PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse geheime dienst intensiveert haar werk in Nederland



azulay
12-01-09, 18:50
Volgens dagblad Assabah heeft de Marokkaanse geheime dienst haar werk geïntensiveerd in Nederland, Belgie en Frankrijk om informatie te krijgen over derde generatie Marokkanen die geronseld zijn door Alqaida.

tanger'73
12-01-09, 18:53
Volgens dagblad Assabah heeft de Marokkaanse geheime dienst haar werk geïntensiveerd in Nederland, Belgie en Frankrijk om informatie te krijgen over derde generatie Marokkanen die geronseld zijn door Alqaida.

Dat is maar een schijnmotief, ze zijn meer uit om enigszins greep te krijgen op rebelse berbers met politieke aspiraties in land van herkomst.

John2
12-01-09, 19:37
Volgens dagblad Assabah heeft de Marokkaanse geheime dienst haar werk geïntensiveerd in Nederland, Belgie en Frankrijk om informatie te krijgen over derde generatie Marokkanen die geronseld zijn door Alqaida.

Ok en hebben ze Wizdom opgepakt? :hihi:


Dat is maar een schijnmotief, ze zijn meer uit om enigszins greep te krijgen op rebelse berbers met politieke aspiraties in land van herkomst.

Zie ik angst in je ogen Tanger? :stout:

:aanwal:Wist niet eens dat Maroc een geheime dienst had :zozo:

:hihi:

Sallahddin
12-01-09, 19:58
Volgens dagblad Assabah heeft de Marokkaanse geheime dienst haar werk geïntensiveerd in Nederland, Belgie en Frankrijk om informatie te krijgen over derde generatie Marokkanen die geronseld zijn door Alqaida.


.....die geronseld zijn door AlQaeda & ......Amazigh separatisten sectaristen ethnicisten achterlijk racisten & Amazigh anti_Islam propagandisten _zionist __lovers ook !:huil:

Beware of the Moroccan DST dogs , Azulay : they've been looking for Amazigh collaborators & in_the_back_stabbers _fools like u , in these times of crisis with those barbaric zionist beasts ::cola:

!!! :lol:

azulay
12-01-09, 21:28
.....die geronseld zijn door AlQaeda & ......Amazigh separatisten sectaristen ethnicisten achterlijk racisten & Amazigh anti_Islam propagandisten _zionist __lovers ook !:huil:

Beware of the Moroccan DST dogs , Azulay : they've been looking for Amazigh collaborators & in_the_back_stabbers _fools like u , in these times of crisis with those barbaric zionist beasts ::cola:

!!! :lol:


Kan je jezelf nog volgen? Ik zie geen verband...

Wat is voor je een achterlijke racist en collaborateur?

Ik daag je uit om EEN concrete voorbeeld te geven van een Amazigh organisatie of persoonlijkheid die een racistische handvest heeft of een uitspraak heeft gedaan? Wees eens een vent en graag een bewijs erbij en niet met die achterhaalde en onzinnige retoriek ten gevolgen van de nederlagen.

Daarentegen kan ik je 1001 voorbeelden van extremistische sekten en Arabische nationalistische Nazi organisaties of partijen die dat wel zijn. Of eindigt de Imam niet toevallig ieder vrijdag zijn (vaak inhoudsloze preek) met vervloeken van Joden en christenen en alles wat niet moslim is en ze van alles en nog wat verwensen...

Opkomen voor je legitieme rechten is volgens mij een elementaire kwestie. Maar ik neem je niets kwalijk dezer dagen. Door nederlaag na nederlaag, na nederlaag raak je in de war en ga je afreageren tegen de zwakkeren, Zoals Ibn Khaldoun dat zegt.

Hier is een link naar zijn Mukaddimah, een aanrader voor jou, maar ook zijn andere boeken en veel andere boeken over de islamitische beschaving waaronder over de Berbers.
zoek op:
http://www.al-mostafa.com/
ابن خلدون

Voor je informatie:

Volgens mij zijn Imazighen de enige moslim etnische groep die voor bijna 100% zijn bekeerd, natuurlijk en gelukkig niet allemaal met je primitieve interpretatie.

Sallahddin
13-01-09, 12:40
Kan je jezelf nog volgen? Ik zie geen verband...

Wat is voor je een achterlijke racist en collaborateur?

Ik daag je uit om EEN concrete voorbeeld te geven van een Amazigh organisatie of persoonlijkheid die een racistische handvest heeft of een uitspraak heeft gedaan? Wees eens een vent en graag een bewijs erbij en niet met die achterhaalde en onzinnige retoriek ten gevolgen van de nederlagen.

Daarentegen kan ik je 1001 voorbeelden van extremistische sekten en Arabische nationalistische Nazi organisaties of partijen die dat wel zijn. Of eindigt de Imam niet toevallig ieder vrijdag zijn (vaak inhoudsloze preek) met vervloeken van Joden en christenen en alles wat niet moslim is en ze van alles en nog wat verwensen...

Opkomen voor je legitieme rechten is volgens mij een elementaire kwestie. Maar ik neem je niets kwalijk dezer dagen. Door nederlaag na nederlaag, na nederlaag raak je in de war en ga je afreageren tegen de zwakkeren, Zoals Ibn Khaldoun dat zegt.

Hier is een link naar zijn Mukaddimah, een aanrader voor jou, maar ook zijn andere boeken en veel andere boeken over de islamitische beschaving waaronder over de Berbers.
zoek op:
http://www.al-mostafa.com/
ابن خلدون

Voor je informatie:

Volgens mij zijn Imazighen de enige moslim etnische groep die voor bijna 100% zijn bekeerd, natuurlijk en gelukkig niet allemaal met je primitieve interpretatie.

Rot op : denial freak :

jou onderschrift al spreekt boekendelen, hypocriet machiavellistich leugenaar :

het staat vast dat veel Amazigh sectaristen_ethnicisten_separatisten _zionist_lovers _anti Islam propagandisten wel racistisch & anti_Islam bezig zijn :

zie die marokkans TelQuel ...

zie de talloze publicaties van Amazigh racisten sectaristen ....buiten Marokko :

Amazigh marokkanen,Algerijnen ... : ik heb er zelf genoeg van gelezen !

so, cut the crup,denial freak : u do not fool me !

P.S.: Amazigh mensen hebben wel degelijk recht op hun eigen taal, cultuur, geschiedenis ...maar dat wordt ge_misbruikt door talloze Amazigh separatisten sectaristen rascisten anti_Islam propagandisten voor politiek & ander dwon to earth doeleinden !

zie de geschiedenis van grote moslim Amazigh : Tarik Ibn Zaiad : de leider van moslims die Spanje had veroverd :

Rifi moslim Abdelkarim Khatabi nationaal & moslim held die had gevochten tegen de twee Europese coloniale machten in Marokko : Frankrijk, Spanje ...

alle ethnisch groepen in marokko waren sterke steunpilaren voor Islam ...

jij & co. hebben een eigen duidelijk agenda; idioot !

gefeliciteerd !:

maar je bent niet intelligent genoeg om de subtiel machiavellistisch Marokkanse, Algerijnse, Libia 's verdeel & heers technieken_politieken te kunnen opmerken =

ethnisch groepen tegen elkaar opzetten zodat die arabisch dictaturen lekker hun gang kunnen gaan & de macht in hand blijven hebben_monopoliseren !

come on : this is the 21ste century ,dummy :

ethnic,racist, sectarist ....motives are idiotic ,dangerous & criminal under this globalisation where people & nations get together to form strong political economical groups :

the failure of Arabs & muslims is that they still cannot defeat local dictatorships & thus still cannot form strong political_economical coalitions between the Arab & muslim natiions :

take a look at the E.community, dummy !:cola:

azulay
13-01-09, 14:58
Rot op : denial freak :

jou onderschrift al spreekt boekendelen, hypocriet machiavellistich leugenaar :

het staat vast dat veel Amazigh sectaristen_ethnicisten_separatisten _zionist_lovers _anti Islam propagandisten wel racistisch & anti_Islam bezig zijn :

zie die marokkans TelQuel ...

zie de talloze publicaties van Amazigh racisten sectaristen ....buiten Marokko :

Amazigh marokkanen,Algerijnen ... : ik heb er zelf genoeg van gelezen !

so, cut the crup,denial freak : u do not fool me !

P.S.: Amazigh mensen hebben wel degelijk recht op hun eigen taal, cultuur, geschiedenis ...maar dat wordt ge_misbruikt door talloze Amazigh separatisten sectaristen rascisten anti_Islam propagandisten voor politiek & ander dwon to earth doeleinden !

zie de geschiedenis van grote moslim Amazigh : Tarik Ibn Zaiad : de leider van moslims die Spanje had veroverd :

Rifi moslim Abdelkarim Khatabi nationaal & moslim held die had gevochten tegen de twee Europese coloniale machten in Marokko : Frankrijk, Spanje ...

alle ethnisch groepen in marokko waren sterke steunpilaren voor Islam ...

jij & co. hebben een eigen duidelijk agenda; idioot !

gefeliciteerd !:

maar je bent niet intelligent genoeg om de subtiel machiavellistisch Marokkanse, Algerijnse, Libia 's verdeel & heers technieken_politieken te kunnen opmerken =

ethnisch groepen tegen elkaar opzetten zodat die arabisch dictaturen lekker hun gang kunnen gaan & de macht in hand blijven hebben_monopoliseren !

come on : this is the 21ste century ,dummy :

ethnic,racist, sectarist ....motives are idiotic ,dangerous & criminal under this globalisation where people & nations get together to form strong political economical groups :

the failure of Arabs & muslims is that they still cannot defeat local dictatorships & thus still cannot form strong political_economical coalitions between the Arab & muslim natiions :

take a look at the E.community, dummy !:cola:


Je bent echt in de war, Wil je aub bij het onderwerp blijven? Ik had je om EEN concrete voorbeeld gevraagd, maar in plaats daarvan kom je weer met de achterhaalde retoriek en onzin.

