PDA

Bekijk Volledige Versie : Gelovige organisatie gaat demonsteren tegen slachtoffers vliegramp bij begrafenis



Mark
26-02-09, 12:55
Check de flyer :)

Dat zal de homoliefhebbende ongelovigen van nederland leren

(hoe tolerant gelovigen zijn)

http://www.geenstijl.nl/archives/images/wbcpicket.jpg

Morosian
26-02-09, 13:03
De liefde uit naam van god is hartverwarmend.

knuppeltje
26-02-09, 16:25
Check de flyer :)

Christenziele, als dat allemaal maar niet verkeerd gaat aflopen zeg. Als Jan Peter eens even met god gaat praten, die moet dat kunnen toch? Ik bedoel - god zal maar echt kwaad worden op ons, zijn de rapen echt wel gaar! Dat ie niet echt dol op ons is - dat wordt ons dagelijks door zijn brave aanhangers wel verteld, maar zo erg? :schreeuw:

fisherman1969
26-02-09, 19:00
Vertel ze even dat ik vind dat die god, als hij bestaat, voor het internationaal strafhof van s-Gravenhage gedaagd moet worden. Dat is vast stiekem de reden dat ze dat hof in de USA niet erkend hebben.

Mogelijk wel :D
Wat een tuig overigens om te gaan demonstreren de:maf3:kezen .

Wortel
26-02-09, 19:10
Hier een fimlpje van dezelfde mafkees in gesprek met een Fox reporter...

YouTube - Fox News Reporter Battles It Out!!

The_Grand_Wazoo
26-02-09, 21:29
Hm, God loves fags, as it turns out. No dutch casualties.

Charlus
26-02-09, 21:54
Hier een fimlpje van dezelfde mafkees in gesprek met een Fox reporter...

YouTube - Fox News Reporter Battles It Out!! (http://www.youtube.com/watch?v=GC7qZ6iywMY)
Deze mensen hebben hun religie goed begrepen en geloven vast in een brandende hel.

Joesoef
26-02-09, 22:49
Hier een fimlpje van dezelfde mafkees in gesprek met een Fox reporter...

YouTube - Fox News Reporter Battles It Out!! (http://www.youtube.com/watch?v=GC7qZ6iywMY)


:maf: dat zijn twee mafkezen.

Wortel
27-02-09, 07:06
Wil graag mn waardering voor je uitspreken, Wortel. In een vergelijkbare topic als deze noemde je een deel van ons gezelschap ooit "trigger happy". Terecht, dit soort mafkezen zijn natuurlijk wel een heel gemakkelijk doelwit. Ze doen niet af aan de waarde die godgeloof voor gelovigen en ook voor de wereld kan hebben.

Dit soort sectarische randgroepen zijn inderdaad een gigantisch groot doelwit, waarbij je je schiettuig kunt hanteren als een gulle tuinslang. En ze zijn ook gefundenes Fressen voor allen die sowieso al een afkeer of een vooringenomen beeld hebben van waar godsdienst over zou gaan. Het zal geen verrassing voor je zijn dat ik, net als miljoenen andere gelovigen, dit soort lui meer dan aanranders vind van waar het in godsdienst daadwerkelijk om gaat. Ik ben ook werkzaam met dierenopvang, dus daarom kan ik het ook zo zeggen: Wat Volkert van der G. is voor de dierenbescherming zijn dit soort gasten voor godsdienst. Dit soort cryptofascisme -want dat is het- zou met wortel en tak moeten worden uitgeroeid, maar we hebben met elkaar nu eenmaal gekozen voor een open samenleving.


dat zijn twee mafkezen.

Fox news is niet echt mijn zender, maar wees eerlijk: Het is toch geen keuze met welke van de twee je een avondje vorkje zou willen prikken.:knipoog:

Joesoef
27-02-09, 07:48
Fox news is niet echt mijn zender, maar wees eerlijk: Het is toch geen keuze met welke van de twee je een avondje vorkje zou willen prikken.:knipoog:

Ach, een galgenmaal uit beleefdheid moet kunnen.

De west boro baptist church mag dan wel gezien worden als een karikatuur van de amerikaanse samenleving, fox is een duidelijke afspiegeling. Een stuk zorgelijker.

fisherman1969
27-02-09, 10:09
Wil graag mn waardering voor je uitspreken, Wortel. In een vergelijkbare topic als deze noemde je een deel van ons gezelschap ooit "trigger happy". Terecht, dit soort mafkezen zijn natuurlijk wel een heel gemakkelijk doelwit. Ze doen niet af aan de waarde die godgeloof voor gelovigen en ook voor de wereld kan hebben.

