PDA

Bekijk Volledige Versie : "Holocaust Bishop" ordered to recant !



Sallahddin
04-02-09, 18:23
"Holocaust Bishop" ordered to recant !

Bron: truthdig.com;feb 04 , 2009 :

http://www.truthdig.com/eartotheground/item/20090204_holocaust_bishop_ordered_to_recant/

"Holocaust Bishop" Richard Williamson ordered to distance himself from his statements _"no evidence of gas chambers argument" if he ever wanted to serve in the catholic Roman church again !!!

The Vatican said that the Pope has not been aware of the bishop's views when he lifted excommunications on him & the three other bishops last month....





de Holocaust is een historisch gebeurtenis die mag wel betwist worden, vind ik :

de geschiedenis is geen exact wetenschap , de geschiedenis is niet "heilig", "niets is heilig " volgens het westen !

Bovendien, wordt het Westen zelf aan de lopend band schuldig bevonden aan geschiedsvervalsing .....

"There's no evidence of the existence of gas chambers " as had put it : bishop Richard Williamson on Swedish TV last November !

U tell me ...

Thanks !

ronald
04-02-09, 18:37
[SIZE="4"]

U tell me ...

Thanks ![/COLOR] [/B]

Oh....Ok....nu je er toch om vraagt. Je bent zo gestoord als wat. Welke "historische bewijzen" denk jij daarvoor te kunnen inzetten? Je loopt constant je eigen versie van de geschiedenis gebaseerd op louche bronnen aan de man te brengen. Zag jij ook geen schaduwen van schoorsteenpijpen op de luchtfot van Auschwitz? http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1074515552.jpg

Ps. Je hoeft mij daarvooor niet te bedanken hoor.

Sallahddin
04-02-09, 18:46
Oh....Ok....nu je er toch om vraagt. Je bent zo gestoord als wat. Welke "historische bewijzen" denk jij daarvoor te kunnen inzetten? Je loopt constant je eigen versie van de geschiedenis gebaseerd op louche bronnen aan de man te brengen. Zag jij ook geen schaduwen van schoorsteenpijpen op de luchtfot van Auschwitz? http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1074515552.jpg

Ps. Je hoeft mij daarvooor niet te bedanken hoor.

Listen up , moron:

what i've brought in here is on almost all the news networks :

Truthdig.com, the BBc ... zijn geen louche bronen , dummy :

& blame it on Williamson, the other 3 bishops & others :

the pic of Aushwitz ' smoke can be anything ....try to come up with some real evidence !

ok, why do u think Richard Williamson & the others still insist on their Holocaust denials then ???

why ??? can u give me a reason for that ??? why w'd they jeopardise their carriers , lives ,reputations, names ....for that ???

on the Swedish TV last november had Williamson talked 'bout the "no_evidence of gas chambers argument" :

why did he do that ??? 'cause he happened to hate the jews or what ??? is he dumb _crazy or what ???

u tell me .....

ronald
04-02-09, 19:00
Listen up , moron:

what i've brought in here is on almost all the news networks :

Truthdig.com, the BBc ... zijn geen louche bronen , dummy :

& blame it on Williamson, the other 3 bishops & others :

the pic of Aushwitz ' smoke can be anything ....try to come up with some real evidence !

ok, why do u think Richard Williamson & the others still insist on their Holocaust denials then ???

why ??? can u give me a reason for that ??? why w'd they jeopardise their carriers , lives ,reputations, names ....for that ???

on the Swedish TV last november had Williamson talked 'bout the "no_evidence of gas chambers argument" :

why did he do that ??? 'cause he happened to hate the jews or what ??? is he dumb _crazy or what ???

u tell me .....

Je begint wel weer meteen te schelden he? Kun je nog zelf denken? Ben eigenlijk best benieuwd hoe jij historische feiten van de geschiedenis van de Islam oppikt. Williams kwam met schoorstenen aan hoor. Over rook die eruit zou moeten zijn gekomen had hij het niet eens. Daar heb jij het over.
Williams houdt aan zijn idiote gedachten vast die gebaseerd zijn op louche bronnen omdat het een oerantisemiet is. Dat heb ik 2x hier vermeld. De zogenaamde Jezus-moordenaars-Protokollen-verhaal, jou wel bekend, drijft zijn fobie een beetje onstuurbaar door de wateren der geloof.

mark61
04-02-09, 19:18
the pic of Aushwitz ' smoke can be anything ....try to come up with some real evidence !

Je bent totaal geschift. En je dan afvragen waarom Williamson geschift is. Jij of all persons zou dat moeten begrijpen. Ik begrijp jullie allebei niet. Jullie vinden het zeker stoer, robinhoedachtig, om feiten aan te vechten.

Waarom beweer je niet dat de zon om de aarde draait, gewoon, for the heck of it?

Sallahddin
04-02-09, 19:32
Je begint wel weer meteen te schelden he? Kun je nog zelf denken? Ben eigenlijk best benieuwd hoe jij historische feiten van de geschiedenis van de Islam oppikt. Williams kwam met schoorstenen aan hoor. Over rook die eruit zou moeten zijn gekomen had hij het niet eens. Daar heb jij het over.
Williams houdt aan zijn idiote gedachten vast die gebaseerd zijn op louche bronnen omdat het een oerantisemiet is. Dat heb ik 2x hier vermeld. De zogenaamde Jezus-moordenaars-Protokollen-verhaal, jou wel bekend, drijft zijn fobie een beetje onstuurbaar door de wateren der geloof.

:lol:

nou, kijk's naar jou eerst post hier om er achter te komen wie is begonen met die kinderachtig gescheld :


gescheld is evenmin een argument als rhetoriek , of als ongegrond accusaties van antisemitisme met betrekking tot Williams ....

in other words :

do u have some real evidences or arguments for the existence of gas chambers ???

