PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV trekt leugen in...



Wizdom
25-01-09, 22:08
PVV trekt verzoek tot debat over sjeik in
Uitgegeven: 25 januari 2009 15:52
Laatst gewijzigd: 25 januari 2009 16:21

ROTTERDAM - De PVV heeft geen behoefte meer aan een debat over sjeik Khalid Yasin, met ministers Ernst Hirsch Ballin (Justitie) en Eberhard van der Laan (Integratie).

Dat liet Tweede Kamerlid Sietse Fritsma zondag weten. Een dag eerder drong hij nog aan op zo'n debat, naar aanleiding van een krantenbericht waarin stond dat de sjeik in Rotterdam gezegd had dat Geert Wilders moest worden gegeseld.

Later bleek dat er een vertaalfout was gemaakt. Voor de PVV is daarmee de kous af, aldus Fritsma.

ronald
25-01-09, 22:13
Leugen? Volgens mij was de eventuele aanklacht gebaseerd op een vertaalfout. Je overdrijft wel mateloos zeg.

Wizdom
25-01-09, 22:18
Leugen? Volgens mij was de eventuele aanklacht gebaseerd op een vertaalfout. Je overdrijft wel mateloos zeg.

Makkelijke he... Leugens verspreiden en vervolgens zeggen dat het een taalfout is... Is mij te goedkoop... De intentie van de leugen is duidelijk... Onrust en haat verspreiden...

ronald
25-01-09, 22:40
Makkelijke he... Leugens verspreiden en vervolgens zeggen dat het een taalfout is... Is mij te goedkoop... De intentie van de leugen is duidelijk... Onrust en haat verspreiden...

Bewijs? Moet een makkie zijn toch?

Wizdom
25-01-09, 23:05
Bewijs? Moet een makkie zijn toch?

Dat hebben ze al gedaan door een leugen te verspreiden en het na de media aandacht in te trekken omdat ze wisten dat het een leugen was...

Als het werkelijk een vertaal fout was, was dat pas na het debat aan het licht gekomen omdat dan de oppositie om de letterlijke tekst en uitleg zouden hebben gevraagd maar omdat de LEUGENAARS zelf als wisten dat het een LEUGEN was hebben ze de leugen zelf ingetrokken voordat de OPPOSITIE ze zou ontmaskeren als LEUGENAARS... Het is gewoon PVV waardig gedrag...

ronald
26-01-09, 00:06
Dat hebben ze al gedaan door een leugen te verspreiden en het na de media aandacht in te trekken omdat ze wisten dat het een leugen was...

Als het werkelijk een vertaal fout was, was dat pas na het debat aan het licht gekomen omdat dan de oppositie om de letterlijke tekst en uitleg zouden hebben gevraagd maar omdat de LEUGENAARS zelf als wisten dat het een LEUGEN was hebben ze de leugen zelf ingetrokken voordat de OPPOSITIE ze zou ontmaskeren als LEUGENAARS... Het is gewoon PVV waardig gedrag...
Op vrijdag 23/1/'09 houdt Yasin een lezing. 24/1'09, zaterdag is gezegd: dat Yasin het over geselen zou hebben gehad en PVV doe aanklacht (na de lezing). Dan is ook op Youtube het betreffende gedeelte gezet YouTube - Khalid Yasin vs Geert Wilders En 25/1/'09 trekt de PVV de aanklacht in.
Bewijs? Wie heeft de foute vertaling bij de PVV gebracht/opgepikt? Als je weet dat naderhand Youtube zal worden ge-upload met zijn speech dan lijkt het me niet handig met "gezeling" te schermen als toch zal blijken dat het "een tik op de vingers " is. Ik denk dat de inhoud van zijn speech genoeg inhoud voor media zal hebben gegeven. Waar is je bewijs dan dat de PVV wist dat het "geselen" en leugen was danwel "een foute vertaling"?

Wizdom
26-01-09, 08:48
Op vrijdag 23/1/'09 houdt Yasin een lezing. 24/1'09, zaterdag is gezegd: dat Yasin het over geselen zou hebben gehad en PVV doe aanklacht (na de lezing). Dan is ook op Youtube het betreffende gedeelte gezet YouTube - Khalid Yasin vs Geert Wilders (http://nl.youtube.com/watch?v=cM7dlFLYk4w&feature=related) En 25/1/'09 trekt de PVV de aanklacht in.
Bewijs? Wie heeft de foute vertaling bij de PVV gebracht/opgepikt? Als je weet dat naderhand Youtube zal worden ge-upload met zijn speech dan lijkt het me niet handig met "gezeling" te schermen als toch zal blijken dat het "een tik op de vingers " is. Ik denk dat de inhoud van zijn speech genoeg inhoud voor media zal hebben gegeven. Waar is je bewijs dan dat de PVV wist dat het "geselen" en leugen was danwel "een foute vertaling"?

Een tik op de vingers is niet foutief te vertalen naar geselen... Dat kan een kind van 6 je ook wel vertellen...