Volkomen met jou eens ,over geloof valt niet te twisten als elke gelovige zich aan de regels houd van zijn geloof dan is er niks mis mee.
Ik heb geen idee waarop deze mafkezen(opz,n zachts uitgedrukt) hun uitspraken baseren !
In elk geval niet uit de door mij bekende boeken zoals de KORAN en /of de Bijbel .
Mocht iemand toch iets gevonden hebben dan houd ik mij aan bevolen.

Morosian
27-02-09, 10:34
Volkomen met jou eens ,over geloof valt niet te twisten als elke gelovige zich aan de regels houd van zijn geloof dan is er niks mis mee.
Ik heb geen idee waarop deze mafkezen(opz,n zachts uitgedrukt) hun uitspraken baseren !
In elk geval niet uit de door mij bekende boeken zoals de KORAN en /of de Bijbel .

Dat is nu juist het probleem - deze man houdt zich perfect aan de regels die in zijn heilige boek staan.

Uit de King James bijbel:

If a man also lie with mankind, as he lieth with a woman, both of them have committed an abomination: they shall surely be put to death; their blood shall be upon them. (Leviticus 20:13)

De doodstraf voor praktiserende homo's.

Gezien de diepgewortelde homohaat en het excessieve geweld richting homo's in islamitische landen zou je verwachten dat de koran zich minstens zo extremistisch over homofilie uitlaat, maar dat is niet het geval.

Charlus
27-02-09, 11:41
<...>En ze zijn ook gefundenes Fressen voor allen die sowieso al een afkeer of een vooringenomen beeld hebben van waar godsdienst over zou gaan. Het zal geen verrassing voor je zijn dat ik, net als miljoenen andere gelovigen, dit soort lui meer dan aanranders vind van waar het in godsdienst daadwerkelijk om gaat. Ik ben ook werkzaam met dierenopvang, dus daarom kan ik het ook zo zeggen: Wat Volkert van der G. is voor de dierenbescherming zijn dit soort gasten voor godsdienst.<...>
Je kunt het wel zo zeggen, maar het slaat nergens op. De dierenbescherming is geen religie die zich baseert op oeroude geschriften.
Waarom maken WBC'ers zich druk over het doen en laten van ongelovigen? Die gaan sowieso naar de hel. WBC vertegenwoordigt de Christelijke naastenliefde, want ze proberen anderen te vrijwaren van eeuwig hellevuur met hun waarschuwingen. Nee, serieus. De bijbel is ondubbelzinnig over homoseksualiteit.
Misschien zijn zij de enige Christenen die het geloof op de juiste manier belijden. Wie zal het zeggen?

Orandajin
27-02-09, 12:59
God hates fags komt naar je toe deze zomer!

Wortel
27-02-09, 14:05
Ach, een galgenmaal uit beleefdheid moet kunnen.

De west boro baptist church mag dan wel gezien worden als een karikatuur van de amerikaanse samenleving, fox is een duidelijke afspiegeling. Een stuk zorgelijker.

Fox is zeker een afspiegeling, maar dan wel van een deel van de Amerikaanse samenleving. Dat is zeker dat deel wiens gedachtegoed ik ook zeer onaangenaam vind. Het is echter niet voor niets dat Barack Obama zo'n klinkende overwinning heeft behaald bij de presidentsverkiezingen. Heel veel Amerikanen hebben ook tabak van dat gedachtengoed. In New York bijvoorbeeld, waar ik zo af en toe kom, werd Obama's verkiezing echt gezien als een radicale ommekeer ten goede.

Wortel
27-02-09, 14:18
Je kunt het wel zo zeggen, maar het slaat nergens op. De dierenbescherming is geen religie die zich baseert op oeroude geschriften.

Het gaat nu even over hoe de verhoudingen liggen tussen enkele mafkezen en de overgrote meerderheid.


Waarom maken WBC'ers zich druk over het doen en laten van ongelovigen? Die gaan sowieso naar de hel. WBC vertegenwoordigt de Christelijke naastenliefde, want ze proberen anderen te vrijwaren van eeuwig hellevuur met hun waarschuwingen. Nee, serieus. De bijbel is ondubbelzinnig over homoseksualiteit.