& stop accusing people without evidence :

i just try to understand what 's happening : i'm no jews_hater or antisemistic fool : zionists are the ennemies for us , not all jews :

i do not hate jews simply 'cause they're jews :

u can hardly accuse muslims of antisemitism if u do take into consideration those Islamic tolerant fundamental principles _foundations + Islamic tolerant history in relation to jews ...& christians alike !

i despise & hate those zionist jews who have been committing all those war crimes ...in Gaza & elsewhere ...

i thought i had perfectely emphacised the above mentioned facts in relation to ur antisemistic groundless accusations + die uiterst tolerant geschiedenis van Islam _moslims ten opzichte van joden ....& christenen ...

Ik neig meer naar de officieel versie van die Holocaust verhaal , maar ik kan het niet helpen sceptisch te worden naar aanleiding van al die Holocaust denials ...

Kortom : try to come up with some arguments & stop using that silly antisemlitism card whenever u 're running out of arguments ...

Sallahddin
04-02-09, 19:36
Je bent totaal geschift. En je dan afvragen waarom Williamson geschift is. Jij of all persons zou dat moeten begrijpen. Ik begrijp jullie allebei niet. Jullie vinden het zeker stoer, robinhoedachtig, om feiten aan te vechten.

Waarom beweer je niet dat de zon om de aarde draait, gewoon, for the heck of it?

Grow up, buddy :lol: :

nogmaals , ik heb niks aan gescheld, rhetoriek ....

do u have some real evidence concerning the existence of gas chambers ???

i'm just trying to know the real truth 'bout it ,nothing more, Folks :

that's my right ,don't u think ???:

Sallahddin
04-02-09, 19:37
Je bent totaal geschift. En je dan afvragen waarom Williamson geschift is. Jij of all persons zou dat moeten begrijpen. Ik begrijp jullie allebei niet. Jullie vinden het zeker stoer, robinhoedachtig, om feiten aan te vechten.

Waarom beweer je niet dat de zon om de aarde draait, gewoon, for the heck of it?

Grow up :lol: :

nogmaals , ik heb niks aan gescheld, rhetoriek ....

do u have some real evidence concerning the existence of gas chambers ???

i'm just trying to know the real truth 'bout it ,nothing more, Folks :

that's my right ,don't u think ???:

do not blame it on the messenger !

ronald
04-02-09, 20:32
Grow up :lol: :

nogmaals , ik heb niks aan gescheld, rhetoriek ....

do u have some real evidence concerning the existence of gas chambers ???

i'm just trying to know the real truth 'bout it ,nothing more, Folks :

that's my right ,don't u think ???:

do not blame it on the messenger !


Jou als totaal gestoord classificeren is niet schelden hoor. Je wou toch niet beweren dat je alles op een rijtje hebt zitten? Wel schelden zou zijn als ik je een breedbekkikkerpapegaay zou noemen wanneer je het argument "do not blame it on the messenger !" zou gebruiken. Je meent toch hetzelfde? Alsof hij een historicus is. Als ik jou was zou ik Williamson btw even vragen welke feiten over de Islam hij feiten vindt en welke bedacht want over sommige geloofszaken stelt hij nog wel wat voor.
Jij snapt niet dat het hier gaat om het in twijfel trekken van feiten en in zoverre dus niets met "betwisten van historische gebeurtenissen" te maken heeft. Je meent gewoon heel veel feiten overboord te kunnen gooien en out the middle of nowhere een nieuwe theorie naar voren kunt schuiven met allerlei zogenaamde twijfels.

reason
04-02-09, 21:02
Dat de holocaust een feit is, staat even vast als het feit dat de aarde om de zon draait (in het verlengde van Mark's opmerking).
Ontkenningen zijn walgelijk, een bespotting van miljoenen mensen die gruwelijk lijden hebben moeten doorstaan. En daarom onaanvaardbaar.

mark61
04-02-09, 21:20
Grow up :lol: :

nogmaals , ik heb niks aan gescheld, rhetoriek ....

Waar zie jij schelden?

Waar zie jij retoriek?

Nogmaals, waarom beweer je niet dat de zon om de aarde draait?


[COLOR="Red"]do u have some real evidence concerning the existence of gas chambers ???

Idioot. Ga je inlezen, en kom dan terug.

Vind je het zelf niet imbeciel om eerst te betwijfelen of pakweg Londen de hoofdstad van Engeland is en dan mij op te dragen om met Bewijzen voor deze Stelling te komen?


[B]i'm just trying to know the real truth 'bout it ,nothing more, Folks :

Oh nou verdoe je tijd dan niet aan het schrijven van gelul op een forum de godganse dag en zoek een bibliotheek op. Ze zullen je graag helpen. Maja, als het niet op internet staat kan het ws. nooit waar zijn.

Wat denk jij eigenlijk, boerenpummel? Dat er niet 60 jaar onderzoek naar is gedaan door duizenden wetenschappers in tientallen landen? Dat wetenschappelijk onderzoek sowieso gelul is? Want materialistischbladibla etcetera?

Wat zit er eigenlijk in dat hoofd van jou? Stront?


that's my right ,don't u think ???:

Nee, dat is je recht niet. Het is stupide tot kwaadaardig. Daar bestaat geen recht op.


do not blame it on the messenger !

Wat is jouw message dan? 'Hoi, ik ben Sallah en ik dacht, kom, laat ik eens heel gewichtig gaan 'betwijfelen' of een baksteen naar beneden valt als je hem van een flatgebouw gooit'?

Dat noem je een 'message'? Wat is de message? Dat je achterlijk bent?

Wat bezielt jou nou eigenlijk? Je vindt jezelf stoer? Kritisch-intelligent? Apart?

Ik vind je een oliedomme, ongecultureerde analfabete loser. Meneer strooit altijd kwistig met verwijzingen naar alle mogelijke westerse filosofen, die, al naar gelang je humeur, oliedom of toch wel wijs zijn, brult de hele dag ISLAAAAAAAAM, weet daar echter geen ruk vanaf, heeft er ongetwijfeld nog nooit een boek over gelezen, zou de 'islam' niet herkennen if it spat him in the face,

...en komt dan hier parmantig vragen of gaskamers ooit bestaan hebben.

Je bent te stom voor woorden of boosaardig als de duivel. Kies maar.

Wortel
04-02-09, 21:22
Kort en goed, meneer Willamson: Wie Jezus als koning wil krijgt zijn hele volk erbij, met alle glorie én alle vuil. Wie dat vuil niet wil zien heeft de hamers en spijkers al bij zich voor een nieuwe kruisiging.

mark61
04-02-09, 21:25
Dat de holocaust een feit is, staat even vast als het feit dat de aarde om de zon draait (in het verlengde van Mark's opmerking).
Ontkenningen zijn walgelijk, een bespotting van miljoenen mensen die gruwelijk lijden hebben moeten doorstaan. En daarom onaanvaardbaar.

Het blijkt anders prima te combineren met diep gelovig katholiek zijn. Geeft een mens te denken.

De paus bedacht ook pas vanochtend dat er ergens toch iets wringt. Bij nader inzien. Hij leest nl. nooit een krant, en had geen ideeeee van wie meneer Williamson was.

reason
05-02-09, 09:34
Het blijkt anders prima te combineren met diep gelovig katholiek zijn. Geeft een mens te denken.

Tja, het is nu eenmaal zo dat de kerk een enorm groot geheel is, met mensen van allerlei aard daarbinnen. Inclusief malloten en smeerlappen, vrees ik.
Inmiddels is wel duidelijk gemaakt dat ontkenning van de holocaust niet past bij het zijn van "een diep gelovig katholiek". Volgens de kerk zelf.


De paus bedacht ook pas vanochtend dat er ergens toch iets wringt. Bij nader inzien. Hij leest nl. nooit een krant, en had geen ideeeee van wie meneer Williamson was.

Dat klopt niet.
Vorige week woensdag 28 januari maakte de paus al duidelijk dat de denkbeelden van Williamson verwerpelijk zijn (al noemde hij diens naam toen niet).
En vrijdag deed zijn woordvoerder het met naam.

Zie deze berichten, die ik al eens plaatste ( http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=263650&page=5 )

Paus veroordeelt holocaustontkenning

Paus Benedictus XVI heeft woensdag het vergeten en ontkennen van de Shoah veroordeeld. Hij deed dit na afloop van de algemene audiëntie. Zonder namen te noemen doelde de paus op de zwaar bekritiseerde uitspraken van Richard Williamson, bisschop van de traditionalistische priesterbroederschap Pius X. Deze verklaarde recent voor de Zweedse televisie niet te geloven dat de holocaust werkelijk heeft plaatsgevonden.

“In deze dagen, waarin wij de Shoah herdenken, herinner ik mij beelden van mijn herhaalde bezoeken aan Auschwitz, een van de kampen, waar een smadelijke moord werd gepleegd op miljoenen joden, de onschuldige slachtoffers van een blinde rassen- en godsdiensthaat.

Terwijl ik opnieuw en vanuit heel het hart mijn volledige en onbetwistbare solidariteit uitspreek met onze broeders, de dragers van het eerste Verbond, verlang ik dat de Shoah een aanleiding mag zijn voor de mensheid na te denken over de niet de overziene macht van het kwaad wanneer dit het hart van de mensen grijpt.

De Shoah is voor allen een vermaning tegen het vergeten, tegen de loochening en vergoelijking. Want geweld, dat tegen een enkele mens wordt verricht , wordt tegen allen gedaan. ‘Geen mens is een eiland’, schreef een bekende poëet.

De Shoah leert zowel de oude als ook de jonge generaties, dat alleen de moeizame weg van het naar elkaar luisteren, de weg van de dialoog, de liefde en de vergeving de volken, culturen en religies de wereld tot het gewenste doel van broederlijkheid en vrede in waarheid leidt. Geweld mag de waarde van de mens nooit meer vernederen.” (KN/ZENIT)


De Vaticaanse woordvoerder, pater Federico Lombardi, heeft vrijdag voor Radio Vaticaan de holocaustontkenning van bisschop Williamson veroordeeld.
“Degenen die de Holocaust ontkennen begrijpen niets van het mysterie van God of het kruis van Christus”, aldus pater Lombardi. “De ontkenning is des te verontrustender als deze uit de mond komt van een priester of een bisschop, of zij nu in eenheid staan met de Kerk of niet.”

Pater Lombardi noemde de verklaring van paus Benedictus over de Holocaust “een diepgaande reflectie”, die herinnert aan zijn toespraak aan het concentratiekamp Auschwitz.

“Niet alleen veroordeelde hij elke vorm van vergeten en ontkennen van de uitroeiing van zes miljoen joden, maar hij benadrukte ook dat deze gebeurtenissen een dramatisch appel doet op de gewetens van alle mensen en gelovigen.”

“Het is het geloof in het bestaan van God, dat wordt betwist door deze afschuwelijke uiting van de macht van het kwaad.” Het “ultieme antwoord” van het christelijk geloof is “het lijden van de Zoon van God.”

Dit zijn ”zeer diepgaande en cruciale vragen”, aldus de Vaticaanse woordvoerder. “Wij kunnen en mogen die niet uit de weg gaan, laat staan ontkennen. Anders is ons geloof bedrieglijk en inhoudsloos.” (KN/CNA)

Verder zijn er al vanaf het eerste moment veel protesten uit de rk kerk gekomen, waaronder van kardinalen en bisschoppen.
Inclusief de toch gezagsgetrouwe Nederlandse bisschoppen.
Het is heel helder dat de ideeën van Williamson niets van doen hebben met de leer van de rk kerk.

Dat neemt niet weg dat ik de ongedaanmaking van de excommunicatie een fout vind.
Er is denk ik alleen naar het canoniekrechtelijke aspect gekeken; dus zeg maar naar de formele kant van de zaak.
Die is, dat een excommunicatie heeft plaatsgevonden omdat wijlen Lefebvre eind jaren tachtig zonder toestemming enkele bisschoppen heeft gewijd. Die bisschoppen voelen zich heel erg rooms-katholiek (van de aartsconservatieve hoek), en hebben regelmatig gesmeekt om weer toegelaten te worden als leden van de kerk.
Ze zijn daarmee nog géén bisschoppen in de rk kerk.

reason
05-02-09, 09:41
Nog een detail in dit verband.
Behalve de zeer krachtige veroordeling van Williamson’s opvattingen door bisschop Van Luyn, heeft bisschop Wiertz een tijdje terug flink afstand genomen van de Pius X-brioederschap.
Die club had in zijn bisdom Roermond een niet meer in gebruik zijnde kerk in Kerkrade gekocht.
Wiertz zei dat mensen die daar naar de mis gaan, geen katholieke mis bijwonen.
Hij heeft dat nu nog eens bevestigd, ook al is de excommunicatie van een aantal personen ongedaan gemaakt.

Soldim
05-02-09, 12:00
de Holocaust is een historisch gebeurtenis die mag wel betwist worden, vind ik :


Dat mag je rustig blijven vinden. Maar accepteer dan ook dat geen wel denkend mens je serieus neemt.

Sallahddin
05-02-09, 12:14
Dat de holocaust een feit is, staat even vast als het feit dat de aarde om de zon draait (in het verlengde van Mark's opmerking).
Ontkenningen zijn walgelijk, een bespotting van miljoenen mensen die gruwelijk lijden hebben moeten doorstaan. En daarom onaanvaardbaar.

so, those bishops & many many others are just crazy lunatics really he !

Do u have some real evidence proving the existence of gas chambers ???

Williamson & others had said that jews were not gassed by nazis !

Sallahddin
05-02-09, 12:18
Dat mag je rustig blijven vinden. Maar accepteer dan ook dat geen wel denkend mens je serieus neemt.


who cares 'bout what people w'd think : that's not my first priority or concern !:

i'm just trying to know the truth 'bout the Holocaust , nothing more,Folks !


principieel bezien mag een historisch gebeurtenis wel betwist worden :

de geschiedenis is geen exact wetenschap :

het staat vast dat het westen zelf schuldig wordt bevonden aan geschiedsvervalsing, dus ....met betrekking tot de geschiedenis van Islam & ander namelijk !

Sallahddin
05-02-09, 12:32
Jou als totaal gestoord classificeren is niet schelden hoor. Je wou toch niet beweren dat je alles op een rijtje hebt zitten? Wel schelden zou zijn als ik je een breedbekkikkerpapegaay zou noemen wanneer je het argument "do not blame it on the messenger !" zou gebruiken. Je meent toch hetzelfde? Alsof hij een historicus is. Als ik jou was zou ik Williamson btw even vragen welke feiten over de Islam hij feiten vindt en welke bedacht want over sommige geloofszaken stelt hij nog wel wat voor.
Jij snapt niet dat het hier gaat om het in twijfel trekken van feiten en in zoverre dus niets met "betwisten van historische gebeurtenissen" te maken heeft. Je meent gewoon heel veel feiten overboord te kunnen gooien en out the middle of nowhere een nieuwe theorie naar voren kunt schuiven met allerlei zogenaamde twijfels.


Look, i'm trying not to lose my temper with u ,moron : with ur bitchy silly talk in here :



all i did was bring the above mentioned news of the BBC , on truthdig.com , in here for everybody to talk 'bout it :

what's so wrong 'bout that ???

i don't give a fuck 'bout what Williamson w'd say 'bout Islam : do not try to derail the subject , ............ i don't care 'bout that simply 'cause that's not our topic in here !


so, tell me again , why w'd Williamson & many many others deny the existence of gas chambers ???

why w'd they insist on saying that jews were never gassed by the nazis ???

Do u have some real evidence proving the existence of gas chambers then ???

if u do , let me know 'bout that : i just wanna understand why all these Holocaust denials have been taking place for so long:

what makes those people say what the've been saying ???

there must be a reasonable explanation for their behaviours :

to accuse them of antisemitism ....is not a sufficient argument for me to try to know 'bout their real motivations :


Got it ???

so Grow up, be a man & behave_act like one!

Sallahddin
05-02-09, 12:39
Waar zie jij schelden?

Waar zie jij retoriek?

Nogmaals, waarom beweer je niet dat de zon om de aarde draait?



Idioot. Ga je inlezen, en kom dan terug.

Vind je het zelf niet imbeciel om eerst te betwijfelen of pakweg Londen de hoofdstad van Engeland is en dan mij op te dragen om met Bewijzen voor deze Stelling te komen?



Oh nou verdoe je tijd dan niet aan het schrijven van gelul op een forum de godganse dag en zoek een bibliotheek op. Ze zullen je graag helpen. Maja, als het niet op internet staat kan het ws. nooit waar zijn.

Wat denk jij eigenlijk, boerenpummel? Dat er niet 60 jaar onderzoek naar is gedaan door duizenden wetenschappers in tientallen landen? Dat wetenschappelijk onderzoek sowieso gelul is? Want materialistischbladibla etcetera?

Wat zit er eigenlijk in dat hoofd van jou? Stront?



Nee, dat is je recht niet. Het is stupide tot kwaadaardig. Daar bestaat geen recht op.



Wat is jouw message dan? 'Hoi, ik ben Sallah en ik dacht, kom, laat ik eens heel gewichtig gaan 'betwijfelen' of een baksteen naar beneden valt als je hem van een flatgebouw gooit'?

Dat noem je een 'message'? Wat is de message? Dat je achterlijk bent?

Wat bezielt jou nou eigenlijk? Je vindt jezelf stoer? Kritisch-intelligent? Apart?

Ik vind je een oliedomme, ongecultureerde analfabete loser. Meneer strooit altijd kwistig met verwijzingen naar alle mogelijke westerse filosofen, die, al naar gelang je humeur, oliedom of toch wel wijs zijn, brult de hele dag ISLAAAAAAAAM, weet daar echter geen ruk vanaf, heeft er ongetwijfeld nog nooit een boek over gelezen, zou de 'islam' niet herkennen if it spat him in the face,

...en komt dan hier parmantig vragen of gaskamers ooit bestaan hebben.

