PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamas atomen?



Freesaf2
09-02-09, 11:00
"Behandel Hamas zoals Japan in WOII"

Avigdor Lieberman, de leider van Yisrael Beitenu.
Israël moet tegen Hamas vechten zoals de Verenigde Staten dat in de Tweede Wereldoorlog deden tegen Japan. Dat zegt Avigdor Lieberman, stichter van de ultranationalistische Yisreael Beitenu.

"Israël moet er voor zorgen dat Hamas niet meer wil vechten", zei Lieberman vandaag in een voordracht aan een Israëlische universiteit, meldt de Jerusalem Post.

Daarmee doelde hij op de overgave van Japan in augustus 1945 nadat de Verenigde Staten twee atoombommen hadden gedropt op de steden Hiroshima en Nagasaki. Daarbij kwamen meer dan 200.000 mensen om het leven.

Yisrael Beitenu (Israël Ons Thuis) is een partij die voornamelijk wordt gesteund door de één miljoen joden die in de jaren negentig immigreerden uit de voormalige Sovjet-Unie. Lieberman was tot eind januari 2008 minister en vice-premier, maar stapte later uit de coalitie.

Al Sawt
09-02-09, 12:08
"Behandel Hamas zoals Japan in WOII"

Avigdor Lieberman, de leider van Yisrael Beitenu.
Israël moet tegen Hamas vechten zoals de Verenigde Staten dat in de Tweede Wereldoorlog deden tegen Japan. Dat zegt Avigdor Lieberman, stichter van de ultranationalistische Yisreael Beitenu.

"Israël moet er voor zorgen dat Hamas niet meer wil vechten", zei Lieberman vandaag in een voordracht aan een Israëlische universiteit, meldt de Jerusalem Post.

Daarmee doelde hij op de overgave van Japan in augustus 1945 nadat de Verenigde Staten twee atoombommen hadden gedropt op de steden Hiroshima en Nagasaki. Daarbij kwamen meer dan 200.000 mensen om het leven.

Yisrael Beitenu (Israël Ons Thuis) is een partij die voornamelijk wordt gesteund door de één miljoen joden die in de jaren negentig immigreerden uit de voormalige Sovjet-Unie. Lieberman was tot eind januari 2008 minister en vice-premier, maar stapte later uit de coalitie.

Gestoorde extremist die niet eens beseft wat voor gevaren een atoombom voor Israel zelf zal inhouden.


Laten wij hopen dat Iran snel een atoommacht moet worden.

Sallahddin
09-02-09, 12:58
"Behandel Hamas zoals Japan in WOII"

Avigdor Lieberman, de leider van Yisrael Beitenu.
Israël moet tegen Hamas vechten zoals de Verenigde Staten dat in de Tweede Wereldoorlog deden tegen Japan. Dat zegt Avigdor Lieberman, stichter van de ultranationalistische Yisreael Beitenu.

"Israël moet er voor zorgen dat Hamas niet meer wil vechten", zei Lieberman vandaag in een voordracht aan een Israëlische universiteit, meldt de Jerusalem Post.

Daarmee doelde hij op de overgave van Japan in augustus 1945 nadat de Verenigde Staten twee atoombommen hadden gedropt op de steden Hiroshima en Nagasaki. Daarbij kwamen meer dan 200.000 mensen om het leven.

Yisrael Beitenu (Israël Ons Thuis) is een partij die voornamelijk wordt gesteund door de één miljoen joden die in de jaren negentig immigreerden uit de voormalige Sovjet-Unie. Lieberman was tot eind januari 2008 minister en vice-premier, maar stapte later uit de coalitie.

Behandel israel zoals nazi-Duitsland of fascistisch Italie in WWII !

Sallahddin
09-02-09, 13:07
Hoe kan enig idioot klein verzetsgroep Hamas op een zeer klein ruimte= Gaza , met diens primitieve wapens vergelijken met de groot macht Japan in WWII ??? : :lol:

Freesaf2
09-02-09, 16:44
Gestoorde extremist die niet eens beseft wat voor gevaren een atoombom voor Israel zelf zal inhouden.


Laten wij hopen dat Iran snel een atoommacht moet worden.

Nee, dan wordt het een stuk veiliger!

knuppeltje
09-02-09, 16:46
Nee, dan wordt het een stuk veiliger!

Questie van balans.

Al Sawt
09-02-09, 18:28
Nee, dan wordt het een stuk veiliger!

Yep.

Al Sawt
09-02-09, 18:31
Overigens is het interessant dat een persoon als Freesaf2, nauwelijks een kritische geluid laat horen over inhoud van zijn krantenartikel.

Waarschijnlijk is hij er mee eens.

Sallahddin
09-02-09, 18:58
Overigens is het interessant dat een persoon als Freesaf2, nauwelijks een kritische geluid laat horen over inhoud van zijn krantenartikel.

Waarschijnlijk is hij er mee eens.

zeker : hoopt stiekem dat Hamas van de kaart wordt verwijderd :

in een ander topic over Hamas & hulpgoederen , zei die dat Hamas alles doet voor eigen belang ,niet voor de belangen van palestijnen !!!!!!!!! :

versleten achterlijk achterhaald belachelijk tactiek tegen Hamas :

zie hoe haat jegens religie sommige mensen irrationeel & belachelijk maakt :

these people should know that hate clouds & affects their own judgements ! :lol:

Freesaf2
09-02-09, 22:19
Overigens is het interessant dat een persoon als Freesaf2, nauwelijks een kritische geluid laat horen over inhoud van zijn krantenartikel.

Waarschijnlijk is hij er mee eens.

Ik laat totaal geen geluid horen over het artikel, maar nu je het vraagt ik ben tegen het gooien van een atoombom op Hamas.

Freesaf2
09-02-09, 22:21
zie hoe haat jegens religie sommige mensen irrationeel & belachelijk maakt :


Ik heb geen haat one way or the other. Wat gebruikelijk hier is op Maroc is dat mensen de wereld zwart wit zien. Alleen van hun eigen standpunt en alleen bronnen accepteren die hun visie ondersteunen en de rest standaard afschrijven als propaganda.

Dit geldt zowel voor de pro als de anti's. Ik sluit me gewoon daarbij aan.

Sallahddin
10-02-09, 14:08
Ik heb geen haat one way or the other. Wat gebruikelijk hier is op Maroc is dat mensen de wereld zwart wit zien. Alleen van hun eigen standpunt en alleen bronnen accepteren die hun visie ondersteunen en de rest standaard afschrijven als propaganda.

Dit geldt zowel voor de pro als de anti's. Ik sluit me gewoon daarbij aan.


nee , dat geldt niet voor alle prikkers hier ,vriend :

te simplistisch kijk op de dingen van je !

alsof je de enige zou zijn die objectief, integer .....hier zou denken ... :tover:

&...waaroom sluit je aan bij deze hypothetisch algemeen gang van zaken dan ???

bijv. wanneer je op een ander topic zei dat Hamas de eigen belangen achter na gaat & geeft dus geen moer om palestijnen = dit is niet alleen propaganda ,maar da's ook een belediging van de intelligentie van mensen hier & een totaal verkrachting van de feiten, gezond verstand ,rede & logica ! maar liefst ! :lol:

P.S.: ik check altijd verchillende versies van hetzelfde verhaal = moslim, westers ,zelfs uit "enemy sources = israel or israelis " ....

als je kijkt naar mijn links zou je zelden moslim bronen treffen :

dat doe ik bewust om die partijdigheidsclaim te doen verdwijnen ...