PDA

Bekijk Volledige Versie : Burgerinitiatief onderzoek joris D.



yasrina-amoria
08-02-09, 02:34
salam wa leikom broeders, zusters

Hierbij wil ik jullie aandacht vragen voor een ernstig probleem in Nederland.
De baas van nederlandse justitie word er al 14 jaar verdacht van kindermisbruik en kinderhandel. Er is al meerdere keren aangifte gedaan tegen hem, maar de rechters weigeren naar het bewijs te kijken. Omdat hij de baas van justitie is, kan hij ook het onderzoek tegenhouden en zijn pedovrienden waarschuwen als zij onderzocht worden.
Dit is in het verleden meerdere keren gebeurd! :aanwal:

Daarom wil ik jullie nu vragen deze petitie te ondertekenen waarmee onderzoek naar deze man geeist word. Je kunt dit hier doen http://demmink.petities.nl meer lezen over deze zaak kan je doen op www.klokkenluideronline.nl en laten zien dat je dit onderzoek steunt kun je door lid te worden van www.onderzoekjorisd.hyves.nl . Het kan toch niet dat normale mensen boetes en straffen krijgen, maar dat deze man vrijuit gaat!:fuckit2:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/c53XzaAIinE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/c53XzaAIinE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


salam wa leikom wa ra3mattalah ou baraketoe

Bar
08-02-09, 08:24
Volkksgerichten lusten we in een rechtsstaat niet.....

knuppeltje
08-02-09, 08:46
Er is al meerdere keren aangifte gedaan tegen hem, maar de rechters weigeren naar het bewijs te kijken.

Hoe weet jij zo zeker dat dat ook echt bewijs is?

Blijkbaar ben jij liefhebber van de terreur van de straat in plaats van een normale rechtsprocedure.

Eke
08-02-09, 08:56
De baas van de Nederlandse justitie ? Hirsch Ballin ? Waarom wordt er niet gewoon een advocaat in de arm genomen ?
Waarom doe je dit. dat is behoorlijk schadelijk..je ziet hoe snel er misverstanden komen....

yasrina-amoria
08-02-09, 11:33
@knuppeltje
Waarom vergelijk je een burgerinitiatief met terreur?!
Als er een gewone rechtsprocedure was geweest, dan was er nooit een burgerinitiatief geweest. ga maar lezen op de sites die ik gelinkt heb wat het bewijs is!

@eke
die journalist Micha Kat roept al heel lang de meest schadelijke dingen over Joris d. , maar hij is nog altijd niet aangeklaagd wegens laster en smaad.....rara hoe kan dat? Ik doe dit omdat ik zeker wil weten dat we niet bestuurd worden door criminelen.

@bar
wij eisen onderzoek geen steniging


lees alle feite zelfs, dit is echt een bizar verhaal!

knuppeltje
08-02-09, 11:44
@knuppeltje
Waarom vergelijk je een burgerinitiatief met terreur?!
Als er een gewone rechtsprocedure was geweest, dan was er nooit een burgerinitiatief geweest. ga maar lezen op de sites die ik gelinkt heb wat het bewijs is!

Ten eerste weet jij helemaal niet wat de reden is waarom er geen procesprocedure is geweest, dus probeer niet zelf rechter te spelen.

Ten tweede volgt de straatterreur meestal automatisch bij dergelijke intiatieven.
Wel eens gehoord van: das gesundene volksempfinden, en ook wat daaruit voortkomt? Regelrechte straatterreur dus.

Eke
08-02-09, 13:10
[QUOTE=yasrina-amoria;3878402
@eke
die journalist Micha Kat roept al heel lang de meest schadelijke dingen over Joris d. , maar hij is nog altijd niet aangeklaagd wegens laster en smaad.....rara hoe kan dat? Ik doe dit omdat ik zeker wil weten dat we niet bestuurd worden door criminelen.

![/QUOTE]

De inlichtingendienst AIVD heeft de aantijgingen in 2002 onderzocht en destijds geconcludeerd dat de beschuldigingen niet kloppen.

Het is nu 7 jaar later. Waarom vertrouw je de AIVD niet ? In Nederland is een secretaris-generaal geen God of zo.