PDA

Bekijk Volledige Versie : Bolivia verbreekt banden met Israel



nour_islam
14-01-09, 16:54
" LA PAZ (ANP) - Bolivia verbreekt de diplomatieke banden met Israël uit protest tegen de oorlog in de Gazastrook. Dat maakte president Evo Morales woensdag bekend.

Eerder besloot Venezuela de Israëlische ambassadeur het land uit te zetten."



Onze arabische honden durven zelfs deze stap niet te nemen.

BalleWasser
14-01-09, 17:21
" LA PAZ (ANP) - Bolivia verbreekt de diplomatieke banden met Israël uit protest tegen de oorlog in de Gazastrook. Dat maakte president Evo Morales woensdag bekend.

Eerder besloot Venezuela de Israëlische ambassadeur het land uit te zetten."



Onze arabische honden durven zelfs deze stap niet te nemen.

RESPECT voor beide landen! RESPECT voor Chavez & Morales! :lole:

:fuckit2::fuckit2::fuckit2: Dit voor die Arabische kanke.rlijers :fuckit2::fuckit2::fuckit2:

tanger'73
14-01-09, 17:48
Vandaar dan ook deze lijfspreuk van Hugo Chavez: "Als ze een van ons aanvallen, zal het een aanval op ons allen zijn."

Een standvastig man, beter dan al die Arabische ballewassers tesamen.

Sallahddin
14-01-09, 18:21
" LA PAZ (ANP) - Bolivia verbreekt de diplomatieke banden met Israël uit protest tegen de oorlog in de Gazastrook. Dat maakte president Evo Morales woensdag bekend.

Eerder besloot Venezuela de Israëlische ambassadeur het land uit te zetten."



Onze arabische honden durven zelfs deze stap niet te nemen.

Respect voor die Z.Amerikkans heren inderdaad : :fpetaf:

schande voor die Arabisch collaborateurs regimes :

die moeten zo snel mogelijk ten val gebracht worden ! :cola:

Max Stirner
14-01-09, 18:22
Groupies ....


:aanwal:

Orandajin
15-01-09, 02:15
Ach gut acht gut. Die communisten.:verrassin De hemel op aarde hebben ze beloofd.:verrassin Ach je weet: Veel beloven en weinig geven doet de gek in vreugde leven.:denk::denk:

Hoeveel doden heeft het droevige sprookje van het wereldcommunisme voortgebracht? Zo'n meer dan 100 miljoen? Maar ja, 't was voor de goede zaak hè?

Voor een aftands t-shirt om je reet me af te kunnen vegen...:fuckit::fuckit::fuckit:
http://i39.tinypic.com/2wr10rl.gif


http://i41.tinypic.com/efnfvm.gif

BalleWasser
15-01-09, 10:38
Ach gut acht gut. Die communisten.:verrassin De hemel op aarde hebben ze beloofd.:verrassin Ach je weet: Veel beloven en weinig geven doet de gek in vreugde leven.:denk::denk:

Hoeveel doden heeft het droevige sprookje van het wereldcommunisme voortgebracht? Zo'n meer dan 100 miljoen? Maar ja, 't was voor de goede zaak hè?

Voor een aftands t-shirt om je reet me af te kunnen vegen...:fuckit::fuckit::fuckit:
http://i39.tinypic.com/2wr10rl.gif


http://i41.tinypic.com/efnfvm.gif


:denk: Hoeveel doden heeft het droevige sprookje van het kapitalisme & imperialisme voortgebracht? Zo'n meer dan 200 miljoen? :verrassin Maar ja, in ieder geval zijn sommige van ons (lees: alleen zionisten) rijk geworden. :maf2::usa:

nour_islam
15-01-09, 10:42
[QUOTE=Orandajin;3851272]Ach gut acht gut. Die communisten.:verrassin De hemel op aarde hebben ze beloofd.:verrassin Ach je weet: Veel beloven en weinig geven doet de gek in vreugde leven.:denk::denk:

Hoeveel doden heeft het droevige sprookje van het wereldcommunisme voortgebracht? Zo'n meer dan 100 miljoen? Maar ja, 't was voor de goede zaak hè?