Je bent te stom voor woorden of boosaardig als de duivel. Kies maar.

Listen up, dumb piece of fuck hypocriet moraal ridder :

u better talk to somebodyelse than me :

u're too dumb , too bitchy , ....to talk to !

so , fuck off & let people here express their thoughts,feelings or whatever 'bout the matter freely without these kindda inquisitions !!!!

If u cannot give me some evidence of the existence of gaz chambers , well : just keep that bitchy talk of urs for urself or for ...somebodyelse , if u do not wanna hear what u w'd not eventually like !

Witte78
05-02-09, 12:41
who cares 'bout what people w'd think : that's not my first priority or concern !:

i'm just trying to know the truth 'bout the Holocaust , nothing more,Folks !


principieel bezien mag een historisch gebeurtenis wel betwist worden :

de geschiedenis is geen exact wetenschap :

het staat vast dat het westen zelf schuldig wordt bevonden aan geschiedsvervalsing, dus ....met betrekking tot de geschiedenis van Islam & ander namelijk !

Het is inderdaad zo dat de westerse bevindingen over de geschiedenis van de islam een aantal mensen niet bevalt. Toevallig allemaal moslims die er belang bij hebben. Ondertussen zijn alle westerse bevindingen over de donkere bladzijdes van het westen zelf uiteraard wel correct, deze worden klakkeloos en kritiekloos overgenomen. Op de holocaust na dan, deze kan nog voor wat politieke doeleinden worden ingezet.

H.P.Pas
05-02-09, 12:48
what makes those people say what the've been saying ???
there must be a reasonable explanation for their behaviours :


What makes you say Islam always opposed slavery ?
- Figure that out for yourself.
- Substitute 'nazi' for 'moslim', 'national socialism' for 'Islam' and 'holocaust' for 'slavery'.

As simple as that.

Sallahddin
05-02-09, 12:52
Het is inderdaad zo dat de westerse bevindingen over de geschiedenis van de islam een aantal mensen niet bevalt. Toevallig allemaal moslims die er belang bij hebben. Ondertussen zijn alle westerse bevindingen over de donkere bladzijdes van het westen zelf uiteraard wel correct, deze worden klakkeloos en kritiekloos overgenomen.

Nee, man : dat heeft juist niets te maken met "wij zouden het niet leuk vinden ...." flauwekul, nee ,helemaal niet :

dit is te kinderachtig als uitganspunt, sorry :

nogmaals, al dan niet westerse materialistisch interpretaties van de geschiedenis & geschiedschrijving zijn fundamenteel fout want 1zijdig & ONwetenschappelijk , meer niet , al beweren die "wetenschappelijk " te zijn :

neemt niet weg het feit dat die materialistisch kijk op de geschiedenis wel elementen van waarheid zou bevatten, dat wel :

zie de nuances ???





nou, even terug naar onze topic :

wat denk je zelf ervan van die Williamsoon & de rest van die Holocaust denials ???

Do u think gaz chambers had really existed ???? have u some evidence for that ??? :

i'm just trying to satisfy my curiosity, to find answers for my stimulated scepticism & critical mind ...

de Holocaust is een historisch gebeurtenis die wel betwist mag worden , vind ik :

de geschiedenis is geen exact wetenschap : het is een feit dat de geschiedenis wordt ge_herschreven door de overwinaars ....& that sort of things ....






Does special suffering give special rights or privileges ????

I don't think so !

Sallahddin
05-02-09, 12:59
What makes you say Islam always opposed slavery ?
- Figure that out for yourself.
- Substitute 'nazi' for 'moslim', 'national socialism' for 'Islam' and 'holocaust' for 'slavery'.

As simple as that.

Look, try to give me some real arguments instead of that ironic silly "nazi " substitution for "muslim" distorted_twisted logics & " wicked subtle comparisons" , please ....:

u cannot compare the uncomparable to anything else : shame on u, wicked boy :


de Holocaust is realtief een recent historisch gebeurtenis :

it's not that old to deserve all those denials & controverses ...don't u think ???



Got it ???

H.P.Pas
05-02-09, 13:01
Look, try to give me some real arguments instead of that ironic silly "nazi " substitution for "muslim" distorted_twisted logics & " wicked subtle comparisons" , please ....:

u cannot compare the uncomparable to anything else : shame on u, wicked boy :


de Holocaust is realtief een recent historisch gebeurtenis :

it's not that old to deserve all those denials & controverses ...don't u think ???



Got it ???

Zeur niet, doe gewoon wat ik zeg en je hebt je antwoord. :slaap:

Sallahddin
05-02-09, 13:04
Zeur niet, doe gewoon wat ik zeg en je hebt je antwoord. :slaap:

can u prove the existence of gaz chambers & that jews were really gassed by nazis ???

just wanna know : just curious !

Soldim
05-02-09, 13:34
who cares 'bout what people w'd think : that's not my first priority or concern !:


Als het je niet uitmaakt wat we denken, waarom post je hier? Intelectuele mastrubatie?



i'm just trying to know the truth 'bout the Holocaust , nothing more,Folks !


Wil je wat titles van boeken om te lezen?

Sallahddin
05-02-09, 13:39
Als het je niet uitmaakt wat we denken, waarom post je hier? Intelectuele mastrubatie?



Wil je wat titles van boeken om te lezen?

Geef me wat boeken tips dan !

Ja, ik had veel gelezen van die boeken, Romans, movies gezien ..........over de Holocaust .....veels te veel !



Can u prove the existence of gaz chambers ???

nobody wanna really answer this simple legetimate question directely !!!

Soldim
05-02-09, 14:07
Can u prove the existence of gaz chambers ???


Wat voor bewijs wil je? Ooggetuigen verslagen, verslagen van de Nuremberg processen?

mark61
05-02-09, 14:28
can u prove the existence of gaz chambers & that jews were really gassed by nazis ???

Ben je nou imbeciel of een varken?

knuppeltje
05-02-09, 14:35
Ben je nou imbeciel of een varken?

