. medicatie.
Ik hoop maar dat er hier sprake is van het veelvoorkomende grootspraakhaatvirus.


Hoe zou het overkomen als Wizzy een keer op de video wordt opgenomen, terwijl hij zijn uitspraken doet die hij hier op het forum doet. Je krijgt dan hetzelfde effect als deze tiener op dit vodeootje.

Gaat men dan ook denken dat iedere islamiet geschift is?

John2
12-01-09, 09:19
Lachen......

Maar deze idioot loopt dus wel vrij rond.
Waarschijnlijk zonder enige vorm van behandeling cq. medicatie.
Ik hoop maar dat er hier sprake is van het veelvoorkomende grootspraakhaatvirus.

Er zijn al zoveel mensen doodgeschoten door Hamas dat ik ervan overtuigt ben dat ze hem niet gemist hebben.
Maar dit filmpje is/was al eerder geplaatst met een totaal andere interpertatie op deze jongen met zijn uitspraken.

Sallahddin
12-01-09, 17:41
Een belachelijke Jood in dit filmpje, maar nog belachelijker is dat Moslims momenteel elke register open trekt om de Joden belachelijk te maken.
Hiermee bereik je juist het omgekeerde effect ;)

Nou, even wat anders & toch to the point :

veel christenen hadden gecollaboreerd met de nazis : da's een historisch feit :

ik merk tegenwoordig op dat veel christenen collaboreren met de new nazis= zionazis :

US christian zionists & others , including urself ;i see :

congratulations !

je wordt ook nog lekker genaaid door die zionistisch propaganda machine ook nog ! :cola:

gefeliciteerd :

when RU gonna give birth to that Frankeinstein's monster_baby of which zionist propaganda had impregnated u ??? :cola:

super ick
13-01-09, 08:12
Nou, even wat anders & toch to the point :

veel christenen hadden gecollaboreerd met de nazis : da's een historisch feit :

ik merk tegenwoordig op dat veel christenen collaboreren met de new nazis= zionazis :

US christian zionists & others , including urself ;i see :

congratulations !

je wordt ook nog lekker genaaid door die zionistisch propaganda machine ook nog ! :cola:

gefeliciteerd :

when RU gonna give birth to that Frankeinstein's monster_baby of which zionist propaganda had impregnated u ??? :cola:

Oja daar is mijnheer zionistenstront weer. Arabnazi Kwalladin die zijn naald wederom in dezelfde groef laat vallen.

John2
13-01-09, 09:45
=Sallahddin;3847719]Nou, even wat anders & toch to the point :

veel christenen hadden gecollaboreerd met de nazis : da's een historisch feit :
Nee Sallahdin dat waren de moslims in het middenoosten die zelfs bij Hitler op bezoek ging om inlichtingen over hoe ze het eenvoudigste Joden konden doden en verbranden, want die 580 joden die in 1938 werden gedood in Jeruzalem is toch wel een zielig aantal.


ik merk tegenwoordig op dat veel christenen collaboreren met de new nazis= zionazis :
Als de keuze is Zionisten of Terroristen denk ik dat de keuze voor een burger gemakelijk is.


US christian zionists & others , including urself ;i see :

congratulations !
Just only one word for it :fuckit2:


je wordt ook nog lekker genaaid door die zionistisch propaganda machine ook nog ! :cola:

gefeliciteerd :
Ahhh, dus alle kranten, hulp organisatie's is nu ineens zionistische propaganda.


when RU gonna give birth to that Frankeinstein's monster_baby of which zionist propaganda had impregnated u ??? :cola:

Waar maak jij je druk over, de duivel is al onder ons, kijk maar eens in een spiegel.

sjo
13-01-09, 17:04
Nee Sallahdin dat waren de moslims in het middenoosten die zelfs bij Hitler op bezoek ging om inlichtingen over hoe ze het eenvoudigste Joden konden doden en verbranden, want die 580 joden die in 1938 werden gedood in Jeruzalem is toch wel een zielig aantal.


Zou de man het wel weten dat de "Groot Mufti van Jerusalem" zoals Adolf Hitler hem zo graag noemde, in Berlijn persoonlijk met hem overlegde hoe de Joden op grote schaal industrieel te vernietigen waren ? Over de doelstelling waren ze het roerend eens. Dat hebben beiden volmondig toegegeven. Want zo waren ze ook weer. Het kadaver was trouwens een oud-oom van Yasser Arafat.

gr.
sjo

super ick
13-01-09, 19:45
Hoe zou het overkomen als Wizzy een keer op de video wordt opgenomen, terwijl hij zijn uitspraken doet die hij hier op het forum doet. Je krijgt dan hetzelfde effect als deze tiener op dit vodeootje.

Gaat men dan ook denken dat iedere islamiet geschift is?

Het gaat niet om alle en dat weet jij ook.
Een substantieel deel kan de maatschppij ook beinvloeden.
Kan jij het inschatten?

ronald
13-01-09, 23:40
Hoe zou het overkomen als Wizzy een keer op de video wordt opgenomen, terwijl hij zijn uitspraken doet die hij hier op het forum doet. Je krijgt dan hetzelfde effect als deze tiener op dit vodeootje.

Gaat men dan ook denken dat iedere islamiet geschift is?

Waarschijnlijk serieuzer. Want daar heeft hij niet eens een fles Wodka bij nodig. Grijp je kans Youtube celebrity te worden man. De mediazionisten zullen je uitmelken jongen...krijg je ook een plaatsje bij Memri.

Bart.NL
14-01-09, 07:43
Oude koek! Bijna 2000 jaar geleden gebeurd. Dat we ons daar nog druk om maken!

We kunnen beter vooruitkijken. 2012 is erg dichtbij.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20094

mulan
14-01-09, 09:31
Zou de man het wel weten dat de "Groot Mufti van Jerusalem" zoals Adolf Hitler hem zo graag noemde, in Berlijn persoonlijk met hem overlegde hoe de Joden op grote schaal industrieel te vernietigen waren ? Over de doelstelling waren ze het roerend eens. Dat hebben beiden volmondig toegegeven. Want zo waren ze ook weer. Het kadaver was trouwens een oud-oom van Yasser Arafat.

gr.
sjo

Confusing the issue. Als je nog iets beter je best doet kun je de Palestijnen als geheel verbinden aan de holocaust. Zijn we meteen van hun gezeik af.

sjo
15-01-09, 23:04
Gezien hun handvest is het zo'n kunst niet Hamas te koppelen aan een nieuwe shoa. ok.......is off topic

gr.
sjo

mulan
16-01-09, 10:24
Gezien hun handvest is het zo'n kunst niet Hamas te koppelen aan een nieuwe shoa. ok.......is off topic

gr.
sjo

Nee voor manipulerende geesten is het niet moeilijk bangmakerij te gebruiken om de real issue te omzeilen.