PDA

Bekijk Volledige Versie : Leger Israël in opspraak om t-shirt



IbnRushd
20-03-09, 22:21
Leger Israël in opspraak om t-shirt

AMSTERDAM - Het Israëlische leger is in opspraak geraakt na onthullingen in de krant 'Haaretz'. Het Israëlische dagblad publiceert enkele foto's waarop te zien is dat soldaten t-shirts dragen met spottende teksten, die verwijzen naar het doodschieten van zwangere Palestijnse vrouwen en baby's. Ook moskeeën zijn het mikpunt van spot. Israëlische soldaten zouden de T-shirts cadeau krijgen na het voltooien van hun opleiding.

Op één van de t-shirts is een gewapende, zwangere Palestijnse vrouw te zien, die zich in het vizier van een sluipschutter bevindt. Het opschrift laat niets aan de verbeelding over: '1 shot 2 kills'. Dat meldt Skynews.

Een ander shirt toont een Israëlische soldaat, terwijl hij een moskee opblaast en de woorden 'Only God forgives' uitspreekt. Misschien nog het meest shockerend is het t-shirt dat een Palestijnse moeder afbeeldt, die huilend naast het graf van haar dode baby zit. 'Better Use Durex', staat erop gedrukt...

De onthullingen van 'Haaretz' zorgen voor grote commotie binnen het Palestijnse kamp. Een woordvoerder van het Israëlische leger liet intussen weten dat de t-shirts het privé-initiatief zijn van enkele soldaten.

FOTO (http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Israeli-Army-T-Shirt-Controversy-Images-Slogans-Mock-Gaza-Killings/Media-Gallery/200903315245923?lid=GALLERY_15245923_IsraeliArmyTS hirtControversy:Images,SlogansMockGazaKillings&lpos=searchresults)

telegraaf.nl

Niet te geloven. Zelfs de nazi's gingen niet eens zo ver.

fisherman1969
21-03-09, 00:19
Leger Israël in opspraak om t-shirt

AMSTERDAM - Het Israëlische leger is in opspraak geraakt na onthullingen in de krant 'Haaretz'. Het Israëlische dagblad publiceert enkele foto's waarop te zien is dat soldaten t-shirts dragen met spottende teksten, die verwijzen naar het doodschieten van zwangere Palestijnse vrouwen en baby's. Ook moskeeën zijn het mikpunt van spot. Israëlische soldaten zouden de T-shirts cadeau krijgen na het voltooien van hun opleiding.

Op één van de t-shirts is een gewapende, zwangere Palestijnse vrouw te zien, die zich in het vizier van een sluipschutter bevindt. Het opschrift laat niets aan de verbeelding over: '1 shot 2 kills'. Dat meldt Skynews.

Een ander shirt toont een Israëlische soldaat, terwijl hij een moskee opblaast en de woorden 'Only God forgives' uitspreekt. Misschien nog het meest shockerend is het t-shirt dat een Palestijnse moeder afbeeldt, die huilend naast het graf van haar dode baby zit. 'Better Use Durex', staat erop gedrukt...

De onthullingen van 'Haaretz' zorgen voor grote commotie binnen het Palestijnse kamp. Een woordvoerder van het Israëlische leger liet intussen weten dat de t-shirts het privé-initiatief zijn van enkele soldaten.

FOTO (http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Israeli-Army-T-Shirt-Controversy-Images-Slogans-Mock-Gaza-Killings/Media-Gallery/200903315245923?lid=GALLERY_15245923_IsraeliArmyTS hirtControversy:Images,SlogansMockGazaKillings&lpos=searchresults)

telegraaf.nl

Niet te geloven. Zelfs de nazi's gingen niet eens zo ver.

Grappig of koddig?? dat je uitgerekend de meest gehate krant erbij haalt die volgens jou en vele anderen meerdere malen als zijnde het meest onbetrouwbare roddelblad van NEDERLAND is :)
Maar goed dat deTELEGRAAF er nog is en die geeft tenminste neutraal NIEUWS door lol:)
Over foto,s gesproken mischien heb je hier wat aan !!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust_(wereldoorlog)#De_Neurenberger_wetten

na denn viel spass und erfolg !

zelf de Nazie,s gingen nog iets verder zoals je ziet !

IbnRushd
21-03-09, 00:55
Grappig of koddig?? dat je uitgerekend de meest gehate krant erbij haalt die volgens jou en vele anderen meerdere malen als zijnde het meest onbetrouwbare roddelblad van NEDERLAND is :)
Maar goed dat deTELEGRAAF er nog is en die geeft tenminste neutraal NIEUWS door lol:)
Over foto,s gesproken mischien heb je hier wat aan !!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust_(wereldoorlog)#De_Neurenberger_wetten

na denn viel spass und erfolg !

zelf de Nazie,s gingen nog iets verder zoals je ziet !

Stond ook in Ha'aretz, maar ik weet van mezelf dat weinig leden Engelstalige artikelen lezen.

Telegraaf was inderdaad ooit een pro-nazi krant. Nu is het meer een pro-Wilders krant.

In ieder geval, verder dan mopperen kom je verder niet. De nazi's hebben een genocide gepleegd. Dat was een vreselijke misdaad. Tegenwoordig zijn de zionisten heel lang, ruim 60 jaar, bezig met 't terroriseren, vermoorden, verhongeren, en nog meer afgrijzenwekkende dingen, van Palestijnse volk. Een vorm van een langzame genocide, als je 't aan mij vraagt. Zeker als je er bewust van bent van de aantal burgerdoden die Israël de laatste tien jaar heeft gepleegd. Dat loopt echt boven de tienduizend.

We hebben onlangs gelezen dat zionistische militairen Palestijnen zien als untermensch, en ze daarom op een koelbloedige wijze doodschoten. Dat valt, wat we uit de statements gelezen hebben, niet meer te ontkennen.

Verschil is dat de nazi's nooit (zover mijn kennis reikt) een t-shirt maakten waarop afgrijselijke afbeeldingen stonden over joodse vrouwen enzo. Of heb je toevallig ergens een foto liggen?

fisherman1969
21-03-09, 01:56
Stond ook in Ha'aretz, maar ik weet van mezelf dat weinig leden Engelstalige artikelen lezen.

Telegraaf was inderdaad ooit een pro-nazi krant. Nu is het meer een pro-Wilders krant.

In ieder geval, verder dan mopperen kom je verder niet. De nazi's hebben een genocide gepleegd. Dat was een vreselijke misdaad. Tegenwoordig zijn de zionisten heel lang, ruim 60 jaar, bezig met 't terroriseren, vermoorden, verhongeren, en nog meer afgrijzenwekkende dingen, van Palestijnse volk. Een vorm van een langzame genocide, als je 't aan mij vraagt. Zeker als je er bewust van bent van de aantal burgerdoden die Israël de laatste tien jaar heeft gepleegd. Dat loopt echt boven de tienduizend.

We hebben onlangs gelezen dat zionistische militairen Palestijnen zien als untermensch, en ze daarom op een koelbloedige wijze doodschoten. Dat valt, wat we uit de statements gelezen hebben, niet meer te ontkennen.

Verschil is dat de nazi's nooit (zover mijn kennis reikt) een t-shirt maakten waarop afgrijselijke afbeeldingen stonden over joodse vrouwen enzo. Of heb je toevallig ergens een foto liggen?

Ik volkomen met je eens dat er vreselijke onrechtvaardigheden gebeuren ,en heb me daar ook zeer afkeurend over uitgelaten,maar dat je elke keer het NAZIE DUITSLAND er bij moet halen is ergerlijk ,vooral omdat het geen vergelijk is ! de Nazie,s moordden alles uit!! we hebben het hier over incidenten want anders hadden er duizenden doden meer gevallen !!
Afgezien van de afbeelding op het T-shirt is er niet op te zien wie het draagd het kan net zo goed mijn buurjongen zijn .
Over deTG wil ikje dit zeggen de krant was door de mofffen GEVORDERD!!
Gewoon in beslag genomen het personeel voor zover niet JOODS kon kiezen of delen blijven en de door de Duitsers voorgeschreven artikelen plaatsen of ......ARBEISEINSATZ in Duitsland !!!!!!
2VAN DE WEIGERAARS *)zijn na afschuwlijke martelingen zelfs ter dood gebracht en liggen op de ,,erebegraafplaats ,,in Bloemendaal /overveen.
Dus dat pro DUITS is al weg!! na de oorlog werd de courant nieuws /v/d dag enTELEGRAAF volkomen gerehabiliteerd en zamen gevoegd.
Ook over WILDERS verschijnen er regelmatig artikelen die nu niet bepaald pro te noemen zijn ,en zelfs de Spotprent stak onlangs nog de draak met hem!
Dus vergelijk geen erwten met bonen ,voor de rest is er niks af te doen aan het feit dat de ISREALISCHE regering zelf een onderzoek gelast ,naar de oorlogsmisdadigers want zo noem ik ze !zie eerdere reactie .
*) deze 2 werknemers waren wel verbonden aan het verzet en drukten door de Duitsers verboden krantjes !alles was onder controle je mocht niet eens een radio in huis hebben en op luisteren stond gewoon de ,,doodstraf ,, je fiets niet ingeleverd ? of dekens die gevorderd werden gen punt marteling en doodstraf was meestal het logische gevolg .
Mogen de PALESTIJNNEN nog een radio hebben en ernaar luisteren?
Ik geef slechts een paar voorbeelden en wat T-SHIRT reclame betreft die hadden de ,,Moffen ,,niet wel TOTENKOPS regimenten met duidelijkzichtbaar de kentekenen ,deze gespeciaal opgeleide troepen hebben duizenden Poolse en Russische dorpjes totaal uitgemoord (ff googlen nu zelf a.u.b )
Waarom >>????omdat ze als ,,UNTERMENSCH ,,werden verklaart dus b.v als er ook aar een schot viel als verzet!!of dat er JODEN ondergedoken zaten ,ook zijn hele nonnen kloosters uitgemoord omdat ze Joodse kinderen verstopt hadden .
Geen enkel vergelijk dus met de situatie in de GAZA strook hoe erg ook !

Witte78
21-03-09, 09:11
Dit T-shirt is inderdaad stukke erger dan wat de nazi's allemaal uitvraten.

fisherman1969
21-03-09, 12:40
Dit T-shirt is inderdaad stukke erger dan wat de nazi's allemaal uitvraten.

Ja indd het is meer dan verschrikkelijk ! daar kan geen Nazie tegen op !
Het is ook allemaal zo duidelijk als ,,koffiedik,, wat mij meteen opviel was dat de drager van hte T-Shirt ook een tatoeage heeft aan de rechterarm ,geen JOOD die het in z,n harses zou halen om vrijwillig een tatoeage te nemen ik weet niet of jij het wel weet ,maar elke JOOD werd door de moffen uitgerust met een tatoeage en nummer (meer waren ze niet slechts een nummertje voor de vernietigings machine! )een tatoeage is dus eigenlijk een taboe geworden bij Joden (uitzonderingen vormen de regel dus ).
Verder kan de T-SHIRT drager zo te zien gemakkelijk door gaan voor wat hier in de ,,volksmond,,Noord afrikaan genoemd wordt.
Ook wil ik je erop wijzen dat dergelijke T-SHIRT reklame al jaren van toepassing is ! bijna elke zich zelf respecterende dorpskroeg geeft ze gratis weg mag je onder hun naam zelf iets neer zetten ,dus b.v ook haatzaaiende propaganda :)
Moet ook eerlijk bekennen dat ik de taal die op het bewuste T-SHIRT staat niet eens kan lezen .:loens:

John2
21-03-09, 13:43
Leger Israël in opspraak om t-shirt

AMSTERDAM - Het Israëlische leger is in opspraak geraakt na onthullingen in de krant 'Haaretz'. Het Israëlische dagblad publiceert enkele foto's waarop te zien is dat soldaten t-shirts dragen met spottende teksten, die verwijzen naar het doodschieten van zwangere Palestijnse vrouwen en baby's. Ook moskeeën zijn het mikpunt van spot. Israëlische soldaten zouden de T-shirts cadeau krijgen na het voltooien van hun opleiding.

Op één van de t-shirts is een gewapende, zwangere Palestijnse vrouw te zien, die zich in het vizier van een sluipschutter bevindt. Het opschrift laat niets aan de verbeelding over: '1 shot 2 kills'. Dat meldt Skynews.

Een ander shirt toont een Israëlische soldaat, terwijl hij een moskee opblaast en de woorden 'Only God forgives' uitspreekt. Misschien nog het meest shockerend is het t-shirt dat een Palestijnse moeder afbeeldt, die huilend naast het graf van haar dode baby zit. 'Better Use Durex', staat erop gedrukt...

De onthullingen van 'Haaretz' zorgen voor grote commotie binnen het Palestijnse kamp. Een woordvoerder van het Israëlische leger liet intussen weten dat de t-shirts het privé-initiatief zijn van enkele soldaten.

FOTO (http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Israeli-Army-T-Shirt-Controversy-Images-Slogans-Mock-Gaza-Killings/Media-Gallery/200903315245923?lid=GALLERY_15245923_IsraeliArmyTS hirtControversy:Images,SlogansMockGazaKillings&lpos=searchresults)

telegraaf.nl

Niet te geloven. Zelfs de nazi's gingen niet eens zo ver.

Zou het zo zijn zou het schandalig zijn, maar gezien de haat verhoudingen onder de beide bevolkingsgroepen niet ondenkbaar.

De foto's verwijs ik linearecta naar de prullebak omdat daar geen militair op staat, maar een persoon die in een T-shirt staat met een gevechtsbroek uit de jaren 80 die in iedere dump te koop is.

En als je dan de kleding voorschriften neemt, denk ik dat het is uitgesloten dat enkele militairen rondlopen met een dergelijk T-shirt met deze opvallende kleuren terwijl camouflage wel het eerste vereisen is.

Koala64
21-03-09, 15:47
Stond ook in Ha'aretz, maar ik weet van mezelf dat weinig leden Engelstalige artikelen lezen.

Telegraaf was inderdaad ooit een pro-nazi krant. Nu is het meer een pro-Wilders krant.

In ieder geval, verder dan mopperen kom je verder niet. De nazi's hebben een genocide gepleegd. Dat was een vreselijke misdaad. Tegenwoordig zijn de zionisten heel lang, ruim 60 jaar, bezig met 't terroriseren, vermoorden, verhongeren, en nog meer afgrijzenwekkende dingen, van Palestijnse volk. Een vorm van een langzame genocide, als je 't aan mij vraagt. Zeker als je er bewust van bent van de aantal burgerdoden die Israël de laatste tien jaar heeft gepleegd. Dat loopt echt boven de tienduizend.

We hebben onlangs gelezen dat zionistische militairen Palestijnen zien als untermensch, en ze daarom op een koelbloedige wijze doodschoten. Dat valt, wat we uit de statements gelezen hebben, niet meer te ontkennen.

Verschil is dat de nazi's nooit (zover mijn kennis reikt) een t-shirt maakten waarop afgrijselijke afbeeldingen stonden over joodse vrouwen enzo. Of heb je toevallig ergens een foto liggen?

http://haaretz.com/hasen/spages/1072466.html

Echt om van te kotsen die t-shirts. Diep diep ziek.

fisherman1969
21-03-09, 19:11
http://haaretz.com/hasen/spages/1072466.html

Echt om van te kotsen die t-shirts. Diep diep ziek.

Ja indd diepziek !! ware het niet dat ook deze foto geen enkel bewijs is dat het gedragen wordt door Israelische millitairen!!
De broek komt zo van de hanger (duidelijk te zien aan de achterzakken) ook het T=SHIRT is brand nieuw ,duidelijk te zien de plooien zitten er nog in.
Geeft echt geen indruk dat deze foto ergens aan het front of op straat is genomen >
Dus deze gore in scene gezette foto,s zijn vermoeddelijk in een FOTOSTUDIO genomen of zelfs gewoon ff ergens in de GAZA strook .
Hier hebben ze ff hun fout hersteld en gauw een model met iets lichtere huidskleur genomen ,en zonder tatoeage :) (al doende leert men ).

Voortaan met duidelijker bewijzen komen ,dit is gewoon belachelijk!!
Ben niet pro Israel maar wel voor eerlijkheid !!
Ben het volkomen met je eens: om te kotsen dergelijke goedkope laster!!!

Aït Ayt
21-03-09, 22:27
Dus deze gore in scene gezette foto,s zijn vermoeddelijk in een FOTOSTUDIO genomen of zelfs gewoon ff ergens in de GAZA strook .
Hier hebben ze ff hun fout hersteld en gauw een model met iets lichtere huidskleur genomen ,en zonder tatoeage :) (al doende leert men ).

Voortaan met duidelijker bewijzen komen ,dit is gewoon belachelijk!!
Ben niet pro Israel maar wel voor eerlijkheid !!
Ben het volkomen met je eens: om te kotsen dergelijke goedkope laster!!!

waren volgens jou de gaskamers ook in scene gezet door de joden ? :zozo:

Aït Ayt
21-03-09, 22:40
Dit T-shirt is inderdaad stukke erger dan wat de nazi's allemaal uitvraten.

het is meer het moraal (of liever gezegd het gebrek aan moraal) wat er achter die shirts schuilgaat.. omdat het idf en de israeli's na al die tientallen jaren van terreur volstrekt niet vredelievender worden kun je stellen dat het idf erger is dan bijvoorbeeld de ss en die t-shirts zijn daar een symbool van..
die shirts weerspiegelen de mentaliteit van de israeli's..
de nazi's hadden teminste nog als excuus 'wir haben das nicht gewusst'.. terwijl de israeli's daarintegen collectief deze oorlog in gaza gewild en gesteund hebben..

fisherman1969
22-03-09, 00:53
het is meer het moraal (of liever gezegd het gebrek aan moraal) wat er achter die shirts schuilgaat.. omdat het idf en de israeli's na al die tientallen jaren van terreur volstrekt niet vredelievender worden kun je stellen dat het idf erger is dan bijvoorbeeld de ss en die t-shirts zijn daar een symbool van..
die shirts weerspiegelen de mentaliteit van de israeli's..
de nazi's hadden teminste nog als excuus 'wir haben das nicht gewusst'.. terwijl de israeli's daarintegen collectief deze oorlog in gaza gewild en gesteund hebben..

man wat loop je nu te bazelen .elk wel denkend mens kan zien dat deze TSHIRTS geswoon als anti reclame gelanceerd zijn door ik denk deHAMS zelf of zo .
En die tientallenjaren terreur kloppen ,eerst kibboets plaatsen ,toen de muur enz enz alemaal waarheden daar staat tegen over dat dePalestijnen het eerste zijn begonnen met directe aan slagen op burgers ,deblunder van ,,MUNCHEN,, kostte hun vel symphatie enz enz en dan deHAMAZ die zelf in eigen gebied mensen vermoord die tegen hun zijn al met al een ,,glibber zooitje ,, van beide kanten worden misdaden begaan .

En wat lul je nou met :,,wir haben es nicht gewurst !! dat verklaarde het Nazie tuig zelfs nog in de rechtzaal van het NEURENBERG PROCES !!!

Ook in ISRAEL ZIJN DUIZENDEN MENSEN DIE NIKS ANDERS WILLEN ALS VREDE ,door voor de HAMAZ te kiezen heeft het Palestijnse volk zich duidelijk meer ellende opde hals gehaald ,die haat zit zo diep dat onlangs bij een documentaure over Palestijnse vrouwen in gevangenschap een gevangen genomen zelf moordenares , die zwanger was kort na de geboorte haar baby zoontje opdroeg met de woorden :dat ie maar een groot martelaar mocht worden !!! zegt mij genoeg als een moeder eenpas geboren kind haar haat al inpompt! indoctrineren heet zo iets je kunt je wel voorstellen wat er van dat kind wordt (foto,s zat van Palestijnse kinderen in volledige wapen uitrusting te zot voor woorden kun je nagaan hoe ziek van geest de ouders zijn!!!!
Zolang deze haatgevoelens wederzijds zijn is de kans op vrede minium!
Nogmaals ik ben niet pro ISRAEL maar hun schuld is niet een zijdig .
Nog een vraagje stel dat ISRAEL in de pan gehakt was destijds toen het door verschillende staten werd aangevallen dacht je nu echt dat PALESTIJNEN een eigenland hadden gekregen??
Nou echt niet als ware ,,aasgieren ,,had ieder zijn deel opgevraagd ,
Hun heb zucht deed ze de das om van een collectief was er niet te spreken ieder probeerde zoveel mogelijk land inte pikken ,daardoor verloren de verenigde aanvallers smadelijk !:)
!

