PDA

Bekijk Volledige Versie : hmido de pradaboy IV

Aboe
04-06-02, 22:16
Hmido zit in zijn BMW 316I coupe helemaal omgetoverd tot M3 met gestolen onderdelen .
Hmido heeft er ook een VDO-daytona DVD-speler Alpina erin laten bouwen.
Die heeft ie gekocht met een gevonden creditcardpas, hmido heeft ook leren
(slangen) bekleding erin laten zetten die had hij gezien had bij een pooier.

Hmido rijdt richting scheveningen, maar voordat hij aankomt stopt hij stiekem op een hoekje.. en begint zijn 06 nummer op stukjes papier te schrijven.. zodat hij meteen nummers kan uitdelen..
Het is een hele warme dag, en hmido rijdt op de boulevard van scheveningen, hmido toetert naar de chimmies die daar rondlopen in bikini's.
hmido rijdt wel 20 rondjes maar geen meisjes die willen instappen, hmido wordt gek,hij begrijpt het niet.
Hij probeert van alles maar geen meisjes.
Hmido krijgt ineens een goed idee , hij zet de nieuwe clip van iglessias
Hero op zijn DVD-speler,en vindt dat ook hij een hero is.
Hmido vergelijkt zichzelf met iglesias alleen hij vind dat hij beter is dan iglesias.

Opeens ziet hij een ouwe chimmie in een auto voorbij rijden... ze schreeuwt naar hmido>>> ahhhhhh a zienino!!!
Hmido, trapt ineens keihard op de rem... waardoor hij bijna stikt door de autogordel... hij roept meteen ahhh hoebinooo!!!
De ouwe chimmie heeft twee zoontjes in de auto, maar hmido is blij... hij belt meteen naar Jbiloe en vertelt dat hij vrouw met kind gesjanst heeft en dat ie voor vandaag binnen is..

Hmido past haar zijn nummer die hij van te voren had gemaakt, en aangezien hmido het naar zij zin heeft denkt ie dat het vaker kan....... hij rent richting de mc donalds op scheveningen en plakt bij elke meisje als bizon kit.. bij sommige heeft ie stiekem zijn nummer in hun tasjes gestopt...

Opeens zag ie Mahalou en dacht: zij moet mijn nummer hebben.. hij ging haar achterena en stopte zijn nummer in haar tas. hierop schreeuwde ze ::::::::::::::::aaaaaaaaaaaaaaaah dief dief dief.... pak em... hmido meskien helemaal verstrooid... en was omsingeld.. de enige uitgang was de Noordzee... hmido trok snel zijn kleren uit en dook de zee in...
en lachte de mensen uit.. Mahalou greep haar kans pakte de spulllen van hmido en vluchte met de tot omgebouwde m3 van hmido... en gooide haar opel kadett-bouwjaar 82-limited edition sleutels richting Hmido en rende gillend weg...

Hmido kon ontsnappen van de menigte nadat hij 3 uurtjes onderkoeld in de zee zat...
in de kadett van Mahalou, zat de jelaba van haar vader... Hmido was noodgedwongen om die aan te trekken... en wilde net gaan rijden en zag ineens dat de tank op was.....
hmido kreeg zjnoen.. en rende met zijn jelaba zonder onderbroek... de snelweg op ...

MySweety
04-06-02, 22:45
:tieliefoen: :handbang:

sihamAen
04-06-02, 22:46
Up!

04-06-02, 22:55
:giechel: Ik dacht dat het chickies waren. Volgens mij loop ik achter........

far7ana
05-06-02, 10:53
super!! :duim:

Jomny
05-06-02, 15:40
Ik heb nu pas alle delen gelezen. Moeilijk hoor.
Hmido rules babay,

Greetings from the Jomnyman :) :o ;) :cool: :kwaad: :confused: :( :D :p :rolleyes: :eek:

guerillawarfare
05-06-02, 19:26
Verhalen van Hmido blijven de beste!! :handbang:

GaLtIe
05-06-02, 21:17
,

agadiria2002
10-06-02, 12:16
Hee CaBou, wanneer komt deel 5??? Ik ben wel benieuwd hoor!!!!!!!

