PDA

Bekijk Volledige Versie : de,,Keppler,, gelanceerd



fisherman1969
07-03-09, 20:44
De Amerikanen hebben het ruimte vaartuig Keppler gelanceerd.*)
De bedoeling is speciaal om te onderzoeken of er elders leven is zoals wij dat hier kennen.
Zijn wij uniek ??? of hebben we nog vele medebewoners??
Stel dat deze er zijn ? en gelijk zijn aan ons bewoners van de planeet Aarde en we krijgen kontakt :love:lol

Ennech :aanwal: het blijkt dat zij nog nooit van profeten hebben gehoord !
Wat zal dit betekenen voor alle gelovigen ?????
Als blijkt dat zij al vel langer bestaan dan wij ??
Zo veel vragen dat de wereld op z,n kop zal staan denken wij .

*)te zien ophet journaal

John2
07-03-09, 20:58
De Amerikanen hebben het ruimte vaartuig Keppler gelanceerd.*)
De bedoeling is speciaal om te onderzoeken of er elders leven is zoals wij dat hier kennen.
Zijn wij uniek ??? of hebben we nog vele medebewoners??
Stel dat deze er zijn ? en gelijk zijn aan ons bewoners van de planeet Aarde en we krijgen kontakt :love:lol

Ennech :aanwal: het blijkt dat zij nog nooit van profeten hebben gehoord !
Wat zal dit betekenen voor alle gelovigen ?????
Als blijkt dat zij al vel langer bestaan dan wij ??
Zo veel vragen dat de wereld op z,n kop zal staan denken wij .

*)te zien ophet journaal

Gelukkig zijn er meer aanwijzigingen op het bestaan van God dan van leven buiten onze aarde, al zijn er wel eens waarnemingen geweest van zo genaamde ruimte vaartuigen.

fisherman1969
07-03-09, 22:38
Gelukkig zijn er meer aanwijzigingen op het bestaan van God dan van leven buiten onze aarde, al zijn er wel eens waarnemingen geweest van zo genaamde ruimte vaartuigen.

Dat er een GOD = bovennatuurlijk wezen bestaat is ieder een wel van overtuigd ,als je gewoon door denkt hoe enorm alles is en hoe idioot klein de aarde is ,zou het toeval zijn dat wij uniek zijn maar hier op Aarde zijn zoveel religies je kunt kiezen uit tientallen ,,geloven,, en hier is iedereen ervan overtuigd dat zijn geloof de enige echte is !
Er zijn al eerder ruimtevaartuigen gelanceerd die nu zelfs buiten (ons )zonnestelsel zijn tot nu toe zonder resultaat ,logisch als je bedenkt dat een ruimtevaartuig (al zou het met de snelheid van het licht gaaan)300.000 km per sec !! dan zou de dichtsbijzijnde ster pas over 4jaar te bereiken zijn!!
hij staat vlak bij astronomisch gezien dan maar :37000.000.000.000 km .
Dus de is kans is minium op direct konktakt !
Wel is de Keppler speciaal uitgerust met zend apapratuur van deze tijd en op die manier hopen ze nu welantwoord te krijgen op de signalen die uitgezonden worden ,boven dien is zijn snelheid aanmerkelijk hoger ,maar bij lange na niet die van het licht !!
Zou het persoonlijk nog wel mee willen maken dat er teken van leven komt
en dan het gezicht van de b.v dePAUS willen zien als hij te horen krijgt dat Jesus Christus een totaal onbekende is !! Dit geld ook voor Mohammed en al die andere profeten natuurlijk of zouden zij speciale afgezanten voor dit stofje in het enorme heelal die wij AARDE noemen ??

VERWACHT GEEN ANTWOORD (VAN EEN GELOVIGE)WANT DAN STA JE GAUW MET JE BEK VOL TANDEN .

John2
07-03-09, 23:21
Dat er een GOD = bovennatuurlijk wezen bestaat is ieder een wel van overtuigd ,als je gewoon door denkt hoe enorm alles is en hoe idioot klein de aarde is ,zou het toeval zijn dat wij uniek zijn maar hier op Aarde zijn zoveel religies je kunt kiezen uit tientallen ,,geloven,, en hier is iedereen ervan overtuigd dat zijn geloof de enige echte is !
Er zijn al eerder ruimtevaartuigen gelanceerd die nu zelfs buiten (ons )zonnestelsel zijn tot nu toe zonder resultaat ,logisch als je bedenkt dat een ruimtevaartuig (al zou het met de snelheid van het licht gaaan)300.000 km per sec !! dan zou de dichtsbijzijnde ster pas over 4jaar te bereiken zijn!!
hij staat vlak bij astronomisch gezien dan maar :37000.000.000.000 km .
Dus de is kans is minium op direct konktakt !
Wel is de Keppler speciaal uitgerust met zend apapratuur van deze tijd en op die manier hopen ze nu welantwoord te krijgen op de signalen die uitgezonden worden ,boven dien is zijn snelheid aanmerkelijk hoger ,maar bij lange na niet die van het licht !!
Zou het persoonlijk nog wel mee willen maken dat er teken van leven komt
en dan het gezicht van de b.v dePAUS willen zien als hij te horen krijgt dat Jesus Christus een totaal onbekende is !! Dit geld ook voor Mohammed en al die andere profeten natuurlijk of zouden zij speciale afgezanten voor dit stofje in het enorme heelal die wij AARDE noemen ??

