PDA

Bekijk Volledige Versie : Boycot Aldi/Lidl:ZIONISTEN Aldi/Lidl duurder dan kwalitatief betere concurrenten...



Wizdom
12-01-09, 15:04
DEN HAAG - De discountsupers Aldi en Lidl staan onterecht bekend als de absolute bodemprijsaanbieders. Koopjesjagers hebben even veel kans van slagen bij Dirk van den Broek, Bas van der Heijden, Digros, Jan Bruijns, Nettorama en Jumbo, constateert de Consumentenbond. Uit de prijspeiling van januari bleken de Duitse prijsvechters Aldi en Lidl zelfs iets duurder te zijn dan hun directe concurrenten.


Aldi en Lidl hebben de winst van 9/10 januari aan IsraHel geschonken om de Palestijnen te bombarderen....

Eke
12-01-09, 15:35
Aldi en Lidl hebben de winst van 9/10 januari aan IsraHel geschonken om de Palestijnen te bombarderen....

Wizz : wat vertel je me nou ? Supermarkten die landen gaan steunen in hun aanvalsdrift ?:maf2:

Hoe komen ze op het idee ? Heb je nog een bron, want dat wil ik wel eens goed nalezen.
Ik fiets kilometers om bij hen een goeie aanbieding te halen, zoals mijn PC-beeldscherm . O-ooo :loens:

IbnRushd
12-01-09, 15:40
DEN HAAG - De discountsupers Aldi en Lidl staan onterecht bekend als de absolute bodemprijsaanbieders. Koopjesjagers hebben even veel kans van slagen bij Dirk van den Broek, Bas van der Heijden, Digros, Jan Bruijns, Nettorama en Jumbo, constateert de Consumentenbond. Uit de prijspeiling van januari bleken de Duitse prijsvechters Aldi en Lidl zelfs iets duurder te zijn dan hun directe concurrenten.


Aldi en Lidl hebben de winst van 9/10 januari aan IsraHel geschonken om de Palestijnen te bombarderen....

Tis een hoax.

'Boycot Aldi en Lidl'

Via SMS-berichten en berichten op internet worden mensen opgeroepen geen boodschappen meer te doen bij Aldi en Lidl.

Het gerucht gaat dat deze winkels hebben besloten de omzet die zij op 10 januari maakten, aan Israël te doneren. Enkele mensen zijn het hier niet mee eens, en hebben besloten een boycotactie te beginnen. Op Duitse websites zijn al veel beschuldigingen te lezen, zoals "het geld van Aldi en Lidl wordt gebruikt om bij te dragen aan de vernietiging van Palestina".

Lidl heeft al officieel laten weten dat het een grote hoax (http://www.lidl.de/cps/rde/xchg/lidl_de/hs.xsl/11530_60559.htm)is.

spitsnieuws.nl (http://www.spitsnieuws.nl/archives/gaza/2009/01/boycot_aldi_en_lidl.html)

Eke
12-01-09, 15:53
Lidl heeft al officieel laten weten dat het een grote hoax (http://www.lidl.de/cps/rde/xchg/lidl_de/hs.xsl/11530_60559.htm)is.

spitsnieuws.nl (http://www.spitsnieuws.nl/archives/gaza/2009/01/boycot_aldi_en_lidl.html)

Bedankt, Ibn Rushd !
Krijg ik mss toch m'n supervoordelige mengkraan met handdouche (haar wassen), als ze er tenminste nog zijn...:blij:
Wie weet er nog eentje te liggen in de schappen ?

mark61
12-01-09, 17:06
Aldi en Lidl hebben de winst van 9/10 januari aan IsraHel geschonken om de Palestijnen te bombarderen....

Je bent een stompzinnige en antisemitische leugenaar. Ik heb dat allang uitgezocht, zie wsdb.

Geen leugen is jou te dol hè?

Heiden.

tanger'73
12-01-09, 17:09
Men moet voorzichtig zijn met de werkgelegenheid van heel veel mensen zomaar met geruchten in gevaar te brengen.

