PDA

Bekijk Volledige Versie : Is dit mijn Nederland......



tr_imparator
24-01-09, 02:48
Blok beton door ruit Turkse moskee

Een ruit van de Turkse moskee aan de Kerkakkerstraat in Uden is vrijdagochtend ingegooid met een groot stuk gewapend beton. Een woordvoerder van de stichting Yildirim Beyazit Camii heeft dat vrijdag gemeld, schrijft De Telegraaf. De vernieling werd ontdekt door de imam. Volgens de woordvoerder gaat het om een stuk betonnen heksteun van meer dan tien kilo dat naar binnen is gegooid.

De dader is niet vastgelegd op camera’s die in het gebouw hangen. Ook omwonenden hebben niets gezien. Het moskeebestuur heeft vrijdagmiddag aangifte gedaan.

bron: Lokum.

tr_imparator
24-01-09, 02:51
Oorspronkelijk geplaatst door John2
Dan hoop ik dat ik jou vandaag of morgen in mijn land voor mijn wagen krijgt mongool.
Hoe kun je in vredesnaam goedkeuren dat Gods gebouwen of scholen worden aangevallen.



Reageer je ook zo fel als het om moskee-en gaat?
Just curious...


Me 2.

John2
24-01-09, 09:07
Blok beton door ruit Turkse moskee

Een ruit van de Turkse moskee aan de Kerkakkerstraat in Uden is vrijdagochtend ingegooid met een groot stuk gewapend beton. Een woordvoerder van de stichting Yildirim Beyazit Camii heeft dat vrijdag gemeld, schrijft De Telegraaf. De vernieling werd ontdekt door de imam. Volgens de woordvoerder gaat het om een stuk betonnen heksteun van meer dan tien kilo dat naar binnen is gegooid.

De dader is niet vastgelegd op camera’s die in het gebouw hangen. Ook omwonenden hebben niets gezien. Het moskeebestuur heeft vrijdagmiddag aangifte gedaan.

bron: Lokum.

Het blijkt tegenwoordig de mode te zijn hier in Nederland, misschien dat de overheid eens moet denken aan de strafmaat waar Gods huizen moedwillig worden vernield.
20 jaar zou een goede uitgangspunt zijn!!!
De idioten,

Bar
24-01-09, 11:19
Ruiten van kerken worden al eeuwen ingegooid, elke week weer.

knuppeltje
24-01-09, 11:21
Ruiten van kerken worden al eeuwen ingegooid, elke week weer.

Sterker nog, dat doen ze al eeuwen zelf.