PDA

Bekijk Volledige Versie : Rokende Marokkaan celstraf en land uitgezet



John2
08-03-09, 14:50
Roker: celstraf en land uitgezet

Op het perron van het station in Sittard is een 49-jarige man opgepakt omdat roken daar niet is toegestaan. De man zal dit sigaretje niet snel vergeten..

De agenten gaven de man een bekeuring, maar ze kwamen erachter dat hij onder meer wegens diefstal nog 240 dagen moet uitzitten.

Land uitgezet

De man komt uit Marokko en hij is ongewenst vreemdeling. Na het uitzitten van zijn straf moet hij Nederland daarom verlaten.

Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/03/roker_celstraf_en_land_uitgeze.html

tanger'73
08-03-09, 15:13
Na zijn celstraf wordt hij gewoon met een pakje sigaretten en met het verzoek het land te verlaten, buiten de deur van de gevangenis gezet.

fisherman1969
08-03-09, 15:31
Na zijn celstraf wordt hij gewoon met een pakje sigaretten en met het verzoek het land te verlaten, buiten de deur van de gevangenis gezet.

Ja vermoeddelijk wel ;hij is hier nu toch eenmaal en anders staat ie over 2 wkn wel voor de deur van :LUILEKKERLAND :)niet voor niets staan wij hoog op de verlanglijst van duizenden die hier dol gaag willen zitten >
Eerlijk is eerlijk wat dat betreft heeft WILDERS toch beetje gelijk :maf2:

tanger'73
08-03-09, 15:35
Ja vermoeddelijk wel ;hij is hier nu toch eenmaal en anders staat ie over 2 wkn wel voor de deur van :LUILEKKERLAND :)niet voor niets staan wij hoog op de verlanglijst van duizenden die hier dol gaag willen zitten >
Eerlijk is eerlijk wat dat betreft heeft WILDERS toch beetje gelijk :maf2:

Waar heeft hij gelijk in, dat er hier illegalen zijn? Dat gelijk kan hij niet claimen.

John2
08-03-09, 15:40
Na zijn celstraf wordt hij gewoon met een pakje sigaretten en met het verzoek het land te verlaten, buiten de deur van de gevangenis gezet.

Wat ik me eigelijk verbaasde was het feit dat hij 240 dagen had openstaan en hij als ongewenste toch de mogelijkheid heeft gehad om gewoon vrij rond te lopen?
Terwijl ik regelmatig meemaakt dat iemand die een bekeuring heeft openstaan wordt opgehaald en enkele dagen word opgesloten als dwangmiddel?
Hoe krom zit ons rechtsysteem dan in elkaar?

tanger'73
08-03-09, 15:53
Wat ik me eigelijk verbaasde was het feit dat hij 240 dagen had openstaan en hij als ongewenste toch de mogelijkheid heeft gehad om gewoon vrij rond te lopen?
Terwijl ik regelmatig meemaakt dat iemand die een bekeuring heeft openstaan wordt opgehaald en enkele dagen word opgesloten als dwangmiddel?
Hoe krom zit ons rechtsysteem dan in elkaar?

Ja een illegaal dat nog een bekeuring open heeft staan? Een illegaal persoon is toch voor Nederland onbekend? Nu mag deze illegaal ook nog eens 240 dagen op kosten van de legale gemeenschap ketingrokend in de cel brommen.

John2
08-03-09, 17:29
Ja een illegaal dat nog een bekeuring open heeft staan? Een illegaal persoon is toch voor Nederland onbekend? Nu mag deze illegaal ook nog eens 240 dagen op kosten van de legale gemeenschap ketingrokend in de cel brommen.

Tja ik zie terug sturen naar Marokko nou niet direct als straf eerder een welkome vacantie.