PDA

Bekijk Volledige Versie : Israeliërs gebruiken palestijnse kinderen als chantagemiddel...



Kal-El B.V
28-01-09, 01:29
Ik heb in mijn tijd al veel reportages gezien over het israelisch-palestijns conflict dat het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, maar bij deze ga ik bijna mijn haren uit mijn hoofd trekken van het gevoel van onbegrip voor het toelaten van deze idiotie en het ontbreken van veroordeling voor dit soort zaken die zich afspelen daar in het oosten. Dit is echt ongelooflijk, ik ga niet opsoomen wat er gebeurt in deze reportage, maar men moet dit zelf maar zien, gewoon kinderen gebruiken om mee te dreigen !!!


YouTube - Who Wants Peace in the Middle East?

tanger'73
28-01-09, 02:06
Onder de omstandigheden van illegale nederzetingen op de West Bank is enige zicht op vrede onmogelijk. Op religieuze messiaanse gronden wordt op deze wijze elke vooruitzicht op vrede om zeep geholpen. Na de oorlog van '67 was de knesset al bezweken voor de religieuzen die in de overwinning een teken van God zagen om alles tot aan de dag van vandaag op te eisen. Niemand gelooft er meer in en israël zal nooit rust kennen, tenzij de nederzettingen zouden worden ontruimd.

tanger'73
28-01-09, 02:21
Ik heb in mijn tijd al veel reportages gezien over het israelisch-palestijns conflict dat het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, maar bij deze ga ik bijna mijn haren uit mijn hoofd trekken van het gevoel van onbegrip voor het toelaten van deze idiotie en het ontbreken van veroordeling voor dit soort zaken die zich afspelen daar in het oosten. Dit is echt ongelooflijk, ik ga niet opsoomen wat er gebeurt in deze reportage, maar men moet dit zelf maar zien, gewoon kinderen gebruiken om mee te dreigen !!!


YouTube - Who Wants Peace in the Middle East? (http://nl.youtube.com/watch?v=KG6sAjgVoj4)



Belachelijk dat israëlische soldaten bewoonde huizen van Palestijnen confisceren en de dienst uitmaken in het huishouden van het gezin. Dan gaan ze klagen waarom Palestijnen verzet plegen. Vreemde opvatting van huisvredebreuk hebben die israeliërs.