Wizdom
13-01-09, 11:46
Men moet voorzichtig zijn met de werkgelegenheid van heel veel mensen zomaar met geruchten in gevaar te brengen.

Selam Leute!


Also da ich Mitarbeiter (Azubi) von ALDI Süd bin kann ich diese Nachricht bzw. Gerüchteküche nicht anerkennen!!

Nur weil ALDI damals (1913) von Juden errichtet worden ist, denken jetzt wirklich einige Idioten im allenernstes, das ALDI Geld an Israel spendet.

An die schlaumeier Unter uns hier:
ALDI wird nicht mehr von Juden geführt und das seit etwa 1970 nicht mehr
und das erkläre ich euch mal:

ALDI ist schnell expandiert, das heißt, ist schnell groß geworden, soooo
Mittlerweile, wie jeder weiß, gibts es so einige tausende Filialen in Deutschland.
Da diese Tausende Filialen nicht nur von 2 Juden geführt werden können brauchten sie Mitarbeiter. Später kam dann das System der Regionalgesellschaften hinzu, die völlig unabhängig voneinader sind. Es gibt momentan 33 stk. bei ALDI SÜD
Jede dieser Regionalgesellschaften hat seinen eigenen Geschäftsführer der das ganze sagen hat und mit Geld auch machen kann was er möchte (ausser veruntreuen natürlich) *Welche Regionalgesellschaft könnr ihr an jeder Eingangstür einer x-beliebigen ALD-Filiale sehen (Dormagen, Langenfeld, Kerpen, ST. Augustin, usw...)*
Diese Geschäftsführer kommen niemals auf die Idee das Geld von den 2 Umsatzsärksten Tagen in einen völlig schwachsinnigen Krieg der *ehmm* Juden zu Spenden (wenn man das spende noch nennen möge)

Das heißt:
Die ALDI-Brüder sind schon seit etwa 1970 aus dem ALDI Geschäft draussen und ALDI wird nun von Deutschen, Russen und was weiß ich welche Nationaität die Geschäftsführer haben, betrieben! Aber nicht mehr von Juden.
Das Geld können die eher selber gebrauchen um sich abzuscichern und bessere Arbeitsbedingungen zu schaffen, besser als es jetzt schon ist!

Irgendein Schlaumeier, der richtig ASOZIAL gedacht hat, die Wirtschaft nochmehr kaputt machen möchte, das Image von ALDI und LIDL extreem beinträchtigen möchte unter uns MOSLEMS, dachte wohl der kann sein spaß haben.

UND NEIN ES WIRD KEIN GELD AN *ahah* ISRAEL geschickt!!

ALDI und LIDL sind die 2 schärfsten Konkurrenten, und wären bis dato niemals bereit gemeinsam zu Kooperieren.
Und dann noch für so ein schwachsinnigen Krieg, wo Kinder sterben, Menschen sterben (darunter auch moslems) Geld zu spenden.....
wäre dann schon das Ende der Welt wenn diese beiden Discounterriesen dies tun würden.


DIES IST EINE FAKE NACHRICHT, ES WIRD KEIN GELD AN "ISRAEL" GESPENDET. SCHWACHSINNNN *hahaha*


Ich denke, hiermit dürfte es klar sein das ALDI und Lidl solche Spenden nicht machen oder machen werden in Zukunft.
Solltet ihr solche Nachrichten bekommen dann könnt ihr sie getrost der umweltfreundlichen Entsorgung zuführen.

Tomas
13-01-09, 11:52
Also da ich Mitarbeiter (Azubi) von ALDI Süd bin kann ich diese Nachricht bzw. Gerüchteküche nicht anerkennen!!

Ja, zo'n zionazi zou het eens niet ontkennen. Zwak.

Eke
13-01-09, 19:52
.

An die schlaumeier Unter uns hier:
ALDI wird nicht mehr von Juden geführt und das seit etwa 1970 nicht mehr
und das erkläre ich euch mal:

.

Het draait er toch helemaal niet om wie de bazen zijn van van deze zaken. Jood of Moslim of Christen of Atheist of een Mix...dat maakt toch niks uit !

