PDA

Bekijk Volledige Versie : Ramsey Nasr.



mulan
20-01-09, 10:40
http://phara.canvas.be/category/herbekijken/

Was gisteren op Canvas. Ik weet niet of iemand het gezien heeft maar wat een verschil van praten tussen die Joodse meneer en Ramsey Nasr. Het meest tragische was nog wel dat Ramsey Nasr met emotie de wanhoop van die mensen probeert uit te leggen waarna die andere mafkees opeens met twee foto's aan komt zetten als bewijs dat Hamas vreselijk is. Het was eigenlijk het ultieme voorbeeld van hoe de discussie over Palestijnen en Israel gevoerd wordt.

Ok mijn uitleg schiet volledig tekort. Iedereen die het wil kijken. Doen.

Tomas
20-01-09, 10:55
Het was eigenlijk het ultieme voorbeeld van hoe de discussie over Palestijnen en Israel gevoerd wordt.


Hier ook.

Althans dat haal ik uit je hopeloos gebrekkige uitleg.

mulan
20-01-09, 10:58
Hier ook.

Althans dat haal ik uit je hopeloos gebrekkige uitleg.

Hier ook als in maroc.nl? Ja alleen was dat zeg maar face to face. En zelfs dan schijnt het niet over te komen. Of juist dan. Weet ik niet.

En over dat laatste ..:fpuh:

Tomas
20-01-09, 11:02
Hier ook als in maroc.nl? Ja alleen was dat zeg maar face to face. En zelfs dan schijnt het niet over te komen. Of juist dan. Weet ik niet.

En over dat laatste ..:fpuh:

Ik bedoelde op tv. Meestal. Maar hier ook. De (semi) extremisten van beide kanten domineren al eeuwen het debat.

mulan
20-01-09, 11:18
Ik bedoelde op tv. Meestal. Maar hier ook. De (semi) extremisten van beide kanten domineren al eeuwen het debat.

Valt wel mee. Ik hoor nooit Hamas aanhangers op tv ofzo. Wel Israel aanhangers. Meestal hoor je in Nederland (met een beetje geluk) niet meer dan 'we mogen Israel best wel bekritiseren hoor'. Het feit dat dit laatste geen mainstream is betekent dat het debat sowieso scheef is.

Tomas
20-01-09, 13:45
Valt wel mee. Ik hoor nooit Hamas aanhangers op tv ofzo. Wel Israel aanhangers. Meestal hoor je in Nederland (met een beetje geluk) niet meer dan 'we mogen Israel best wel bekritiseren hoor'. Het feit dat dit laatste geen mainstream is betekent dat het debat sowieso scheef is.

Ja, ja... Hamas hoor je hier niet vaak op tv. Nou ja, anders dan beelden van een zoveelste betoging. Met natuurlijk de traditionele vlaggenverbranding.

Nee, hier gaat het op tv toch meer zoals je eerder schetste. Af en toe iemand die de situatie van de palestijnen probeert weer te geven, gevolgd door een nekschot over hoe erg de Hamas wel niet is of WOII desnoods.

Met dat de extremisten het voor het zeggen hebben bedoel ik meer de situatie dáár. Die houden elkaar al een tijdje lekker bezig zo.

Ron Haleber
21-01-09, 10:21
Ramsey was op canvas toe the point en demaskeerde de zionistische prpopaganda...

VERGEET NIET OP RAMSEY TE STEMMEN ALS DICHTER DES VADERLAND !!!

Zie de boekenbijlagen van bv. de NRC.

Geef er een commentaar bij - dan geldt je stem dbbel!

Doen!