PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokko in het Amsterdams Historisch Museum!



Lil_chika
25-03-09, 14:42
Beste broeders en zusters,

Ik ben bezig met een onderzoek voor het Amsterdams Historisch Museum. Het museum wil graag de Marokkaanse Amsterdammers triggeren om het museum te bezoeken. In dit geval wil ik jullie vragen om een korte enquête in te vullen voor mij. Je kunt ook aangeven welke onderwerpen belicht moeten worden in het museum. Deze kunnen gaan over: De Marokkaanse soldaten die aan één kant gevochten hebben met de Nederlanders, de gastarbeiders die naar Nederland zijn gekomen met gevolg de gezinshereniging of juist de luchtige onderwerpen zoals de kledingdracht of de gevarieerde Marokkaanse kookkunst?.

Het zou toch fantastisch zijn als er zoveel mogelijk mensen de korte enquête zouden invullen, met gevolg dat er een geweldig Marokkaanse bezienswaardigheid in het Amsterdams Historisch Museum zal plaats vinden!!

Vragen voor de enquête:

1. Welk beeld heb je van het Amsterdams Historisch Museum?
- Positief
- Matig
- Negatief
- Neutraal
- Ik ken het museum niet

2. Heb je wel eens een bezoekje gebracht aan het Amsterdams Historisch Museum?
- Ja
- Nee
- Binnenkort

3. Hoe kan het Amsterdams Historisch Museum ervoor zorgen dat er meer Marokkaanse Amsterdammers het museum bezoeken? Wanneer zou je dan komen?

4. Wat zou je graag willen terug zien in het Amsterdams Historisch Museum, zodat je vaker het museum komt bezoeken?
-
-
-
-

In welk vorm zou je het onderwerp terug willen zien in het museum?
- In vorm van een lezing
- In vorm van een tentoonstelling
- In vorm van een presentatie


Hartelijk dank voor de medewerking :lole:.

Lil_chika
27-03-09, 12:00
Het zou echt helpen als de korte enquete wordt ingevuld. Help me out guys!!

tanger'73
27-03-09, 13:55
Maak de toegang gratis, misschien zal dat helpen?

mark61
27-03-09, 14:27
Het zou echt helpen als de korte enquete wordt ingevuld. Help me out guys!!

Met vragen / antwoorden als:


2. Heb je wel eens een bezoekje gebracht aan het Amsterdams Historisch Museum?

- Binnenkort

wordt dat werkelijk een beetje moeilijk, denk je zelf ook niet? Is dit postmoderne poëzie?