Aït Ayt
22-03-09, 01:29
man wat loop je nu te bazelen .elk wel denkend mens kan zien dat deze TSHIRTS geswoon als anti reclame gelanceerd zijn door ik denk deHAMS zelf of zo .


je hebt zo te zien het stuk niet eens gelezen..

IbnRushd
22-03-09, 01:37
je hebt zo te zien het stuk niet eens gelezen..

Koala64's link is in 't Engels. Fisherman1969 heeft daar nogal moeite mee, kennelijk.

Zulke soort mensen ontkennen ook de sjoa. Zieke gasten hoor.

Witte78
22-03-09, 01:53
het is meer het moraal (of liever gezegd het gebrek aan moraal) wat er achter die shirts schuilgaat.. omdat het idf en de israeli's na al die tientallen jaren van terreur volstrekt niet vredelievender worden kun je stellen dat het idf erger is dan bijvoorbeeld de ss en die t-shirts zijn daar een symbool van..
die shirts weerspiegelen de mentaliteit van de israeli's..
de nazi's hadden teminste nog als excuus 'wir haben das nicht gewusst'.. terwijl de israeli's daarintegen collectief deze oorlog in gaza gewild en gesteund hebben..

Ja hoor deze T-shirts zijn inderdaad veel erger dan de SS :moe:

Maar goed, die kromme vergelijkingen doen er niet aan af dat het walgelijk is.

knuppeltje
22-03-09, 10:04
Ja indd diepziek !! ware het niet dat ook deze foto geen enkel bewijs is dat het gedragen wordt door Israelische millitairen!!

Dat staat dan ook niet in dat artiekel ouwe, er staat volgens mij, dat ook Israëlische soldaten die t-shirts kopen, maar op zich zou het al verboden moeten zijn om dergelijke shirts op de markt te mogen brengen.
Kun je weer eens zien hoe men in Israël tegen Palestijnen aankijkt.

mulan
22-03-09, 11:47
Nou dit komt weer volledig als een verrassing. Die 1300 Palestijnen die een happy new year kregen van de Israeliers wisten dat al. Daar hadden ze die t-shirts niet voor nodig. Ziek gewoon.

mulan
22-03-09, 11:53
Ja hoor deze T-shirts zijn inderdaad veel erger dan de SS :moe:

Maar goed, die kromme vergelijkingen doen er niet aan af dat het walgelijk is.

Ik vind die vergelijkingen altijd onbelangrijk omdat ze voornamelijk de aandacht afleiden van de situatie. Maar over het moraal van het IDF hoeven we ons geen zorgen te maken..dat moraal kennen we. Bij vrij spel zouden ze alle Palestijnen afslachten en dat zonder geen gewetensbezwaren.

Aït Ayt
22-03-09, 12:29
Ja hoor deze T-shirts zijn inderdaad veel erger dan de SS :moe:

Maar goed, die kromme vergelijkingen doen er niet aan af dat het walgelijk is.

laat maar zitten..
het kwartje blijft bij jou weer haperen en dit keer heb ik er geen zin in om elke letter voor te moeten gaan kauwen..

Slinger
22-03-09, 12:40
Ik vind die vergelijkingen altijd onbelangrijk omdat ze voornamelijk de aandacht afleiden van de situatie. Maar over het moraal van het IDF hoeven we ons geen zorgen te maken..dat moraal kennen we. Bij vrij spel zouden ze alle Palestijnen afslachten en dat zonder geen gewetensbezwaren.

Het meteen trekken van die vergelijking zorgt er voor dat er onmogelijk nog onbevangen kan worden gepraat over de kwestie op zich.

fisherman1969
22-03-09, 12:42
Dat staat dan ook niet in dat artiekel ouwe, er staat volgens mij, dat ook Israëlische soldaten die t-shirts kopen, maar op zich zou het al verboden moeten zijn om dergelijke shirts op de markt te mogen brengen.
Kun je weer eens zien hoe men in Israël tegen Palestijnen aankijkt.

He he eindelijk schijn je het nu ook te begrijpen !!
Lees nu ff goed de KOP van deze topic en dan valt voor jou mogelijk ook het muntje!!
Er wordt gewoon gesuggereerd dat het ISRAELISCHE leger deze T-SHIRTS draagd ,en daar ging ik tegen in .
Zolas ik al eerder schreef kun je T=SHIRTS in elke gewenste kleur en tekst kopen ,dat de T-SHIRTS zondermeer een walgelijk doel hebben is een feit ,maar volkomen los van de suggestie dat het Israelische leger ze draagd.
Natuurlijk zullen enkele fanaten deze T-SHIRTS wel kopen en dat daaronder millitairen zijn sluit ik ook niet uit !!
Maar de dikdoenerij het op de voorgrond plaatsen het uitbuiten van T=SHIRT ,jes als of heel ISRAEL die draagd darben ik op tegen ,en dat een Israelische Krant( die inderdaad de TELEGRAAF methodes gebruikt :zozo:) op deze manier blijk geeft van zijn afkeuring is alleen maar toe te juichen ,maar de OVERDREVEN MANIER van het plaatsen en vooral uitbuiten van dit voorval zegt mij genoeg ,ook de figuranten die de T-SHIRTS tonen gelijk een modeshow en dan nog de gore fout maken om met tatoeage en al op de foto te gaan slaat alles op het gebied van ,,antireclame,,en dan druk ik me nog netjes uit!!
Dus krijs en gil maar lekker door en jullie vergelijking met de NAZIE,S SLAAT ALS EEN ,,TANG OP EEN VARKEN,, die droegen geenT-SHIRTS integendeel het ,,TOTENKOPF,,REGIMENT was alleen weg gelegd voor medogeloze NAZIE,S die na strenge selectie en opleiding dit (heldhaftige )
UNIFORM mochten dragen !!
Ga nu maar ff goed lezen jochie dan snap je misschien met je verziekte brein waarom ik zo reageer !

Witte78
22-03-09, 12:44
laat maar zitten..
het kwartje blijft bij jou weer haperen en dit keer heb ik er geen zin in om elke letter voor te moeten gaan kauwen..

Ik snap dat het veel werk is om kromme vergelijkingen proberen te onderbouwen. Het is verstandiger om ze gewoon niet te maken, zoals mulan ook al aangeeft. Het werkt alleen maar averechts om er een wedstrijdje "wat is erger" van te maken. Al snap ik de beweegredenen wel, het is alleen wat kortzichtig. Maar dat kwartje valt bij jou blijkbaar weer niet.

fisherman1969
22-03-09, 12:58
Ik snap dat het veel werk is om kromme vergelijkingen proberen te onderbouwen. Het is verstandiger om ze gewoon niet te maken, zoals mulan ook al aangeeft. Het werkt alleen maar averechts om er een wedstrijdje "wat is erger" van te maken. Al snap ik de beweegredenen wel, het is alleen wat kortzichtig. Maar dat kwartje valt bij jou blijkbaar weer niet.

Ik zal hierbij nog een voobeeld aan toevoegen hoe idioot het vergelijk is tussen een voorbedrukt T-SHIRTJE en het MOORDZUCHTIGE SS uniform en dan nog speciaal het ,,Totenkopf regiment,, waar zelfs HOLLANDS schorummorrie
deel van maakten ,deze fanaten waren als regel al ,,verknipten sadisten die hier hun kans zagen om op,,legale ,, manieer hun Ziekelijke denkbeelden
in de praktijk te brengen .

www.waffen-ss.nl/wssna.php

Aït Ayt
22-03-09, 13:23
Ik snap dat het veel werk is om kromme vergelijkingen proberen te onderbouwen. Het is verstandiger om ze gewoon niet te maken, zoals mulan ook al aangeeft. Het werkt alleen maar averechts om er een wedstrijdje "wat is erger" van te maken. Al snap ik de beweegredenen wel, het is alleen wat kortzichtig. Maar dat kwartje valt bij jou blijkbaar weer niet.

het is voor mij inderdaad veel werk om bij jou iets te moeten uitleggen.. niet alleen bij dit onderwerp maar zo'n beetje bij elk onderwerp..
er kan jou nu wel weer met veel geduld uitgelegd gaan worden dat het niet om die t-shirts zelf gaat maar om het moraal wat erachter steekt maar daar heb ik vandaag geen zin in.. het is mooi weer en er zijn belangrijkere zaken dan jou iets aan het verstand proberen te brengen..

Witte78
22-03-09, 13:44
het is voor mij inderdaad veel werk om bij jou iets te moeten uitleggen.. niet alleen bij dit onderwerp maar zo'n beetje bij elk onderwerp..
er kan jou nu wel weer met veel geduld uitgelegd gaan worden dat het niet om die t-shirts zelf gaat maar om het moraal wat erachter steekt maar daar heb ik vandaag geen zin in.. het is mooi weer en er zijn belangrijkere zaken dan jou iets aan het verstand proberen te brengen..

Gossie, is hij uitgeluld gaat ie op de man spelen :moe:. Snap je nu al wat vrijheid van mening inhoudt? Of discriminatie?

fisherman1969
22-03-09, 13:50
het is voor mij inderdaad veel werk om bij jou iets te moeten uitleggen.. niet alleen bij dit onderwerp maar zo'n beetje bij elk onderwerp..
er kan jou nu wel weer met veel geduld uitgelegd gaan worden dat het niet om die t-shirts zelf gaat maar om het moraal wat erachter steekt maar daar heb ik vandaag geen zin in.. het is mooi weer en er zijn belangrijkere zaken dan jou iets aan het verstand proberen te brengen..

Precies je hebt gelijk ...het of de,, MORAAL,, en daar gaat het bij mij ook om!
Het onnodig aandikken van dit soort voorbeelden is net zo demoralistisch
als het door jullie beoogde effect!
Als ware meesters om van een ;
,,mug een olifant te maken ,, of zoals een zeeman zou zeggen:
,,Hij maakt van een scheet een donderslag,,
Zo wordt elk motief of incident uitgebuit om als het ff kan de ISRAELI,S zwart te maken (ook de uitgevers van de HAARETZ krant *)zijn tenslotte niet deugende Nazionisten !!!(het woord dat jullie zo graag gebruiken maar wat nergens opslaat ,gewoon een kinderachtig zelf verzonnen inspeelling op de NAZIE,S die blijkbaar zo te zien jullie grote voorbeeld of in elk geval een bron van inspiratie zijn (anders gebruik je hun verbasterde nicknaam ZIONAZIE,S niet te pas en te onpas klopt toch???
Gelijk kleine kinderen die doen dit ook .

*) Maar als het jullie uit komt omarm je alles of het nu een JOODSE krant of een ROOMSE ex minister president is maakt geen malle moer uit (alle beetjes helpen) lol

mark61
22-03-09, 15:39
Ja indd diepziek !! ware het niet dat ook deze foto


Je doet een wedstrijdje met sjonnie wie er het imbecielst kan reageren?

Spoetnik
22-03-09, 15:44
Gossie, is hij uitgeluld gaat ie op de man spelen :moe:. Snap je nu al wat vrijheid van mening inhoudt? Of discriminatie?

Snap jij dan waar fisher het over heeft? :) Ik begrijp er niks van. Het zal wel aan zijn schrijfstijl liggen.

Overigens hier is het Ha'aretz artikel:
http://www.haaretz.com/hasite/images/iht_daily/D200309/Ishot2kills.jpg
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1072466.html

Hier is een snip:

Does the design go to the commanders for approval?

The Givati soldier: "Usually the shirts undergo a selection process by some officer, but in this case, they were approved at the level of platoon sergeant. We ordered shirts for 30 soldiers and they were really into it, and everyone wanted several items and paid NIS 200 on average."

What do you think of the slogan that was printed?

"I didn't like it so much, but most of the soldiers wanted it."
...

Het moraal dat hier achter schuil gaat is veelzeggend. Maar goed dat Israel een rascistische samenleving is wist ik al.

fisherman1969
22-03-09, 20:35
Snap jij dan waar fisher het over heeft? :) Ik begrijp er niks van. Het zal wel aan zijn schrijfstijl liggen.

Overigens hier is het Ha'aretz artikel:
http://www.haaretz.com/hasite/images/iht_daily/D200309/Ishot2kills.jpg
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1072466.html

Hier is een snip:

Does the design go to the commanders for approval?

The Givati soldier: "Usually the shirts undergo a selection process by some officer, but in this case, they were approved at the level of platoon sergeant. We ordered shirts for 30 soldiers and they were really into it, and everyone wanted several items and paid NIS 200 on average."

What do you think of the slogan that was printed?

"I didn't like it so much, but most of the soldiers wanted it."
...

Het moraal dat hier achter schuil gaat is veelzeggend. Maar goed dat Israel een rascistische samenleving is wist ik al.

Maar een vraagje ????waar is de foto van het ,,model,,met tatoeage gebleven?????
En kun je ook bewijzen dat deze drager een Israeli is ??
Zoals gezegd kun je T-SHIRTS in alle kleuren,maten en opschriften laten drukken en evt te koop aan bieden er is helaas nog geen internationaal verbod op .
Dus voor hetzelfde geld kan men T-SHIRTJES laten drukken met dezelfde tekst intentie maar dan zogenaamd uitgebracht door HAMAZ !!
Voorbeeld ...de kreet alle Joden aan het gas ! en dan een plaatje van uitgemergelde Jood met gasmasker er bij doen,dit is slechts een voorbeeld
Het zal mij ook niet verbazen dat deze in scene gezette ,,modeshow,, bij voorbaat is uitgedacht door de haatzaaiers (zoveel kost het nu ook weer niet ) de T-SHITJES ,foto,s maken en verspreiden ik schat het op nog geen 2000 euro een schijntje op het gebied van anti reclame :)

Al met al ,,een storm in een glas water,, dat maar al te graag door haatzaaiende malloten opgezweepd wordt alsof het WERELD NIEUWS is .:maf2:

Nu mag jij weer lol ,

Spoetnik
22-03-09, 20:44
En kun je ook bewijzen dat deze drager een Israeli is ??

De Israelische krant Ha'aretz heeft diverse interviews uitgevoerd met Israelische soldaten waarin dit wordt bevestigd. Je zou ook het artikel kunnen lezen dat ik erbij heb geplaatst. De Ha'aretz staat nou niet bepaald bekent als een anti-semitische krant.



Al met al ,,een storm in een glas water,, dat maar al te graag door haatzaaiende malloten opgezweepd wordt alsof het WERELD NIEUWS is .:maf2:

Het is inderdaad geen wereldnieuws, dit echter: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=268192 is wel wereldnieuws.

(oh en een t-shirt met opdruk kost in Israel 30 shekels.)

fisherman1969
22-03-09, 23:45
De Israelische krant Ha'aretz heeft diverse interviews uitgevoerd met Israelische soldaten waarin dit wordt bevestigd. Je zou ook het artikel kunnen lezen dat ik erbij heb geplaatst. De Ha'aretz staat nou niet bepaald bekent als een anti-semitische krant.



Het is inderdaad geen wereldnieuws, dit echter: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=268192 is wel wereldnieuws.

(oh en een t-shirt met opdruk kost in Israel 30 shekels.)

Vreselijk wat een prijs voor zulke rommel enne eche.....
Wat een ophef over het wel of niet dragen van een T-SHIRT waarvan niet eens bewezen kan worden dat de dragers op de foto,s inderdaad Israeli,s zijn ,je ziet alleen de achterkant!
Kan je ook nog meer kranten noemen die dit ,,wereld nieuws,, op de voorpagina brachten ,behalve de PRO Israelische HAAREZ ??????

Veel schandaliger is dit :over MORAAL gesproken!!!!!!
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=268175

Graag JOU mening tegemoed ziende ,en vooral de k:strik:t smoezen omdit goed te praten !!!

knuppeltje
23-03-09, 08:50
=fisherman1969;3920324]He he eindelijk schijn je het nu ook te begrijpen !!
Lees nu ff goed de KOP van deze topic en dan valt voor jou mogelijk ook het muntje!!

Ho, even rustig aan ouwe.


Er wordt gewoon gesuggereerd dat het ISRAELISCHE leger deze T-SHIRTS draagd ,en daar ging ik tegen in .

Moet jij weten, maar er staat niet in dat stuk dat het leger die shirts koopt, dus wie suggureert er nu? Volgens mij digene die het er in wilt lezen.
Maar los van dat, kopen die soldaten zo'n ding nergens anders om dan om met dat ding te lopen pronken, al dan niet erin.

John2
23-03-09, 09:29
Ach in de jaren 70-80 liepen we in Nederland ook met t-shirts waarop teksten stonden zoals ;
"Liever een kruisraket in de tuin dan een Rus in de keuken"
"Tulpen uit amsterdam waarbij een kernbom stond afgebeeld boven de USSR"
En natuurlijk diverse afbeeldingen met daarop het Vlekje met diverse teksten die je wel kunt raden.

En ook nu lopen NL militairen met diverse creative t-shirts, zoals een jeep met op het voorste wwiel een man met een tulband met daaronder de opschrift 'Taliband".

Het is de galgenhumor van de militairen, zo wat?

fisherman1969
23-03-09, 12:33
Ho, even rustig aan ouwe.



Moet jij weten, maar er staat niet in dat stuk dat het leger die shirts koopt, dus wie suggureert er nu? Volgens mij digene die het er in wilt lezen.
Maar los van dat, kopen die soldaten zo'n ding nergens anders om dan om met dat ding te lopen pronken, al dan niet erin.

Nu komen we beetje voor beetje tot elkaar, daar voor plaatste ik ook dat stukje over die Nederlanders bij de ,,WAFFEN SS,, je hebt altijd en overal wel van dat tuig lopen die zonodig moeten ,,scoren,, met extreme dingen .
Zoals ik al eerder opperde er zullen altijd wel van die ,,mafkezen ,, zijn die dergelijke T-SHIRTS kopen en evt ook nog gaan dragen! uitzonderingen vormen nu eenmaal de regel ,maar om te doen voorkomen dat het halve Israelische leger er mee rondloopt gaat me te ver.
Begrijp ook niet dat zoiets wordt toegestaan , stom van de regering en het leger om iet in te grijpen ,vraag me ook af of ze inderdaad gedragen worden mogelijk diep verstopt onder hun uniform(leuk als je gevangen wordt genomen en de HAMAS ontdekt het ! kan me voorstellen dat ze dan wel iets extra in petto hebben !! :fpotver:

The_Grand_Wazoo
23-03-09, 12:46
He he eindelijk schijn je het nu ook te begrijpen !!
Lees nu ff goed de KOP van deze topic en dan valt voor jou mogelijk ook het muntje!!
Er wordt gewoon gesuggereerd dat het ISRAELISCHE leger deze T-SHIRTS draagd ,en daar ging ik tegen in .
Zolas ik al eerder schreef kun je T=SHIRTS in elke gewenste kleur en tekst kopen ,dat de T-SHIRTS zondermeer een walgelijk doel hebben is een feit ,maar volkomen los van de suggestie dat het Israelische leger ze draagd.
Natuurlijk zullen enkele fanaten deze T-SHIRTS wel kopen en dat daaronder millitairen zijn sluit ik ook niet uit !!
Maar de dikdoenerij het op de voorgrond plaatsen het uitbuiten van T=SHIRT ,jes als of heel ISRAEL die draagd darben ik op tegen ,en dat een Israelische Krant( die inderdaad de TELEGRAAF methodes gebruikt :zozo:) op deze manier blijk geeft van zijn afkeuring is alleen maar toe te juichen ,maar de OVERDREVEN MANIER van het plaatsen en vooral uitbuiten van dit voorval zegt mij genoeg ,ook de figuranten die de T-SHIRTS tonen gelijk een modeshow en dan nog de gore fout maken om met tatoeage en al op de foto te gaan slaat alles op het gebied van ,,antireclame,,en dan druk ik me nog netjes uit!!
Dus krijs en gil maar lekker door en jullie vergelijking met de NAZIE,S SLAAT ALS EEN ,,TANG OP EEN VARKEN,, die droegen geenT-SHIRTS integendeel het ,,TOTENKOPF,,REGIMENT was alleen weg gelegd voor medogeloze NAZIE,S die na strenge selectie en opleiding dit (heldhaftige )
UNIFORM mochten dragen !!
Ga nu maar ff goed lezen jochie dan snap je misschien met je verziekte brein waarom ik zo reageer !


Wat vooral opvalt is jouw goed ontwikkelde het irrelvante te filteren en te presenteren alsof dat de kern van de zaak is.

fisherman1969
23-03-09, 12:58
Wat vooral opvalt is jouw goed ontwikkelde het irrelvante te filteren en te presenteren alsof dat de kern van de zaak is.

Nee nou wordt ie goed zeg !
Hier wordt niks anders gedaan dan het ,,naspitten,,van alles en nog wat en zoeken waar er ook maar iets is (irrevante) dat de Israeli in kwaad daglicht kan stellen ,zo gauw ik met een vergelijk kom deugd het niet .:).

Op mijn vragen kreeg ik geen antwoord !
Gewoon een kranten oplage verhogende stunt van wat jullie noemen een ,,onzijdig,,en PRO Israeli,s dagblad .
HET HELE ARTIKEL KUN JE ZO UIT JE DUIM ZUIGEN!!
Let ff op het is zo weer 1 APRIL ,dan zie je weer genoeg van deze in ,,scene gezete onzin,, :)

Aït Ayt
23-03-09, 13:01
Wat een ophef over het wel of niet dragen van een T-SHIRT waarvan niet eens bewezen kan worden dat de dragers op de foto,s inderdaad Israeli,s zijn ,je ziet alleen de achterkant!
Kan je ook nog meer kranten noemen die dit ,,wereld nieuws,, op de voorpagina brachten ,behalve de PRO Israelische HAAREZ ??????


ga jij nou maar eens bewijzen dat idf-soldaten NIET die shirts dragen en dat het hamas is geweest die de shirts gemaakt hebben..
je moet niet tegen anderen gaan lopen zeiken over hun betrouwbare bronnen terwijl jij helemaal niets aan bronnen aandraagt..

nour_islam
23-03-09, 13:03
waarom pleegde Hitler zelfmoord?














Hij schrok van de gasrekening

fisherman1969
23-03-09, 13:07
Wat vooral opvalt is jouw goed ontwikkelde het irrelvante te filteren en te presenteren alsof dat de kern van de zaak is.

Hier de oorspronkelijke foto en tevens BLUNDER die geplaatst werd.!!
Heb daarna alleen de licht getinte man gezien met het blauwe T-SHIRT .
ook deze ,,held ,,is alleen maar op de rug te zien !!
Wat ons inzien maar twee mogelijkheden geeft :
Of de zaak is in scene gezet of de het ,,show model,, schijt bij voorbaat al in zijn broek lol:zozo:

http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Israeli-Army-T-Shirt-Controversy-Images-Slogans-Mock-Gaza-Killings/Media-Gallery/200903315245923?lid=GALLERY_15245923_IsraeliArmyTS hirtControversy:Images,SlogansMockGazaKillings&lpos=searchresults

nour_islam
23-03-09, 13:10
jij bent ook in scene gezet. jij bestaat niet

Aït Ayt
23-03-09, 13:16
Hier de oorspronkelijke foto en tevens BLUNDER die geplaatst werd.!!
Heb daarna alleen de licht getinte man gezien met het blauwe T-SHIRT .
ook deze ,,held ,,is alleen maar op de rug te zien !!
Wat ons inzien maar twee mogelijkheden geeft :
Of de zaak is in scene gezet of de het ,,show model,, schijt bij voorbaat al in zijn broek lol:zozo:

http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Israeli-Army-T-Shirt-Controversy-Images-Slogans-Mock-Gaza-Killings/Media-Gallery/200903315245923?lid=GALLERY_15245923_IsraeliArmyTS hirtControversy:Images,SlogansMockGazaKillings&lpos=searchresults


wanneer een krant of een tijdschrift een artikel publiceert over een kledingstuk dan is het normaal dat er een model wordt ingehuurd om het shirt te tonen zodat de lezers een idee krijgen waar het over gaat..
iedereen met een iq van boven de 40 weet dat het volkomen normaal is om modellen in te huren bij het tonen van kleding.. alleen bij jou en john2 wil het kwartje niet vallen.. terwijl jullie autistisch zitten te staren naar een detail van een tatoeage en naar de kleur van een broek hebben jullie ondertussen niet in de gaten dat het helemaal niet gaat om de persoon op de foto..
dit soort domheid is verbijsterend..

fisherman1969
23-03-09, 13:19
ga jij nou maar eens bewijzen dat idf-soldaten NIET die shirts dragen en dat het hamas is geweest die de shirts gemaakt hebben..
je moet niet tegen anderen gaan lopen zeiken over hun betrouwbare bronnen terwijl jij helemaal niets aan bronnen aandraagt..

Kijk ff naar beide ,,fotomodellen,, de broek is exact dezelfde die de andere ook draagd !lol zo uit de kast let op de broekzakken achterop !!zelfs de plooien zijn er niet uit gegaan ,wat een gillerd
JIJ met je duistere bronnen wij komen gewoon met zichtbare feiten die het al met al steeds verdachter maken :maf2:,
Trouwens leuke stunt van die krant vooral kopen die hap!! want daar is het blijkbaar om te doen ,en jullie om tuin leiden kan ook nog :cola: neem nog een slokkie !
Een goed voorbeeld van wat we vroeger noemden:

Een echte JODEN streek !! :fuckit2:lol

The_Grand_Wazoo
23-03-09, 13:27
Hier de oorspronkelijke foto en tevens BLUNDER die geplaatst werd.!!
Heb daarna alleen de licht getinte man gezien met het blauwe T-SHIRT .
ook deze ,,held ,,is alleen maar op de rug te zien !!
Wat ons inzien maar twee mogelijkheden geeft :
Of de zaak is in scene gezet of de het ,,show model,, schijt bij voorbaat al in zijn broek lol:zozo:

http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Israeli-Army-T-Shirt-Controversy-Images-Slogans-Mock-Gaza-Killings/Media-Gallery/200903315245923?lid=GALLERY_15245923_IsraeliArmyTS hirtControversy:Images,SlogansMockGazaKillings&lpos=searchresults


De bipolariteit die schuil gaat in het aantal mogelijkheden dat jij geeft lijkt zowel een afspiegeling van je begripsvermogen als van je geestesgesteldheid.

Aït Ayt
23-03-09, 13:49
Kijk ff naar beide ,,fotomodellen,, de broek is exact dezelfde die de andere ook draagd !lol zo uit de kast let op de broekzakken achterop !!zelfs de plooien zijn er niet uit gegaan ,wat een gillerd


je verliest jezelf in nietszeggende details van een foto.. je waant je sherlock holmes maar het is een uiting van autisme..
de redactie vd krant gaf de fotograaf de opdracht om foto's af te leveren waarop te zien is dat het shirt gedragen wordt want een gedragen shirt ziet er nu eenmaal beter uit dan wanneer het aan een kledinghaak hangt.. ze vragen dus aan een model of hij het shirt wil dragen.. en die fotograaf vraagt dan niet aan de stylist om met een roze broek of een glitterbroek aan te komen want dat past niet bij het onderwerp van het artikel.. er wordt dan gekozen voor een kaki broek.. dat past immers wel bij het onderwerp..
dat enkele autisten zich dan gaan blindstaren op de plooien en de achterzakken van de broek is iets wat de redactie vd krant op de koop toeneemt want ze weten dat 99,9% vd lezers het wel begrijpen waar het om draait..

verder heb ik geen zin om nog langer mijn tijd te verspillen aan jouw domheid..

John2
23-03-09, 14:31
wanneer een krant of een tijdschrift een artikel publiceert over een kledingstuk dan is het normaal dat er een model wordt ingehuurd om het shirt te tonen zodat de lezers een idee krijgen waar het over gaat..
iedereen met een iq van boven de 40 weet dat het volkomen normaal is om modellen in te huren bij het tonen van kleding.. alleen bij jou en john2 wil het kwartje niet vallen.. terwijl jullie autistisch zitten te staren naar een detail van een tatoeage en naar de kleur van een broek hebben jullie ondertussen niet in de gaten dat het helemaal niet gaat om de persoon op de foto..
dit soort domheid is verbijsterend..

Nee Aït Ayt, de foto's werden geplaatst om de mensen te overtuigen dat het zou gaan om militairen en wel om Isra-militairen, shirt met Hebreewse letterschrift en daaronder een legerbroek, dus bewust een verwijzing naar militairen, terwijl iedereen deze shirts en duizenden anderen kunnen bestellen op internet.
Er word dus bewust met deze foto's de sugestie gewekt dat het gaat om militairen, terwijl het niet in de foto te zien is.
De broek is een oude broek te zien aan de slijt-plekken die je kunt kopen in ieder willekeurig dumpshop, verder zitten er vouwen in de shirts en broek die er op wijzen dat deze broek lang opgevouwen heeft gelegen.
Kleding stukken van militairen worden gewassen gedroogd en daarna met stoom de kreukels eruit gestoomd zodat er geen plooien ontstaan.
Dat er mensen in Israel lopen met shirts met deze opschrift, ben ik van overtuigt, net zoals er in de Gaza mensen lopen met shirts die een opschrift hebben die verwijzen naar de joden.
Het hoort niet maar het gebeurd.
Maar de foto's zijn fake.

fisherman1969
23-03-09, 14:34
je verliest jezelf in nietszeggende details van een foto.. je waant je sherlock holmes maar het is een uiting van autisme..
de redactie vd krant gaf de fotograaf de opdracht om foto's af te leveren waarop te zien is dat het shirt gedragen wordt want een gedragen shirt ziet er nu eenmaal beter uit dan wanneer het aan een kledinghaak hangt.. ze vragen dus aan een model of hij het shirt wil dragen.. en die fotograaf vraagt dan niet aan de stylist om met een roze broek of een glitterbroek aan te komen want dat past niet bij het onderwerp van het artikel.. er wordt dan gekozen voor een kaki broek.. dat past immers wel bij het onderwerp..
dat enkele autisten zich dan gaan blindstaren op de plooien en de achterzakken van de broek is iets wat de redactie vd krant op de koop toeneemt want ze weten dat 99,9% vd lezers het wel begrijpen waar het om draait..

verder heb ik geen zin om nog langer mijn tijd te verspillen aan jouw domheid..

Nee logisch niet de FEITEN die ik geef spreken voor zich!!
Zijn die zgn Israelische officieren met naam en toe naam bekend ?nee!!
Heb je namen ?? nee zijn de zgn fotomodellem zichtbaar ??? nee
Het enige is een ,,wazig,,bericht in een krant die maar een ding wil en dat =SCOREN gelijkwat julle willen.!
Weerleg onze feiten maar eens !
Zo kan ik ook wel iets verzinnen makkelijk scoren !!
Sorry het begint op onze lach spieren te werken zo kinderlijk in elkaar gezet!!
Kom voortaan met iets geloofswaardiger over de brug dit gaat er bij het merendeel in als koek die 99,999 % bedoel ik lol:)
ZELFS VOOR EEN 1APRIL GRAP ZOU HET NOG TE DOORZICHTIG ZIJN .

O, ja waar blijft je verweer op het filmpje ( je weet wel waar de Palestijnse kindertjes ,,gymnastiek,, les krijgen ??
Afgezien van de uiterst irritante muziek komt het filmpje 200x geloofwaardiger over als de t-shirt show!!!

fisherman1969
23-03-09, 14:47
je verliest jezelf in nietszeggende details van een foto.. je waant je sherlock holmes maar het is een uiting van autisme..
de redactie vd krant gaf de fotograaf de opdracht om foto's af te leveren waarop te zien is dat het shirt gedragen wordt want een gedragen shirt ziet er nu eenmaal beter uit dan wanneer het aan een kledinghaak hangt.. ze vragen dus aan een model of hij het shirt wil dragen.. en die fotograaf vraagt dan niet aan de stylist om met een roze broek of een glitterbroek aan te komen want dat past niet bij het onderwerp van het artikel.. er wordt dan gekozen voor een kaki broek.. dat past immers wel bij het onderwerp..
dat enkele autisten zich dan gaan blindstaren op de plooien en de achterzakken van de broek is iets wat de redactie vd krant op de koop toeneemt want ze weten dat 99,9% vd lezers het wel begrijpen waar het om draait..

verder heb ik geen zin om nog langer mijn tijd te verspillen aan jouw domheid..

Over domheid gesproken ........
Hier herhaal ik ff een van de eerste regels van het oorsprokelijke bericht.

Het Israëlische leger is in opspraak geraakt na onthullingen in de krant 'Haaretz'. Het Israëlische dagblad publiceert enkele foto's waarop te zien is dat soldaten t-shirts dragen met spottende teksten, die verwijzen naar het doodschieten van zwangere Palestijnse vrouwen en baby's enz enz bla bla

Dag ga ff spijkers zoeken oplaag water !
Of kronkel nog ff door gelijk een paling in een emmer vol snot .

knuppeltje
24-03-09, 10:02
=fisherman1969;3921156]Nu komen we beetje voor beetje tot elkaar,

Niet te vroeg juichen ouwe.


Zoals ik al eerder opperde er zullen altijd wel van die ,,mafkezen ,, zijn die dergelijke T-SHIRTS kopen en evt ook nog gaan dragen! uitzonderingen vormen nu eenmaal de regel ,maar om te doen voorkomen dat het halve Israelische leger er mee rondloopt gaat me te ver.

vraag me ook af of ze inderdaad gedragen worden mogelijk diep verstopt onder hun uniform(leuk als je gevangen wordt genomen en de HAMAS ontdekt het ! kan me voorstellen dat ze dan wel iets extra in petto hebben !! :fpotver:

Leger Israél woest over T-shirts.
Smakeloos en in strijd met de waarde van de strijdkrachten. Het Israélische leger heeft zijn afkeuring uitgesproken over militairen die T-shirts dragen met gewelddadige tekeningen en spotprenten.
Vooral als soldaten hun opleiding hebben afgerondzouden ze geneigd zijn dergelijke shirts aan te trekken De krant Haaretz publiceerde enkele voorbeelden. Een daarvan toont een zwangere Arabische vrouwen het vizier van een sluipschutter. Begeleidende tekst: 1 shot, 2 kills. Op eenander hemd is een kind in het vizier getekend, met daaronder de tekst: hoe kleiner ze zijn, hoe moeilijker is het.
In een verklaring zegt de strijdkrachten niets te maken te hebben met de productie van de shirts. 'Dit soort humor is ongepast en moet worden veroordeelt.' Beloofd wordt een einde te maken aan het dragen ervan. Maar hoezeer de T-shirts ook worden afgekeurd, ze tonen hoe het denken over Palestijnen en Arabieren is geradicaliseerd. (Volkskrant van vandaag)

We praten dus niet over een paar mafkezen ouwe.
Over radicalisering gesproken. Het gaat hier dus niet om soldaten die al een tijd in actieve dienst zitten en aan gevechtsituaties met gevaar voor eigen leven zijn blootgesteld geweest, maar om mensen die net van hun opleiding afkomen, en blijkbaar zijn het er niet te weinig. Het geeft aan hoever de hele boel totaal verziekt is. Dat het leger nu schrikt van de reacties op die shirts is zo hypocriet als het maar zijn kan, zij hebben zelf de geest uit de fles losgelaten. Ze hadden dit meteen moeten aanpakken. Maar dat leger daar is totaal verziekt.

Een ander stukje in de Volkskrant van vandaag.

'Israëli's hinderden medici in Gaza'
Jeruzalem. Israëlische militairen verhinderden bij aanvallen op de Gazastrook dat medische hulpverleners gewonden konden bereiken. Ze lieten ook na gewonde burgers te evacueren uit belegerde en bestookte plaatsen, waar geen voedsel of water was. Dit heeft de Isra:elische mensenrechtengroep PHR (Artsen voor Mensenrechten) maandag verklaard.
De PHR bevestigt daarmee rapporten van onder meer de VN en Palestijnse hulpverleners. De Israëli's bestookten de Gazastrook 22 dagen in december en januari. De PHR dringt aan op onderzoek naar oorlogsmisdaden die bij die aanvallen zijn gepleeg.
Zeker zestien Palestijnse hulpverleners zijn volgens de PHR bij de laatste aanvallen door Israëlische militairen gedood terwijl ze poogden hulp te bieden. Er zijn 34 medische centra aangevallen, aldus de PHR, waaronder 8 ziekenhuizen.

Dat leger toont zich nu zogenaamd verontwaardigt over die T-shirts, stelletje onnoemelijk schijnheilige flikkers ja. :fuckit:

Morosian
24-03-09, 10:10
Verschil is dat de nazi's nooit (zover mijn kennis reikt) een t-shirt maakten waarop afgrijselijke afbeeldingen stonden over joodse vrouwen enzo. Of heb je toevallig ergens een foto liggen?

De Nazi's gebruikten posters - veel groter bereik dan een paar van die lullige, slecht vormgegeven t-shirts.

fisherman1969
24-03-09, 14:24
Niet te vroeg juichen ouwe.



Leger Israél woest over T-shirts.
Smakeloos en in strijd met de waarde van de strijdkrachten. Het Israélische leger heeft zijn afkeuring uitgesproken over militairen die T-shirts dragen met gewelddadige tekeningen en spotprenten.
Vooral als soldaten hun opleiding hebben afgerondzouden ze geneigd zijn dergelijke shirts aan te trekken De krant Haaretz publiceerde enkele voorbeelden. Een daarvan toont een zwangere Arabische vrouwen het vizier van een sluipschutter. Begeleidende tekst: 1 shot, 2 kills. Op eenander hemd is een kind in het vizier getekend, met daaronder de tekst: hoe kleiner ze zijn, hoe moeilijker is het.
In een verklaring zegt de strijdkrachten niets te maken te hebben met de productie van de shirts. 'Dit soort humor is ongepast en moet worden veroordeelt.' Beloofd wordt een einde te maken aan het dragen ervan. Maar hoezeer de T-shirts ook worden afgekeurd, ze tonen hoe het denken over Palestijnen en Arabieren is geradicaliseerd. (Volkskrant van vandaag)

We praten dus niet over een paar mafkezen ouwe.
Over radicalisering gesproken. Het gaat hier dus niet om soldaten die al een tijd in actieve dienst zitten en aan gevechtsituaties met gevaar voor eigen leven zijn blootgesteld geweest, maar om mensen die net van hun opleiding afkomen, en blijkbaar zijn het er niet te weinig. Het geeft aan hoever de hele boel totaal verziekt is. Dat het leger nu schrikt van de reacties op die shirts is zo hypocriet als het maar zijn kan, zij hebben zelf de geest uit de fles losgelaten. Ze hadden dit meteen moeten aanpakken. Maar dat leger daar is totaal verziekt.

Een ander stukje in de Volkskrant van vandaag.

'Israëli's hinderden medici in Gaza'
Jeruzalem. Israëlische militairen verhinderden bij aanvallen op de Gazastrook dat medische hulpverleners gewonden konden bereiken. Ze lieten ook na gewonde burgers te evacueren uit belegerde en bestookte plaatsen, waar geen voedsel of water was. Dit heeft de Isra:elische mensenrechtengroep PHR (Artsen voor Mensenrechten) maandag verklaard.
De PHR bevestigt daarmee rapporten van onder meer de VN en Palestijnse hulpverleners. De Israëli's bestookten de Gazastrook 22 dagen in december en januari. De PHR dringt aan op onderzoek naar oorlogsmisdaden die bij die aanvallen zijn gepleeg.
Zeker zestien Palestijnse hulpverleners zijn volgens de PHR bij de laatste aanvallen door Israëlische militairen gedood terwijl ze poogden hulp te bieden. Er zijn 34 medische centra aangevallen, aldus de PHR, waaronder 8 ziekenhuizen.

Dat leger toont zich nu zogenaamd verontwaardigt over die T-shirts, stelletje onnoemelijk schijnheilige flikkers ja. :fuckit:

Overschijnheilige flikkers (jou woorden)gesproken pissoff !!
die paar in scene niets zeggende voorbeelden van T-SHIRTS dragende vermoedelijk ook nog Palestijnse figuranten en/of modellen.
Zijn niet te vergelijken met de MISSLIJK MAKENDE SCHOFTERRIGE INDOCTRINATIE VAN KINDEREN!
graag commentaar ! maar dat kan en durfje niet :p
Zie onderstaande link !!
YouTube - Children of Hamas

P.s wel vind ik het erg leuk dat je mijn rangorde weergeeft zoals ZEELUI betaamt nl ,,OUWE,,:ego:

fisherman1969
24-03-09, 14:30
Natuurlijk is deze link zo als gewoonlijk met bekwame spoed verwijderd ,
allemaal in scene gezet natuurlijk ;-)!!

knuppeltje
24-03-09, 17:10
Overschijnheilige flikkers (jou woorden)gesproken pissoff !!

P.s wel vind ik het erg leuk dat je mijn rangorde weergeeft zoals ZEELUI betaamt nl ,,OUWE,,:ego:

Dat laatste graag gedaan ouwe.
Het volgende ook. Heb je wel eens echte docu's gezien waarin te zien is hoe in Israël joodse kinderen massaal worden geindoctrineerd, ik wel, en dat loog er niet om, en het is dan ook heel wat anders dan die You Tube filmpjes.
Beide partijen haten elkaar en indoctrinatie wordt dan ook aan beide zijden veelvuldig toegepast.
Maar van een partij is dat nog het ergst, namelijk van de bezetter, die gebruikt die indoctrinatie ook om de al decennialange bezetting mee te rechtvaardigen, en dat doet ze op grote schaal.
Verder begrijp ik dat je over de rest van mijn post niets te melden hebt. Maar dat was toch echt bedoelt ouwe om de zaak wat inzichtelijker te maken.

fisherman1969
26-03-09, 15:06
je verliest jezelf in nietszeggende details van een foto.. je waant je sherlock holmes maar het is een uiting van autisme..
de redactie vd krant gaf de fotograaf de opdracht om foto's af te leveren waarop te zien is dat het shirt gedragen wordt want een gedragen shirt ziet er nu eenmaal beter uit dan wanneer het aan een kledinghaak hangt.. ze vragen dus aan een model of hij het shirt wil dragen.. en die fotograaf vraagt dan niet aan de stylist om met een roze broek of een glitterbroek aan te komen want dat past niet bij het onderwerp van het artikel.. er wordt dan gekozen voor een kaki broek.. dat past immers wel bij het onderwerp..
dat enkele autisten zich dan gaan blindstaren op de plooien en de achterzakken van de broek is iets wat de redactie vd krant op de koop toeneemt want ze weten dat 99,9% vd lezers het wel begrijpen waar het om draait..

verder heb ik geen zin om nog langer mijn tijd te verspillen aan jouw domheid..

Over domheid gesproken .
Hoeveel T-SHIRTS wil je hebben met elk willekeurig kleur en opschrift dan ook??
www.vistaprints.com
VistaPrint biedt grafisch ontwerp en full colour drukwerk van de beste kwaliteit tegen de laagste prijzen!
Vistaprint heeft meer dan 17 miljoen klanten wereldwijd.
Zelfs in de bezette Gaza strook!!!!! :p

John2
26-03-09, 15:37
=knuppeltje;3922066]
Een ander stukje in de Volkskrant van vandaag.

'Israëli's hinderden medici in Gaza'
Jeruzalem. Israëlische militairen verhinderden bij aanvallen op de Gazastrook dat medische hulpverleners gewonden konden bereiken. Ze lieten ook na gewonde burgers te evacueren uit belegerde en bestookte plaatsen, waar geen voedsel of water was.
Hoe zijn ze gehinderd en waaruit bestond deze verhindering, want standaard gaan hulpverleners pas het gebied in als er met de beide partijen een tijdelijk staak het vuren is overeengekomen, zou het gaan om een gebied waar gevochten word dienen de medische eenheden (hospiks) zorg te dragen voor de gewonden.
Verder kun jij je dan gaan afvragen wat burgers doen in gebieden waar geen water en voedsel is en waar strijd word geleverd?


Dit heeft de Isra:elische mensenrechtengroep PHR (Artsen voor Mensenrechten) maandag verklaard.
De PHR bevestigt daarmee rapporten van onder meer de VN en Palestijnse hulpverleners. De Israëli's bestookten de Gazastrook 22 dagen in december en januari. De PHR dringt aan op onderzoek naar oorlogsmisdaden die bij die aanvallen zijn gepleeg.
De Israelische mensenrechten groep met de naam Palestin Human Rights???
En dan de stelling dat hun rapporten de stelling van de VN bevestigen???
Volgens mij maken zij rapporten op die de VN bekijkt en onderzoekt.


Zeker zestien Palestijnse hulpverleners zijn volgens de PHR bij de laatste aanvallen door Israëlische militairen gedood terwijl ze poogden hulp te bieden. Er zijn 34 medische centra aangevallen, aldus de PHR, waaronder 8 ziekenhuizen.
Hiervan is er een filmpje op youtube in het Arabisch met engelse ondertiteling


Dat leger toont zich nu zogenaamd verontwaardigt over die T-shirts, stelletje onnoemelijk schijnheilige flikkers ja. :fuckit:
Ook niet waar het leger was geschokt en heeft gewaarschuwd dat militairen die zich hieraan schuldig maken of hebben gemaakt zwaar zullen worden gestraft en zich moeten verantwoorden voor de burgerlijke rechtbank.
Maar tot op heden zijn er nog geen foto's gevonden op internet die aantonen dat militairen zich hier schuldig aan zouden maken.

Spoetnik
26-03-09, 17:39
De Israelische mensenrechten groep met de naam Palestin Human Rights???

Physicians for Human Rights. Oef jij bent zo vermoeiend.

John2
26-03-09, 18:04
Physicians for Human Rights. Oef jij bent zo vermoeiend.

Het was te verwachten dat iemand met deze opmerking zou komen omdat ze tevallig een kantoor hebben in Israel.
Maar Physicians for Human Rights is geen Israelische organisatie en de afkorting van deze is ook geen PHR maar PFHR die het hoofdkantoor heeft in Massachusetts en met mobiele units wereldwijd strijd voeren tegen onderanderen AIDS en HIV.
En ze bezoeken wereldwijd gevangenissen om mensen geestelijk en medisch bij te staan ze hebben zelfs de nobelprijs gewonnen door hun actie tegen landmijnen ergens in de jaren 80.

http://www.derechos.org/human-rights/mena/iot.html

Hier kun je misschien nog iets vinden van wat ze deden in Palestina voor ze het land werden uitgeschopt ik meende in 2000 of 2001.

Spoetnik
26-03-09, 18:18
Het was te verwachten dat iemand met deze opmerking zou komen omdat ze tevallig een kantoor hebben in Israel.
Maar Physicians for Human Rights is geen Israelische organisatie en de afkorting van deze is ook geen PHR maar PFHR die het hoofdkantoor heeft in Massachusetts en met mobiele units wereldwijd strijd voeren tegen onderanderen AIDS en HIV.
En ze bezoeken wereldwijd gevangenissen om mensen geestelijk en medisch bij te staan ze hebben zelfs de nobelprijs gewonnen door hun actie tegen landmijnen ergens in de jaren 80.

http://www.derechos.org/human-rights/mena/iot.html

Hier kun je misschien nog iets vinden van wat ze deden in Palestina voor ze het land werden uitgeschopt ik meende in 2000 of 2001.

Deze internationale organizatie heeft gek genoeg ook een charter in Israel. Wist je dat Israel ook doctors heeft? Nou dan weet je het nu.

Verder de afkorting is PHR en niet zoals jij "denkt" PFHR.

Israeli troops violated medical ethics-rights group

JERUSALEM, March 23 (Reuters) - An Israeli human rights group said on Monday the military violated medical ethics codes during its Gaza offensive, the latest accusation against the conduct in combat of Israel's military.

Physicians for Human Rights-Israel (PHR) described alleged incidents which "reveal that not only did the (military) not evacuate besieged and wounded families, it also prevented Palestinian (medical) teams from reaching the wounded".

PHR's report followed accusations by other human rights groups and Palestinians that Israel's actions during the 22-day offensive in the Palestinian coastal enclave, controlled by the Islamist Hamas group, warranted war crimes investigations.

The Israeli military said the High Court had dismissed a petition PHR lodged on Jan. 19, a day after the offensive ended, and that the allegations were still being investigated.

PHR quoted figures issued by the World Health Organisation which showed 16 Palestinian medical personnel were killed by Israeli fire during the offensive and that 25 were wounded while performing their duties.

Zvi Bentwich, a PHR board member, said this was "a reflection of what we consider unclear orders from above to the soldier on the field". He said the Israeli military was "almost indiscriminately shooting at such teams".

PHR said Israeli forces attacked 34 medical care facilities, including eight hospitals during the assault that Israel waged with the declared aim of halting cross-border rocket fire.

The Israeli military said its forces were instructed to "act with the utmost caution in order not to cause harm to medical vehicles and medical facilities".

"Accordingly, there were various instances where (Israeli) forces refrained from operating in an area due to the presence of medical vehicles or teams," the spokesman's office said.

EVACUATION DELAY

PHR report said there were cases in which the military did not allow the evacuation of injured civilians for days, while leaving others without food or water for "considerable periods".

The military said Hamas fighters had "methodically made use of medical vehicles, facilities and uniforms in order to conceal and camouflage terrorist activity, and in general used ambulances to carry terror activists and weapons."

Bentwich said his group had not encountered a single instance during the Gaza offensive of Hamas and other militants using medical vehicles to transfer weapons.

"Basically it reflected a general approach to medical institutions, incriminating them without actually testing that or putting that into more careful scrutiny," said Bentwich.

Last week, Gaza war veterans gave their accounts in the Israeli media of the killing of civilians and alleged that there was deep contempt for Palestinians among the ranks.

Defence Minister Ehud Barak responded to those accusations by repeating Israel's description of its forces as the most moral in the world. The military said its judge advocate-general had ordered an investigation of the alleged incidents.

The Palestinian Centre for Human Rights (PCHR) has put the Palestinian death toll during the war at 1,434 -- 960 civilians, 235 fighters and 239 police officers. Israeli officials have disputed the figures. Thirteen Israelis were killed.

(Writing by Ori Lewis; Editing by Samia Nakhoul)
http://www.reuters.com/article/middleeastCrisis/idUSLN277646

Dit is de website van PHR-Israel: http://www.phr.org.il/phr/
En dit is een artikel over hun raport: http://www.phr.org.il/phr/article.asp?articleid=1089&catid=26&pcat=-1&lang=HEB

Vermoeiend ben jij!!!

John2
26-03-09, 22:54
Deze internationale organizatie heeft gek genoeg ook een charter in Israel. Wist je dat Israel ook doctors heeft? Nou dan weet je het nu.

Verder de afkorting is PHR en niet zoals jij "denkt" PFHR.
Vermoeiend ben jij!!!

Klopt ik ben vermoeiend, zeker als jij heb moeten zoeken op google om jou mening te ondersteunen, maar helaas voor jou is :

1. PHR, de palestijnse groep die inlichtingen geeft aan de VN.
2. Jou PFHR de Amerikaanse driving doctors
3. Heet de organisatie in Israel B'tselem http://www.btselem.org/index.asp
4. Hopelijk mag ik nu slapen???

fisherman1969
26-03-09, 23:51
Dat laatste graag gedaan ouwe.
Het volgende ook. Heb je wel eens echte docu's gezien waarin te zien is hoe in Israël joodse kinderen massaal worden geindoctrineerd, ik wel, en dat loog er niet om, en het is dan ook heel wat anders dan die You Tube filmpjes.
Beide partijen haten elkaar en indoctrinatie wordt dan ook aan beide zijden veelvuldig toegepast.
Maar van een partij is dat nog het ergst, namelijk van de bezetter, die gebruikt die indoctrinatie ook om de al decennialange bezetting mee te rechtvaardigen, en dat doet ze op grote schaal.
Verder begrijp ik dat je over de rest van mijn post niets te melden hebt. Maar dat was toch echt bedoelt ouwe om de zaak wat inzichtelijker te maken.

Heb je wel eens echte docu's gezien waarin te zien is hoe in Israël joodse kinderen massaal worden geindoctrineerd????

Ben zeer benieuwd of ze nog erger zijn als de ,,schatjes,, die getoont worden in het wat jij noemt You Tube filmpje , daarmee suggererend dat het in scene is gezet !!
graag bewijs van de Joodse kant waar ze kinderen indoctrineren .
En je geleuter over en herhalen wat we nu allemaal onderhand weten de
bezetting van Palestina door Israel enz enz
Doe er wat aan !!
Ik stel voor alle joden er uit oprotten met die hap ,!!!
Dan kunnen de,,aasgieren ,, goed gaan ruzieen en elkaar afmaken of weet jij een andere oplossing??
Zolang het vrijlaten van een!! soldaat al leidt tot een bloederige oorlog zien wij het somber in:fpotver:
Ik ken deze site al veel jaren maar dagelijks komen er topic bij waar in wel weer iets te melden staat over de Israeli,s niet een over de wandaden van de Palestijnen (tenzij geplaatst door anderen ,zelfs wij als onzijdigen plaatsen geen TOPIC over de Palestijnen)

Zijn zeer benieuwd naar de film of clip waarin Joodse baby,s en kleuters in Millitairen haat opleiding zijn ,kompleet met :kalasniko s.v.p of vervangend wapentuig .
b.v.d voor het plaatsen :)

knuppeltje
28-03-09, 11:13
=fisherman1969;3924624]Heb je wel eens echte docu's gezien waarin te zien is hoe in Israël joodse kinderen massaal worden geindoctrineerd????

Tja ouwe, in de loop der jaren zijn er docu's gemaakt, niet door mij en ze zijn ook niet in mijn bezit, anders kon je ze van me krijgen.


Ben zeer benieuwd of ze nog erger zijn als de ,,schatjes,, die getoont worden in het wat jij noemt You Tube filmpje , daarmee suggererend dat het in scene is gezet !!

Sta jij onvoorwaardelijk in voor de betrouwbaarheid? Verder suggereer ik niets.


graag bewijs van de Joodse kant waar ze kinderen indoctrineren .

Mwa, kinderen leren dat Israël door god aan de joden is gegeven, en dat de joden dus daar recht op hebben, is zo wie zo al een misdadige indoctrinatie lijkt me.


En je geleuter over en herhalen wat we nu allemaal onderhand weten de
bezetting van Palestina door Israel enz enz
Doe er wat aan !!
Ik stel voor alle joden er uit oprotten met die hap ,!!!

En wat doe jij daaraan ouwe, anders dan wat in de ruimte lullen?


Zolang het vrijlaten van een!! soldaat al leidt tot een bloederige oorlog zien wij het somber in:fpotver:

Ga ze dat in Jeruzalem even vertellen ouwe, succes ermee.


Ik ken deze site al veel jaren maar dagelijks komen er topic bij waar in wel weer iets te melden staat over de Israeli,s niet een over de wandaden van de Palestijnen (tenzij geplaatst door anderen ,zelfs wij als onzijdigen plaatsen geen TOPIC over de Palestijnen)

Volgens mij lees je niet goed, of doe je maar net alsof.


Zijn zeer benieuwd naar de film of clip waarin Joodse baby,s en kleuters in Millitairen haat opleiding zijn ,kompleet met :kalasniko s.v.p of vervangend wapentuig .
b.v.d voor het plaatsen :)

Volgens mij hebben ze daar uzis. Maar ikdacht dat ik al heb aangegeven niet erg gescharmeerd te zijn van het eerste de beste You-Tubefilmpje.

knuppeltje
28-03-09, 11:16
Hoe zijn ze gehinderd en waaruit........

Jij denkt zeker dat ik zo gek ben om hierop in te gaan.

John2
28-03-09, 11:59
Jij denkt zeker dat ik zo gek ben om hierop in te gaan.

Nee totaal niet omdat je ook de antwoorden niet weet, naar ik aanneem.

Want er zijn namelijk vastgestelde regels wanneer wie en wat het strijd-gebied in mag en geen arts of hulporganisatie zal zich wagen zonder uitdrukkelijke toestemming van beide partijen zich te wagen in deze gebieden.

En zelfs dan nog kan er roet in het eten worden gedaan als bijvoorbeeld de overkoepelende orgaan/organisatie het verbied die verantwoordelijk is voor in dit geval de artsen.

knuppeltje
28-03-09, 12:03
Nee totaal niet omdat je ook de antwoorden niet weet, naar ik aanneem.

Mwa, ik meer omdat het nogal vermoeiend is om steeds weer op die onzin van je in te gaan.

John2
28-03-09, 12:29
Mwa, ik meer omdat het nogal vermoeiend is om steeds weer op die onzin van je in te gaan.

Doe het dan ook niet. :ego:








:hihi:

fisherman1969
28-03-09, 18:05
Tja ouwe, in de loop der jaren zijn er docu's gemaakt, niet door mij en ze zijn ook niet in mijn bezit, anders kon je ze van me krijgen.
antw:
Blijkbaar waren ze dan niet zo schokkend anders hadden julle ze belist wel bewaard!!!!



Sta jij onvoorwaardelijk in voor de betrouwbaarheid? Verder suggereer ik niets.
antw:
JE bedoeld de film met die Palestijnse kinderen die stumpers??
ja daar is geen fake van toepassing ,ook de live beelden op straat waarin ze mee gesleurd worden als schild!!


Mwa, kinderen leren dat Israël door god aan de joden is gegeven, en dat de joden dus daar recht op hebben, is zo wie zo al een misdadige indoctrinatie lijkt me.

antw:
Ja in dat geval weten wij nog veel meer voorbeelden ,van wat jij noemt misdagige indoctrinatie , wat zou je zeggen van het RK ,Jehovagetuigen en niet vergeten de ISLAM zelf ook nog ,elke bijbel of Koran vekondigd toch de waarheid ??



En wat doe jij daaraan ouwe, anders dan wat in de ruimte lullen?

antw:MIJ dunkt gaf ik een fantastische oplossing dat is toch immers wat jullie willen!!!!!


Ga ze dat in Jeruzalem even vertellen ouwe, succes ermee.
ANTW:
GELD VOOR BEIDE PARTIJEN IN DIT GEVAL!!

Blijkbaar waren 400 Palestijnen inruil voor HAMAS onvoldoende voor een doodgewone Israelische soldaat !! kun je na gaan als je vervangertjes genoeg hebt
(zie clip kindertjes ).


Volgens mij lees je niet goed, of doe je maar net alsof.
antw::
Dit kunnen we ook aan jou vragen !!


Volgens mij hebben ze daar uzis. Maar ikdacht dat ik al heb aangegeven niet erg gescharmeerd te zijn van het eerste de beste You-Tubefilmpje.

Nee natuurlijk niet ! en je bent blijkbaar goed op de hoogte van het ,,wapentuig,, dat die kinderen gebruiken !
Was jij of mogelijk je zoontje soms zelf ook bij de ,,de schiet vereniging?????? zie CLIP/ filmpje :p

fisherman1969
29-03-09, 00:42
Over domheid gesproken .
Hoeveel T-SHIRTS wil je hebben met elk willekeurig kleur en opschrift dan ook??
www.vistaprints.com
VistaPrint biedt grafisch ontwerp en full colour drukwerk van de beste kwaliteit tegen de laagste prijzen!
Vistaprint heeft meer dan 17 miljoen klanten wereldwijd.
Zelfs in de bezette Gaza strook!!!!! :p

Toevallig werden wij geattendeerd op dit stukje !
Plaats het nog ff om vooral er op te wijzen dat het Iraelische leger niet in opspraak is !integendeel ze veroordeeld die paar zotten ,die dergelijke T-SHIRTJE,S hebben laten maken !
Voor het geval dat iemand ook een ,,al te gek,, en schokkend T-SHIRT wil laten maken : het voor/bovengenoemde adres weigert niets dus wat let je!

REACTIE VAN AFKEURING !!
Wat een flauwekul allemaal! Overal ter wereld worden dit soort zogenaamd geestige T shirts gemaakt, of het nou over Bush, Obama, Coca Cola of Palestijnen gaat. Ze zijn volkomen smakeloos, en je moet echt over geen enkel gevoel van humor beschikken om zoiets te kopen of te dragen.
Het Israelische leger veroordeelt ze uiteraard en elk normaal denkend mens weet dat deze t shirts afkomstig zijn uit de koker van een paar idioten die de boel willen ophitsen. De Israelische krant bracht het als nieuws, zo van: kijk eens wat een gekken hier ook rondlopen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar 1 weldenkende Israeli achter dit soort gestoorde geiterij staat.