Het punt was dat er eventueel een 'oorlog' gesponsord zou worden.


Dit moest me even van het hart ;)

Tomas
13-01-09, 19:57
Aldi en de Lidl sponsoren echt de oorlog. Ik heb het zelf van een jood bij de AH gehoord. En die kan het weten.

super ick
13-01-09, 20:17
DEN HAAG -

Aldi en Lidl hebben de winst van 9/10 januari aan IsraHel geschonken om de Palestijnen te bombarderen....

Je bent haantje de voorste in het opwekken van onfrisse sentimenten.
Heb je intussen al door dat je dergelijke dingen helemaal niet moet rondblaten zonder ze geverifieerd te hebben? Het zegt wel veel over jou.

P.s.
Ik hoop maar dat je dit nog leest voordat je op weg gaat naar het dichtsbijzijnde Aldifiliaal met een jerrycan benzine.

Wizdom
13-01-09, 20:25
Je bent haantje de voorste in het opwekken van onfrisse sentimenten.
Heb je intussen al door dat je dergelijke dingen helemaal niet moet rondblaten zonder ze geverifieerd te hebben? Het zegt wel veel over jou.

P.s.
Ik hoop maar dat je dit nog leest voordat je op weg gaat naar het dichtsbijzijnde Aldifiliaal met een jerrycan benzine.


Dacht je nu echt dat de Israeli's die hele oorlog allemaal zelf financieren... Natuurlijk komt dat geld uit het buitenland. Als het niet van de Lidl en de Aldi komt danwel van de Lehman Brothers en de Madoffs van deze wereld... Maar je kunt in sommige gevallen nu eenmaal beter het zekere voor het onzekere nemen... Zou toch wel vreemd zijn als in de 2e wereldoorlog de Nederlanders massaal een Kever zouden gaan kopen niet... Of denk ik nu een beetje simpel....

mark61
13-01-09, 21:17
Dacht je nu echt dat de Israeli's die hele oorlog allemaal zelf financieren... Natuurlijk komt dat geld uit het buitenland. Als het niet van de Lidl en de Aldi komt danwel van de Lehman Brothers en de Madoffs van deze wereld... Maar je kunt in sommige gevallen nu eenmaal beter het zekere voor het onzekere nemen... Zou toch wel vreemd zijn als in de 2e wereldoorlog de Nederlanders massaal een Kever zouden gaan kopen niet... Of denk ik nu een beetje simpel....

Zou je niet eens je excuses gaan aanbieden voor het verspreiden van leugens? Is dat islamitisch?

Mark
13-01-09, 21:33
LOL

Ik hoorde ook van een jood dat armani israel sponsort!! kom mijn allochtone vrienden gooi massaal je schoentjes weg!

Wizdom
13-01-09, 21:38
Zou je niet eens je excuses gaan aanbieden voor het verspreiden van leugens? Is dat islamitisch?

Een leugen en een hoax zijn twee verschillende dingen. Maar daar kom je misschien nog wel een keer achter als je af bent van je leugen aantijging dwang neurose...

mark61
13-01-09, 21:52
Een leugen en een hoax zijn twee verschillende dingen.

Nee. Een hoax is een leugen die verspreid wordt door idioten als jij. Laster mag je het ook noemen.

Dus ga je excuses aanbieden aan meneer Aldi. Sehr geehrter Herr, ich habe Lügen verbreitet. Allah würde mich grossen Straf geben, wenn ich an Ihn geglaubt hätte. Leider bin ich ein Kafir.

:lachu:

ronald
13-01-09, 23:24
Ships. Ik was gisteren nog in mijn Lidl bij de Albert Cuyp...en dacht al...verhip, waar staan die Israelische Crackers nou?
Nu ik dít hier lees....zou Lidl die naar achteren hebben gebracht? Wist ik dit eerder dan zou ik het even gevraagd hebben aan het altijd aardige allochtoonse personeel. Als dat zo is dan boycot ik de Lidl. :loog: Heeft Wiz toch zijn zin.
Mijn hemel wat een chaoot.

tanger'73
13-01-09, 23:29
Ships. Ik was gisteren nog in mijn Lidl bij de Albert Cuyp...en dacht al...verhip, waar staan die Israelische Crackers nou?
Nu ik dít hier lees....zou Lidl die naar achteren hebben gebracht? Wist ik dit eerder dan zou ik het even gevraagd hebben aan het altijd aardige allochtoonse personeel. Als dat zo is dan boycot ik de Lidl. :loog: Heeft Wiz toch zijn zin.
Mijn hemel wat een chaoot.


Ja inderdaad, die joodse khoser crackers in dat groenachtig pakje met een tarwehalm als motief. Moet eerlijk zeggen dat ikzelf een aantal keer die crackers heb meegenomen, lekker licht en luchtig. Maar nu weet ik niet meer of ik daar Olmert weer mee steun? :huil2:

John2
13-01-09, 23:31
Jullie zijn gestoord :hihi:

ronald
13-01-09, 23:41
Jullie zijn gestoord :hihi:

Nee gozer... wij weten wat lekker is.

ronald
13-01-09, 23:42
Ja inderdaad, die joodse khoser crackers in dat groenachtig pakje met een tarwehalm als motief. Moet eerlijk zeggen dat ikzelf een aantal keer die crackers heb meegenomen, lekker licht en luchtig. Maar nu weet ik niet meer of ik daar Olmert weer mee steun? :huil2:

Met zo'n lage prijs ben jij waarschijnlijk de enige die gesteund wordt.

tanger'73
13-01-09, 23:49
Met zo'n lage prijs ben jij waarschijnlijk de enige die gesteund wordt.


Het gaat al zo slecht met de economie, het laatste wat we kunnen gebruiken is nog meer daling van de consumenten vertrouwen. Want waar houdt het op, moet je straks alles gaan boycotten van Coca Cola tot aan Intel Penthiumprocessor, want ook joden beleggen overal in.

tanger'73
13-01-09, 23:54
Nu heb ik toevallig geen Lee of Levis, maar een Wrangler aan. Moet ik die ook meteen uitrekken en met men blote kont op straat gaan, omdat een of andere jood in dat bedrijf een aandeel heeft?

ronald
14-01-09, 00:03
Nu heb ik toevallig geen Lee of Levis, maar een Wrangler aan. Moet ik die ook meteen uitrekken en met men blote kont op straat gaan, omdat een of andere jood in dat bedrijf een aandeel heeft?

En moet ik nu alleen maar op de fiets want zonder benzine rijdt de auto eenmaal niet?

tanger'73
14-01-09, 00:07
En moet ik nu alleen maar op de fiets want zonder benzine rijdt de auto eenmaal niet?


Denk je dat je er dan al bent? Wat dacht je van al die ingeburgerde goederen vervaardigd door westerse 'jodensteuners'. Kan je meteen alles wat je in het westen bezit aan de wilgen hangen en je als kluizenaar gaan afzonderen op Texel of Vlieland, uiteraard met berepak aan.

ronald
14-01-09, 00:12
Denk je dat je er dan al bent? Wat dacht je van al die ingeburgerde goederen vervaardigd door westerse 'jodensteuners'. Kan je meteen alles wat je in het westen bezit aan de wilgen hangen en je als kluizenaar gaan afzonderen op Texel of Vlieland, uiteraard met berepak aan.

Nee... want op Texel of Vlieland moet je ook belasting afdragen aan het Westen. Nee....gewoon op de Noordzee (buiten elke nationale grens) rondzwemmen en elke haring die je tegen komt ff in zijn staart knijpen. Vreten die Hollanders maar gedeukte haringen. Zo. Dat zet joden aan de dijk...ummmm...zoden natuurlijk. Sorry.

tanger'73
14-01-09, 00:16
Nee... want op Texel of Vlieland moet je ook belasting afdragen aan het Westen. Nee....gewoon op de Noordzee (buiten elke nationale grens) rondzwemmen en elke haring die je tegen komt ff in zijn staart knijpen. Vreten die Hollanders maar gedeukte haringen. Zo. Dat zet joden aan de dijk...ummmm...zoden natuurlijk. Sorry.

Vrije handel moet men eigenlijk niet te pas en te onpas ergens bij betrekken. Meestal wordt die handel bedreven door mensen die louter uit zijn op een stukje brood voor henzelf en voor hen een of andere staat verder een worst wezen kan.

ronald
14-01-09, 00:34
Vrije handel moet men eigenlijk niet te pas en te onpas ergens bij betrekken. Meestal wordt die handel bedreven door mensen die louter uit zijn op een stukje brood voor henzelf en voor hen een of andere staat verder een worst wezen kan.

Meestal pushen buitenstaanders dit soort acties. Wie het uiteindelijk ten goede komt of ten slechte wordt niet eens in ogenschouw genomen. Vaak heeft het nog een everechtse werking ook nog. Waar moeten
zelfstandige boeren op de Westbank bv met hun tomaten naar toe? Moet hen verboden worden ze aan Israelische handelaren of consumenten te verkopen? Moeten Israelische activisten je verbieden die producten te kopen? Een prachtig stuk mbt deze problematiek is Mutter Courage van Brecht.

tanger'73
14-01-09, 00:43
Meestal pushen buitenstaanders dit soort acties. Wie het uiteindelijk ten goede komt of ten slechte wordt niet eens in ogenschouw genomen. Vaak heeft het nog een everechtse werking ook nog. Waar moeten
zelfstandige boeren op de Westbank bv met hun tomaten naar toe? Moet hen verboden worden ze aan Israelische handelaren of consumenten te verkopen? Moeten Israelische activisten je verbieden die producten te kopen? Een prachtig stuk mbt deze problematiek is Mutter Courage van Brecht.


Ja met het boycotten van de handel, tref je voornamelijk de gewone man. De staat in kwestie is allang voorzien onder andere door middelen verkregen uit andere bronnen dan alleen handel. Bovendien is meestal de middenstand de klos en laat het net zo zijn dat juist die middenstand welke staat dan ook wezenloos haten. Ken geen enkele ondernemer die braaf een deel van zijn zuur verdiende centjes naar de staat met alle plezier brengt. Juist die worden getroffen.

ronald
14-01-09, 00:56
Ja met het boycotten van de handel, tref je voornamelijk de gewone man. De staat in kwestie is allang voorzien onder andere door middelen verkregen uit andere bronnen dan alleen handel. Bovendien is meestal de middenstand de klos en laat het net zo zijn dat juist die middenstand welke staat dan ook wezenloos haten. Ken geen enkele ondernemer die braaf een deel van zijn zuur verdiende centjes naar de staat met alle plezier brengt. Juist die worden getroffen.

Uiteindelijk wanneer het moeilijk wordt zal de staat zijn grijpgrage poten van kleine hulpbehoevende zelfstandiger wegtrekken. De groten blijven toch wel voor de staatsinkomen zorgen de de hulpbehoevenden zijn de knuffelbeestjes waarmee het geweten wordt gesust. Net genoeg om niet dood te gaan worden ze in hun kooitje gehouden. Wat voor handreikingen in deze "econimische crisis" doet de staat nu eigenlijk? Die boer met zijn tomaten mag zich het apenzuur van zijn eigen producten gaan eten en het zal ze een worst wezen. Het zogenaamde "alle kleine beetjes helpen" argument is hoofdzakelijk om 's mens zijn eigen geweten te sussen en laat zien geen kloten te hebben.

tanger'73
14-01-09, 01:27
Uiteindelijk wanneer het moeilijk wordt zal de staat zijn grijpgrage poten van kleine hulpbehoevende zelfstandiger wegtrekken. De groten blijven toch wel voor de staatsinkomen zorgen de de hulpbehoevenden zijn de knuffelbeestjes waarmee het geweten wordt gesust. Net genoeg om niet dood te gaan worden ze in hun kooitje gehouden. Wat voor handreikingen in deze "econimische crisis" doet de staat nu eigenlijk? Die boer met zijn tomaten mag zich het apenzuur van zijn eigen producten gaan eten en het zal ze een worst wezen. Het zogenaamde "alle kleine beetjes helpen" argument is hoofdzakelijk om 's mens zijn eigen geweten te sussen en laat zien geen kloten te hebben.

