PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk: "oke, ik heb gelogen"



IbnRushd
11-03-09, 16:33
Verdonk trekt beschuldigingen in

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Rita Verdonk (ToN) geeft toe dat zij haar voormalige adviseur Ed Sinke er ten onrechte van heeft beschuldigd een greep uit de kas van de partij te hebben gedaan.

Dat heeft zij verklaard nadat er, volgens de aanvoerster van ToN op haar verzoek, een gesprek met Sinke heeft plaatsgevonden.

Volgens Verdonk heeft zij na het gesprek met Sinke 'de verschillende rapporten nog eens grondig bestudeerd'. ,,Ik concludeer dat ik op basis van een verkeerde interpretatie van de informatie Ed Sinke ten onrechte heb beschuldigd. Ed en ik hebben de strijdbijl begraven.''

Verdonk beschuldigde Sinke van het wegsluizen van geld naar een privérekening. Dat geld was bedoeld als salaris voor een zakenpartner van Sinke. Sinke ontkende dat sprake was van onrechtmatige betalingen, en beschuldigde op zijn beurt Verdonk van 'karaktermoord'.

Verdonk wil verder niet meer op de kwestie ingaan, zo liet zij via haar woordvoerder weten.

ad.nl

H.P.Pas
11-03-09, 16:45
Leugenachtig kopje. Schaaps.

Morosian
13-03-09, 13:03
Leugenachtig kopje. Schaaps.

Dit is Schaap voorbij - hier wordt zelfs een letterlijke quote gesuggereerd.

In zijn kopjes toont men zijn ware aard, zou zo maar een spreekwoord kunnen zijn.

knuppeltje
13-03-09, 17:20
Dit is Schaap voorbij - hier wordt zelfs een letterlijke quote gesuggereerd.

Moderators mogen hier liegen blijkbaar. Dit is echt niet de eerste keer.