PDA

Bekijk Volledige Versie : Reageerders gezocht!



Relande
10-02-09, 11:30
Wie o wie wil mij helpen en online een aantal vragen beantwoorden over zijn of haar reageer-gedrag op deze site? Ik schrijf er een artikel over en de deadline komt steeds dichterbij!

Alvast veel dank voor je medewerking!

Om in contact te komen, kun je me via deze site een persoonlijk bericht sturen.

Eke
10-02-09, 13:13
Zou je jezelf willen voorstellen (naam is minder belangrijk) en op willen schrijven waar precies jouw artikel over moet gaan.Waarom heb je hiervoor gekozen ? En voor welk tijdschrift werk je ?En mag de geinterviewde toestemming geven voor publicatie na inzage vooraf ?

Succes.

tanger'73
10-02-09, 13:33
Wie o wie wil mij helpen en online een aantal vragen beantwoorden over zijn of haar reageer-gedrag op deze site? Ik schrijf er een artikel over en de deadline komt steeds dichterbij!

Alvast veel dank voor je medewerking!

Om in contact te komen, kun je me via deze site een persoonlijk bericht sturen.

Met welke doel wordt dat 'reageer-gedrag' onderzocht en ten gunste van wie?

Aït Ayt
10-02-09, 17:23
Met welke doel wordt dat 'reageer-gedrag' onderzocht en ten gunste van wie?

is dat belangrijk voor jou om dit te weten bij het maken van je keuze om wel of niet mee te doen met het interview ?


je lijkt me overigens prima geschikt om de vragen te beantwoorden..

tanger'73
10-02-09, 17:49
is dat belangrijk voor jou om dit te weten bij het maken van je keuze om wel of niet mee te doen met het interview ?


je lijkt me overigens prima geschikt om de vragen te beantwoorden..


Straks is ze werkzaam voor de AIVD of erger nog de CIA of Mossad, danwel secretariaat medewerker van de PVV.

Joesoef
10-02-09, 18:05
Zo groen als gras en nat achter de oren, gaat vast een dikkeduim stukje worden.

Aït Ayt
10-02-09, 18:11
Straks is ze werkzaam voor de AIVD of erger nog de CIA of Mossad, danwel secretariaat medewerker van de PVV.

zoals de waard is.. :wink:

tanger'73
10-02-09, 18:21
zoals de waard is.. :wink:


Ja tegenwoordig weet je het nooit met al die onderzoekjes zogenaamd voor algemeen nut.