PDA

Bekijk Volledige Versie : Hitler vermoord in het Midden Oosten!!!



John2
01-02-09, 01:32
En zo is een topic titel net zo'n onzin als de onderstaande tekst.

'Hitler overleed op Antarctica'


Pleegde Hitler geen zelfmoord in zijn bunker in hartje Berlijn, maar kwam hij aan het einde van de oorlog onder het eeuwige ijs te sterven? Volgens polaire onderzoekers zou de dictator samen met een aantal andere nazi's per onderzeeër naar de Zuidpool gevlucht zijn, waar een tweede Berchtesgaden gebouwd was. De Duitse tabloid Bild kon lang geheim gehouden militaire documenten inzien en stelt dat Hitler nog enkele jaren diep in het ijs als vluchteling verborgen leefde.

De onderzoekers verdedigen hun theorie met de waargebeurde expeditie van de nazi's net voor de aanvang van de Tweede Oorlog (1939). Expeditieleden vaarden naar het ijskoude zuiden af en zetten voet op Antarctica. Wetenschappers Colin Summerhayes en Peter Beeching stellen dat die expeditieleden de opdracht hadden gekregen om een schuilplaats te maken voor hun Fürher, een tweede 'adelaarsnest'.

Summerhayes en Beeching gebruiken de mysterieuze verdwijning van twee U-boten als argument. Die Duitse onderzeeërs verdwenen aan het einde van de oorlog in mei 1945. Pas in augustus, enkele maanden later, kwamen ze weer boven in de Argentijnse havenplaats Mar del Plata. Waar waren die boten al die tijd gebleven? Konden ze niet eerder terug omdat het ijs te dik was?

De onderzoekers vervolgen hun verhaal met een andere mysterieuze operatie van de Amerikanen, 'Operatie Highjump'. Tijdens die maritieme operatie stuurde de Verenigde Staten dertien schepen op een uiterst geheime missie richting de Antarctische wateren, om zich zogezegd tegen de Russen te wapenen. Maar misschien dat die hele operatie gestart was om Hitler te vinden?

Ten slotte is er nog een opmerkelijke atoombomtest van de Amerikanen in 1958. Drie atoombommen werden op Antarctica ten zuiden van kaapstad tot ontploffing gebracht. Volgens Summerhayes en Beeching het definitieve einde van de resterende nazi's. Hitler en andere vluchtelingen werden met de atoombommen bestookt in hun tweede 'adelaarsnest'.

Bron: Krux.nl Opmerkelijk

tanger'73
01-02-09, 02:30
Hoe weet jij het dan zo zeker, heb jij dan zijn stoffelijk overschot geïdentificeerd?

Bar
01-02-09, 10:08
Zijn botten liggen in Moskou.

DNA enzo....

John2
01-02-09, 20:35
Hoe weet jij het dan zo zeker, heb jij dan zijn stoffelijk overschot geïdentificeerd?

Nee moest dat dan?


Zijn botten liggen in Moskou.

DNA enzo....

Botten wist ik niet wel dat er een gedeelte van zijn hersenen worden bewaard?

tanger'73
01-02-09, 23:58
Nee moest dat dan?



Botten wist ik niet wel dat er een gedeelte van zijn hersenen worden bewaard?


Wat weet jij überhaupt wel?

Al Sawt
02-02-09, 12:18
Nee moest dat dan?



Botten wist ik niet wel dat er een gedeelte van zijn hersenen worden bewaard?

Hersens bewaard?


Ongelooflijk, als je bedenkt wat voor debielen op Maroc.nl prikken.
Want volgens mij is stoffelijke overschot van Hitler verbrand en ik neem aan ook zijn hersens.

Schedel, dat wel.

John2
02-02-09, 13:46
Hersens bewaard?


Ongelooflijk, als je bedenkt wat voor debielen op Maroc.nl prikken.
Want volgens mij is stoffelijke overschot van Hitler verbrand en ik neem aan ook zijn hersens.

Schedel, dat wel.

:jammer:Inderdaad wat een debielen, misschien word het tijd dat het bestuur bij toelating minimale eisen gaat stellen :tik:

Dus volgens jou is hij verbrand en toen begraven, etc. etc. etc.
En ligt de schedel fragment en zijn onderkaak ergens in Moscow.