Het ontbreken van kloten is inderdaad juist geformuleerd. Juist bij diegene die deze kloten moeten tonen, als ze werkelijk begaan waren met andermans leed. Door de oliekraan met alle gevolgen van dien pertinent te sluiten, al moeten ze dan ook zelf in levensstandaard inboeten en het uit principiele overwegingen met drastisch minder gaan doen. Maar daar heb je immers kloten voor nodig dat inderdaad helaas op heel veel vooraanstaande lullen in de wereld ontbreken.

Wizdom
14-01-09, 10:53
Nee. Een hoax is een leugen die verspreid wordt door idioten als jij. Laster mag je het ook noemen.

Dus ga je excuses aanbieden aan meneer Aldi. Sehr geehrter Herr, ich habe Lügen verbreitet. Allah würde mich grossen Straf geben, wenn ich an Ihn geglaubt hätte. Leider bin ich ein Kafir.

:lachu:

Je begrijpt nog steeds niet wat liegen betekent... Liegen is de waarheid bewust verdraaien...

The_Grand_Wazoo
14-01-09, 11:55
Je begrijpt nog steeds niet wat liegen betekent... Liegen is de waarheid bewust verdraaien...

Luister eens, ontzettende druiloor. Je loopt hier met het grootste gemak en zonder enige schaamte iedereen voor zionist en nazi uit te schelden die zich niet achter jouw radicale veroordelingen plaats van alles wat joods is. Je schreeuwt permanent op de Bushiaanse manier 'wie niet voor mijn standpunt is, is tegen mij'. Je bent eenvoudigweg te dom, ik gebruik dit woord niet graag maar in jouw geval is het overduidelijk, om in te zien dat er allerlei tussenposities mogelijk zijn.
Nu ben je heb je weer eens zonder meer meegedaan aan een rare actie op gronden die later onterecht blijken. Zoals je zelf n.b. toegeeft. Maar een kleine excuses, iets in de trant van 'sorry, ik heb het verkeerd gehad' kan er niet eens af. Besef je wel dat je door jouw optreden de overige informatie die door jou wordt doorgespeeld, nu ook niet meer vertrouwd zal worden? Waarschijnlijk niet. En nu probeer je weer op een farizeerachtige manier onder je blunder uit te lullen. Donder toch op met je vermoeiende gewauwel en ga ergens anders mensen lastig vallen met je beperkte verstandelijke vermogens.

mark61
14-01-09, 12:43
Je begrijpt nog steeds niet wat liegen betekent... Liegen is de waarheid bewust verdraaien...

Dat deed jij toch? Je krijgt een onzinnig bericht uit verdachte bron, en pleurt het hier zo op het bord als een feit.

Een dergelijk gebrek aan kritische zin en zorgvuldigheid kan je gerust liegen noemen. Je wilt nl. heel graag dat alle Joden heel Slecht zijn dus je weet van te voren al dat zulke berichten natuuuuurlijk waar zijn.

Hoe onwaarschijnlijk ook, zet er 'jood' bij en tis vast waar. Denkt onze Wiz de antisemiet. En dan andere mensen voor allerlei lelijks uitmaken.

Het gevolg is dat niemand ooit nog wat van jou aanneemt / je serieus neemt. Mochten er nog druiven zijn die dat doen.

Dus bied je excuses aan aan het publiek.

Wizdom
14-01-09, 12:58
Dat deed jij toch? Je krijgt een onzinnig bericht uit verdachte bron, en pleurt het hier zo op het bord als een feit.

Een dergelijk gebrek aan kritische zin en zorgvuldigheid kan je gerust liegen noemen. Je wilt nl. heel graag dat alle Joden heel Slecht zijn dus je weet van te voren al dat zulke berichten natuuuuurlijk waar zijn.

