PDA

Bekijk Volledige Versie : Extremistische gelovigen willen herdenking turkse Boeing verstoren



Joesoef
06-03-09, 20:09
binnenland
'Vliegramp gods straf'

SCHIPHOL - Aanhangers van de Westboro Baptist Church, een sekte waarvan de aanhangers onder meer geloven dat god homoseksuelen haat, willen demonstreren bij de herdenking van de vliegtuigcrash op Schiphol.


Volgens deze groep van religieuze fanatici is de vliegramp gods straf voor het verdorven karakter van Nederland, meldt EénVandaag dat een gesprek had met de woordvoerster van de kerk.

De Koninklijke Marechaussee en de politie Kennemerland hebben ernstige vrees voor verstoring van de openbare orde tijdens de herdenking zaterdag. De gemeente Haarlemmermeer heeft een noodverordening rond de herdenking ingesteld.

Extra eenheden

De marechaussee heeft voor de zekerheid extra mensen achter de hand: een peloton ME, een sectie van de arrestatie-eenheid en ander extra personeel. Mensen die de openbare orde verstoren worden gearresteerd, zegt een woordvoerder. De extra eenheden zullen zich op de achtergrond houden en alleen in actie komen als dat nodig is.

De leden van de Westboro Baptist Church demonstreren vaker bij begrafenissen of herdenkingen van 'goddeloze' moslims, zoals van gesneuvelde Amerikaanse moslims in Irak. In een pamflet hebben ze hun „religieus protest” aangekondigd.

Slinger
06-03-09, 20:17
binnenland
'Vliegramp gods straf'

SCHIPHOL - Aanhangers van de Westboro Baptist Church, een sekte waarvan de aanhangers onder meer geloven dat god homoseksuelen haat, willen demonstreren bij de herdenking van de vliegtuigcrash op Schiphol.


Volgens deze groep van religieuze fanatici is de vliegramp gods straf voor het verdorven karakter van Nederland, meldt EénVandaag dat een gesprek had met de woordvoerster van de kerk.

De Koninklijke Marechaussee en de politie Kennemerland hebben ernstige vrees voor verstoring van de openbare orde tijdens de herdenking zaterdag. De gemeente Haarlemmermeer heeft een noodverordening rond de herdenking ingesteld.

Extra eenheden

De marechaussee heeft voor de zekerheid extra mensen achter de hand: een peloton ME, een sectie van de arrestatie-eenheid en ander extra personeel. Mensen die de openbare orde verstoren worden gearresteerd, zegt een woordvoerder. De extra eenheden zullen zich op de achtergrond houden en alleen in actie komen als dat nodig is.

De leden van de Westboro Baptist Church demonstreren vaker bij begrafenissen of herdenkingen van 'goddeloze' moslims, zoals van gesneuvelde Amerikaanse moslims in Irak. In een pamflet hebben ze hun „religieus protest” aangekondigd.


Dit lijkt op de mentaliteit van Wizdom. Hij zou zich zo bij zo'n christelijke sekte aan kunnen sluiten...

fisherman1969
06-03-09, 20:19
binnenland
'Vliegramp gods straf'

SCHIPHOL - Aanhangers van de Westboro Baptist Church, een sekte waarvan de aanhangers onder meer geloven dat god homoseksuelen haat, willen demonstreren bij de herdenking van de vliegtuigcrash op Schiphol.


Volgens deze groep van religieuze fanatici is de vliegramp gods straf voor het verdorven karakter van Nederland, meldt EénVandaag dat een gesprek had met de woordvoerster van de kerk.

De Koninklijke Marechaussee en de politie Kennemerland hebben ernstige vrees voor verstoring van de openbare orde tijdens de herdenking zaterdag. De gemeente Haarlemmermeer heeft een noodverordening rond de herdenking ingesteld.

Extra eenheden

De marechaussee heeft voor de zekerheid extra mensen achter de hand: een peloton ME, een sectie van de arrestatie-eenheid en ander extra personeel. Mensen die de openbare orde verstoren worden gearresteerd, zegt een woordvoerder. De extra eenheden zullen zich op de achtergrond houden en alleen in actie komen als dat nodig is.

De leden van de Westboro Baptist Church demonstreren vaker bij begrafenissen of herdenkingen van 'goddeloze' moslims, zoals van gesneuvelde Amerikaanse moslims in Irak. In een pamflet hebben ze hun „religieus protest” aangekondigd.


Wat een stelletje idioten ,alsof zij de wijsheid in pacht hebben!!
Walgelijke mensen !heb er geen goed woord voorover :fpotver:

Slinger
06-03-09, 20:19
Vandaag vertelde een christelijke vrouw me dat straffen van de god op aarde volgens het Nieuwe Testament niet voorkomen. Haar motivatie was jammer genoeg wat vaag - de gelegenheid was er niet naar - en ze kon alleen vaag een relevante passage in het evangelie aanduiden.

Extremistische christenen hebben echter een voorliefde voor het Oude Testament. Is christendom eigenlijk wel monotheïstisch?

Jazeker!

H.P.Pas
06-03-09, 20:30
Vandaag vertelde een christelijke vrouw me dat straffen van de god op aarde volgens het Nieuwe Testament niet voorkomen.

:aanwal:Handelingen 5 (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=3803277&postcount=64)

Daar hebben we het al eens over gehad.


Is christendom eigenlijk wel monotheïstisch

:) Nee.

Olive Yao
06-03-09, 20:38
:aanwal:Handelingen 5 (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=3803277&postcount=64)

Daar hebben we het al eens over gehad.


:) Nee.

Bedankt, H.P.Pas.

Sommige mensen hebben dus een voorliefde voor de wreedste van beide goden.

Joesoef
06-03-09, 20:44
Bedankt, H.P.Pas.

Sommige mensen hebben dus een voorliefde voor de wreedste van beide goden.


Idd, de voorliefde van veel gelovige voor het zwarte, het zware, bombastische, dogmatische :vreemd:

Wortel
07-03-09, 09:11
Vandaag vertelde een christelijke vrouw me dat straffen van de god op aarde volgens het Nieuwe Testament niet voorkomen. Haar motivatie was jammer genoeg wat vaag - de gelegenheid was er niet naar - en ze kon alleen vaag een relevante passage in het evangelie aanduiden.

Extremistische christenen hebben echter een voorliefde voor het Oude Testament. Is christendom eigenlijk wel monotheïstisch?

Het Christendom is wel degelijk monotheïstisch, maar de mensen die menen God in hun achterzak te hebben zijn dat uiteraard niet. Dat geldt trouwens precies zo voor Islam, Jodendom en Nieuw Heidendom. Van mij mogen ze dat Westboro-tuig allemaal preventief oppakken.

Wortel
07-03-09, 11:09
Nog even een geheel off-topic frisse noot om ook wat tegenwicht te bieden tegen het zwarte, zware, bombastische en dogmatische :)
Op de site van mijn rockband hebben we een elftal live-registraties van optredens neergezet.:wohaa: Wie dat aardig vind kan via de PM de URL bij mij opvragen. Die URL hier plompverloren neerzetten vind ik cultureel potloodventen, vandaar. Ik verwacht niet veel reacties, maar als Westboro hier mag komen blazen, vind ik dat ik het zeker ook mag. :maf2::turkije: