PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamas gebruikte ziekenhuizen als gevangenis



Orandajin
08-02-09, 13:19
Hamas gebruikte ziekenhuizen als gevangenis

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/4/16/2/large_787592.jpg
De Palestijnse Autoriteit heeft de radicale islamitische beweging Hamas er vandaag van beschuldigd sommige ziekenhuizen in de Gazastrook te hebben gebruikt als gevangenis.

Foltering
Volgens het Palestijnse ministerie van volksgezondheid in Ramallah gebruikte Hamas na het einde van het 23 dagen durende offensief in en tegen Gaza "meerdere medische faciliteiten, waaronder een groot aantal ziekenhuizen, als stations voor convocaties, verhoren, foltering en gevangenschap". (belga/ep)

Hamas, ziekenhuis en gevangenis (http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/676194/2009/02/07/Hamas-gebruikte-ziekenhuizen-als-gevangenis.dhtml)

Freesaf2
09-02-09, 10:58
Ben niet verbaasd.

Of ze zijn veilig in een ziekenhuis of als ze toch aangevallen worden daar kunnen ze weer mooi beelden de wereld insturen over hoe wreed Israel wel niet is door een ziekenhuis aan te vallen. Zelfde met scholen, hotels en media complexen

Al Sawt
09-02-09, 12:06
Wat een leuke discussie. Twee pro-Israelische randdebielen die met elkaar eens zijn en vervolgens hun eigen logica als feiten presenteren.


Toe maar!

Bofko
09-02-09, 15:16
Wat een leuke discussie. Twee pro-Israelische randdebielen die met elkaar eens zijn en vervolgens hun eigen logica als feiten presenteren.

Dat is ook bij vele anderen tamelijk dagelijkse kost hier.

Max Stirner
09-02-09, 15:22
Wat een leuke discussie. Twee pro-Israelische randdebielen die met elkaar eens zijn en vervolgens hun eigen logica als feiten presenteren.


Toe maar!


Met dien verstande dat het niet hun eigen feiten zijn, maar die van belga/ep.

mark61
09-02-09, 15:24
Met dien verstande dat het niet hun eigen feiten zijn, maar die van belga/ep.

Nou nee, die van de PA. Wel goed blijven opletten :strik:

Slinger
09-02-09, 15:28
Wat een leuke discussie. Twee pro-Israelische randdebielen die met elkaar eens zijn en vervolgens hun eigen logica als feiten presenteren.


Toe maar!

Ik zie het presenteren van deze feiten meer als voorlichting.

Max Stirner
09-02-09, 15:28
Nou nee, die van de PA. Wel goed blijven opletten :strik:


That is: als de titel tussen aanhalingstekens zou hebben gestaan.



:student:

tanger'73
09-02-09, 15:55
Hahahahaha, ziekenhuizen als gevangenis? Alles in Gaza is door dat 23 dagen tellend beestachtig offensief van de israëlisch met de grond gelijk gemaakt, dat zelfs een tent daar niet eens dienst kan doen als gevangenis. Zelfs VN-scholen zijn met de grond gelijk gemaakt. Alles ligt daar letterlijk in puin, de maatschappelijke infrastructuur is totaal verwoest en dit is met wat ze komen aankaken?

Freesaf2
09-02-09, 16:51
Wat een leuke discussie. Twee pro-Israelische randdebielen die met elkaar eens zijn en vervolgens hun eigen logica als feiten presenteren.


Toe maar!

Toch leuk om eens een ander standpunt te vertegenwoordigen dan wat je hier op maroc nog veel vaker voorkomt? Lekker met z'n allen pro-Hamas, pro-Iran en alles wat er fout is aan de wereld is de schuld van Amerika.

Oh ja en als een groep schoffies een buschauffeurtje aftuigd is het zijn schuld, had ie ze maar moeten laten zwartrijden.

En 1 van mijn persoonlijke favorieten, het stenigen van een verkracht meisje is gewoon een kwestie van de cultuur niet begrijpen.

tanger'73
09-02-09, 17:05
Toch leuk om eens een ander standpunt te vertegenwoordigen dan wat je hier op maroc nog veel vaker voorkomt? Lekker met z'n allen pro-Hamas, pro-Iran en alles wat er fout is aan de wereld is de schuld van Amerika.

Oh ja en als een groep schoffies een buschauffeurtje aftuigd is het zijn schuld, had ie ze maar moeten laten zwartrijden.

En 1 van mijn persoonlijke favorieten, het stenigen van een verkracht meisje is gewoon een kwestie van de cultuur niet begrijpen.


Toch leuk te moeten constateren hoe de onderbuikgevoelens meester van jou hebben genomen. Ga snel je held Wilders een plezier doen voor zover je dat nog niet gedaan hebt.

Al Sawt
09-02-09, 18:21
Toch leuk om eens een ander standpunt te vertegenwoordigen dan wat je hier op maroc nog veel vaker voorkomt? Lekker met z'n allen pro-Hamas, pro-Iran en alles wat er fout is aan de wereld is de schuld van Amerika.

Oh ja en als een groep schoffies een buschauffeurtje aftuigd is het zijn schuld, had ie ze maar moeten laten zwartrijden.

En 1 van mijn persoonlijke favorieten, het stenigen van een verkracht meisje is gewoon een kwestie van de cultuur niet begrijpen.Ga lekker door met je klaagzang.

Jouw oogkleppen zorgen ervoor dat je alles zwart wit ziet. Jij bent anti-Hamas en anti Palestijns, alleen maar omdat een verkrachte meisje is gestenigd.

Vandaar mijn kwalificatie als randdebiel.

Al Sawt
09-02-09, 18:21
Ik zie het presenteren van deze feiten meer als voorlichting.

Jij gelooft ook heilig dat een Russische jood na 2000jr. is terug gekeerd naar zijn Heimat.

mark61
09-02-09, 18:22
That is: als de titel tussen aanhalingstekens zou hebben gestaan.



:student:

Jij bent intelligent genoeg om uit de inhoud van het bericht te kunnen opmaken dat hier geen feiten worden gemeld, maar meningen. Enfin dat die mening bestaat is een feit.

Dat HLN wat slordig is, is wat anders.

mark61
09-02-09, 18:24
Ik zie het presenteren van deze feiten meer als voorlichting.

Er wordt hier slechts één feit gepresenteerd, en wel, dat de PA iets veronderstelt.

Freesaf2
09-02-09, 22:28
Ga lekker door met je klaagzang.

Jouw oogkleppen zorgen ervoor dat je alles zwart wit ziet. Jij bent anti-Hamas en anti Palestijns, alleen maar omdat een verkrachte meisje is gestenigd.

Vandaar mijn kwalificatie als randdebiel.

Je ziet het verkeerd. Ik ben helemaal niet anti. Ik geloof alleen niet dat zomaar alle schuld bij Israel/Amerika wordt gedeponeerd. Vandaar dat ik een zij het wat zwart wit beeld als tegenhanger schets.

knuppeltje
10-02-09, 09:39
Ik geloof alleen niet dat zomaar alle schuld bij Israel/Amerika wordt gedeponeerd. Vandaar dat ik een zij het wat zwart wit beeld als tegenhanger schets.

Omdat oorzaak en gevolg ook voor jou blijkbaar er geen ene moer toe doen.
Hoe zwart-wit wil je het hebben?

Al Sawt
10-02-09, 11:28
Omdat oorzaak en gevolg ook voor jou blijkbaar er geen ene moer toe doen.
Hoe zwart-wit wil je het hebben?

Meneer wil zich profileren als een soort objectieveling. Een soort lichtend voorbeeld van objectiviteit in een donkere hol van Maroc.nl.

Waar de meeste prikkers niet in staat zijn om rationeel na te kunnen denken en in een zwart wit wereld leven.