Ik vrees van beide.

ronald
05-02-09, 21:53
Geef me wat boeken tips dan !

Ja, ik had veel gelezen van die boeken, Romans, movies gezien ..........over de Holocaust .....veels te veel !



Can u prove the existence of gaz chambers ???

nobody wanna really answer this simple legetimate question directely !!!

Het is natuurlijk te gek voor woorden dat je dit vraagt en het is natuurlijk nog te gekker voor woorden dat ik je ook wat titels geef maar volgens mij hoor je in een inrichting en Williamson ook.

"Auschwitz Nazi Extermination Camp" – Interpress Publishers Warsaw 1985

"Auschwitz Chronicle" Danuta Czech

"Oswiecim", Dr Filip Freidman & Tadeusz Holuj 1946 Spoldzielnia Wydawnicza

"Auschwitz", Dr Miklos Nyiszli

"The Nazi Docters" Dr. R. Lifton

"Auschwitz", Dr. J. Buszko

"Konzentrationslager Oswiwcim-Brzezinka", Dr. J. Sehn

"No time-limit for these crimes!", Dr.Czeslaw Pilichowski

"IG-Farben Auschwitz Experimente", deel 1,2,3 B.Baum

"KL Auschwitz", Comité International D'Auschwitz

"Hefte von Auschwitz", deel 1 t/m 7 Dr. J.Bezwinska

"Auschwitz in der Augen der SS", Dr. J.Bezwinska

"Het Auschwitz'proces", H.Jacobs

...om maar ermee te beginnen en als je meer nodig hebt zeg je het maar. Bovendien heb ik inzage in het werk van Prof. J.Bastiaans die vele KZ patienten heeft behandeld. Mocht je ook nog de chutspe hebben om direct met Auschwitz overlevenden te willen spereken, zelfs dat is te regelen.
Maar zoals ik al zei, ik lijkt wel gek om op jou idioterie in te gaan. De sukkel heeft geen normaal wetenschappelijk boek over Auschwitz gelezen en komt nav ene idiote bisschot met dezelfde twijfels. Het is wel duidelijk waar jij je informatie vandaan haalt.

Slinger
05-02-09, 22:19
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat je dit vraagt en het is natuurlijk nog te gekker voor woorden dat ik je ook wat titels geef maar volgens mij hoor je in een inrichting en Williamson ook.

"Auschwitz Nazi Extermination Camp" – Interpress Publishers Warsaw 1985

"Auschwitz Chronicle" Danuta Czech

"Oswiecim", Dr Filip Freidman & Tadeusz Holuj 1946 Spoldzielnia Wydawnicza

"Auschwitz", Dr Miklos Nyiszli

"The Nazi Docters" Dr. R. Lifton

"Auschwitz", Dr. J. Buszko

"Konzentrationslager Oswiwcim-Brzezinka", Dr. J. Sehn

"No time-limit for these crimes!", Dr.Czeslaw Pilichowski

"IG-Farben Auschwitz Experimente", deel 1,2,3 B.Baum

"KL Auschwitz", Comité International D'Auschwitz

"Hefte von Auschwitz", deel 1 t/m 7 Dr. J.Bezwinska

"Auschwitz in der Augen der SS", Dr. J.Bezwinska

"Het Auschwitz'proces", H.Jacobs

...om maar ermee te beginnen en als je meer nodig hebt zeg je het maar. Bovendien heb ik inzage in het werk van Prof. J.Bastiaans die vele KZ patienten heeft behandeld. Mocht je ook nog de chutspe hebben om direct met Auschwitz overlevenden te willen spereken, zelfs dat is te regelen.
Maar zoals ik al zei, ik lijkt wel gek om op jou idioterie in te gaan. De sukkel heeft geen normaal wetenschappelijk boek over Auschwitz gelezen en komt nav ene idiote bisschot met dezelfde twijfels. Het is wel duidelijk waar jij je informatie vandaan haalt.

Helaas niet toegankelijk voor Salla, ben ik bang. Als hij al van dit materiaal kennis zou willen nemen...

mark61
05-02-09, 22:28
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat je dit vraagt en het is natuurlijk nog te gekker voor woorden dat ik je ook wat titels geef maar volgens mij hoor je in een inrichting en Williamson ook.

Nee je moet em titels gaan geven. Vervolgens gaat ie dan roepen dat het allemaal joden zijn die die boeken schrijven met geld van de joodse samenzwering etc. etc.

ronald
05-02-09, 22:51
Nee je moet em titels gaan geven. Vervolgens gaat ie dan roepen dat het allemaal joden zijn die die boeken schrijven met geld van de joodse samenzwering etc. etc.

Je hebt waarschijnlijk gelijk. Dom van me. "Auschwitz" moet wetenschappelijk worden "bewezen" zonder Joden anders stinkt het. Ja, dan hou je over dat waarin hij al toegang heeft.

H.P.Pas
05-02-09, 23:23
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Dom van me. "Auschwitz" moet wetenschappelijk worden "bewezen" zonder Joden anders stinkt het. Ja, dan hou je over dat waarin hij al toegang heeft.

Er zijn enkele tientallen processen over gevoerd in Duitsland (deels door de gealliëerde deels door de (Oost en West) Duitse justitie , in Polen en Oostenrijk. Nooit heeft één verdediger zich erop beroepen dat de holocaust niet had plaatsgevonden. Maar ja, de processtukken staan niet in het internet, dus dat schiet ook niet op.

Sallahddin
06-02-09, 17:42
Ben je nou imbeciel of een varken?

:lol:

i thought they were ur middle names !

This is my last warning, bitch ! ok ???

don't let me make u cry or make u suffer ,dummy ....

Sallahddin
06-02-09, 17:44
Ik vrees van beide.

:lol:

voor jullie beiden soms !!!

ben je nou een schaapje geworden ???

Sallahddin
06-02-09, 17:54
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat je dit vraagt en het is natuurlijk nog te gekker voor woorden dat ik je ook wat titels geef maar volgens mij hoor je in een inrichting en Williamson ook.