VERWACHT GEEN ANTWOORD (VAN EEN GELOVIGE)WANT DAN STA JE GAUW MET JE BEK VOL TANDEN .

Ok één vraagje hoe groot is het universum en zou een mens het ooit kunnen bevatten dat deze oneindig is en dus Goddelijk zoals alles wat voor de mens niet te bevatten is.

fisherman1969
08-03-09, 00:03
Ok één vraagje hoe groot is het universum en zou een mens het ooit kunnen bevatten dat deze oneindig is en dus Goddelijk zoals alles wat voor de mens niet te bevatten is.

Dit is niet te bevatten als je bedenkt dat onze Zon slechts een onbeduidend sterretje is in een onbeduidend melkwegstelsel en dan te bedenken dat er miljoenen melkwegstelsel zijn met miljarden sterren en die allemaal weer planeten hebben dan besef je pas dat de aarde absoluut niet uniek kan zijn !!
Er zijn enkele theorieen overhet heelal ,maar het meest voor de hand liggende is net zoals hier op aarde :stof zijt gij en tot stof(materie) zult gij wederkeren.
Klopt als een bus tenzij je ff met de ,,Keppler,,mee mag die komt waarschijnlijk nooit meer terug ,maar dan nog kom je weer in een andere materie terecht waarin je opgeslokt wordt (zwartegaten) tot de oerknal die regelmatig plaats schijnt te vinden als ik de sterrenkundigen mag geloven ,want er worden steeds nu nog nieuwe sterren geboren en er verdwijnen er ook.
De Evolutie van de schepping waarin de mens zo nietig is en de planeet Aarde slechts een korreltje zand zou zijn in deSahara!!
Ik verwacht ook hier buiten jou geen commentaar op want dit is een zo moeilijk onderwerp,bijna niet te bevatten.

knuppeltje
08-03-09, 08:49
Gelukkig zijn er meer aanwijzigingen op het bestaan van God dan van leven buiten onze aarde, al zijn er wel eens waarnemingen geweest van zo genaamde ruimte vaartuigen.

Gossie, jij heb ook overal verstand van hè.:fpotver:

Witte78
08-03-09, 09:41
Gelukkig zijn er meer aanwijzigingen op het bestaan van God dan van leven buiten onze aarde, al zijn er wel eens waarnemingen geweest van zo genaamde ruimte vaartuigen.

Waarom is dat gelukkig?

John2
08-03-09, 11:02
Gossie, jij heb ook overal verstand van hè.:fpotver:

Zou het?


Waarom is dat gelukkig?

Lees maar eens het boek "Onze goden waren cosmonouten", voor gelovigen een heidens boek, die veel vragen "beantwoord" omtrent rotstekeningen, het vaste land van de noordpool enz.
Maar als gelovige zeg ik gelukkig dat er meer bewijzen zijn van een God dan van ruimtewezens.

Witte78
08-03-09, 11:04
Zou het?



Lees maar eens het boek "Onze goden waren cosmonouten", voor gelovigen een heidens boek, die veel vragen "beantwoord" omtrent rotstekeningen, het vaste land van de noordpool enz.
Maar als gelovige zeg ik gelukkig dat er meer bewijzen zijn van een God dan van ruimtewezens.

Waarom is dat gelukkig?

John2
08-03-09, 11:43
Waarom is dat gelukkig?

Misschien omdat het mij een goed gevoel geeft?

fisherman1969
08-03-09, 11:58
Gossie, jij heb ook overal verstand van hè.:fpotver:

Nou Knuppeltje het is niet zo zeer een questie van verstand hebben ,eerder van algemene belangstelling .
Vroeger moest je een boek lenen of naar de biblioheek ,tegenwoordig vind je via google antwoord op al je vragen en wil je meer weten dan wordt er zelfs een aan wijzing gegeven naar div boekwerken die er over gaan .
Als ex koopvaardij off heb ik altijd al met Astronomie te maken gehad en als klein jochhie kon ik al uren s,avonds uit m,n slaapkamer raam naar de sterren hemel staren en zoals veel volwassennen vroeger al deden zag je allerlei (figuurtjes ) in die sterren vandaar nog steeds de dierenriem al zag ik die soms heel anders bootjes b.v met zeilen en al :)
Dus zo moeilijk is het antwoord van JOHN ook weer niet en hoef je er niet per se ,,verstand ,, van te hebben .

mark61
08-03-09, 21:10
Gossie, jij heb ook overal verstand van hè.:fpotver:

Hij heeft nog alarm ingebouwd in God's buitenhuisje op Vega 23.

fisherman1969
08-03-09, 21:37
Hij heeft nog alarm ingebouwd in God's buitenhuisje op Vega 23.