Als WBC al iets vertegenwoordigt dan is het zeker niet de christelijke naastenliefde. Veeleer vertegenwoordigt ze het geloof als een malle hysterische tante die onder het bed ligt van onevenwichtige mensen teneinde 's nachts te kunnen gaan spoken.
De Bijbel is niet ondubbelzinnig over homoseksualiteit omdat de Bijbel geen receptenboek met moraalcodes is. Als dit soort lui ķets over het hoofd zien in diezelfde Bijbel dan is het wel het liefdegebod: "Heb God lief boven alles en de naaste als jezelf".


Misschien zijn zij de enige Christenen die het geloof op de juiste manier belijden. Wie zal het zeggen?

Ik zal het je zeggen: Ze zeggen God te dienen maar zijn, niet eens zo stiekem, voor zichzelf en hun verwrongen denkbeelden begonnen. Voor wie God zo laat buikspreken staat er ook nog een aardig gebod in de Bijbel: "Gebruik Gods naam niet als vlag voor je eigen modderschuit". Dat gebod wordt door dit soort lui echter ook erg comfortabel over het hoofd gezien.

mark61
27-02-09, 14:22
Fox is zeker een afspiegeling, maar dan wel van een deel van de Amerikaanse samenleving. Dat is zeker dat deel wiens gedachtegoed ik ook zeer onaangenaam vind. Het is echter niet voor niets dat Barack Obama zo'n klinkende overwinning heeft behaald

Nou nou, het was minimaal hoor. 52-48% ofzo. Plus 35% niet-stemmers, dat is wel een laagterecord, das wellicht gunstig.

H.P.Pas
27-02-09, 14:43
Als dit soort lui ķets over het hoofd zien in diezelfde Bijbel dan is het wel het liefdegebod: "Heb God lief boven alles en de naaste als jezelf".


Ik weet niet of ze dat wel over het hoofd zien; misschien hebben ze zichzelf gewoon niet bijzonder lief. Met recht en reden overigens.

Charlus
27-02-09, 21:24
<...>Ik weet niet of ze dat wel over het hoofd zien; misschien hebben ze zichzelf gewoon niet bijzonder lief. Met recht en reden overigens.
Ja ja, maar zijn zij oprechte Christenen en is eenduidig vast te stellen (niet noodzakelijkerwijs door jou) dat hun geloofsbeleving onjuist is?

Wortel
27-02-09, 22:37
Ja ja, maar zijn zij oprechte Christenen en is eenduidig vast te stellen (niet noodzakelijkerwijs door jou) dat hun geloofsbeleving onjuist is?

Het gaat niet om juist of onjuist; het gaat om gezond of ongezond.
Dat deze types oprecht menen het bij het enig juiste eind te hebben maakt hen nog geen oprechte christenen. Het is eenduidig en zelfs zeer eenvoudig vast te stellen dat deze geloofsbeleving zeer dubieus is, en dat kan zelfs worden vastgesteld met de Bijbel in de hand.
Er zijn twee basisvoorwaarden waar ieder gezond geloof mee begint, wat voor kleur, ligging of pasvorm dat geloof verder ook moge hebben:
1. Het besef dat jij in ieder geval niet 'God' bent. Wie onomwonden stelt dat God bepaalde mensen haat matigt zich wel een heel grote kennis van Gods agenda aan. Dan zwijg ik nog maar over de geprojecteerde zelfhaat die hierin nogal eens verpakt gaat. (H.P. dit laatste was uiteraard ook een knipoog naar jouw waarneming in deze)
2. Ieder gezond geloof is gebaseerd op vertrouwen en nooit op angst.

Het behoeft verder geen betoog dat deze sectarische randfiguren aan geen van beide criteria voldoen.

The_Grand_Wazoo
28-02-09, 11:08
Na deze documentaire te hebben gezien, besef je dat je deze zeer kleine groepering niet serieus hoeft te nemen;

http://blurbberry.com/bbc-documentary-on-phelps-clan-the-most-hated-family-in-america/

Julien
02-03-09, 01:17
Hier een fimlpje van dezelfde mafkees in gesprek met een Fox reporter...

YouTube - Fox News Reporter Battles It Out!! (http://www.youtube.com/watch?v=GC7qZ6iywMY)

Schritterend. Mooi om te zien dat er in de USA tenminste wel goede en serieuze christelijke debatten worden gevoerd. Hulde aan die Fox-reporter ( :p ) die heel goed de Bijbel en het christelijk geloof verdedigd heeft.

Charlus
02-03-09, 10:46
<...>Hulde aan die Fox-reporter ( :p ) die heel goed de Bijbel en het christelijk geloof verdedigd heeft.
Een van de kerntaken van de onafhankelijke journalistiek, blijkbaar. Weer wat geleerd.