PDA

Bekijk Volledige Versie : Cafe owner 'breached 'human rights' kicking out Israelis



StevieK
15-01-09, 08:58
An Invercargill cafe owner's refusal to serve Israelis on the basis of their nationality is a clear human rights breach, Race Relations Commissioner Joris de Bres says.

read the whole story (http://www.stuff.co.nz/4818871a11.html)

en deze (http://tvnz.co.nz/national-news/cafe-breached-human-rights-2442648)

Bar
15-01-09, 11:04
Verbooden voor Jooden

VerbalSmaeel
15-01-09, 13:36
Ik wil niks te maken hebben met zionisten die zich inlaten met de zionistische staat. Aanhangers van het joodse geloof die dat niet doen zijn mijn gelijken, maar zolang als er zionisten bestaan, zal ik ze uit de grond van mijn hart verachten voor wat ze miljoenen mensen al meer dan 60 jaar aandoen. Ik zal alles opgeven wat ik in dit leven heb om de dag mee te maken dat deze psychopaten die op het graf van dode kinderen dansen, een verpletterende nederlaag wordt toegebracht. Ze moeten niet enkel uit dat café geschopt worden, niet enkel uit het land; ze heb elk moreel recht verspeeld om op deze wereld te verkeren. Israel ís de zionazistische ideologie die elke Israeli mede-verantwoordelijk maakt voor het gestolen land, de etnische zuiveringen, de slachtingen van kinderen en vrouwen en de genocide. Kick the damn nazi's out.

Bar
15-01-09, 15:28
Ik wil niks te maken hebben met zionisten die zich inlaten met de zionistische staat. Aanhangers van het joodse geloof die dat niet doen zijn mijn gelijken, maar zolang als er zionisten bestaan, zal ik ze uit de grond van mijn hart verachten voor wat ze miljoenen mensen al meer dan 60 jaar aandoen. Ik zal alles opgeven wat ik in dit leven heb om de dag mee te maken dat deze psychopaten die op het graf van dode kinderen dansen, een verpletterende nederlaag wordt toegebracht. Ze moeten niet enkel uit dat café geschopt worden, niet enkel uit het land; ze heb elk moreel recht verspeeld om op deze wereld te verkeren. Israel ís de zionazistische ideologie die elke Israeli mede-verantwoordelijk maakt voor het gestolen land, de etnische zuiveringen, de slachtingen van kinderen en vrouwen en de genocide. Kick the damn nazi's out.

En in het Westen, waar collectieve schuldgeving als barbaars wordt ingeschat, hebben wij geen behoefte meer aan lieden die daar geen boodschap aan hebben.

Tomas
15-01-09, 16:03
Verbooden voor Jooden

Nooit openen met een troefkaart.

Sallahddin
15-01-09, 16:27
Verbooden voor Jooden

Verboden voor zionazis _oorlogscriminelen_..........:cola:

VerbalSmaeel
15-01-09, 19:22
En in het Westen, waar collectieve schuldgeving als barbaars wordt ingeschat, hebben wij geen behoefte meer aan lieden die daar geen boodschap aan hebben.

Wie is die wij dan, beschaafde? Voor zover ik weet zien tegenwoordigt de meeste mensen in het westen het zionisme als grootste gevaar voor de wereld. En dat kan ook niet anders, omdat men heel goed is gaan inzien wat voor buitengewone kwaadaardigheid hier achter zit. Een overvaller die iemands huis binnendringt, zijn kinderen vermoord, hem elke dag met de dood bedreigt, hem verdrijft naar de kelders van zijn eigen huis, daar een slot op zet, zijn onderwijsmiddelen van hem afneemt, hem laat verhongeren en stikken in zijn eigen ontlasting, en tenslotte jou uitnodigt om samen te wonen in dat huis, waarop jij - volledig op de hoogte van de situatie - ja zegt, dan ben jij voor mij mede-verantwoordelijk voor wat die familie is aangedaan. De gore leugenaars die daarna nog beweren dat als de huiseigenaar, verdrinkend in het onrecht dat hem is aangedaan, tegen de terreur vecht een terrorist is, kunnen van mij ter plekke in brokken uiteen vallen.

tanger'73
15-01-09, 19:43
Wie is die wij dan, beschaafde? Voor zover ik weet zien tegenwoordigt de meeste mensen in het westen het zionisme als grootste gevaar voor de wereld. En dat kan ook niet anders, omdat men heel goed is gaan inzien wat voor buitengewone kwaadaardigheid hier achter zit. Een overvaller die iemands huis binnendringt, zijn kinderen vermoord, hem elke dag met de dood bedreigt, hem verdrijft naar de kelders van zijn eigen huis, daar een slot op zet, zijn onderwijsmiddelen van hem afneemt, hem laat verhongeren en stikken in zijn eigen ontlasting, en tenslotte jou uitnodigt om samen te wonen in dat huis, waarop jij - volledig op de hoogte van de situatie - ja zegt, dan ben jij voor mij mede-verantwoordelijk voor wat die familie is aangedaan. De gore leugenaars die daarna nog beweren dat als de huiseigenaar, verdrinkend in het onrecht dat hem is aangedaan, tegen de terreur vecht een terrorist is, kunnen van mij ter plekke in brokken uiteen vallen.

De vuilste varkens willen doorgaans in het schoonste stro slapen.

ronald
15-01-09, 19:51
"He heard us speaking Hebrew and he asked us where we were from. I said Israel and he said 'get out, I am not serving you'. It was shocking."

Mr Tekinkaya, who is Muslim and from Turkey, said he was making his own protest against Israel because it was killing innocent babies and women in the Gaza Strip.

Antisemiet die niet weet dat die antisemiet is. Wordt steeds fraaier.


"I have decided as a protest not to serve Israelis until the war stops."

Which war? Tegen de Koerden?

ronald
15-01-09, 19:52
Wie is die wij dan, beschaafde? Voor zover ik weet zien tegenwoordigt de meeste mensen in het westen het zionisme als grootste gevaar voor de wereld. En dat kan ook niet anders, omdat men heel goed is gaan inzien wat voor buitengewone kwaadaardigheid hier achter zit. Een overvaller die iemands huis binnendringt, zijn kinderen vermoord, hem elke dag met de dood bedreigt, hem verdrijft naar de kelders van zijn eigen huis, daar een slot op zet, zijn onderwijsmiddelen van hem afneemt, hem laat verhongeren en stikken in zijn eigen ontlasting, en tenslotte jou uitnodigt om samen te wonen in dat huis, waarop jij - volledig op de hoogte van de situatie - ja zegt, dan ben jij voor mij mede-verantwoordelijk voor wat die familie is aangedaan. De gore leugenaars die daarna nog beweren dat als de huiseigenaar, verdrinkend in het onrecht dat hem is aangedaan, tegen de terreur vecht een terrorist is, kunnen van mij ter plekke in brokken uiteen vallen.

Beetje domme vergelijking. Wat als we spreken over een gekraakt huis?

StevieK
15-01-09, 23:22
Ik wil niks te maken hebben met zionisten die zich inlaten met de zionistische staat. Aanhangers van het joodse geloof die dat niet doen zijn mijn gelijken, maar zolang als er zionisten bestaan, zal ik ze uit de grond van mijn hart verachten voor wat ze miljoenen mensen al meer dan 60 jaar aandoen. Ik zal alles opgeven wat ik in dit leven heb om de dag mee te maken dat deze psychopaten die op het graf van dode kinderen dansen, een verpletterende nederlaag wordt toegebracht. Ze moeten niet enkel uit dat café geschopt worden, niet enkel uit het land; ze heb elk moreel recht verspeeld om op deze wereld te verkeren. Israel ís de zionazistische ideologie die elke Israeli mede-verantwoordelijk maakt voor het gestolen land, de etnische zuiveringen, de slachtingen van kinderen en vrouwen en de genocide. Kick the damn nazi's out.

Jammer ,Een man vol met haat,... wat hebben ze jou persoonlijk aangedaan om ze zo te haten... Als je dan zo vol met haat zit waarom sluit je dan niet aan bij je broeders in de Gaza strook en help ze de zionisten te verslaan.

Misschien dat die 2 Israelis uit Israel weggegaan zijn omdat ze het niet met de situatie ens zijn. Weet jij of de cafe-eigenaar de achtergronden.

Ik kan die cafee eigenaar begrijpen wat ie denkt, maar niet wat ie doet.

Hier in NZ heeft dit feit nog een staartje, hij is zelf een immigrant hier, hij kan zijn cafe wel gaan sluiten want de toeloop zal alleen maar minder worden. Tenslotte kan ie alles verkopen en is pleitte.
In NZ houden wij niet van dit soort mensen.


Er zijn hier genoeg restaurants van Israeli's , die iedereen welkom heten ongeacht geloof.
Ook zijn hier genoeg restaurants van Moslims die nog steeds iedereen welkom heten ongeacht geloof en wat er gebeurd.

Misschien is het wel hier de "ver weg van je bed show"


laatste nieuws (http://tvnz.co.nz/national-news/cafe-owner-cops-abuse-banning-israelis-2444314)