Ja en in de Andromedanevel in sterrenstelsel m51 kun je gratis internetten
als je kunt bewijzen dat je lopende bent gekomen van af de planeet Aarde
de derde planeet van af de ZON een ordinair sterretje waarvan er miljarden bestaan ,onderdeel uitmakend van het Melkwegstelsel waarvan er ook weer miljarden bestaan :)en op dat stofje Aarde die zo belangrijk is dat GOD het nodig vond om er ff een paar profeten uit te kiezen die die allemaal beweren door GODS persoonlijke afgezand (een engeltje ?? ) in gefluisterd zijn hoe wij mensen elkaar het beste het leven zuur kunnen maken !
Stof genoeg om ff over na te denken (doet de R.K al jaren en beseften dat ze het ,,sprookje ,,onderhand niet kunt blijven verklaren en verkopen dat verklaart meteen ook waarom de kerken steeds minder bezocht worden (de mens wordt steeds gisser denk ik ) mijn maatjes zijn het niet met me eens dus volgt er hier een discussie :) ojee ze hebben al bijna ruzie :fpotver:

John2
09-03-09, 08:12
Hij heeft nog alarm ingebouwd in God's buitenhuisje op Vega 23.

Zie je mij nu al als "God"?
Of wil jij bewust laster plegen over en op God, OF............. is het misschien de jalouzie dat sommige mensen leren en blijven leren, hier tijd voor vrijmaken om een studie te kiezen inplaats van op internet onzinnige zaken te zoeken die niets te maken hebben met de werkelijkheid?


Ja en in de Andromedanevel in sterrenstelsel m51 kun je gratis internetten
als je kunt bewijzen dat je lopende bent gekomen van af de planeet Aarde
de derde planeet van af de ZON een ordinair sterretje waarvan er miljarden bestaan ,onderdeel uitmakend van het Melkwegstelsel waarvan er ook weer miljarden bestaan :)en op dat stofje Aarde die zo belangrijk is dat GOD het nodig vond om er ff een paar profeten uit te kiezen die die allemaal beweren door GODS persoonlijke afgezand (een engeltje ?? ) in gefluisterd zijn hoe wij mensen elkaar het beste het leven zuur kunnen maken !
Stof genoeg om ff over na te denken (doet de R.K al jaren en beseften dat ze het ,,sprookje ,,onderhand niet kunt blijven verklaren en verkopen dat verklaart meteen ook waarom de kerken steeds minder bezocht worden (de mens wordt steeds gisser denk ik ) mijn maatjes zijn het niet met me eens dus volgt er hier een discussie :) ojee ze hebben al bijna ruzie :fpotver:

Kun je de oudjes vertellen dat het verboden is om na je 60ste nog ruzie te maken om onzinige zaken :hihi:

mark61
09-03-09, 08:23
Zie je mij nu al als "God"?

Je wordt echt steeds dommer. Sneu.


Of wil jij bewust laster plegen over en op God, OF............. is het misschien de jalouzie dat sommige mensen leren en blijven leren, hier tijd voor vrijmaken om een studie te kiezen inplaats van op internet onzinnige zaken te zoeken die niets te maken hebben met de werkelijkheid?

Heb je het nou over je doorluchtige zelf? :haha:

Jij en leren? Doe ff normaal man? Je bent de hele dag bezig met op internet onzinnige zaken te zoeken die niets te maken hebben met de werkelijkheid.

Gek dat je dat dan weer wel doorhebt van jezelf. De menselijke geest blijft verbazen.

John2
09-03-09, 09:09
=mark61;3907181]Je wordt echt steeds dommer. Sneu.

Dommer als gezien het antwoord van jou is onmogelijk, dus voorlopig hoef ik me nog niet druk te maken. :stout:



Heb je het nou over je doorluchtige zelf? :haha:

Jij en leren? Doe ff normaal man? Je bent de hele dag bezig met op internet onzinnige zaken te zoeken die niets te maken hebben met de werkelijkheid.

Gek dat je dat dan weer wel doorhebt van jezelf. De menselijke geest blijft verbazen.

Dus leren of doorleren op latere leeftijd is volgens jou niet nodig of gewenst?

Ik heb zou bijna medelijden hebben met de persoon die jou van werk voorziet, gelukkig zien de mensen om mij heen en in het bedrijf wel de noodzaak van scholing en bijscholing.

fisherman1969
09-03-09, 16:45
Zie je mij nu al als "God"?
Of wil jij bewust laster plegen over en op God, OF............. is het misschien de jalouzie dat sommige mensen leren en blijven leren, hier tijd voor vrijmaken om een studie te kiezen inplaats van op internet onzinnige zaken te zoeken die niets te maken hebben met de werkelijkheid?



Kun je de oudjes vertellen dat het verboden is om na je 60ste nog ruzie te maken om onzinige zaken :hihi:

NA je 70e schijnt het weer te mogen dus ik mag nog niet mee doen :fpotver:

John2
09-03-09, 17:00
NA je 70e schijnt het weer te mogen dus ik mag nog niet mee doen :fpotver:

Ga vast in trainingskamp :hihi:

Trouwens we zoeken nog voetballers voor de knvb 45+ groep van ons, misschien iets voor jou? :)

We gaan voor betaald voetbal :stout: