PDA

Bekijk Volledige Versie : Israël blokkeert deel Franse hulp aan Gazastrook



IbnRushd
30-01-09, 17:03
Israël blokkeert deel Franse hulp aan Gazastrook

PARIJS - Volgens Frankrijk blokkeert Israël een deel van de Franse hulp aan de Palestijnse Gazastrook. Israël zou de levering van een waterzuiveringsstation meermaals hebben tegengehouden, stelde het Franse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag.

De apparatuur moet nu worden teruggebracht naar Frankrijk. Parijs klaagde al bij Jeruzalem over de weigering en zou tot nu toe nog geen bevredigend antwoord hebben gekregen, aldus een woordvoerder van het ministerie.
Volgens Parijs is de waterzuiveringsinstallatie dringend nodig in de Gazastrook, dat zich probeert te herstellen van het Israëlisch offensief tegen het radicaal islamitische Hamas-regime.

(ANP) ad.nl

Waarom zouden ze zoiets tegenhouden?

tanger'73
30-01-09, 17:10
Waarom ze zoiets zouden tegenhouden snapt alleen een eersteklas fanatieke religieuze jood in vol ornaat compleet met een kubus op z'n kop.

IbnRushd
30-01-09, 17:17
Waarom ze zoiets zouden tegenhouden snapt alleen een eersteklas fanatieke religieuze jood in vol ornaat compleet met een kubus op z'n kop.

Volgens mij wilt Israël dat Gazanen erg gaan lijden na de bombardementen. Noam Chomsky en anderen hebben dat ook verondersteld.

tanger'73
30-01-09, 17:24
Volgens mij wilt Israël dat Gazanen erg gaan lijden na de bombardementen. Noam Chomsky en anderen hebben dat ook verondersteld.

Ja dat is ook de doelstelling van al die fanatiekelingen op de West Bank, die erbij zweren geen morzel aan grond aan de rechtmatige eigenaars af te staan. Ze willen de Palestijnen dood hebben en dit is nog maar het begin.

knuppeltje
31-01-09, 09:16
[B][SIZE="3"]Waarom zouden ze zoiets tegenhouden?

Volgens mij omdat ze ook nu - zoals ze altijd beweren - de burgerbevolking willen ontzien.

Aït Ayt
31-01-09, 11:20
het wordt hoogtijd dat de hulpgoederen via lucht en zee naar gaza worden verscheept.. krankzinnig dat gaza niet gebruik kan maken van lucht- en zeehavens en israel stelselmatig de grenzen blokkeert..

nour_islam
31-01-09, 13:07
Misschien dat John en Slinger een goeie verklaring hebben hiervoor. immers zij hebben tot nu grootse misdaden weten te verdedigen