PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse instituut voor Marokkaanse taal en cultuur



Bab Tamesna
31-01-09, 22:04
Welkom op onze site www.babtamesna.nl !

Bab Tamesna heeft als doel kennis van taal en cultuur over te brengen via taalcursussen en ontmoetingen in het land zelf. Door kennis op creatieve en speelse wijze over te brengen zetten we ons in voor een beter begrip tussen Nederland en Marokko.

Overheidsinstanties, docenten in het onderwijs, gezondheidswerkers, noem maar op... zeggen vaak kennis te missen waardoor projecten mislukken en misverstanden kunnen ontstaan. Wij denken dat er een grote behoefte en een groot belang is om iets aan dit gemis aan kennis te doen.

Lees rustig onze website door. De website bevat informatie over Marokko zelf en over onze werkwijze en cursussen. Twijfel je over mogelijkheden of heb je vragen? Aarzel niet maar laat een berichtje achter met telefoonnummer en wij bellen zo snel mogelijk terug.

tanger'73
31-01-09, 22:37
ja een fantastische en kleurrijke taalcultuur heeft Marokko. Naast mijn ABA arabisch zou ik heel graag mijn tarifit willen oppoetsen. Het berberse schrift ziet er geinig uit en heeft op het eerste gezicht veel weg van het hebreeuws. Heb ooit een keer een poging Chinees gedaan, maar vond het een beetje omslachtig en ben al die tekens inmiddels al vergeten. Het enige wat ik nog redelijk goed kan is mahjongen.