Voor een aftands t-shirt om je reet me af te kunnen vegen...:fuckit::fuckit::fuckit:

hoeveel doden heeft het imperialisme (zgn democratie) op haar geweten?
maar daar gaat het helemaal niet om

het gaat er hierom dat de arabsiche lafaards zitten toe te kijken (en misschien zelfs hopend) hoe een volk afgeslacht wordt.

Wil er iets veranderen aan de huidige realiteit in het MO dan moeten de arabieren zich anders op stellen tegenover Israel en US.
Ze moeten met alle mogelijke middelen deze misdaden bestrijden willen ze een beetje de eer aan zichzelf houden.

Sallahddin
15-01-09, 12:15
Ach gut acht gut. Die communisten.:verrassin De hemel op aarde hebben ze beloofd.:verrassin Ach je weet: Veel beloven en weinig geven doet de gek in vreugde leven.:denk::denk:

Hoeveel doden heeft het droevige sprookje van het wereldcommunisme voortgebracht? Zo'n meer dan 100 miljoen? Maar ja, 't was voor de goede zaak hè?

Voor een aftands t-shirt om je reet me af te kunnen vegen...:fuckit::fuckit::fuckit:
http://i39.tinypic.com/2wr10rl.gif


http://i41.tinypic.com/efnfvm.gif

Luister's even idioot :

these communists are brave enough to stand against the Western & israeli injustice, war crimes, crimes against humanity ,genocides .... against capitalist western exploitation of the poor ....

ur Goddamned west lives in luxury 'cause of those stolen ressources from the poor for very low or no prices ....

how many deats ,misery, wars ....had this west caused ????

go back to school to learn more 'bout history & other :

communists have no better history than this west :

but at least today they 're or some of them at least are challenging western world_dictatorship, paternalism, neo_imperialism_injustice ....


the West & US _new Roman empire act as if they were God Himself on earth ...

that gotta be stopped :

free people around the world will do just that :

just wait & see !

Rabi'ah.
15-01-09, 13:27
De diplomatieke betrekkingen verbreken vind ik nogal vergaand, m.n. omdat een staat, als hij geen diplomatieke banden meer heeft met een andere staat, ook geen politieke druk meer uit kan oefenen. Je eigen ambassadeur terugroepen voor overleg b.v. lijkt me verstandiger.

Maar op zich vind ik het goed dat deze landen een daad hebben gesteld.

En dan te bedenken dat die regering van ons Israël niet eens wil veroordelen. :mad:

Aangezien de meeste Arabische landen überhaupt geen diplomatieke betrekkingen hebben met Israël, valt er dan ook weinig te verbreken.

VerbalSmaeel
15-01-09, 13:48
De diplomatieke betrekkingen verbreken vind ik nogal vergaand, m.n. omdat een staat, als hij geen diplomatieke banden meer heeft met een andere staat, ook geen politieke druk meer uit kan oefenen. Je eigen ambassadeur terugroepen voor overleg b.v. lijkt me verstandiger.

Maar op zich vind ik het goed dat deze landen een daad hebben gesteld.

En dan te bedenken dat die regering van ons Israël niet eens wil veroordelen. :mad:

Aangezien de meeste Arabische landen überhaupt geen diplomatieke betrekkingen hebben met Israël, valt er dan ook weinig te verbreken.
Israel trekt zich nooit iets aan van enige politieke druk, behalve als het van de VS is en in mindere mate Europa. Een complete boycot zou het enige moeten zijn dat de zionistische staat van andere landen moet krijgen.

En voor mij is het trouwens niet onze regering, maar de regering. Ik wil niet geasocieerd worden met een leugenachtig regime dat de zionistische terreurstaat ondersteunt.