Over Tarik gesproken, op die sites zijn genoeg boeken te vinden, die door moslims zijn egschreven uit die tijd en uit onze tijd. Dan zal je zien waar je vriendjes mee bezig waren terwijl hij aan het vechten was. Op zijn laatst werd ie vernederd door je goden.

Nog maals EEN Concrete voorbeeld is genoeg voor mij om in je onzin te geloven.

Wat is mis met mijn onderschrift? Het is in ieder geval geen sprookje!!!!!

azulay
13-01-09, 15:05
Trouwens, dit is de betekenis van mijn onderschrift:

Letterlijk: Een goede hallo (dag)

Azul = Hallo
Azulay = Goed

Wat is er mis mee? Ben je in de war omdat toevallig sommige Joden van Berberse origine Azulay heten? Dat zegt genoeg over jou en niet over mij, voor mij is dat zeker geen oplossing!!

tanger'73
13-01-09, 15:33
Tarik werd zelfs door zijn Arabische machthebbers met de voet op z'n nek gestaan en gedwongen om de gevaarlijke oversteek voor de Arabische overheersers te maken. Er was weinig ruimte voor andere opvattingen dan die van de Arabische veroveraars.

super ick
13-01-09, 20:02
Tarik werd zelfs door zijn Arabische machthebbers met de voet op z'n nek gestaan en gedwongen om de gevaarlijke oversteek voor de Arabische overheersers te maken. Er was weinig ruimte voor andere opvattingen dan die van de Arabische veroveraars.

Altijd nog beter dan de opvattingen uit het verderfelijke westen. Toch?

tanger'73
13-01-09, 23:08
Altijd nog beter dan de opvattingen uit het verderfelijke westen. Toch?


Luisterd naar wat Amazigh wijsheden en poezië, gratis en voor niets.

"Zian, een jongen met 'n scherp verstand, ging zoeken naar zijn wortels. Probeerde zijn afstamming te achterhalen van de gebeurtenissen van de voorbije tijd. Hij vroeg de schriftgeleerden, maar hun antwoord begreep hij niet. Hij vroeg scholieren en studenten. De boeken zijn leeg, zeiden ze. Daarin staat de geschiedenis van de Fransen en de Duitsers, van de Engelsen en de Amerikanen en die van de trollen van deze tijd. Een geschiedenis van een haan, een arend maakt. O Zian, dit is alles wat er is over deze geschiedschrijving: niets over Abdelkrim of over Anwal of Dhar Ouharran. Zian begreep niets van al hun gepraat. Stad en land ging hij af, geen plaats houdt hem vast. Alsof hij een droom in zich droeg.

Hij vroeg mensen over gebeurtenissen van de voorbije tijd. Zijn grootouders waren erbij. Naar hen ging hij toe met de vraag: wie is Abdelkrim? Wat is er gebeurd in Anwal en Dhar Oubarran? Zijn grootmoeder sprak, haar lippen trilden, grote tranen rolden over haar wangen en kwamen samen op haar kin. Abdelkrim, mijn kleinzoon was een klaproos die ontluikte in de harten van mensen. Abdelkrim, mijn kleinzoon was de maan te midden van de sterren. Abdelkrim, mijn kleinzoon was een heldere bron, waaruit ouderen, jongeren en kleinkinderen dronken. Oma kreeg 'n brok in de keel en zweeg. Opa sprak verder: Abdelkrim, mijn kleinzoon was een boom, wij waren de wortels. Abdelkrim, mijn kleinzoon was een imam, wij waren zijn leerlingen. Hij heeft ons de wegen gewezen, die leiden naar het goede leven.

Abdelkrim, mijn kleinzoon is niet een van de hedendaagse imams, die op hun buiken kruipen als slangen, hun aandacht op hun bord gericht. Ze willen alleen maar hun maag vullen. Abdelkrim, mijn kleinzoon gaf zijn leven voor het recht van de armen, op iedere plaats waar zij zich ook maar bevinden. Abdelkrim, mijn kleinzoon is niet als die hedendaagse trollen in één hand 'n buik, in de andere de Koran. Als je een stuk brood steelt dan hakken ze je handen af en zelf roven ze het vloeibare goud.

Hun pelgrimstocht voert hen naar het zwarte huis in Amerika. Ze melken en drinken je bloed in glazen. Ze gaan huwelijksbanden aan met Amerikanen en Zionisten. Abdelkrim, mijn kleinzoon nam het niet dat ons land werd verdeeld door de vijand van overzee, de Spanjaarden, de Fransen en de Italianen.

Ga, mijn kleinzoon vraag het de sterren. Ga, mijn kleinzoon vraag het de bergen, vraag het de dalen, zij hebben alles gezien. Zij hebben alles meegemaakt."