PDA

Bekijk Volledige Versie : hmido de pradaboy I

Aboe
04-06-02, 22:08
Hmido, was net in Hollanda geariveerd....
met zijn tiekenzbendel kleding had hij meskien weinig sjans met de mooie en zelfs de lelijke dames...
Om zich op een dag niet te vervelen nam hij de trein richting Amsterdam...
aangekomen in amsterdam zag hij allerlei mooie marokkaanse meiden met kapsones van katja schuurman. mooi stylevol gekleed..
Hmido waagde zijn kans en riep naar eentje: ahhh ziena, koelsie labesh? azie en hdar mhak!! Karima riep terug: ga weg joh, schooier (met een dodelijke blik).. met je automonteurjeans en je marktschoenen. val me niet lastig a wald djel souk!!
hmido gaf de moed niet op en liep de mc donalds binnen want daar hoorde hij van "krullenbollenactie" bergigie dat er veel bnet mini rokjes te vinden waren...
hij kwam binnen en zag weer leuke meiden beetje dik maar voor hmido zagen ze er lekker uit in die mini rokjes...
he aichakendiesja, hoe is het? mag ik je nummer? Aichakendiesja wat??? ben ya gekkkk!!! sjoediemiet man!! dus hmido kon er niet meer tegen en op de terugweg zag hij ineens een koppel lopen een mooie meid (krullen en puntschoenen.. ) en een goeduitziend jongen met prada schoenen, shab puntjes en een armani broek
dus hmido ging ervoor... hij draaide over uren in de aardbeienbranche... en kon daglicht niet meer onderscheiden van de nacht.. ..
prada's moesten aangeschaft worden, samen met de pot gel die bij mickie te verkrijgen is...
dagelijks was hmido te vinden bij Shoebaloo om zijn smatjes te bekijken..
maanden gingen voorbij en eindeljk had hmido zijn gewenst stylekleding... prada's, versacebroek lerenjas met witte kraag
dus nogmaals naar amsterdam en met de gedachte dat het niet mis kan gaan stapt hij op de eerste beste schoonheid die langsloopt... en wat krijgt hij te horen: ga weg joh, schooier (met een dodelijke blik).. met je automonteurjeans en je pradaschoenen. val me niet lastig a wald djel souk!!.... hij schrikt zich kapot en rent richting de mc donalds... he mag ik je iets vragen?
zegt wat??? ben ya gekkkk!!! sjoediemiet man!!

MySweety
04-06-02, 22:13
:melig2:

sihamAen
04-06-02, 22:28
Voor slapen gaan een verhaaltje!

Go Aboe....

siham,

GaLtIe
05-06-02, 21:19
,

Hilaalia
20-06-02, 15:11
Meisjes ruiken illies al van ver, hoor. Daar verandert een versace jas niks aan.

CuPaSoUp
13-07-02, 21:41
whauayahahahahah zekers meid,goed gezged,al draagt een aap een gouden ring hij blijft en is een lelijk ding of nieeeeeeeeeeeeee :tunis:

aussie
31-07-02, 13:26
:fplayer: ja ja wanneer jullie een italiaan met hoog water zien langs lopen piep piep jullie helemaal

Aboe
18-09-02, 23:26
:cool:

lalanaima
09-10-02, 12:51
it is lik magic... :tover:

zo goed vind je ze nergens :hihi:

rahim69
08-11-02, 10:21
:engel:
:duim:

Aboe