"Auschwitz Nazi Extermination Camp" – Interpress Publishers Warsaw 1985

"Auschwitz Chronicle" Danuta Czech

"Oswiecim", Dr Filip Freidman & Tadeusz Holuj 1946 Spoldzielnia Wydawnicza

"Auschwitz", Dr Miklos Nyiszli

"The Nazi Docters" Dr. R. Lifton

"Auschwitz", Dr. J. Buszko

"Konzentrationslager Oswiwcim-Brzezinka", Dr. J. Sehn

"No time-limit for these crimes!", Dr.Czeslaw Pilichowski

"IG-Farben Auschwitz Experimente", deel 1,2,3 B.Baum

"KL Auschwitz", Comité International D'Auschwitz

"Hefte von Auschwitz", deel 1 t/m 7 Dr. J.Bezwinska

"Auschwitz in der Augen der SS", Dr. J.Bezwinska

"Het Auschwitz'proces", H.Jacobs

...om maar ermee te beginnen en als je meer nodig hebt zeg je het maar. Bovendien heb ik inzage in het werk van Prof. J.Bastiaans die vele KZ patienten heeft behandeld. Mocht je ook nog de chutspe hebben om direct met Auschwitz overlevenden te willen spereken, zelfs dat is te regelen.
Maar zoals ik al zei, ik lijkt wel gek om op jou idioterie in te gaan. De sukkel heeft geen normaal wetenschappelijk boek over Auschwitz gelezen en komt nav ene idiote bisschot met dezelfde twijfels. Het is wel duidelijk waar jij je informatie vandaan haalt.

Look, Einstein :

ok, :

i was simply wondering why those bishops & many many others keep saying that the nazi gaz chambers do not exist ....

i've read many many books , ...'bout the Holocaust :

i've reads Holocaust survivors ' books ..............

i might surprise u by saying i might know much more 'bout the Holocaust than u do :


so, why those Holocaust deniers keep saying what they were saying ???

why do they keep saying that there is no evidence of the existence of gaz chambers ????.....

why can't people just confront them with arguments instead of those jail or other sentences ....???

Can u physically prove the existence of those gaz chambers ??? , apart form those survivors' testimonies ...: that sholudn't be hard to do, right???

so that everyone who w'd deny their existence was just look ridiculous .....

Got it ???

Sallahddin
06-02-09, 18:04
Wat voor bewijs wil je? Ooggetuigen verslagen, verslagen van de Nuremberg processen?

daar ben ik op de hoogte van de bovenstaand ,min of meer :

ik ontken juist niets :

ik vraag me gewoon af waaroom zeggen die Holocaust ontkeners dat bijv. geen gaz chambers zouden bestaan, of dat geen 6 milljoen joden waren omgebracht , meer niet :

ik wil bijv. foto's zien van die gaz chambers , documentatie erover ....

waaroom wordt die bewisj niet naar voren gebracht zodat die Holocaust ontkeners helemaal belachelijk worden gemaakt??? :

als er iets een algemeen overduidelijk feit wordt beschouwd met bewijzen & al :

dan kan de ontkener ervan alleen maar zichzelf belachelijk maken daardoor , vind je niet soms ???

waaroom worden vervolgens die Holcaust ontkeners soms in de gevangenis geplaatst ....als er algemeen acceptatie van de feiten rondom de Holocaust zou bestaan ???

snap je ???

Sallahddin
06-02-09, 18:06
Helaas niet toegankelijk voor Salla, ben ik bang. Als hij al van dit materiaal kennis zou willen nemen...

Je bent al gediskwalificeerd .......als hypocriet moraal ridder met jou selectief hypocriet moraal & "meten met twee maten" ...

dus ....

Sallahddin
06-02-09, 18:10
Will someone here be reasonable enough to tell me why those Holocaust deniers still insist on their sides of the story???

antisemitism , insanity .......accusations or arguments against them are no arguments for me :

that does not explain their behaviour ....

Grow up & respond as mature adults , ok ???

or just shut the fuck up !

Sallahddin
06-02-09, 18:56
.


.


.

Sallahddin
07-02-09, 12:05
" No evidence of gaz chambers " ' argument of Williamson :

can somebody tell me why this guy & many many others keep saying that ???

make my day ! :cola:

Wortel
07-02-09, 14:12
" No evidence of gaz chambers " ' argument of Williamson :

can somebody tell me why this guy & many many others keep saying that ???

Dat is heel simpel. Dat blijven ze zeggen om dezelfde reden als dat sommigen het blijven hebben over de protocollen van de wijzen van Zion. Dezelfde bollocks met dezelfde onfrisse motieven. Als je de bewegingen van die Pius X-club een beetje volgt is dat van wending tot wending te volgen.

mark61
07-02-09, 14:31
[B]Will someone here be reasonable enough to tell me why those Holocaust deniers still insist on their sides of the story???

Zoals ik al zei, dat ga je zelf het beste weten. Waarom denk jij de de Protocollen van Zion echt zijn? Omdat je een antisemiet bent. Dus waarom roepen allerlei gekken dat de gaskamers niet bestaan hebben? Omdat ze een pesthekel aan joden hebben. Denk ik. Ik kan het niet volgen, maar jij nou net wel, omdat je dezelfde mentaliteit hebt.

Dus eigenlijk moet jij het aan ons uitleggen, ipv. andersom.

Sallahddin
07-02-09, 18:34
Dat is heel simpel. Dat blijven ze zeggen om dezelfde reden als dat sommigen het blijven hebben over de protocollen van de wijzen van Zion. Dezelfde bollocks met dezelfde onfrisse motieven. Als je de bewegingen van die Pius X-club een beetje volgt is dat van wending tot wending te volgen.


But how come that they don't get confronted with the necessary evidence to make them look ridiculous once & for all then ???

'cause there's a small army of Holocaust deniers out there :

many individuals : they can't be all labeled with the same labels : antisemitism , onfrisse motieven ....

