PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlanders bellen massaal naar God



Marsipulami
24-03-09, 15:19
Nederlanders bellen massaal naar God

Het 'mobiele nummer van God' is de afgelopen drie weken zeker achtduizend keer gebeld, zegt de Nederlandse initiatiefnemer en kunstenaar Johan van der Dong uit Grijpskerk.

De telefoonlijn maakt deel uit van een tentoonstelling over religieuze veranderingen in Nederland sinds de jaren zestig. De expo loopt nog tot vier april in het station van Groningen. De kunstenaar koos voor een mobiel nummer omdat God overal en altijd bereikbaar moet zijn. 'God' is bereikbaar op het nummer 06-44244901, schrijft Nu.nl.

(vsv)
24/03/09 11u40

knuppeltje
24-03-09, 16:55
Nederlanders bellen massaal naar God

Die zal van al dat gezeik en gezeur aan z'n kop er toch wel hor en dol van worden zeker.

Ron Haleber
25-03-09, 14:24
Die zal van al dat gezeik en gezeur aan z'n kop er toch wel hor en dol van worden zeker.

Het gevaar lijkt mij groter dat God er zijn hoofd niet bij houdt en net als die piloot laatst - die ging bidden en daardoor - zijn toestel liet crashen...

Voor de rechter wordt dat crashen dan een moeilijk probleem: God een paar jaar onvoorwaardelijk geven bij voorbeeld met een proeftijd van 10 jaar...?

Bij recidieve moet je natuurlijk een probaat middel geven: er een eind aan maken... En officieel laten bekend maken dat God vanaf dan en dan dus niet meer bestaat..:huil2:

Bofko
25-03-09, 15:16
Bij recidieve moet je natuurlijk een probaat middel geven: er een eind aan maken... En officieel laten bekend maken dat God vanaf dan en dan dus niet meer bestaat..:huil2:

:boeps: Dus als we dan het nummer 06-44244901 bellen en iemand neemt op dan hebben we te maken met een charlatan ?

Ron Haleber
25-03-09, 16:00
:boeps: Dus als we dan het nummer 06-44244901 bellen en iemand neemt op dan hebben we te maken met een charlatan ?

Als hij geen arabisch verstaat, kun je ervan uitgaan dat je met een vervanger spreekt... Of met een lokale secretaresse -

Zulke belangrijke personen hebben natuurlijk een uitgebreid secretariaat ter beschikking...! :gsm:

Bofko
25-03-09, 16:07
Als hij geen arabisch verstaat, kun je ervan uitgaan dat je met een vervanger spreekt... Of met een lokale secretaresse -


Misschien wordt er in that case wel opgenomen door die dekselse Paulus. Of zit die niet in de hemel?

H.P.Pas
25-03-09, 16:09
Het aantal wachtenden voor u is nog......

Ron Haleber
25-03-09, 16:30
Misschien wordt er in that case wel opgenomen door die dekselse Paulus. Of zit die niet in de hemel?

Paulus werkt daar niet als de concierge...

Je verwart hem met Petrus - die boy heeft de sleutels van de poort en neemt de telefoon op om je door te verbinden...:fplayer:

knuppeltje
25-03-09, 17:57
Zou ie ook een webcam hebben, dat lijkt me helemaal mooi.

Ron Haleber
25-03-09, 18:37
Zou ie ook een webcam hebben, dat lijkt me helemaal mooi.

Nou ik denk dat de Opperbaas daar dat niet toestaat aan zijn gevederde engelknechtjes...

Al die moejahedien met ieder elk hun 72 naakte maagden die zeker niet passief stil zullen zitten, dat kan hij niet zomaar digitaal naar Maroc.NL laten doorzenden. Daar zou ons bestuur een stokje voor steken! :eek:

Al die onschuldig onnozele zieltjes hier - die sallahjes en tangertjes , die moeten toch worden beschermd!:ninja2:

IbnRushd
25-03-09, 18:51
Nou ik denk dat de Opperbaas daar dat niet toestaat aan zijn gevederde engelknechtjes...

Al die moejahedien met ieder elk hun 72 naakte maagden die zeker niet passief stil zullen zitten, dat kan hij niet zomaar naar Maroc.NL laten doorzenden. Daar zou ons bestuur een stokje voor steken! :eek:

Al die onschuldig onnozele zieltjes hier, die moeten toch worden beschermd!:ninja2:

Ach, daar heb je onze crypto-islambasher weer. Natuurlijk moet je alles linken naar de islam. Verplicht gesteld door je baas G. Wilders. Vermoeiend hoor.

Sallahddin
25-03-09, 20:20
Nou ik denk dat de Opperbaas daar dat niet toestaat aan zijn gevederde engelknechtjes...

Al die moejahedien met ieder elk hun 72 naakte maagden die zeker niet passief stil zullen zitten, dat kan hij niet zomaar digitaal naar Maroc.NL laten doorzenden. Daar zou ons bestuur een stokje voor steken! :eek:

Al die onschuldig onnozele zieltjes hier - die sallahjes en tangertjes , die moeten toch worden beschermd!:ninja2:

How many "gods" do u worship Ron ??? : we do worship only one God , the one & only :

Don't u know u do worship materialism , secularism ,democracy, kontgaten :lol: , ego, geld, hebzucht, haat , passies, emoties ,illusies, fantasieen, fabeltjes .............???

I w'd even bet my own life on it that u're not even aware of that fact !

da's die haat_psychose & obsessie_idéé fixe van Ron die weer van zich laat horen zoals gewoonlijk :

Laat je nakijken , psychopaat !

u do worship materialism & other idols :

u do deserve no better legacy indeed.............


jullie hebben genoeg "goden" verzonen in de vorm van : Marx, Nietzsche & de rest ..........die moet je maar bellen als je ze te pakken kan krijgen :

u worship many "gods" , many idols :

u 're guilty :lol: of idolatry in the form of worshiped ideas à la these materialistic ideologies= democracy, secularism, nation, patriotism, nationalism , racism, homosexuality , humanism, atheism ..........& many many other fairy tales :

u just had been able to get rid of those other atheistic idols _ideologies = nazism, fascism ..............

Islam is against all forms of idols, idolatry , even against idolatries in the form of images of God , human perceptions_impressions of God , ideas of God .........'cause God is unlike anything or anyone God has or had ever created or will ever create.........

'fore u do try to make fun of others , just try to realise that u're the real big joke _lie urself ever :

congratulations ,dummy !

Rira bien qui rira le dernier ! :lol:

knuppeltje
26-03-09, 09:29
Nou ik denk dat de Opperbaas daar dat niet toestaat aan zijn gevederde engelknechtjes...

Al die onschuldig onnozele zieltjes hier - die sallahjes en tangertjes , die moeten toch worden beschermd!:ninja2:

Ik dacht eigenlijk meer aan de leden van al de christelijke sektes, die jezusvanhetkruisafbidders zogezegd.

Morosian
26-03-09, 09:34
Nederlanders bellen massaal naar God

Het 'mobiele nummer van God' is de afgelopen drie weken zeker achtduizend keer gebeld, zegt de Nederlandse initiatiefnemer en kunstenaar Johan van der Dong uit Grijpskerk.

Tijdens een willekeurige uitzending van Idols wordt er meer dan achtduizend keer per minuut naar het programma gebeld. Idols is blijkbaar een stuk populairder dan god.

Ron Haleber
26-03-09, 13:15
Ach, daar heb je onze crypto-islambasher weer. Natuurlijk moet je alles linken naar de islam. Verplicht gesteld door je baas G. Wilders. Vermoeiend hoor.

Ik reageerde op de paradijs-webcam van knuppeltje... Dan gaat hij uit van concrete beelden aldaar. Dat heeft niets van doen met Wilders.

Ik ga uit van beelden die je je dan moet voorstellen bij de verhalen van Judaisme, Christendom en ook Islam. Islam heeft nu eenmaal ook een concreet beeldverhaal bij het paradijs en niet enkel abstracties. Dan moet je je die beelden durven voorstellen...

Ibn Rushd, Dat heeft dus absoluut niets met islambashen te maken...!

Ron Haleber
26-03-09, 13:18
Ik dacht eigenlijk meer aan de leden van al de christelijke sektes, die jezusvanhetkruisafbidders zogezegd.

Ik neem jouw voorstel van webcam serieus... en ga niet uit van allerlei dwaze sektes, maar van de 3 algemene religies...:eek:

IbnRushd
26-03-09, 13:30
Ik reageerde op de paradijs-webcam van knuppeltje... Dan gaat hij uit van concrete beelden aldaar. Dat heeft niets van doen met Wilders.

Ik ga uit van beelden die je je dan moet voorstellen bij de verhalen van Judaisme, Christendom en ook Islam. Islam heeft nu eenmaal ook een concreet beeldverhaal bij het paradijs en niet enkel abstracties. Dan moet je je die beelden durven voorstellen...

Ibn Rushd, Dat heeft dus absoluut niets met islambashen te maken...!

Tuurlijk jongen. Daarom betrok je meteen Arabisch erbij en verwijzing naar een moslim die in 't vliegtuig stond te bidden. Je lijkt John2 wel. Is het een trend geworden om te liegen?

The_Grand_Wazoo
26-03-09, 13:40
Als hij geen arabisch verstaat, kun je ervan uitgaan dat je met een vervanger spreekt... Of met een lokale secretaresse -

Zulke belangrijke personen hebben natuurlijk een uitgebreid secretariaat ter beschikking...! :gsm:


Maar is 't er ook een helpdesk en klachtenservice?

Ron Haleber
26-03-09, 19:45
Tuurlijk jongen. Daarom betrok je meteen Arabisch erbij en verwijzing naar een moslim die in 't vliegtuig stond te bidden. Je lijkt John2 wel. Is het een trend geworden om te liegen?

Ibn Rushd, ik zou niet weten wat er mis zou zijn als de lui aan jouw hemelpoort een arabisch accent vertonen. Als ik jou was zou ik er trots op zijn!

De moslim die zijn vliegtuig biddend liet crashen, ik geloofde eerder niet dat hij volgens jouw moslimregels te werk ging???

Maar ja, het blijkt hier: ik heb me in jou dus vergist...!!!
Vandaar dat jij als moderator de prikkers hier bij gebrek aan argumenten al te vaak lin het zand laat crashen...:maroc:

Ron Haleber
26-03-09, 19:47
Maar is 't er ook een helpdesk en klachtenservice?

Daar fungeert hier nu eenmaal Ibn Rushd voor...

Ik geloof niet dat je er veel mee opschiet...:huil2:

IbnRushd
27-03-09, 10:52
Ibn Rushd, ik zou niet weten wat er mis zou zijn als de lui aan jouw hemelpoort een arabisch accent vertonen. Als ik jou was zou ik er trots op zijn!

Wel dat is het probleem: ‘als’. En dat wel voor een zich noemde islamoloog.

En waarom zou ik er trots op zijn?



Maar ja, het blijkt hier: ik heb me in jou dus vergist...!!!
Vandaar dat jij als moderator de prikkers hier bij gebrek aan argumenten al te vaak lin het zand laat crashen...:maroc:

Het ging hier niet over de islam noch over moslims. Dat betrek jij er zomaar bij.

Verder snap ik je punt niet. Laat verder maar.