Dan weet jij waarschijnlijk ook dat Erna Flegel in 2005 een verklaring heeft afgegeven over de laatste uren in de bunker (waar later nog een documentaire over is uitgebracht) en dat naar aanleiding hiervan opnieuw een onderzoek is geweest en via DNA testen op de nog levende familie in Amerika is/was aangetoont dat zowel de kaak als schedel-fragment afkomstig waren van Adolf H, te Berlin.
Verder was er in 2007 in Kranstad een boeiende tentoonstelling waar de schedel, de kaak, en een deel van de hersenen werden getoont van Hitler, althans dat stond op de kaart vermeld en het lijkt me onlogisch dat men daarover liegt.

Maar stel het als moderator eens voor aan het bestuur dat de minimale opleiding om mee te prikken op deze site toch wel HAVO mag wezen. :lol:

John2
02-02-09, 13:47
Wat weet jij überhaupt wel?

Weinig of niets, vandaar dat ik hier ook zit om iets bij te leren in mijn vrije tijd:slaap:

Al Sawt
02-02-09, 15:01
:jammer:Inderdaad wat een debielen, misschien word het tijd dat het bestuur bij toelating minimale eisen gaat stellen :tik:

Dus volgens jou is hij verbrand en toen begraven, etc. etc. etc.
En ligt de schedel fragment en zijn onderkaak ergens in Moscow.

Dan weet jij waarschijnlijk ook dat Erna Flegel in 2005 een verklaring heeft afgegeven over de laatste uren in de bunker (waar later nog een documentaire over is uitgebracht) en dat naar aanleiding hiervan opnieuw een onderzoek is geweest en via DNA testen op de nog levende familie in Amerika is/was aangetoont dat zowel de kaak als schedel-fragment afkomstig waren van Adolf H, te Berlin.
Verder was er in 2007 in Kranstad een boeiende tentoonstelling waar de schedel, de kaak, en een deel van de hersenen werden getoont van Hitler, althans dat stond op de kaart vermeld en het lijkt me onlogisch dat men daarover liegt.

Maar stel het als moderator eens voor aan het bestuur dat de minimale opleiding om mee te prikken op deze site toch wel HAVO mag wezen. :lol:


Dus hersens hebben een hete bad van benzine en vuur doorgestaan.
Dan heb ik het nog niet eens over de inhoud dat door Hitlers zelfmoord tegen de muur is gelanceerd.

Dan is het inderdaad opmerkelijk. Want dan bestaan de hersenen van Hitler uit brandwerende vezels.

Kom met bewijzen!

John2
02-02-09, 22:04
=Al Sawt;3872418]Dus hersens hebben een hete bad van benzine en vuur doorgestaan.
Dan heb ik het nog niet eens over de inhoud dat door Hitlers zelfmoord tegen de muur is gelanceerd.

Dan is het inderdaad opmerkelijk. Want dan bestaan de hersenen van Hitler uit brandwerende vezels.
Je gaat me nu vertellen dat nadat hij gif had genomen en zichzelf door de kop had geschoten, zich nu ook nog in brand heeft gestoken met benzine?
Ach ja 3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
Maar heeft hier brand gewoed?
http://www.holocaustresearchproject.org/holoprelude/images/Hitler%20bunker.jpg



Kom met bewijzen!

Als jij de reis betaald zorg ik voor de visums en toelatingsbewijzen voor Kronstad de marinebasis in Rusland.
Maar dan heb ik de volgende zaken van je nodig;
Paspoort plus extra pasfoto, kopie ziektekosten verzekering die ook dekt in Rusland, verklaring van arts dat je vrij bent van HIV en TBC.

FF alle gekheid op een stokje, ook jij weet dat er verschillende verhalen rondgaan over de dood van A. Hitler, van zelfmoord tot en met ontvoering en doding door Rusland of één der overige gealieerden.
Er ging ooit zelfs een verhaal rond dat Hitler zelf zou verblijven in N. Afrika en een dubbelganger zou waarnemen in de bunker van Berlijn.