Sallahddin
07-02-09, 18:47
Zoals ik al zei, dat ga je zelf het beste weten. Waarom denk jij de de Protocollen van Zion echt zijn? Omdat je een antisemiet bent. Dus waarom roepen allerlei gekken dat de gaskamers niet bestaan hebben? Omdat ze een pesthekel aan joden hebben. Denk ik. Ik kan het niet volgen, maar jij nou net wel, omdat je dezelfde mentaliteit hebt.

Dus eigenlijk moet jij het aan ons uitleggen, ipv. andersom.

Good for u that u do seem to behave this time ,ok:

why that little army of Holocaust deniers don't get confronted with all that evidence once & for all then , to make them look ridiculous ,instead of those demonisations ,exommunications ....jail sentences ...???



nogmaals , antisemitisme ,onfrisse motieven ...& dat soort flauwekul kan niet gelden als tegenargument tegen alle Holocaust ontkeners : da's geen bevredigend wijze van verklaren= geen argument !

ik kan niet alle Islam _critici van Islamofobie accuseren bijv. ...

P.S.: ik zei nergens dat die protocollen helemaal echt zijn : weet ik niet :

ik probeer de waarheid daaromtrent te zoeken : ik kan niet de main_stream standpunt erover klakkeloos aanvaarden, snap je ??? = & ik ben geen antisemiet = daar valt jou gek uitganspunt in het water ,al beweer ik dat die protocollen elementen van warheid zouden bevatten !

het is wel legetiem om de waarheid rondom joden, zionisten, de geschiedenis van joden, van zionisten ....te achterhalen & te bekritiseren = dat hoort geen taboe te zijn & geen antisemitisme te zijn ...

Got it ??? : dronken onzeker imbeciel varken !!! :lol: , remember ???:huil:

Wortel
07-02-09, 18:50
But how come that they don't get confronted with the necessary evidence to make them look ridiculous once & for all then ???

Dat legertje holocaust-ontkenners maakt zichzelf al onsterfelijk belachelijk, maar wat uiteraard nog veel zwaarder weegt is dat het meer dan een klap in het gezicht is van de slachtoffers. En zoals anderen hier en elders al betogen: er zijn meer dan genoeg bronnen om de Shoa in zijn volle afgrijselijkheid te staven. Het is bijgevolg nogal wrang om met allerlei "bewijzen" aan te moeten komen over iets, waarbij in al zijn peilloze ellende uiteindelijk een gezond mensenverstand bezwijkt omdat de demonie ervan niet te bevatten is. Om onder dát gesternte ijskoud te beweren, nota bene als geestelijk leider van een ideëel aangestuurde non-profit organisatie, dat "nog helemaal niet zeker is dat er gaskamers zijn geweest" is keihard vloeken binnen én buiten de kerk.

Charlus
07-02-09, 19:21
<...>;...:Got it ??? : dronken onzeker imbeciel varken !!! :lol: , remember ???:huil:
Mooi ihkv. de vrijheid van meningsuiting dat holocaust ontkennende relinazi´s (je medestanders: http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=173980) hun hersendiarree ongeremd mogen laten lopen.

Sallahddin
07-02-09, 19:33
Dat legertje holocaust-ontkenners maakt zichzelf al onsterfelijk belachelijk, maar wat uiteraard nog veel zwaarder weegt is dat het meer dan een klap in het gezicht is van de slachtoffers. En zoals anderen hier en elders al betogen: er zijn meer dan genoeg bronnen om de Shoa in zijn volle afgrijselijkheid te staven. Het is bijgevolg nogal wrang om met allerlei "bewijzen" aan te moeten komen over iets, waarbij in al zijn peilloze ellende uiteindelijk een gezond mensenverstand bezwijkt omdat de demonie ervan niet te bevatten is. Om onder dát gesternte ijskoud te beweren, nota bene als geestelijk leider van een ideëel aangestuurde non-profit organisatie, dat "nog helemaal niet zeker is dat er gaskamers zijn geweest" is keihard vloeken binnen én buiten de kerk.


mee's , ok :

ik had veels te veel gelezen over de Holocaust ,movies gezien ...., mee gevoeld met die joden slachtoffers , homos , Gypsies, mentaal & ander gehandicapten ....was ik telkens & weer sterk van onder de indruk ,schrok ik er van ....= geen woorden voor = HET symbool van het kwaad aller tijden .....

maar ik word perplex door al die Holocaust ontkeners :

ik probeer hun echte motieven te achterhalen ,tevergeefs :

but 1 thing is sure : u cannot use antisemitism, evil motives ....as arguments against them all :

it can explain the motives of some Holocaust deniers , but certainly not all of them !:

why w'd for example Williamson jeopardise his religious "carrier", name ....for such a thing , just 'cause he hypothetically hate the jews ???

many many others jeopardised everything for their Holocaust denials ....

i do not say i sympathise with them, no way:

i'm just trying to understand what's going on, nothing more !

'cause that do not explain this phenomenon :

maybe experts on the matter w'd be able to tell their tale :

sofar , i saw no reasonable explanation for this Holocaust denials as a general rasonable explanation ...

u tell me :

hate of jews , ignorance ,evil motives , politics ,ideology.....do not explain much 'bout this phenomeneon !

Sallahddin
07-02-09, 19:40
Mooi ihkv. de vrijheid van meningsuiting dat holocaust ontkennende relinazi´s (je medestanders: http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=173980) hun hersendiarree ongeremd mogen laten lopen.


:lol:

ho ho ho , hold ur horses , unfair cowboy ::cola:

that was just ironic 'cause Mark had called me the above : that was just a funny return of favours !

a long time ,no see : hold ur wild horses 'fore u do hurt ....urself especially :

take a look at the history of this none-snse between me & Mark :

+ ik ontken juist niets : ik denk ,vandaar dat ik deze HOLOCAUST ONTKENERS FENOMEEN ONDER DE loep wilde nemen om de echte motieven van die mensen te kunnen achterhalen,...... tevergeefs , meer niet !

Welcome back, dummy ! :lol:

:zwaai:

Sallahddin
07-02-09, 20:21
.

.


.