PDA

Bekijk Volledige Versie : Te verdienen: 50 euro door Maroc.NL te helpen



j00zeven
17-03-09, 13:32
Te verdienen: 50 euro

Hoe: Radio 1 beluisteren (of via website radio.nl), feedback geven via mail op het beluisterde en meedoen aan een focusgroep met 6 andere deelnemers over wat jij vindt dat veranderd moet worden aan Radio1. focusgroep vindt plaats in Amsterdam op donderdag 26 maart van 19:00 uur tot 21:30 uur.

Locatie focusgroep: Nieuwe Achtergracht 17, Amsterdam.

Hoe vaak: 1 of meerdere keren per dag luisteren naar Radio 1 (min. 5 minuten), gedurende 5 dagen. Korte vragenlijst wordt ’s avonds ingevuld. Programma’s kunnen ook online afgeluisterd worden.

Beluisteren: Klik hier om direct te luisteren (http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1).

Programmering: Klik hier om de programmering van Radio 1 Gids te bekijken (http://www.radio1.nl/gids)

Wanneer: na bevestiging kun je beginnen met luisteren, bevestiging van datum van de focusgroepen worden je zsm meegedeeld. Dat is (voorlopig) donderdag 26 maart van 19:00 uur tot 21:30 uur.

De vergoeding: Wordt uitgekeerd tijdens de focusgroep in Amsterdam donderdag 26 maart (’s avonds) [LET OP: voor Turkse focusgroepen gelden andere data, bel of mail ([email protected]) voor info]

Waarom: Om Radio 1 kwalitatief te verbeteren en beter aan te laten sluiten bij de wensen van Nieuwe Nederlanders.

Hoe doe ik mee: Stuur een mail naar: [email protected]
Vermeld je naam, leeftijd, geslacht, en telefoonnummer

OF

bel naar 020-4080296. Wij zullen je registratie z.s.m. bevestigen en nader informeren.

Doelgroep:
- 7 vrouwen
- 7 mannen
- Leeftijd: 30+
- Spreekt NL taal
- Luistert regelmatig radio
- Maakt regelmatig gebruik van internet
- Marokkaanse of Turkse achtergrond

Voldoe jij niet aan de criteria maar ken jij wel iemand die dat doet? Voor elke deelnemer die jij vindt en die met het onderzoek meedoet krijg jij [B]25 euro!

Dit onderzoek wordt uitgevoerd door de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) (http://portal.omroep.nl/nossites/pubom) en is gericht op betere afstemming van Radio 1 op Nieuwe Nederlanders. Naast Marokkanen zijn er ook vergelijkbare sessies met Turkse, Surinaamse en Antilliaanse focusgroepen.

John2
17-03-09, 13:37
Ik ben helaas geen Marokkaan maar succes met deze actie

tanger'73
17-03-09, 13:40
Ik ben helaas geen Marokkaan maar succes met deze actie


Die thomas van Maroc.nl is waarschijnlijk ook geen Marokkaan?

tanger'73
17-03-09, 13:43
Radio 1 is de nieuws-en sportzender van de publieke omroep. Wat voor rol heeft Maroc.nl daarin?

Victory
17-03-09, 13:49
Een Marokkaanse 30 plusser die goed Nederlands spreekt, maroc.nl bezoekt, regelmatig naar de radio luistert (in het Nederlands nog wel), bereid is 5 dagen achter elkaar naar radio 1 te luisteren en elke keer een vragenlijst in te vullen en naar een bijeenkomst wilt komen waar hij zijn mening moet geven om vervolgen hier 50 euro voor te krijgen.

Is dit serieus? Ik vraag mij af hoeveel mensen hier mee aan zullen doen.

tanger'73
17-03-09, 14:23
Een Marokkaanse 30 plusser die goed Nederlands spreekt, maroc.nl bezoekt, regelmatig naar de radio luistert (in het Nederlands nog wel), bereid is 5 dagen achter elkaar naar radio 1 te luisteren en elke keer een vragenlijst in te vullen en naar een bijeenkomst wilt komen waar hij zijn mening moet geven om vervolgen hier 50 euro voor te krijgen.

Is dit serieus? Ik vraag mij af hoeveel mensen hier mee aan zullen doen.


Vraag me eerder af waarom radio 1 Maroc.nl opdracht geeft om zo'n onderzoek te doen? Is radio 1 naarstig op zoek naar Marokkaanse luisteraars? Marokkanen hebben al sinds decenia hun kijk en luistergeld ingeruild voor permanente sateliet. De publieke omroep is een fossiel. Bovendien hebben de meeste al die 50,- euro afgelopen kerst van Aboutaleb gekregen.

Bofko
17-03-09, 15:06
Radio 1 is de nieuws-en sportzender van de publieke omroep. Wat voor rol heeft Maroc.nl daarin?

Marekkanen komen vaak in het nieuws, en er zitten veel goeie voetballers tussen.

tanger'73
17-03-09, 15:19
Marekkanen komen vaak in het nieuws, en er zitten veel goeie voetballers tussen.

Marekkanen hebben de voorkeur voor de sateliet boven publieke omroep en aanverwante media.

tanger'73
17-03-09, 15:36
Voor alle geinteresseerden: http://www.radio1.nl/terugluisteren

Net nog het journaal gevolgd en nu zit daar een of andere villa VPRO.

mulan
17-03-09, 15:56
Bovendien hebben de meeste al die 50,- euro afgelopen kerst van Aboutaleb gekregen.

:haha:

tanger'73
18-03-09, 19:31
:haha:


Ik heb wel eens tijdens het lessen radio 1 aanstaan, ze hebben best wel goede nieuwsprogramma's.

tanger'73
18-03-09, 19:37
Als het beluisteren per dag minimaal 5 minuten in beslag neemt, ben ik best bereid om mijn bijdrage te leveren. Maar die 50,- euro hoef ik niet, die moet men aan de slachtoffers van Gaza doneren.

Orakel
29-03-09, 09:25
Betaal 50 euro om niet te hoeven luisteren. Met de intrede van de interactieve journalistiek zijn alle riolen open gezet en komt al die bagger de ether in.

ALs je dat hoort op stand.nl en stand.cafe, dan snap je gelijk waarom er uiterst zorgvuldig om moet worden gegaan met referenda.

cloned
24-05-09, 22:21
Radio is zóóó 1980. Tegenwoordig download je je muziek illegaal en tief je alles op een mp3 spelert. Kan je rustig je eigen muziek luisteren zonder dat vervelende gepraat erdoor.

tanger'73
24-05-09, 22:24
Wie heeft er uiteindelijk meegedaan en die 50,- euro in het gezicht gesmeten gekregen?