Aboe
24-08-02, 11:44
:maroc:

fatiha elg...
21-09-02, 22:19
salaam we3elkoum (wrb),

Ik ben ook zeer benieuwd naar het vervolg hierop Aboe. Maar ik weet dat je nu met een ander verhaaltje bezig bent en ik wens je veel schrijf plezier hiermee. Ik hoop dat je me zult verassen wanneer ik het eind resultaat zie. Ben heel nieuwsgierig hoor en kan niet wachten bijna.

maar ik laat je nu met rust dan kan jij lekker op je gemakje doorschrijven he.

Beslama en thalla Aboe.

Salaam we3elkoum (wrb), fatiha.

mahalou
03-10-02, 19:23
Ik heb een rolletje te pakken.........moeilijk!!!!1

Waaaaaa Aboeeeeeeeeee zininoeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! :bril:

ZwYgStErr
04-10-02, 13:57
:lol:
Man, ik verbaas mij er zo vaak over hoe grappig de waarheid soms kan zijn.

oh jah, ik ben zo onbeleefd...ik stel me hierbij gelijk voor (voor het geval het iemand kan schelen)...Ik ben zwygsterr... :zwaai:
prettig kennis te maken...

Aboe
22-09-03, 16:44
:wohaa:

Nido
02-10-03, 18:34
Hmido kon ontsnappen van de menigte nadat hij 3 uurtjes onderkoeld in de zee zat...
in de kadett van Mahalou, zat de jelaba van haar vader... Hmido was noodgedwongen om die aan te trekken... en wilde net gaan rijden en zag ineens dat de tank op was.....
hmido kreeg zjnoen.. en rende met zijn jelaba zonder onderbroek... de snelweg op ...

whuahahahahahahahahhahh alla marokkaan meskien ahahahahahahhhaah

xXjes Nadiaaaa :nl:

Thinifien
12-10-03, 15:08
aboe iboehlie nichaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
ajoehanou theboehlieth oegikiem chie
agdjawie abie chwaj een re3ker ;) je bent echt cool ga verder en mara oefig itmenza ra3ker dan ga ik je wel kopen voor je safie thalla
en anie chway een arisath

Nido
12-10-03, 16:23
Geplaatst door Thinifien
aboe iboehlie nichaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
ajoehanou theboehlieth oegikiem chie
agdjawie abie chwaj een re3ker ;) je bent echt cool ga verder en mara oefig itmenza ra3ker dan ga ik je wel kopen voor je safie thalla
en anie chway een arisath

waaaat ? huh wat zeg je daar. wallah me k begrijp je, je bent zekerss uit alhoceima ja he, k begrijp niet wat er staat :( :traan1:

Xxxjes Nadiaaa

Thinifien
13-10-03, 21:41
ja idd ik ben een meid van alhoceima ik dacht effe dat aboe een berber was vandaar mijn tamazight ik zei gewoon dat hij idd een serieuze aboe aboehalie is za3ma gek wel in de positieve zin wallah hij is echt cool zou er voor willen betalen om een wandeling met hem te maken
groetjes

Nido
13-10-03, 23:00
Geplaatst door Thinifien
ja idd ik ben een meid van alhoceima ik dacht effe dat aboe een berber was vandaar mijn tamazight ik zei gewoon dat hij idd een serieuze aboe aboehalie is za3ma gek wel in de positieve zin wallah hij is echt cool zou er voor willen betalen om een wandeling met hem te maken
groetjes

OoH THANXX VOOR THE TRANSLATION ;)

Kusjes Nadia :stout:

Aboe
14-10-03, 00:20
Geplaatst door Thinifien
groetjes

Waaaa.... nesh erabie!

Hahahaha.. wil je betalen voor een wandeling? Hahahaha..

missoililly
18-10-03, 20:55
:zwaai: :duim: :zwaai: :duim: :zwaai: go go go go go :p:p:p ga maar gauw verder ik ben benieuwd ~x~master*chaimae*latazzzzzz :duim: :zwaai: :duim: :zwaai:

Aboe
26-01-04, 19:01
Up :bril:

Naima_xx
31-01-04, 23:23
heyy aboe,
alles goed met je?
Dit is de eerste keer dat ik je verhalen lees, maar ze zijn echt echt echt leuk!!! :lol:
Hoe kom je er op???
komt er nog een vervolg hierop?
Ben benieuwd.

Naima

rwina_zina
01-02-04, 01:08
:fpetaf: petje af!

Mijn complimenten aboe....

Ik vond het leuk, grappig en orgineel ;)

Kijk er naar uit om nog een deel van je te lezen :strik:

liefs ~RwInA~

ToEnSiA
02-02-04, 10:16
:duim: