PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jongens zijn hypocriet



Maryam82
21-01-09, 13:15
Jalal Bouzamour heeft een tv serie de Marokkaanse Bruid gemaakt: http://bruja.mtnl.nl/read/series_marokkaansebruid
Moet je die jongens checken op het strand, wat ze allemaal zeggen. Dat vrouwen niet op het strand mogen zijn, maar thuis moeten koken, of dat hun ware liefde niet op het strand rondloopt, maar ondertussen checken ze alle meisjes!! Wat vinden jullie daarvan?

Bofko
21-01-09, 13:37
Ik heb eigenlijk weinig zin om daar een moreel oordeel over uit te spreken. Da's teveel een open deur.

Maar het is triest. Ik denk dat er wel raakvlakken zijn met schizofreniteit die in de Marokkaanse gemeenschap wat hoger schijnt te zijn dan in andere gemeenschappen. Elementen van machismo-cultuur, Islam en Nederlandse vrijheid die alle 3 met elkaar botsen.

mulan
21-01-09, 13:41
Lady in the street,freak in the bed. Dat idee. Maar dat is niet voorbehouden aan Marokkanen. De meeste mannen hebben daar in min of meerdere zin last van.

mark61
21-01-09, 14:12
Lady in the street,freak in the bed. Dat idee. Maar dat is niet voorbehouden aan Marokkanen. De meeste mannen hebben daar in min of meerdere zin last van.

Hmm ik heb het liever andersom :zozo:

naam
21-01-09, 14:13
Lady in the street,freak in the bed. Dat idee. Maar dat is niet voorbehouden aan Marokkanen. De meeste mannen hebben daar in min of meerdere zin last van.


Maak het ook wel eens mee. Voorbeeld bij ons in het winkelcentrum in west, drie meisjes keurig met hoofddoek om, wel opgemaakt, dus helemaal kuis is het niet, komen de supermarkt uit.
Groepje jongens die de aandacht proberen te trekken en op de versiertoer zijn. De drie meisjes gaan daar niet op in. Gevolg, ze worden uitgemaakt voor hoer.
Ik snap het niet. Deze meisjes gaan juist niet in op det platte versieren van die jongens en ze worden uitgemaakt voor iets wat ze juist niet doen.

Tja, toch maar die burka maar zou ik zeggen. En opmaken kan natuurlijk ook niet. Wel een hoofddoek om, maar ook strakke spijkerbroek, ja dan vraag je er kennelijk om. :maf2:

Bofko
21-01-09, 14:18
Maak het ook wel eens mee. Voorbeeld bij ons in het winkelcentrum in west, drie meisjes keurig met hoofddoek om, wel opgemaakt, dus helemaal kuis is het niet, komen de supermarkt uit.
Groepje jongens die de aandacht proberen te trekken en op de versiertoer zijn. De drie meisjes gaan daar niet op in. Gevolg, ze worden uitgemaakt voor hoer.
Ik snap het niet. Deze meisjes gaan juist niet in op det platte versieren van die jongens en ze worden uitgemaakt voor iets wat ze juist niet doen.

Probeer ze er eens op aan te spreken :chinees:

Bofko
21-01-09, 14:19
Hmm ik heb het liever andersom :zozo:

:zozo: Freak in the street, lady in the bed ?

nour_islam
21-01-09, 14:22
die hypocrisie is in de marokkaanse my verweven. ook de meisjes zijn er niet vies van.

Max Stirner
21-01-09, 14:48
Het brave vrome maagdelijke meisjes-imago dat sommige Marokkaanse meisjes zichzelf aanmeten - al dan niet 'gestimuleerd' door hun omgeving - is veel onnatuurlijker en bespottelijker dan het gedrag van deze jongens.

naam
21-01-09, 16:00
Probeer ze er eens op aan te spreken :chinees:

Ik kwam wel heel erg in de verleiding. Vind zoiets namelijk wel een interessant fenomeen. Niet gedaan vanwege inschatting van verhouding van hoeveel het oplevert en hoeveel het kost.
Als ze zelf niet eens doorhebben hoe ze zichzelf belachelijk maken, denk ik niet dat ze zullen luisteren naar een blanke die wel even weet hoe het zit.

Orakel
21-01-09, 18:17
Jalal Bouzamour heeft een tv serie de Marokkaanse Bruid gemaakt: http://bruja.mtnl.nl/read/series_marokkaansebruid
Moet je die jongens checken op het strand, wat ze allemaal zeggen. Dat vrouwen niet op het strand mogen zijn, maar thuis moeten koken, of dat hun ware liefde niet op het strand rondloopt, maar ondertussen checken ze alle meisjes!! Wat vinden jullie daarvan?

Haat vrouwen die het woord 'tjekken' gebruiken. Slechte bruiden zijn dat. Ook aan het strand.

Goodnight
21-01-09, 18:21
Haat vrouwen die het woord 'tjekken' gebruiken. Slechte bruiden zijn dat. Ook aan het strand.

Checken---checken-checken-checken-checken-checken....


Zo, nu zijn mijn kansen verkeken.

tr_imparator
21-01-09, 23:43
Ik heb eigenlijk weinig zin om daar een moreel oordeel over uit te spreken. Da's teveel een open deur.

Maar het is triest. Ik denk dat er wel raakvlakken zijn met schizofreniteit die in de Marokkaanse gemeenschap wat hoger schijnt te zijn dan in andere gemeenschappen. Elementen van machismo-cultuur, Islam en Nederlandse vrijheid die alle 3 met elkaar botsen.


Tis toch niet zo moeilijk. Thuis hele dag gezeur krijgen met dat je vrouwtje kuis enzo moet zijn,..die vind je dus niet in een discotheek of op het strand,...bij wijze van spreken. En zelf toch wel eigenlijk iets willen met een meisje.,..ook al is die niet kuis, maar wel superlekker. Vervolgens voor een moeilijke keus staan: ouders of dat meisje. Komt persoonlijkheid bij kijken: doorzettertje..of toch een bedrieger.
Soms is er wel een weggetje te vinden.


Simpel fenomeentje.

Wortel
22-01-09, 05:59
Maak het ook wel eens mee. Voorbeeld bij ons in het winkelcentrum in west, drie meisjes keurig met hoofddoek om, wel opgemaakt, dus helemaal kuis is het niet, komen de supermarkt uit.
Groepje jongens die de aandacht proberen te trekken en op de versiertoer zijn. De drie meisjes gaan daar niet op in. Gevolg, ze worden uitgemaakt voor hoer.
Ik snap het niet. Deze meisjes gaan juist niet in op det platte versieren van die jongens en ze worden uitgemaakt voor iets wat ze juist niet doen.

Tja, toch maar die burka maar zou ik zeggen. En opmaken kan natuurlijk ook niet. Wel een hoofddoek om, maar ook strakke spijkerbroek, ja dan vraag je er kennelijk om. :maf2:

Het lijkt mij, in alle bescheidenheid gezegd, zo simpel als wat. Voor nogal wat onvolwassen mannen is een vrouw een gigantisch projectiescherm waar ze naar hartelust al hun erotisch geladen fantasieën op kunnen projecteren. Wordt dat beeld gefrustreerd dan gaat zo'n vrouw in de vuilnisbak. De actrice Rita Hayworth zei eens zuchtend: "They go to bed with Gilda (één van haar glansrollen in de film) and they wake up with me". Het is ellendig maar zo werkt het bij onvolwassen kerels, laat staan bij pubertjes met een gistend libido zonder zelfrespect.

super ick
22-01-09, 08:00
Maak het ook wel eens mee. Voorbeeld bij ons in het winkelcentrum in west, drie meisjes keurig met hoofddoek om, wel opgemaakt, dus helemaal kuis is het niet, komen de supermarkt uit.
Groepje jongens die de aandacht proberen te trekken en op de versiertoer zijn. De drie meisjes gaan daar niet op in. Gevolg, ze worden uitgemaakt voor hoer.
Ik snap het niet. Deze meisjes gaan juist niet in op det platte versieren van die jongens en ze worden uitgemaakt voor iets wat ze juist niet doen.

Tja, toch maar die burka maar zou ik zeggen. En opmaken kan natuurlijk ook niet. Wel een hoofddoek om, maar ook strakke spijkerbroek, ja dan vraag je er kennelijk om. :maf2:

De bedekking van de vrouw is er ook niet VOOR de vrouw maar TEGEN de man.
Mijn dochter wordt diverse malen per week voor van alles en nog wat uitgemaakt door Medelanders.
Het patroon is wel herkenbaar. Eerst aandacht vragen en als het meisje in kwestie niet reageert zoals gewenst dan is het al snel hoer.
Het is ook erg populair bij de jongsten hoor. Vorig jaar nog een vrouw van 44 door een groepje VMBO-ers, (13 jaar?) op het schoolplein.
Ik durf er niet (meer) op te reageren. Ze hebben zo'n grote bek, ik kan me dan niet inhouden en een veroordeling kan ik me echt niet permiteren.

naam
22-01-09, 08:22
Het lijkt mij, in alle bescheidenheid gezegd, zo simpel als wat. Voor nogal wat onvolwassen mannen is een vrouw een gigantisch projectiescherm waar ze naar hartelust al hun erotisch geladen fantasieën op kunnen projecteren. Wordt dat beeld gefrustreerd dan gaat zo'n vrouw in de vuilnisbak. De actrice Rita Hayworth zei eens zuchtend: "They go to bed with Gilda (één van haar glansrollen in de film) and they wake up with me". Het is ellendig maar zo werkt het bij onvolwassen kerels, laat staan bij pubertjes met een gistend libido zonder zelfrespect.

Het nadeel is dat er wat van zeggen niet helpt, want daar zijn diepere psychologische sessies voor nodig om dat uit de wereld te krijgen.