PDA

Bekijk Volledige Versie : Israël gebruikte 11-jarige als menselijk schild



IbnRushd
23-03-09, 17:17
Israël gebruikte 11-jarige als menselijk schild

Gepubliceerd: vandaag 16:03
Update: vandaag 16:15

Israëlische soldaten hebben tijdens de invasie van Gaza een 11-jarig Palestijns jongetje als menselijk schild gebruikt. Dat hebben mensenrechtenexperts van de VN maandag gezegd.

De jongen werd door het leger gedwongen om voor soldaten uit te lopen die onder vuur lagen en om als eerste verdachte gebouwen binnen te gaan. Dat zei Radhika Coomaraswamy, gezant voor de bescherming van kinderen tijdens gewapende conflicten. De schending van Israëlisch en internationaal recht zou hebben plaatsgevonden in de wijk Tel al-Hawa, op 15 januari, toen Israëlische tanks daar binnen waren gereden.

Het is een van de vele verslagen in een maandag gepubliceerd rapport van 43 bladzijden. Het rapport is nagetrokken en geverifieerd, zei de VN.

Coomaraswamy beschuldigt Israëlische soldaten ervan op Palestijnse kinderen te hebben geschoten, een huis met de grond gelijk te hebben gemaakt terwijl zich binnen nog een moeder met kind bevond, en een gebouw onder vuur te hebben genomen waar Israël een dag eerder burgers naar binnen had gedreven.

De Israëlische vertegenwoordiging in Genève beloofde later maandag op de beschuldigingen te zullen reageren, tijdens een vergadering van de Mensenrechtenraad van de VN.

Hamas is ook beschuldigd van het gebruiken van menselijke schilden, maar die beschuldigingen moeten nog worden geverifieerd, aldus Coomaraswamy. "Er werden elke dag schendingen gemeld, te veel om op te noemen", zei ze. Hamas was overigens weinig bereid de beschuldigingen aan het adres van de militante beweging te onderzoeken, zeiden de VN-experts.

YouTube - Israeli T-Shirts Mock Gaza Killings

Bron: depers.nl

fisherman1969
24-03-09, 14:38
Israël gebruikte 11-jarige als menselijk schild

Gepubliceerd: vandaag 16:03
Update: vandaag 16:15

Israëlische soldaten hebben tijdens de invasie van Gaza een 11-jarig Palestijns jongetje als menselijk schild gebruikt. Dat hebben mensenrechtenexperts van de VN maandag gezegd.

De jongen werd door het leger gedwongen om voor soldaten uit te lopen die onder vuur lagen en om als eerste verdachte gebouwen binnen te gaan. Dat zei Radhika Coomaraswamy, gezant voor de bescherming van kinderen tijdens gewapende conflicten. De schending van Israëlisch en internationaal recht zou hebben plaatsgevonden in de wijk Tel al-Hawa, op 15 januari, toen Israëlische tanks daar binnen waren gereden.

Het is een van de vele verslagen in een maandag gepubliceerd rapport van 43 bladzijden. Het rapport is nagetrokken en geverifieerd, zei de VN.

Coomaraswamy beschuldigt Israëlische soldaten ervan op Palestijnse kinderen te hebben geschoten, een huis met de grond gelijk te hebben gemaakt terwijl zich binnen nog een moeder met kind bevond, en een gebouw onder vuur te hebben genomen waar Israël een dag eerder burgers naar binnen had gedreven.

De Israëlische vertegenwoordiging in Genève beloofde later maandag op de beschuldigingen te zullen reageren, tijdens een vergadering van de Mensenrechtenraad van de VN.

Hamas is ook beschuldigd van het gebruiken van menselijke schilden, maar die beschuldigingen moeten nog worden geverifieerd, aldus Coomaraswamy. "Er werden elke dag schendingen gemeld, te veel om op te noemen", zei ze. Hamas was overigens weinig bereid de beschuldigingen aan het adres van de militante beweging te onderzoeken, zeiden de VN-experts.

YouTube - Israeli T-Shirts Mock Gaza Killings (http://www.youtube.com/watch?v=eOhBCzjF2vg)

Bron: depers.nl

zonder woorden !!!
YouTube - Children of Hamas

Kon je de walgelijke indoctrinatie van kinderen niet langer aan zien ??:eek:
Groot gelijk er af met die bende !

IbnRushd
24-03-09, 14:57
zonder woorden !!!
YouTube - Children of Hamas (http://www.youtube.com/watch?v=eTGbP55HGi8)

Kon je de walgelijke indoctrinatie van kinderen niet langer aan zien ??:eek:
Groot gelijk er af met die bende !

Oh oke, op die weg. Dus je praat Israëlische oorlogsmisdaden goed. Net als de rest van de nazionisten wil je middels geweld af van palestijnense kinderen?

John2
24-03-09, 15:34
Oh oke, op die weg. Dus je praat Israëlische oorlogsmisdaden goed. Net als de rest van de nazionisten wil je middels geweld af van palestijnense kinderen?

Ik denk niet dat hij de misdaden in een oorlog goed praat en zeker niet als het gaat om geweld tegen burgers en zeker kinderen.
Maar laat ik dan de vraag omdraaien, vind jij het goed zoals de kinderen in de bezette gebieden onderwijs krijgen waarin de haat en oorlogshandelingen worden geleerd?
Hebben ze in landen van Europa ooit op een school geuit dat wij haat moesten hebben voor iets wat de duitsers onze bevolking heeft aangedaan in de WOII en wat voor een impact zou dit gehad hebben voor Europa als deze haatzaaiende voorbeelden op school er bij mijn ouders en ons er wel was ingegroeid?
Wat Israel doet keur ik zeker niet goed, maar wat Hamas uitspookt in de Gaza nog minder.

En om dan terug te komen er is inderdaad een kind gebruikt als schild door de Israelische soldaten die met een jeep onder vuur lagen, dit filmpje heb ik ooit hier al eens geplaatst maar kan het nu op yourtube niet terug vinden.
Dit filmpje is samen met duizenden andere opnames ingebracht, net als het filmpje van de moedige vrouw die in haar eentje voor de Israel soldaten stond om hun het vuur te benemen.
Maar zoals deze filmpjes op internet zwerven, zwerven er ook duizenden filmpjes en foto's waarin Hamas burgers en kinderen gebruiken als schild.

Dus het gaat er niet om dat we Israel schoonpraten, maar dat je bij Israel ook de wandaden van Hamas betrekt.

IbnRushd
24-03-09, 16:15
En om dan terug te komen er is inderdaad een kind gebruikt als schild door de Israelische soldaten die met een jeep onder vuur lagen, dit filmpje heb ik ooit hier al eens geplaatst maar kan het nu op yourtube niet terug vinden.


Eh, dit gaat echt niet over dat ene kind dat vastgebonden zat op een zionistische jeep. Echt waar. Ik zweer het je! Maar iets zegt me dat je mij niet wilt geloven.

John2
24-03-09, 16:46
Eh, dit gaat echt niet over dat ene kind dat vastgebonden zat op een zionistische jeep. Echt waar. Ik zweer het je! Maar iets zegt me dat je mij niet wilt geloven.

Ohh, dan staat er in het VN-journaal de verkeerde informatie.

En vertel mij waarom ik jou niet zou moeten geloven?
Sinds mijn eerste daadwerkelijke aanraking met het MO (Libanon 79) kan ik je vertellen dat ik bijna alles geloof wat er wordt verteld over de strijd die daar word gevoerd, omdat er dagelijks dingen gebeuren die ons begrip ver te boven gaan.
Maar boven het geloof moet het ook nog hard te maken zijn en de bewijslast duidelijk en waterdicht.
En in het laatste zit het probleem, sterker nog hiermee staat of valt alles en soms zie je verschrikkelijke beelden en foto's maar ontbreken de getuigen en soms hoor je een verhaal van een kind dat de moeder iets is overkomen en ontbreek je het bewijsmateriaal.
95% van de criminelen worden niet gepakt en dat zal voor landen die in een oorlogsgebied liggen 1-3% hoger liggen.
Dus kan jij en ik ervan uitgaan dat als er één geval is bewezen er zeker nog veel meer gevallen zijn die nooit kunnen worden bewezen of die ons ooit tegehoren komen.

Ik weet dat de komende maanden nog veel meer ellende bekend zal worden, dus maak je borst maar nat.

IbnRushd
24-03-09, 17:39
Ohh, dan staat er in het VN-journaal de verkeerde informatie.

Dit is echt hilarisch. Waarom denk je dat de mensenrechtenexperts van de VN het fout heeft? Zeg jij dat het niet waar is dat nazionistische militairen een 11-jarige jongetje als schild hebben gebruikt? Waarom denk jij dat jij beter weet dan hen?

Tomas
24-03-09, 17:50
Meer dan 1300 doden en eigenlijk boeit het al niemand meer. Nou ja, bijna niemand.

John2
24-03-09, 18:06
Dit is echt hilarisch. Waarom denk je dat mensenrechtenexperts van de VN het fout heeft? Zeg jij dat het niet waar is dat nazionistische militairen een 11-jarige jongetje als schild hebben gebruikt? Waarom denk jij dat jij beter weet dan hen?

Even lezen wat ik schrijf IbnRushd, ik schreef dat de VN dan een foutje zou hebben gemaakt in de dagelijkse Journaal die wordt verzonden, want daarin werd wel gesproken over een patrouille waarbij drie voertuigen waren betrokken en een jongetje word gebruikt als schild in de plaats Tel al-Hawa, ook zou dit kind als eerste diverse huizen moeten binnen gaan, enz. enz. enz.
Dus nam ik aan dat het ging om het zelfde jongetje, maar als jij zegt dat het om een ander kind zou gaan dan heeft één van de twee een fout gemaakt, want tot opheden is de VN nog maar naar buiten gekomen met één veroordeling omtrend het menselijkschild.
Maar VN medewerkster Radhika Coomaraswamy is ook maar een mens en slechts rapporteur en waarnemer.
En ik waarschuw je vast geen ruzie met haar te krijgen want ze is een pittige tante.

IbnRushd
24-03-09, 18:45
Even lezen wat ik schrijf IbnRushd, ik schreef dat de VN dan een foutje zou hebben gemaakt in de dagelijkse Journaal die wordt verzonden, want daarin werd wel gesproken over een patrouille waarbij drie voertuigen waren betrokken en een jongetje word gebruikt als schild in de plaats Tel al-Hawa, ook zou dit kind als eerste diverse huizen moeten binnen gaan, enz. enz. enz.
Dus nam ik aan dat het ging om het zelfde jongetje, maar als jij zegt dat het om een ander kind zou gaan dan heeft één van de twee een fout gemaakt, want tot opheden is de VN nog maar naar buiten gekomen met één veroordeling omtrend het menselijkschild.


Niet liegen. Je had het overduidelijk over dat ene jongetje dat vastgebonden zat op een jeep. Dat is echt oud en dateert al van circa 5 jaar geleden. Israël is al vaker op de vingers getikt vanwege het ge(mis)bruiken van menselijke schilden. Zie bijvoorbeeld dit artikel (http://www.ad.nl/buitenland/article1276555.ece?pageNumber=1).

fisherman1969
24-03-09, 19:30
Oh oke, op die weg. Dus je praat Israëlische oorlogsmisdaden goed. Net als de rest van de nazionisten wil je middels geweld af van palestijnense kinderen?

Nee ik niet ,praat het zeker niet goed !!!dat is jullie gore taktiek waar wij niet meer in stinken !n.l woorden in de mond leggen van een ander!!Trouwens jou filmpje is hier al eerder getoont en uitgebreid besproken!!
Van daar dat wij het clipje van de,,dansende,, Palestijnse kinderen hebben overgenomen , dat deze week hier werd geplaatst !! OVERIGENS ZONDER EEN REACTIE !!!daarmee jou hevige verontwaardiging hopen te ondersteunen aan het eind van deze clip is namelijk DUIDELIJKte zien dat kinderen tegen hun wil meegesleurd worden door het niet herkenbare tuig (de meesten dragen geen uniformen)wat het Palestijnse leger voor moet stellen.
Nu nog ff het jongetje op de JEEP!waar zou jij zo,n klein goed opgeleid en getraind door en door verziekt kind anders op de JEEP plaatsen??
Achter het stuur soms of in de achterbak bij alle apperatuur???
Let maar op zijn zgn ,,onverschillig,, kijken hij loert op z,n kans!!
Kortom het komt hierop neer dat van beide zijden smerige kinderuitbuiting voorkomt alleen mis ik nog het filmpje waarin JOODSE kinderen opgeleid wordern tot kleine zelfmoordenaars en toekomstige oorlogs misdadigers !
Zo ligt de ware toestand van zaken !!en niet zoals jij en je consorten proberen te doen geloven !
Jammer het is niet anders zolang deze over en weer ,,haat,, van toepassing is zal er ook geen oplossing zijn!

tanger'73
24-03-09, 20:33
Het Palestijnse volk en diens kinderen worden dag in, dag uit, blootgesteld aan israëlische onderdrukking. Zo zijn inmiddels al hele generaties door de israëlische bezettingsmacht onherstelbaar getraumatiseerd. De vele israëlische checkpoints, onteigening en de daarmee samenhangende onmenswaardige behandeling van de Palestijnen door de israëlisch is daaraan debet. Wie nog gelooft dat Palestijnse kinderen onder de omstandigheden van bezetting en onderdrukking aan een onmenselijke behandeling ontsnappen kunnen en in tegenstelling tot joodse kinderen betrekkelijk veilig zijn. moet dringend zijn geloof herzien.

John2
24-03-09, 21:25
Niet liegen. Je had het overduidelijk over dat ene jongetje dat vastgebonden zat op een jeep. Dat is echt oud en dateert al van circa 5 jaar geleden. Israël is al vaker op de vingers getikt vanwege het ge(mis)bruiken van menselijke schilden. Zie bijvoorbeeld dit artikel (http://www.ad.nl/buitenland/article1276555.ece?pageNumber=1).

Ten eerste lieg ik niet, ten tweede heb ik nergens melding gemaakt dat er een jongetje zat vastgebonden op een Jeep, want dat was dit jongetje niet, hij was voor deze jeep geplaatst, ten derde waar onken ik dat Israel of een andere bevolking niet vaker een menselijkschild hebben gebruikt.
Ten vierde zit er een groot verschil tussen de VN of een mensenrechten organisatie.

fisherman1969
24-03-09, 22:45
Meer dan 1300 doden en eigenlijk boeit het al niemand meer. Nou ja, bijna niemand.

Natuurlijk wel ! vraag me alleen af of jij beseft dat er buiten de ,,Gaza,,nog veel meer doden vallen en dan heb ik het over per dag!!
Het enige wat hier blijkbaar telt zijn de Palestijnen over de rest van de WERELD wordt niet gesproken,dagelijks vallen er tientallen doden door zelfmoordenaars ,dan wil ik het niet eens hebben over de natuurrampen ,ongelukken enz enz
Hier geld alleen de overtreffende TRAP met als doelstelling haat zaaien!!
Hoe verzin je anders woorden als ,,Zionazies ,,???????
Het tot in den treure uitbuiten van een T-SHIRTaffaire en dat terwijl de kinderen in de GAZA strook worden opgeleid als aspirant massa moordenaartjes niet goed schiks dan zelfs kwaad schiks !!
Op Ons heeft dit filmpje meer indruk gemaakt dan de T-SHIRTJES affaire ,
logisch want de ,,opzettelijk in scene gezette modeshow ,, druipt er van af ! dat dergelijke shirtjes in omloop zijn willen wij niet ontkennen,maar het staat in geen verhouding tot het misselijk makende clip van totaal geindoctrineerde ver minderjarige kinderen zelf peuters en baby,s worden ingezet!!

Besef je niet dat er op deze manieer nooit een einde kan komen aan alle ellende ??
Wij mochten anno 1948 opschool het woord MOFFEN al nietmeer gebruiken!!
Ik bedoel maar!! uiteindelijk heeft dat meegedragen aan de huidige situatie.
Natuurlijk STAAN vooral bij ouderen de onvergetelijke beelden ,nog in hun gedachten gegrift maar toch kent het grootse deel geen enkele rancune meer t/o Duitsers

IbnRushd
25-03-09, 10:36
Ten eerste lieg ik niet, ten tweede heb ik nergens melding gemaakt dat er een jongetje zat vastgebonden op een Jeep, want dat was dit jongetje niet, hij was voor deze jeep geplaatst, ten derde waar onken ik dat Israel of een andere bevolking niet vaker een menselijkschild hebben gebruikt.
Ten vierde zit er een groot verschil tussen de VN of een mensenrechten organisatie.

Die indruk wekte je wel op.

Verder heb ik het niet over mensenrechten organisaties, maar over mensenrechtenexperts van VN. Dus die werken wel namens de VN, en zijn daarom VN-mensenrechtenexperts.

Hoe het ook zij, je erkent dat Israël weer een oorlogsmisdaad heeft begaan. Zo heb je eerder toegegeven dat Israël witte fosfor gebruikte op een dichtbevolkt gebied, en je erkende ook dat Israël op ambulances schoot zonder legale reden(en). Verder hebben we uit de statements van israelische militairen gelezen dat zij Palestijnen als üntermensch zien en zagen, en daarom hebben ze onschuldige burgers (zwangere vrouwen o.a.) koelbloedig doodgeschoten. Het stapelt wel op hè?

fisherman1969
25-03-09, 11:21
Die indruk wekte je wel op.

Verder heb ik het niet over mensenrechten organisaties, maar over mensenrechtenexperts van VN. Dus die werken wel namens de VN, en zijn daarom VN-mensenrechtenexperts.

Hoe het ook zij, je erkent dat Israël weer een oorlogsmisdaad heeft begaan. Zo heb je eerder toegegeven dat Israël witte fosfor gebruikte op een dichtbevolkt gebied, en je erkende ook dat Israël op ambulances schoot zonder legale reden(en). Verder hebben we uit de statements van israelische militairen gelezen dat zij Palestijnen als üntermensch zien en zagen, en daarom hebben ze onschuldige burgers (zwangere vrouwen o.a.) koelbloedig doodgeschoten. Het stapelt wel op hè?


Natuurlijk zijn er oorlogsmisdaden begaan ,maar wel aan beide zijden ,en die haal je er niet bij !
Het is enkel Israel dat de misdaden begaat ,over de Paestijnen horen we niets !
Tja dan krijg je als antwoord een filmpje te zien dat alles op dit gebied slaat ,zelf de opleidingsfilmpjes van de ,,HITLER JUGEND ,,zijn er lief bij vergeleken !! ik bedoel maar daar zag je kinderen al zingend in het gelid lopen ,en een kampvuurtje maken .
Pas later kwamen er beelden , bij de verdediging van BERLIJN over de ware aard van de HITLER jugend kleuters die met pantzerfaust russische tanks aanvileb ,zelfs de KEIHARDE russen wisten zich soms geen raad moeten we op die kleuters schieten of niet.
Kortom de Palestijnen hebben beter naar de NAZIESgekeken als voorbeeld dan de JODEN dus PALAZIES past eerder bij hun als zionazie,s bij de JODEN :p

IbnRushd
25-03-09, 11:55
Natuurlijk zijn er oorlogsmisdaden begaan ,maar wel aan beide zijden ,en die haal je er niet bij !
Het is enkel Israel dat de misdaden begaat ,over de Paestijnen horen we niets !
Tja dan krijg je als antwoord een filmpje te zien dat alles op dit gebied slaat ,zelf de opleidingsfilmpjes van de ,,HITLER JUGEND ,,zijn er lief bij vergeleken !! ik bedoel maar daar zag je kinderen al zingend in het gelid lopen ,en een kampvuurtje maken .
Pas later kwamen er beelden , bij de verdediging van BERLIJN over de ware aard van de HITLER jugend kleuters die met pantzerfaust russische tanks aanvileb ,zelfs de KEIHARDE russen wisten zich soms geen raad moeten we op die kleuters schieten of niet.
Kortom de Palestijnen hebben beter naar de NAZIESgekeken als voorbeeld dan de JODEN dus PALAZIES past eerder bij hun als zionazie,s bij de JODEN :p

Over deze kwestie ben je echt een leek. Je draait en kronkelt maar wat. Het lijkt er meer op dat je vanuit je onderbuikgevoelens reageert.

Het is écht Israël die de Palestijnse staat al ruim 40 jaar illegaal bezet houdt. Het is Israël die de blokkade niet wilt opheffen, waardoor Gazanen in de kou moeten blijven leven. Ook voedsel en belangrijke materialen komen er niet in, en dat allemaal getolereerd onder het toeziende oog van Westerse regeringen, inclusief zijn boezemvriend VS, en vooral een groot deel van het westerse volk, onder andere jij, John2, Bar en nog een aantal.
Het is Israël die de 6-maanden staakt-het-vuren bruut heeft geschonden, door de blokkade niet te willen opheffen en Palestijnen te liquideren. Het is Israël die illegaal een incursie begon in Gaza, waardoor 1300 Gazanen op onmenselijke wijze zijn omgebracht. En wie zijn hier dan de joden van de jaren 40 en 50? Israël met zijn hypermoderne wapens en gesteund door alle westerse landen? Of zijn het de Palestijnen die decennia lang inhumaan moeten leven omdat Israël de gelegenheid krijgt van westerse regeringen om hen te terroriseren, te vermoorden, te verhongeren, land af te pikken, bezit te vernietigen, zwangere vrouwen tegenhouden bij de checkpoints enzovoort. Ook is Israël niet vies van om medewerkers van mensenrechtenorganisaties te verhinderen danwel dood te schieten.

Ja, jij zal de joden die in Warschau granaten gooiden tegen Duitse burgers ook terroristen vinden. Jij vindt het namelijk best dat zij vergast waren, omdat ze het lef hadden om granaten tegen ‘onschuldige’ Duitse nazi-aanhangers te gooien. Als ik jou was zou ik maar afvragen hoe het zo ver is gekomen om zionazisme te steunen. Dat intrigeert mij nog steeds het meest.

fisherman1969
25-03-09, 12:21
Over deze kwestie ben je echt een leek. Je draait en kronkelt maar wat. Het lijkt er meer op dat je vanuit je onderbuikgevoelens reageert.

Het is écht Israël die de Palestijnse staat al ruim 40 jaar illegaal bezet houdt. Het is Israël die de blokkade niet wilt opheffen, waardoor Gazanen in de kou moeten blijven leven. Ook voedsel en belangrijke materialen komen er niet in, en dat allemaal getolereerd onder het toeziende oog van Westerse regeringen, inclusief zijn boezemvriend VS, en vooral een groot deel van het westerse volk, onder andere jij, John2, Bar en nog een aantal.
Het is Israël die de 6-maanden staakt-het-vuren bruut heeft geschonden, door de blokkade niet te willen opheffen en Palestijnen te liquideren. Het is Israël die illegaal een incursie begon in Gaza, waardoor 1300 Gazanen op onmenselijke wijze zijn omgebracht. En wie zijn hier dan de joden van de jaren 40 en 50? Israël met zijn hypermoderne wapens en gesteund door alle westerse landen? Of zijn het de Palestijnen die decennia lang inhumaan moeten leven omdat Israël de gelegenheid krijgt van westerse regeringen om hen te terroriseren, te vermoorden, te verhongeren, land af te pikken, bezit te vernietigen, zwangere vrouwen tegenhouden bij de checkpoints enzovoort. Ook is Israël niet vies van om medewerkers van mensenrechtenorganisaties te verhinderen danwel dood te schieten.

Ja, jij zal de joden die in Warschau granaten gooiden tegen Duitse burgers ook terroristen vinden. Jij vindt het namelijk best dat zij vergast werden, omdat ze het lef hadden om granaten tegen ‘onschuldige’ Duitse nazi-aanhangers te gooien. Als ik jou was zou ik maar afvragen hoe het zo ver is gekomen om zionazisme te steunen. Dat intrigeert mij nog steeds het meest.

Vraag me steeds meer af of je wel de geschieddenis kent!!
Je vergelijking met het Ghetto van Warschau is ronduit schandalig!!!
Meer dan schofterigzelfs!! geen vergelijk met GAZA
Het betrof daar bij eengedreven mensen in een kleine rondom afgeloten stadsdeel, In een al bezet land!!! die bovendien wisten dat de gaskamers al open stonden op hun te wachten !
Zij hadden geen enkele keus!! geen water geen elektriciteit geen vreten niks !!helemaal niets, alles maar dan ook alles was hun ontnomen het beetje dat er was werd door heldhaftige burgers*) over de hekken gegooid en veelal de de Duitsers onderschept die lagen op de loer om dekinderen die eer ddor honger gekweld op af kwamen ffneer te knallen.
Dus houd eens op over je gezeik ,met vergelijkingen want die gaan niet op !
Ondanks dat de siuatie mensonterend is in de GAZA STROOK en er nodig verandering in dient te komen!
Maar jou vergelijkmet

Tomas
25-03-09, 12:29
Vraag me steeds meer af of je wel de geschieddenis kent!!
Je vergelijking met het Ghetto van Warschau is ronduit schandalig!!!
Meer dan schofterigzelfs!! geen vergelijk met GAZA
Het betrof daar bij eengedreven mensen in een kleine rondom afgeloten stadsdeel, In een al bezet land!!! die bovendien wisten dat de gaskamers al open stonden op hun te wachten !
Zij hadden geen enkele keus!! geen water geen elektriciteit geen vreten niks !!helemaal niets, alles maar dan ook alles was hun ontnomen het beetje dat er was werd door heldhaftige burgers*) over de hekken gegooid en veelal de de Duitsers onderschept die lagen op de loer om dekinderen die eer ddor honger gekweld op af kwamen ffneer te knallen.
Dus houd eens op over je gezeik ,met vergelijkingen want die gaan niet op !
Ondanks dat de siuatie mensonterend is in de GAZA STROOK en er nodig verandering in dient te komen!
Maar jou vergelijkmet

Rustig maar, er worden wel meer mensen vermoord in de wereld. Lijkt wel of de joden de echte enige slachtoffers zijn.

Je kan beter een jood zijn die wo2 met zijn gezin heeft overleefd dan een palestijn die zijn hele gezin is kwijtgeraakt in gaza door de beheerste proportionele doordachte terechtwijzing van Israel jl.

fisherman1969
25-03-09, 12:42
Over deze kwestie ben je echt een leek. Je draait en kronkelt maar wat. Het lijkt er meer op dat je vanuit je onderbuikgevoelens reageert.

Het is écht Israël die de Palestijnse staat al ruim 40 jaar illegaal bezet houdt. Het is Israël die de blokkade niet wilt opheffen, waardoor Gazanen in de kou moeten blijven leven. Ook voedsel en belangrijke materialen komen er niet in, en dat allemaal getolereerd onder het toeziende oog van Westerse regeringen, inclusief zijn boezemvriend VS, en vooral een groot deel van het westerse volk, onder andere jij, John2, Bar en nog een aantal.
Het is Israël die de 6-maanden staakt-het-vuren bruut heeft geschonden, door de blokkade niet te willen opheffen en Palestijnen te liquideren. Het is Israël die illegaal een incursie begon in Gaza, waardoor 1300 Gazanen op onmenselijke wijze zijn omgebracht. En wie zijn hier dan de joden van de jaren 40 en 50? Israël met zijn hypermoderne wapens en gesteund door alle westerse landen? Of zijn het de Palestijnen die decennia lang inhumaan moeten leven omdat Israël de gelegenheid krijgt van westerse regeringen om hen te terroriseren, te vermoorden, te verhongeren, land af te pikken, bezit te vernietigen, zwangere vrouwen tegenhouden bij de checkpoints enzovoort. Ook is Israël niet vies van om medewerkers van mensenrechtenorganisaties te verhinderen danwel dood te schieten.

Ja, jij zal de joden die in Warschau granaten gooiden tegen Duitse burgers ook terroristen vinden. Jij vindt het namelijk best dat zij vergast werden, omdat ze het lef hadden om granaten tegen ‘onschuldige’ Duitse nazi-aanhangers te gooien. Als ik jou was zou ik maar afvragen hoe het zo ver is gekomen om zionazisme te steunen. Dat intrigeert mij nog steeds het meest.

Vraag me steeds meer af of je wel de geschieddenis kent!!
Je vergelijking met het Ghetto van Warschau is ronduit schandalig!!!
Meer dan schofterigzelfs!! geen vergelijk met GAZA
Het betrof daar bij eengedreven mensen in een kleine rondom afgeloten stadsdeel, In een al bezet land!!! die bovendien wisten dat de gaskamers al open stonden op hun te wachten !
Zij hadden geen enkele keus!! geen water geen elektriciteit geen vreten niks !!helemaal niets, alles maar dan ook alles was hun ontnomen het beetje dat er was werd door heldhaftige burgers*) over de hekken gegooid en veelal de de Duitsers onderschept die lagen op de loer om dekinderen die eer ddor honger gekweld op af kwamen ffneer te knallen.
Dus houd eens op over je gezeik ,met vergelijkingen want die gaan niet op !
Ondanks dat de siuatie mensonterend is in de GAZA STROOK en er nodig verandering in dient te komen!

Maar jou vergelijk met WO2 gaat niet op ,waar staan de vernietigings kampen en de verbrandings ovens ?????
Vinden er medische proeven plaats op Palestijnse inwoners??
Ik noem slechts 2voorbeelden.
DAN NOG FF DIT
Het land waarin je bent Nederland dus heeft zelf honderden jaren van bezetting doorstaan ,en in vergelijking mogelijk nog erger soms .
Van de Duitsers mochten wij niet : een radio in huis hebben en op het luisteren stond doodstraf!! fietsen ??in leveren dat gold ook voor alle vorderingendie regelmatig van kracht waren o.a dekens voor het Oostfront maar ook kleding !! kortomalles wat Duitsland nodig had werd gevorderd zelf SLAVEN!!!
Dus als wij zo af en toe beelden zien uit GAZA is dat schokkend !! ,maar zie ze wel lopen met een mobile telefoon , zie TV en radio zie mensen fietsen ,auto,s *) rijden enz enz
Auto,s werden als eerste gevorderd door de Duitsers alleen ARTSEN enz enz kregen bij hoge uitzondering een bewijs dat ze met hun auto mochten rijden!! brandstof!! ja bij een Duitse legerplaats op de bon!! Elke arts kreeg b.v 10 liter voor en maand lag aan zijn district!
Ging de auto kapot ,jammer dan onderdelen werden niet geleverd !!!!
Banden ja houten !!! lol zo werden later op hout gestookte autobussen ingezet.lol die op het laatst ook niet meer reden (het hout was op!
Zo enga nu maar weer ff in de GAZA strook kijken ,vraag me af waar al het oorlogs tuig van daan komt?? zeker net zo als bij het Nederlandse verzet
UIT DE LUCHT?? OF JATTEN VAN DE VIJAND LOL DAT LAATSE GEBEURDE REGELMATIG .

John2
25-03-09, 13:27
=IbnRushd;3922993]Die indruk wekte je wel op.

Verder heb ik het niet over mensenrechten organisaties, maar over mensenrechtenexperts van VN. Dus die werken wel namens de VN, en zijn daarom VN-mensenrechtenexperts.

Daarin zit nu juist het probleem, de mensenrechtenexpert van de VN werd niet toegelaten in de Gaza waarna hij de volgende dag ook Israel werd uitgezet.
De enigste personen die er zaten hebben waarnemingen gedaan voor de VN en dit gedocumenteerd met bewijsmateriaal, die momenteel word bekeken door de VN, waarvan het jongetje er eentje was.



Hoe het ook zij, je erkent dat Israël weer een oorlogsmisdaad heeft begaan. Zo heb je eerder toegegeven dat Israël witte fosfor gebruikte op een dichtbevolkt gebied, en je erkende ook dat Israël op ambulances schoot zonder legale reden(en). Verder hebben we uit de statements van israelische militairen gelezen dat zij Palestijnen als üntermensch zien en zagen, en daarom hebben ze onschuldige burgers (zwangere vrouwen o.a.) koelbloedig doodgeschoten. Het stapelt wel op hè?
Naar aanleiding van de foto's die jij mij toonde heb ik inderdaad gezegt dat dit niet geoorloofd is het gebruik van fosfor-rookgranaten op die manier.
Maar ik vertelde je er ook bij dat het bewijzen dat het gaat om moedwil heel moeilijk is en dat ik de uitspraak oorlogsmisdaden liever overlaat aan een tribunaal in den Haag of Geneve.



=Tomas;3923119]Rustig maar, er worden wel meer mensen vermoord in de wereld. Lijkt wel of de joden de echte enige slachtoffers zijn.
Je kunt ook stellen dat de Joden worden gezien als de enigsten in de wereld die oorlogvoeren en mensen doden?


Je kan beter een jood zijn die wo2 met zijn gezin heeft overleefd dan een palestijn die zijn hele gezin is kwijtgeraakt in gaza door de beheerste proportionele doordachte terechtwijzing van Israel jl.

Dus een Palestijn die zijn gezin kwijt raakt is erger dan een Jood in de WOII die zijn gezien behield maar de rest van zijn familie kwijt raakte???
Ik vind deze twee vergelijkingen zoals jij die hier stelt nog kant nog wal raken.
Beide leven met een emotie waarmee ze moeilijk kunnen omgaan en zeer zwaar is.

John2
25-03-09, 16:09
=IbnRushd;3923059]Het is écht Israël die de Palestijnse staat al ruim 40 jaar illegaal bezet houdt. Het is Israël die de blokkade niet wilt opheffen, waardoor Gazanen in de kou moeten blijven leven. Ook voedsel en belangrijke materialen komen er niet in, en dat allemaal getolereerd onder het toeziende oog van Westerse regeringen, inclusief zijn boezemvriend VS, en vooral een groot deel van het westerse volk, onder andere jij, John2, Bar en nog een aantal.
Over welke Palestijnse staat heb jij het, want de palestijnse gebieden zijn nog niet geclaimd en hierdoor nog niet erkend en zoals ik al zo vaak een poging heb gedaan het hier uit te leggen, is dit ook het probleem.
Theoretisch gesproken bezet Israel niemandsland en claimt deze als eigen grond om daar nederzettingen te bouwen en deze gronden van infra structuur te voorzien.
De internationale wetten zijn hier heel duidelijk over dat landen 20 zeemijlen niemandsland kunnen claimen dat aan hun grens zit tot dat er iemand anders door rechtsgronden kunnen aantonen dat zij de rechtmatige eigenaar zijn van deze grond/zee/binnenwateren.
Een goed voorbeeld is de claim die Venezuela al jaren probeert te leggen op de Nederlandse Antillen.
Voor het claimen van de Palestijnse gronden die destijds zijn toegewezen aan de Palestijnse bevolking, moeten ze voldoen aan enkele voorwaarden waarvan de belangrijkste is dat er een democratisch gekozen regering is met een democratisch rechtsysteem, daarnaast moet 2/3 plus 1 van de regering deze gronden opeisen door het ondertekenen van de documenten die liggen op het VN-kantoor.
Dit zal allemaal nog makelijk gaan en snel kunnen worden doorgevoerd, maar daarnaast staan twee artikelen waarvan de een stelt dat zij in vrede moeten kunnen leven met de aan de grenzen liggende landen en ze alle landen ter wereld moeten erkennen, dus ook Israel hun grootste vijand.
De tweede is dat de regering geen druk mag uitoefenen en geen macht mag misbruiken op de bevolking die in deze gebieden leven en hun veiligheid moeten kunnen garanderen.
Via deze website kun je veel vinden over dit probleem.
http://74.125.77.132/


Het is Israël die de 6-maanden staakt-het-vuren bruut heeft geschonden, door de blokkade niet te willen opheffen en Palestijnen te liquideren. Het is Israël die illegaal een incursie begon in Gaza, waardoor 1300 Gazanen op onmenselijke wijze zijn omgebracht.
In deze 6 maanden van het staakt het vuren, zouden geen oorlogshandelingen plaats vinden, dus ook geen transport van materieel en manschappen.
En voor het gemak vergeet je maar even de personen die een tunnel hebben gegraven en hierin exploisieven plaatsen in de bedoeling een grenspost op te blazen in de verboden zone.
Verder praat jij steeds over de 1300 die door Israel zijn omgebracht, maar over de doden die in 2008 zijn gevallen door het toedoen van Hamas hoor of zie ik je niet, terwijl deze worden geschat op 4500 burgers waarvan 4000 volgens Hamas Fatha aanhangers waren.


En wie zijn hier dan de joden van de jaren 40 en 50? Israël met zijn hypermoderne wapens en gesteund door alle westerse landen?
Je kunt de vraag ook andersom stellen, "wie zijn hier dan de Palestijnen, die als terroristen jarenlang aanslagen pleegden op Israelische bodem"?
Je kunt niet het ene veroordelen en het andere teniet doen.


Of zijn het de Palestijnen die decennia lang inhumaan moeten leven omdat Israël de gelegenheid krijgt van westerse regeringen om hen te terroriseren, te vermoorden, te verhongeren, land af te pikken, bezit te vernietigen, zwangere vrouwen tegenhouden bij de checkpoints enzovoort.
Volgens mij denk jij dat het gebied leeft in volledige armoede zonder enig economie, terwijl de aardbeien, Anjers, appels, citrus, enz. die momenteel in de schappen liggen voor 26% uit de bezette gebieden komen (bron: LTO)
Verder is Gazacity een moderne stad die niet onderdeed voor Plaatsen zoals bijvoorbeeld Praag en zelfs nog moderne kan worden beschouwd al ligt er veel stof in deze stad.


Ook is Israël niet vies van om medewerkers van mensenrechtenorganisaties te verhinderen danwel dood te schieten.
En Hamas niet van het gebruik van voertuigen en logo VN zodat deze vergissingen tot de mogelijkheden behoren en dan kun jij je afvragen wat erger is, de uitlokking om de vijand te laten schieten op onschuldige medewerkers van de VN of het daadwerkelijk schieten op een VN voertuig met het vermoeden dat hier vijanden inzitten.
Dit krijg je als je de internationale regels niet handhaaf en troepen en wapens vervoerd in oa ziekenwagens van de VN en Rodekruis.


Ja, jij zal de joden die in Warschau granaten gooiden tegen Duitse burgers ook terroristen vinden. Jij vindt het namelijk best dat zij vergast waren, omdat ze het lef hadden om granaten tegen ‘onschuldige’ Duitse nazi-aanhangers te gooien. Als ik jou was zou ik maar afvragen hoe het zo ver is gekomen om zionazisme te steunen. Dat intrigeert mij nog steeds het meest.
Zeer domme vergelijking, deze handgranaten werden geworpen op het moment toen de laatste Joden werden opgepakt en ze wisten dat er geen kans meer was om te overleven.
Of bedoel je de twee handgranaten die zijn gegooid op een joods schoolplein in de jaren 80 waar heel veel ouders en kinderen omkwamen in Warschau?
Wat is vervolgens het woord Zionazisme?
Ik ben namelijk ook een kind van Sion zoals elk Christelijk iemand, immers in Sion is het Christelijk geloof ontstaan.
Ik vind het woord Sion/Zion in combinatie met Nazi een belediging voor het Christelijk geloof, net zoals het woord zionistme te pas en te onpas verkeerd word gebruikt, zover dat eigelijk niemand meer weet wat de juiste betekenis is van het woord Zionist/Sionist.

Tomas
25-03-09, 16:13
Je kunt ook stellen dat de Joden worden gezien als de enigsten in de wereld die oorlogvoeren en mensen doden?

Dat is óók waar. Wonderbaarlijk dat dat kan, niet?


Beide leven met een emotie waarmee ze moeilijk kunnen omgaan en zeer zwaar is.

Waar haal je het gore lef vandaan om wat er in Gaza is gebeurd gelijk te stellen aan het onbeschrijvelijke ondragelijk ongeevenaarde leed dat de joden is aangedaan?

IbnRushd
25-03-09, 16:47
Via deze website kun je veel vinden over dit probleem.
http://74.125.77.132/



Je bent echt komisch. Een link naar google.nl. Hoe verzin je het? :haha:

Op al je punten heb ik al eens (uitvoerig) gereageerd. En ook andere prikkers hebben dat moeite gedaan, tevergeefs. De rest van je kronkels bestaat uit zichtbare leugens. Met zichtbaar bedoel ik dat zelfs een leek van mijlen afstand kan waarnemen dat je op je hardst liegt. Ik kan niets anders constateren dat jij al die invasies van Israël en al die moorden op burgers goed vindt. Jij gaat zelfs een stap verder, door een impliciet statement te maken, dat Israël het recht heeft om landjes te pikken. Ik vind je maar psychisch gestoord, al is het maar alleen omdat je constant liegt en neonazistische praktijken goedkeurt.

IbnRushd
25-03-09, 16:53
Vraag me steeds meer af of je wel de geschieddenis kent!!
Je vergelijking met het Ghetto van Warschau is ronduit schandalig!!!
Meer dan schofterigzelfs!! geen vergelijk met GAZA
Het betrof daar bij eengedreven mensen in een kleine rondom afgeloten stadsdeel, In een al bezet land!!! die bovendien wisten dat de gaskamers al open stonden op hun te wachten !
Zij hadden geen enkele keus!! geen water geen elektriciteit geen vreten niks !!helemaal niets, alles maar dan ook alles was hun ontnomen het beetje dat er was werd door heldhaftige burgers*) over de hekken gegooid en veelal de de Duitsers onderschept die lagen op de loer om dekinderen die eer ddor honger gekweld op af kwamen ffneer te knallen.
Dus houd eens op over je gezeik ,met vergelijkingen want die gaan niet op !
Ondanks dat de siuatie mensonterend is in de GAZA STROOK en er nodig verandering in dient te komen!
Maar jou vergelijkmet

Vergelijking met nazisme is niet alleen van mijn hand. Dr. Hajo G. Meijer, een holocaust-overlevende, maakt die vergelijking ook. En dat heeft ie keurig onderbouwd. Maar hij zal vast wel liegen, alleen omdat hij Israël en het daarbijhorende beleid (jegens Palestijnen) bekritiseert. Op deze (http://eindevanhetjodendom.nl/) website kun je zijn boek online lezen. Veel leesplezier.

John2
25-03-09, 17:11
Waar haal je het gore lef vandaan om wat er in Gaza is gebeurd gelijk te stellen aan het onbeschrijvelijke ondragelijk ongeevenaarde leed dat de joden is aangedaan?
Ja dat vraag ik me ook af en heb er nu alweer spijt van!


=IbnRushd;3923450]Je bent echt komisch. Een link naar google.nl. Hoe verzin je het? :haha:
Je hebt in iedergeval de moeite genomen om op de http-code te kijken.
En je weet nu in iedergeval de code van Google waarmee je net als ik wel weer een ander te pakken kunt nemen.
Maar type maar eens in Niemandsland+VN+UN dan krijg je de link naar een PDF document van de VN wat niemandsland inhoud en de rechten en plichten op het claimen van niemandsland.
Ik had je de hele link willen geven, maar had hem te snel weggeklikt.


Op al je punten heb ik al eens (uitvoerig) gereageerd. En ook andere prikkers hebben dat moeite gedaan, tevergeefs. De rest van je kronkels bestaat uit zichtbare leugens. Met zichtbaar bedoel ik dat zelfs een leek van mijlen afstand kan waarnemen dat je op je hardst liegt. Ik kan niets anders constateren dat jij al die invasies van Israël en al die moorden op burgers goed vindt. Jij gaat zelfs een stap verder, door een impliciet statement te maken, dat Israël het recht heeft om landjes te pikken. Ik vind je maar psychisch gestoord, al is het maar alleen omdat je constant liegt en neonazistische praktijken goedkeurt.
Waarom zou ik het inpikken van land en het moorden op burgers goed moeten vinden, ik ben tegen elke vorm van geweld zelfs tegen zinloosgeweld.
Alleen heb ik het lef om beide partijen aan te wijzen als schuldigen en kijk ik niet naar 1 partij.
Immers je hebt twee partijen nodig om een ruzie of oorlog te voeren!

IbnRushd
25-03-09, 17:23
e hebt in iedergeval de moeite genomen om op de http-code te kijken.
En je weet nu in iedergeval de code van Google waarmee je net als ik wel weer een ander te pakken kunt nemen.
Maar type maar eens in Niemandsland+VN+UN dan krijg je de link naar een PDF document van de VN wat niemandsland inhoud en de rechten en plichten op het claimen van niemandsland.
Ik had je de hele link willen geven, maar had hem te snel weggeklikt.

Waarom zou ik het inpikken van land en het moorden op burgers goed moeten vinden, ik ben tegen elke vorm van geweld zelfs tegen zinloosgeweld.
Alleen heb ik het lef om beide partijen aan te wijzen als schuldigen en kijk ik niet naar 1 partij.
Immers je hebt twee partijen nodig om een ruzie of oorlog te voeren!

Ik ga niets opzoeken. Daar trap ik niet meer in, paljas.

Je hebt nog steeds niet de oorlogsmisdaad van Israël (het gebruiken vna een klein jongetje als menselijke schild) veroordeeld. Ipv te veroordelen zoek je smoesjes en betrek je dmv ongewone kronkels meteen Hamas erbij. Dat doe je alleen als Israël op het nieuws komt. Als er nieuws komt over de daden van Hamas, dan betrek je de oorlogsmisdaden van Israël niet bij. Dat maakt je tevens ook hypocriet.

John2
25-03-09, 17:51
=IbnRushd;3923480]Ik ga niets opzoeken. Daar trap ik niet meer in, paljas.
Ok, jou probleem, word je ook niet wijzer in een zaak die jou aan het hart ligt.


Je hebt nog steeds niet de oorlogsmisdaad van Israël (het gebruiken vna een klein jongetje als menselijke schild) veroordeeld.
Het zou natuurlijk lullig zijn als ik jou zo vragen of jij ooit de gruwelen van Hamas hebt veroordeeld, maar dat doe ik niet.
Net zoals ik niet iemand wens te veroordelen voor iets, ik ben geen rechter al heb ik wel een mening die persoonlijk is en die heb ik al diverse keren aan jou en anderen hier weergegeven.


Ipv te veroordelen zoek je smoesjes en betrek je dmv ongewone kronkels meteen Hamas erbij. Dat doe je alleen als Israël op het nieuws komt.
Hoezo smoesjes en ongewone kronkels, toon mij één leugen die ik hier heb verteld over Hamas en het geweld die Hamas tentoon stelt ten opzichte van Israel (wat ik enigsinds begrijpelijk vind) maar ook aan zijn eigen bevolking, mensen die worden ontvoerd, gedood, gemarteld of ook maar enig medische hulp worden ontzegt.


Als er nieuws komt over de daden van Hamas, dan betrek je de oorlogsmisdaden van Israël niet bij. Dat maakt je tevens ook hypocriet.
Gedeeltelijk heb jij hierin gelijk, maar daarin ligt de oorzaak dat ik geen enkele simpathie kan opbrengen voor Hamas of welk andere organisatie die menselijk leed veroorzaakt.
En aangezien hier word gesproken over Hamas versus Israel en niet de Palestijnen versus Israel, blijft het voor mij moeilijk objectief te blijven.

Aït Ayt
25-03-09, 18:03
toon mij één leugen die ik hier heb verteld over Hamas

wat een chotspe

John2
25-03-09, 19:16
wat een chotspe

Nou kom op dan toen mij een leugen over Hamas en kom niet met zo'n zielig antwoord als Gotspe.

fisherman1969
25-03-09, 20:52
Vergelijking met nazisme is niet alleen van mijn hand. Dr. Hajo G. Meijer, een holocaust-overlevende, maakt die vergelijking ook. En dat heeft ie keurig onderbouwd. Maar hij zal vast wel liegen, alleen omdat hij Israël en het daarbijhorende beleid (jegens Palestijnen) bekritiseert. Op deze (http://eindevanhetjodendom.nl/) website kun je zijn boek online lezen. Veel leesplezier*).

Natuurlijk liegt deze superzakelijk ingestelde dr Meijer niet ,ik heb nooit zijn hele boek doorgelezen (maar het verkoopt wel lekker vooral in de landen waar ze van nature al een schurft hebben aan JODEN .
Dat deze man duikt in de voor en na geschieddenis (letterlijk ook ) is gewoon een vast stelling van (veel) feiten die wij ook niet ontkennen !!
Het spreekt dus voorzich dat deze DR Hayo Meyer zijn meeste ,aanhagers heeft onder de JODEN HATERS .
De titel van zijn boek spreekt voor zich : einde van het Jodendom

Ons antwoord waarom Dr Meyer zo goed in de markt ligt bij jou en consorten ligt duidelijk voor de hand.

,,DE WENS IS DE VADER VAN DE GEDACHTE ,,

*) heb me beperkt tot het vluchtig doorbladeren ,heb nog ong 2000!! ongelezen boekwerken die ik persoonlijk belangrijker acht ,en zelfs die kan ik onmogelijk meer door bladeren laat staan lezen!

Verder wil ik je er nog maals opwijzen dat wij uit neutraal oogpunt reageren ,maar wel commentaar leveren op verknipte KOPPEN van
TOPIC ,s alsmede niet erkende verknipte ,,scheldwoorden,,zoals zionazies
ik ben geen Dr MEYER en heb ookzijn ,,status ,, niet maar het verzinnen van dit soort woorden valt bij mij onder onmacht om je gewoon uit te drukken .
Het is geen kunst om naamsverbasteringen in te voeren die nergens op slaan .
Als ik telkens het heb over PALA-NAZIES dan raakt dat woord van zelf ingeburgerd bij die mensen die vervuld zijn van HAAT ons/ mij zal je dus degelijke woorden niet zien gebruiken !

Oja over lezen gesproken bedoelde je dit??
http://eindevanhetjodendom.nl/

Aït Ayt
25-03-09, 20:59
Nou kom op dan toen mij een leugen over Hamas en kom niet met zo'n zielig antwoord als Gotspe.

o.k. hier heb je een leugen van jouw hand :

john2: "Je vergeet denk ik maar even de dagelijkse beschietingen van Hamas tijdens het bestand"

John2
25-03-09, 22:37
o.k. hier heb je een leugen van jouw hand :

john2: "Je vergeet denk ik maar even de dagelijkse beschietingen van Hamas tijdens het bestand"

Is geen leugen, dagelijks zijn er beschietingen geweest in het grens gebied, ook geweervuur en mortiervuur behoord tot een bestand, net als bevoorrading van Iraanse schepen die in speciale containers raketten en wapens overboord zetten die aanspoelen op de kust van Gaza.
Dit laatste word vandaag of morgen bekend gemaakt.

John2
25-03-09, 22:41
Natuurlijk liegt deze superzakelijk ingestelde dr Meijer niet ,ik heb nooit zijn hele boek doorgelezen (maar het verkoopt wel lekker vooral in de landen waar ze van nature al een schurft hebben aan JODEN .
Dat deze man duikt in de voor en na geschieddenis (letterlijk ook ) is gewoon een vast stelling van (veel) feiten die wij ook niet ontkennen !!
Het spreekt dus voorzich dat deze DR Hayo Meyer zijn meeste ,aanhagers heeft onder de JODEN HATERS .
De titel van zijn boek spreekt voor zich : einde van het Jodendom

Ons antwoord waarom Dr Meyer zo goed in de markt ligt bij jou en consorten ligt duidelijk voor de hand.

,,DE WENS IS DE VADER VAN DE GEDACHTE ,,

*) heb me beperkt tot het vluchtig doorbladeren ,heb nog ong 2000!! ongelezen boekwerken die ik persoonlijk belangrijker acht ,en zelfs die kan ik onmogelijk meer door bladeren laat staan lezen!

Verder wil ik je er nog maals opwijzen dat wij uit neutraal oogpunt reageren ,maar wel commentaar leveren op verknipte KOPPEN van
TOPIC ,s alsmede niet erkende verknipte ,,scheldwoorden,,zoals zionazies
ik ben geen Dr MEYER en heb ookzijn ,,status ,, niet maar het verzinnen van dit soort woorden valt bij mij onder onmacht om je gewoon uit te drukken .
Het is geen kunst om naamsverbasteringen in te voeren die nergens op slaan .
Als ik telkens het heb over PALA-NAZIES dan raakt dat woord van zelf ingeburgerd bij die mensen die vervuld zijn van HAAT ons/ mij zal je dus degelijke woorden niet zien gebruiken !

Oja over lezen gesproken bedoelde je dit??
http://eindevanhetjodendom.nl/

Zoek maar eens onder Dr. Alfred Meijer, de vader van Hanjo :ego:

fisherman1969
25-03-09, 23:08
Zoek maar eens onder Dr. Alfred Meijer, de vader van Hanjo :ego:

Volgens mij hebben we dezelfde persoon ophet oog??
KLOPT DIT ???
Op deze website kunt u Het einde van het jodendom lezen, u vindt de hoofdstukken EEN tot en met ZES in de balk bovenin, de paragrafen verschijnen in het pulldown menu. U kunt u een pdf bestand (3 euro) en/of het boek (15 euro) bestellen door een email te sturen naar boek op mailadres:
[email protected]

Nou wij hebben onze ,,bekomst,, al van deze famillie daarmee niet doelend op de inhoud van het boekwerk !
Maar wel op de manier waarop !
De commercie staat boven aan bij deze uitgenaste Joden ,hiermee moet ik persoonlijk oppassen dat ook mijn gevoelens voor sommigen nu bepaald niet echt symphatiek zijn ,ik zou b.v geen Palestijn op kunnen noemen die ik persoonlijk onsymphathiek vind ,integen deel Jassar Arafath
vond ik een symphatiek mens net zo als ,,Mosje,, de generaal met het ooglapje . al met al strikt persoonlijk (Leen is het niet met me eens vind Mosje bandiet)

John2
26-03-09, 00:51
Volgens mij hebben we dezelfde persoon ophet oog??
KLOPT DIT ???
Op deze website kunt u Het einde van het jodendom lezen, u vindt de hoofdstukken EEN tot en met ZES in de balk bovenin, de paragrafen verschijnen in het pulldown menu. U kunt u een pdf bestand (3 euro) en/of het boek (15 euro) bestellen door een email te sturen naar boek op mailadres:
[email protected]

Nou wij hebben onze ,,bekomst,, al van deze famillie daarmee niet doelend op de inhoud van het boekwerk !
Maar wel op de manier waarop !
De commercie staat boven aan bij deze uitgenaste Joden ,hiermee moet ik persoonlijk oppassen dat ook mijn gevoelens voor sommigen nu bepaald niet echt symphatiek zijn ,ik zou b.v geen Palestijn op kunnen noemen die ik persoonlijk onsymphathiek vind ,integen deel Jassar Arafath
vond ik een symphatiek mens net zo als ,,Mosje,, de generaal met het ooglapje . al met al strikt persoonlijk (Leen is het niet met me eens vind Mosje bandiet)

Ik weet alleen dat de familie fout was en dat zijn vader Albert heet en arts was in duitsland, verder doet een beetje googlen wonderen wat voor een gegevens je dan vind.

IbnRushd
26-03-09, 08:22
Natuurlijk liegt deze superzakelijk ingestelde dr Meijer niet ,

Meer hoef ik niet te weten.

Morosian
26-03-09, 09:14
[QUOTE=IbnRushd;3921473]
Israël gebruikte 11-jarige als menselijk schild

Domme actie. Kinderen zijn veel te klein om als schild te gebruiken. Tenzij het hier kindsoldaten betreft uiteraard.

Aït Ayt
26-03-09, 11:23
Is geen leugen, dagelijks zijn er beschietingen geweest in het grens gebied, ook geweervuur en mortiervuur behoord tot een bestand, net als bevoorrading van Iraanse schepen die in speciale containers raketten en wapens overboord zetten die aanspoelen op de kust van Gaza.
Dit laatste word vandaag of morgen bekend gemaakt.

ja dat is natuurlijk ook een optie voor jou om vol te houden dat het geen leugen is en ondertussen ga je vrolijk verder met liegen..

fisherman1969
26-03-09, 11:23
[QUOTE=IbnRushd;3921473]
Israël gebruikte 11-jarige als menselijk schild

Domme actie. Kinderen zijn veel te klein om als schild te gebruiken. Tenzij het hier kindsoldaten betreft uiteraard.

Wordt door sommige landen hard aangewerkt !
Voor het geval dat je deze ,, live opleiding,, gemist hebt.
Zo worden kinderen vol haat gekweekt tot ,,kindsoldaat,, : jankend en wel :traan1:en als ze het overleven worden ze mogelijk ooit een ,,echte soldaat,,in het keurkorps
dat zich HAMAS noemt !:ninja

John2
26-03-09, 11:45
ja dat is natuurlijk ook een optie voor jou om vol te houden dat het geen leugen is en ondertussen ga je vrolijk verder met liegen..

Gewoon enkele links van dagbladen;

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=b24697931080624
http://www.depers.nl/buitenland/216656/Raket-uit-Gazastrook-landt-in-Israel.html

En het laatste komt uit het bestand van diverse organisaties waaronder waarnemers van de VN.
juli 2008 (31 raketten), juni 2008 (33 raketten), mei 2008 (7 raketten), april 2008 (22 raketten), maart 2008 (24 raketten)

Dus wie liegt er?
Ik? de VN? de standaard? de Pers? het Rode kruis? of misschien jij en de Hamas terroristen?

The_Grand_Wazoo
26-03-09, 11:57
Begrijp ik nu goed dat de rechtvaardiging voor het gebruik van een 11-jarig ventje als menselijk schuld gevonden wordt in het feit dat Hamas ook vreselijke dingen doet?
Is dit nu dat ethisch relativisme waar Wilders zo tegen ageert?

John2
26-03-09, 12:14
Begrijp ik nu goed dat de rechtvaardiging voor het gebruik van een 11-jarig ventje als menselijk schuld gevonden wordt in het feit dat Hamas ook vreselijke dingen doet?
Is dit nu dat ethisch relativisme waar Wilders zo tegen ageert?

Nee verre van dat, we vinden dat na Israel ook Hamas moet worden veroordeeld voor het gebruiken van mensen als schild.
Alleen vinden velen hier dat Hamas dit kan en mag doen omdat ze onderdruk staan van Israel.

Aït Ayt
26-03-09, 12:25
Gewoon enkele links van dagbladen;

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=b24697931080624
http://www.depers.nl/buitenland/216656/Raket-uit-Gazastrook-landt-in-Israel.html

in de eerste link staat alleen een titel en een intro tekst.. de rest kan niet gelezen worden maar in dat stukje tekst wordt er gesproken over "een militante palestijnse organisatie".. er staat niet 'hamas'..

in de tweede link wordt er gesproken over 'islamic jihad' en niet over hamas..

en in beiden linken staat er niet dat hamas elke dag geschoten heeft tijdens het bestand zoals jij beweerde :
pinnocio : "Je vergeet denk ik maar even de dagelijkse beschietingen van Hamas tijdens het bestand"


Dus wie liegt er?
Ik?

ja jij slimmerik..

The_Grand_Wazoo
26-03-09, 13:33
Nee verre van dat, we vinden dat na Israel ook Hamas moet worden veroordeeld voor het gebruiken van mensen als schild.
Alleen vinden velen hier dat Hamas dit kan en mag doen omdat ze onderdruk staan van Israel.

Maar Hamas wordt toch al links en rechts veroordeeld. Die paar figuren hier op deze site die vinden dat Hamas misdaden volledig verklaard kunnen worden uit de onderdrukking door Israel zijn net zo zot als die figuren die bij het wijzen op de misdaden van Israel direct beginnen te kraaien over de misdaden van Hamas.

John2
26-03-09, 15:43
in de eerste link staat alleen een titel en een intro tekst.. de rest kan niet gelezen worden maar in dat stukje tekst wordt er gesproken over "een militante palestijnse organisatie".. er staat niet 'hamas'..

in de tweede link wordt er gesproken over 'islamic jihad' en niet over hamas..

en in beiden linken staat er niet dat hamas elke dag geschoten heeft tijdens het bestand zoals jij beweerde :
pinnocio : "Je vergeet denk ik maar even de dagelijkse beschietingen van Hamas tijdens het bestand"
ja jij slimmerik..

Volgens mij ging het om aan te tonen dat er een schending was van het bestand en dat er vanaf de Gaza op israel werd geschoten waarvoor de overheid zorg moet dragen dat dit niet kan en mag gebeuren.


Maar Hamas wordt toch al links en rechts veroordeeld. Die paar figuren hier op deze site die vinden dat Hamas misdaden volledig verklaard kunnen worden uit de onderdrukking door Israel zijn net zo zot als die figuren die bij het wijzen op de misdaden van Israel direct beginnen te kraaien over de misdaden van Hamas.

idd.

tanger'73
26-03-09, 17:41
Goh, men verwacht hier werkelijk dat een partij zoals de Hamas in gelijkenis staat met die van het oppermachtige israël. Nou een partij die al sinds mensenheugis slachtoffer is van bezetting, isolatie en onderdrukking door een van de krachtigste legermachten ter wereld krijgt alle voordeel van de twijfel. Zelfs een pluim, dat de tegenstand daartegen tot aan de dag van vandaag nog niet gebroken is. De wanhoop van een heel volk dat door israël stelselmatig onderhouden wordt, is idem met geen pen te beschrijven. Duurde deze maar hoogstens 5 jaren?