Hoe onwaarschijnlijk ook, zet er 'jood' bij en tis vast waar. Denkt onze Wiz de antisemiet. En dan andere mensen voor allerlei lelijks uitmaken.

Het gevolg is dat niemand ooit nog wat van jou aanneemt / je serieus neemt. Mochten er nog druiven zijn die dat doen.

Dus bied je excuses aan aan het publiek.

Ik hoef me nergen voor te excuseren... Er worden op dit moment as we speak miljarden overgemaakt naar de ZIONISTEN STAAT van allerlei instellingen met een ZIONISTISCHE OOGMERK... Israel is geen staat die zichzelf kan bedruipen dat moge duidelijk zijn... De ZIONISTEN hebben een volledig netwerk van banken en instellingen die geruisloos het geld over kunnen maken zonder dat enige GOYIM daar achter komt... Madoff de ZIONIST die heeft de WERELD al 48 JAAR uitgelachen omdat hij overal "vriendjes" had...

Neem nou die ZIONISTEN KNECHT van de VS... Die zijn van plan om een schip vol met militair materieel te versturen naar Israel... Dat doen ze om de Palestijnen plat te bombarderen...

De enige leugenaar hier dat ben jij met je goedkope praatjes...

mark61
14-01-09, 13:01
Ik hoef me nergen voor te excuseren...

Imbeciel. Je hebt volledig afgedaan.

The_Grand_Wazoo
14-01-09, 13:20
Ik hoef me nergen voor te excuseren... Er worden op dit moment as we speak miljarden overgemaakt naar de ZIONISTEN STAAT van allerlei instellingen met een ZIONISTISCHE OOGMERK... Israel is geen staat die zichzelf kan bedruipen dat moge duidelijk zijn... De ZIONISTEN hebben een volledig netwerk van banken en instellingen die geruisloos het geld over kunnen maken zonder dat enige GOYIM daar achter komt... Madoff de ZIONIST die heeft de WERELD al 48 JAAR uitgelachen omdat hij overal "vriendjes" had...

Neem nou die ZIONISTEN KNECHT van de VS... Die zijn van plan om een schip vol met militair materieel te versturen naar Israel... Dat doen ze om de Palestijnen plat te bombarderen...

De enige leugenaar hier dat ben jij met je goedkope praatjes...

Je bent net zo aan het duiken als die Bush onderaan je berichten.

super ick
14-01-09, 16:38
Ik hoef me nergen voor te excuseren... Er worden op dit moment as we speak miljarden overgemaakt naar de ZIONISTEN STAAT van allerlei instellingen met een ZIONISTISCHE OOGMERK... Israel is geen staat die zichzelf kan bedruipen dat moge duidelijk zijn... De ZIONISTEN hebben een volledig netwerk van banken en instellingen die geruisloos het geld over kunnen maken zonder dat enige GOYIM daar achter komt... Madoff de ZIONIST die heeft de WERELD al 48 JAAR uitgelachen omdat hij overal "vriendjes" had...

Neem nou die ZIONISTEN KNECHT van de VS... Die zijn van plan om een schip vol met militair materieel te versturen naar Israel... Dat doen ze om de Palestijnen plat te bombarderen...

De enige leugenaar hier dat ben jij met je goedkope praatjes...

Het gaat erom dat je leugens verspreid hebt.
Niet er omheen lullen.
Excuses aan de Aldi, NU!

Joesoef
14-01-09, 16:44
Benieuwd wanneer AH weer aardappelen uit Israel in de schappen heeft liggen. Het feit dat je aardappelen uit verwegistan haalt is nog wel het meest bizarre.

Wizdom
14-01-09, 20:57
Imbeciel. Je hebt volledig afgedaan.


Gebrainwashde zombie...

Orandajin
15-01-09, 22:57
't Is een hoax? Dus Aldi biertjes zijn niet meer haram, maar halal?

John2
15-01-09, 23:09
Las vandaag in de tubantia dat de oa. boontjes van Liddl uit marokko kwamen :hihi: