PDA

Bekijk Volledige Versie : Fetosha Condoompjesdiefje

Aboe
05-06-02, 17:54
Fetosha, een aardige meid, nog onschuldig maar toe aan iets nieuws.. dus is het tijd om player hmido als een vriend te nemen... Alleen is hmido een beetje heel open als het gaat om sex.. Hij heeft fetosha duidelijk zijn standpunt verteld..

het is vrijdagmiddag en fetosha loopt blij naar haar werk...
opeens gaat haar nokia 8210 met frontje van nokia 8310 af.. hmido knippert op haar scherm. Alloe! ahhh hmido djelie, sjenoe? waga.. oke oke is goed.. safie beslama.. oh ja haal me op he ik ben om 8 uur klaar
Met haar hart in haar keel loopt ze door... hmido had het over "het".. en fetosha was gestressed maar ze wilt niet hmido teleur stellen.

Fetosha nadert bij haar werk (ah) en omkleden bla bla en gaat richting de tabakscounter waar ze moet werken.
Lange mina is ook aan het werken en ze babbelen lekker aan eent stuk door. todat bnet mini rokje aichakendiesja langs komt die haar aandacht gevestigd heeft op een marlboro.. Light of normaal? doe maar light roept aichakendiesja terug. Fetosha draait zich om om het pakje te overhandigen en in een oogopslag ziet ze durex-zaaddodend-met-aardbeiensmaakpakje liggen..

Lange mina ziet dat het 6 uur is en loopt richting de kantine... fetosha denkt dit is mijn kans en pakt een pakje en stopt het in haar slipje..... wat ze niet wist is dat Rinus (wahid liehudie) het allemaal gescand had en de chef had opgebeld en ingelicht over de oplichterspraktijken van fetosha....

vijf voor acht... fetosha rent richting de kantine om zich om te kleden en ziet ineens haar chef met twee agentes..
fetosha.. wil je even komen.. heb jij iets gestolen? WAT!!!, noem je mij een dief schooier dat je bent.. ik heb niets!!! een agente begint haar te fouilleren en steekt ineens haar hand in haar slipje en haalt het warme pakje te voorschijn.... komt u maar eventjes mee naar het bureau....
op het bureau.. we gaan even je ouders bellen zodat ze je kunnen ophalen..
:traan2:

~Faar~
05-06-02, 17:55
Hhahahahhaha ja die was Lollig joh!!! :giechel: :giechel: :giechel:

MySweety
05-06-02, 17:59
:tieliefoen: :handbang:

GaLtIe
05-06-02, 21:15
Ik wil nummer van Hmido, hij is mijn droomkereltje!

getekend bnet minirok!

najla
26-06-02, 09:59
:rolleyes: :auw2: jullie moeten vooral doorgaan met die verhalen die zijn eg vet laterzzzzzzzzzzzzzzzz en wanneer komt het vervolg? najla :rolleyes:

fatiha elg...
16-09-02, 22:33
salaam we3elkoum (wrb) ya Aboe,

Dat was een hele leuke van je Aboe. Ik heb er echt om moeten lachen. Je brengt het echt zo leuk over op mij en zeker ook op de andere lezers.

Ik vind vooral dat je met meer van die verhalen moeten komen. En ooh ja voordat ik het vergeet. Heb een verzoek je aan je wat betreft welk verhaaltje je wou plaatsen. Maar daarover meer morgen. Maar dat is alleen als je wil hoor ja?

wesalaam we3elkoum wa rahmatoelah wa barak etoew,

fatiha.

Mandine
23-09-02, 19:04
Wat een rare verhalen ongelofelijk!!!
Ze zijn wel lachwekkend hoor alhoewel de arabische termen niet vertaalbaar zijn voor mij. Wat geniepig.
Ontzettend ranzig.

Missy_maroclady
19-10-02, 13:09
Salem,

wajoo dit is echt grappig ,
arme arme fetosha die schande als haar vader (baba hadj) zijn dochter op komt halen met de vraag wat heeft me dochter gedaan minier antwoord condooms gestole...........
schandalig gewoon maar ja we zijn nie allemaal zo dom als fetosha of toch wel........

:giechel: :giechel: :giechel:

amazighia
27-10-02, 16:34
kijk ik vind persoonlijk je verhalen grappig ik heb er een stuk of drie gelezen. Maar serieus kun je niet een keer een verhaal schrijven waarbij een meisje goed is tegenover slecht? je hebt talent zet het talent om in iets goeds. ik bedoel die meisjes die zo resgeren van "wat leuk" die meisjes herkennen zich zelf gewoon in die verhalen hoor ik vind het maar triest. en het maakt me vrij :traan1: om zo iets te lezen over de marokkaanse meisjes. en of je er nou wat aan kan doen aboe maar meeste jongens vinden meisjes al heel snel sletjes. en dan heb ik alleen reactie WORD TOCH VOLWASSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

JonaH
31-10-02, 22:04
Geplaatst door Aboe
Fetosha, een aardige meid, nog onschuldig maar toe aan iets nieuws.. dus is het tijd om player hmido als een vriend te nemen... Alleen is hmido een beetje heel open als het gaat om sex.. Hij heeft fetosha duidelijk zijn standpunt verteld..

opeens gaat haar nokia 8210 met frontje van nokia 8310 af.. hmido knippert op haar scherm. Alloe! ahhh hmido djelie, sjenoe? waga.. oke oke is goed.. safie beslama.. oh ja haal me op he ik ben om 8 uur klaar
Met haar hart in haar keel loopt ze door... hmido had het over "het".. en fetosha was gestressed maar ze wilt niet hmido teleur stellen.

Fetosha nadert bij haar werk (ah) en omkleden bla bla en gaat richting de tabakscounter waar ze moet werken.
Lange mina is ook aan het werken en ze babbelen lekker aan eent stuk door. todat bnet mini rokje aichakendiesja langs komt die haar aandacht gevestigd heeft op een marlboro.. Light of normaal? doe maar light roept aichakendiesja terug. Fetosha draait zich om om het pakje te overhandigen en in een oogopslag ziet ze durex-zaaddodend-met-aardbeiensmaakpakje liggen..

Lange mina ziet dat het 6 uur is en loopt richting de kantine... fetosha denkt dit is mijn kans en pakt een pakje en stopt het in haar slipje..... wat ze niet wist is dat Rinus (wahid liehudie) het allemaal gescand had en de chef had opgebeld en ingelicht over de oplichterspraktijken van fetosha....

vijf voor acht... fetosha rent richting de kantine om zich om te kleden en ziet ineens haar chef met twee agentes..
fetosha.. wil je even komen.. heb jij iets gestolen? WAT!!!, noem je mij een dief schooier dat je bent.. ik heb niets!!! een agente begint haar te fouilleren en steekt ineens haar hand in haar slipje en haalt het warme pakje te voorschijn.... komt u maar eventjes mee naar het bureau....

Tot mijn grote verbazing heb ik Aboe's berichten gelezen..Ik snap niet wat er zo "talent-vol" aan is? :confused: Het stikt van de obscene en vrouw-onvriendelijke Toontjes als ik het zo mag noemen..En dat ik zelfs hadieths in mijn mail krijg van Jou Aboe maakt me nog Loeiender dan ik al ben...Ik waardeer je Hadieths maar dat je zulke Vunzige berichtjes ook nog post is helemaal van de Hoge daken gevallen.

Het zou aangenamer zijn als je verhaaltjes schreef die wat Islam-vriendelijker zijn..Maar dat is enkel mijn mening.

Dat is alles wat ik kwijt wou..Moge God ons behoeden van al het Kwade!

Toedeloe :zwaai:

indygirl_roosje
20-11-02, 11:58
Hey Aboe no offence hoor (ik zoek ruzie met niemand) maar heb je misschien een beetje last van overactieve hormoontjes?
Ik daag je uit: Schrijf es een serieus, interessant verhaal. (Als je dat tenminste kan ;) Als je dat verhaal geschreven hebt, zou je het einde weg kunnen laten, dan kan iedereen die wil het aanvullen. Leuk idee of nie? Zeg het es!

Greetz,
Roos.

Aboe
22-09-03, 16:45
:hardlach:

Nido
01-10-03, 23:48
Geplaatst door Aboe

HIHIHIHIHI willie k maak iedereen wakker hierzoo aaaahahahahahahhahahahahahahahah :lol:

Xxxjes Nadiaaa :wijs: