PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert wilders en de koran



SanderP
27-03-09, 07:44
Geert wilders is voor een verbod op de Koran.

Discussieer mee op http://www.premiergeertwilders.nl en geef je mening over zijn standpunten.

Waarom ben je voor of tegen hem?

Tomas
27-03-09, 08:25
En een verbod op hem, is dat bespreekbaar?

Joesoef
27-03-09, 10:10
Geert loopt weg, net als gisteren.


Alleen de naam al, premiergeertwilders :lol: Simpele zielen.

mark61
27-03-09, 10:50
Welk een boeiende provocatie :haha:

tanger'73
27-03-09, 12:53
Nederland kent geen gekozen premier, dus is discusieëren daarover bij voorbaat zinloos. Verder boeit het niet wie hier premier wordt, sinds wanneer heeft een Nederlandse premier ergens invloed op?

tanger'73
27-03-09, 13:02
Verder is mijn persoonlijke mening over de persoon, die van een zielig bekrompen ventje waar alleen de islam zijn hele miezerige leventje beheerst en verder noch vlees noch vis is.

H.P.Pas
27-03-09, 13:31
Verder is mijn persoonlijke mening over de persoon, die van een zielig bekrompen ventje waar alleen de islam zijn hele miezerige leventje beheerst en verder noch vlees noch vis is.



Onvrijwillige humor.

tanger'73
27-03-09, 13:33
Onvrijwillige humor.

Serieuze humor misschien?

Soldim
27-03-09, 13:37
Serieuze humor misschien?

Allen jij kent jezelf goed genoeg om in te kunnen zien in hoe verre de beschrijving die je over jezelf geeft bij je past.....

tanger'73
27-03-09, 13:41
Allen jij kent jezelf goed genoeg om in te kunnen zien in hoe verre de beschrijving die je over jezelf geeft bij je past.....


Welke beschrijving?

Tomas
27-03-09, 13:45
Welke beschrijving?

Ze plagen je, omdat je zin verkeerd geformuleerd is. Je bedoeling is duidelijk, maar feitelijk slaat wat jij vind van Wilders door de zinsconstructie op de man met de mening. Wat jij dan weer bent. En da's lache.

mark61
27-03-09, 13:46
Ze plagen je, omdat je zin verkeerd geformuleerd is. Je bedoeling is duidelijk, maar feitelijk slaat wat jij vind van Wilders door de zinsconstructie op de man met de mening. Wat jij dan weer bent. En da's lache.

Hè, moet ie em weer gaan uitleggen. Christen :jammer:

Tomas
27-03-09, 13:48
Hè, moet ie em weer gaan uitleggen. Christen :jammer:

Ex-christen. En net als met roken, je blijft altijd een ex-roker. Ook na 20 jaar. En in mijn geval een hypocriete ex-roker die het veels te vaak niet laten kan.

tanger'73
27-03-09, 13:48
Ze plagen je, omdat je zin verkeerd geformuleerd is. Je bedoeling is duidelijk, maar feitelijk slaat wat jij vind van Wilders door de zinsconstructie op de man met de mening. Wat jij dan weer bent. En da's lache.

Dat men mijn mening over de persoon Wilders daaruit niet weten te vissen, is opzich ook lachen.

Tomas
27-03-09, 13:50
Dat men mijn mening over de persoon Wilders daaruit niet weten te vissen, is opzich ook lachen.

Dat weten ze wel. Maar die was lang niet zo leuk als de fout. Fouten zijn altijd leuk. Niks zo leuk als lachen om fouten. Dolle pret.

tanger'73
27-03-09, 13:52
Dat weten ze wel. Maar die was lang niet zo leuk als de fout. Fouten zijn altijd leuk. Niks zo leuk als lachen om fouten. Dolle pret.


Dan moet je me eens uitleggen welke fouten, want ik ben nooit beroerd om wat bij te leren?

Tomas
27-03-09, 13:56
Ik kan dat niet uitleggen.

tanger'73
27-03-09, 13:58
Ik kan dat niet uitleggen.


Dat weet ik, want de persoon hoeft niet per definitie mij te wezen.

Tomas
27-03-09, 14:03
Dat weet ik, want de persoon hoeft niet per definitie mij te wezen.

Jawel, want dat schrijf je zelf. Je schrijft zelf dat je mening die van een miezerig ventje is. Ik kan het niet goed uitleggen om dat ik slecht in uitleggen ben en al helemaal in zinsopbouw enzo. Vraag het aan Pas, die begon ermee.

tanger'73
27-03-09, 14:07
Jawel, want dat schrijf je zelf. Je schrijft zelf dat je mening die van een miezerig ventje is. Ik kan het niet goed uitleggen om dat ik slecht in uitleggen ben en al helemaal in zinsopbouw enzo. Vraag het aan Pas, die begon ermee.

Ja mijn mening over de persoon in kwestie Wilders ja, maar dat dat in de zin misschien niet goed tot uitdrukking is gekomen kan ik begrijpen.

Rourchid
27-03-09, 16:11
Dan moet je me eens uitleggen welke fouten, want ik ben nooit beroerd om wat bij te leren?
Het betrekkelijk voornaamwoord (die) positioneer jij zodanig dat de strekking van je zin wordt: Verder is mijn persoonlijke mening over de persoon, (die =) de persoonlijk mening van een zielig bekrompen ventje (jijzelf dus) waar alleen de islam zijn hele miezerige leventje beheerst en verder noch vlees noch vis is.

(Voor de volgende keer ofzo) : Verder is mijn persoonlijke mening over de persoon, dat hij een zielig bekrompen ventje is wiens hele miezerige leventje beheerst wordt door de Islam en die verder vlees noch vis is.

mark61
27-03-09, 16:15
Je hoeft niet meteen te gaan sallahen. Ik heb nooit de indruk gekregen dat gebrekkig zicht een defect aan Tanger was.

tanger'73
27-03-09, 19:32
Het betrekkelijk voornaamwoord (die) positioneer jij zodanig dat de strekking van je zin wordt: Verder is mijn persoonlijke mening over de persoon, (die =) de persoonlijk mening van een zielig bekrompen ventje (jijzelf dus) waar alleen de islam zijn hele miezerige leventje beheerst en verder noch vlees noch vis is.

(Voor de volgende keer ofzo) : Verder is mijn persoonlijke mening over de persoon, dat hij een zielig bekrompen ventje is wiens hele miezerige leventje beheerst wordt door de Islam en die verder vlees noch vis is.


Dank voor de analyse, ben zowiezo al niet een (die)persoon.

Charlus
27-03-09, 19:36
Tomas, Ex-christen.
Vertel eens.

Charlus
27-03-09, 19:37
tanger'73, zowiezo al niet een (die)persoon.Vertel eens.

H.P.Pas
27-03-09, 19:41
Dank voor de analyse, ben zowiezo al niet een (die)persoon.

Sluit ik me bij aan. Mede namens het Genootschap (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=3918960&postcount=37).

tanger'73
27-03-09, 20:00
Sluit ik me bij aan. Mede namens het Genootschap (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=3918960&postcount=37).

Namens die verzameling achterlijken, die om iedere letter, volgorde en tekst zitten te twisten?